برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch GT 2 Classic Edition LTN-B19 46mm

 HUAWEI WATCH GT 2 Classic LTN-B19 46 mm Smart Watch

 HUAWEI WATCH GT 2 Classic LTN-B19 46 mm Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات : NFC , Bluetooth
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
  • جنس بدنه : فلز سرامیک
  • قابلیت مکالمه : ندارد
  • حسگر : شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، شمارش ضربان قلب، فشارسنج
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
قاب پشتی سرامیکی + فریمی از استیل ضدزنگ
دایره
ندارد
BluetoothGPSNFC
توضیحات

معرفی هوآوی واچ جی تی 2

اغلب کاربران کمپانی هوآوی را به عنوان یک برند تولیده کننده­ گوشی­ های هوشمند می شناسند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این برند شناخته شده علاوه بر گوشی، در زمینه تولید لپ تاپ، تبلت و برخی دیگر از گجت­های کاربردی نیز فعالیت می­ کند. درست مانند گوشی ­های هوشمندی که توسط کمپانی هوآوی ساخته می ­شوند، دیگر محصولاتش نیز از کیفیت بالایی در ساخت بهره می ­برند. چندی پیش کمپانی هوآوی از ساعت هوشمند جدید خود، یعنی هوآوی واچ جی تی 2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند همزمان با معرفی پرچم داران جدید هوآوی برای اولین بار معرفی شد به همین دلیل آن گونه که لایقش بود مورد توجه قرار نگرفت. با این حال چندان طول نکشید که توجهات زیادی را به خود جلب کرد؛ چرا که طی بررسی­ ها اثبات شد که در ساخت هوآوی واچ جی تی 2 نه تنها به ظاهر آن توجه بسیاری شده است؛ بلکه این مدل از سخت افزاری بسیار قدرتمند نیز نیرو می­ گیرد. برای آشنایی بیشتر با هوآوی واچ GT2 و ویژگی های ظاهری و سخت افزاری این ساعت هوشمند، با دیجی دو همراه باشید. در این مقاله قصد بررسی ارزش خرید هوآوی واچ GT2 داریم. در همین حین معیار­هایی را بیان می­کنیم که می تواند کاربران را در تصمیم گیری بهتر برای خرید این ساعت هوشمند یاری کند.

از ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی 2 برای اولین بار در ماه سپتامبر سال 2019 معرفی به عمل آمد. این ساعت هوشمند از اکتبر 2019 به بازار عرضه شده است تا کاربران علاقمند بتوانند آن را تهیه کنند. اسمارت واچ هوآوی واچ GT2 یک طراحی گرد، جذاب و نسبتا باریک دارد که از آن یک ساعت هوشمند بسیار زیبا می­ سازد. صفحه نمایش هوآوی واچ جی تی 2 بزرگ است، با این حال این ساعت هوشمند سایز بسیار متناسبی دارد. هوآوی واچ جی تی 2 در دو نسخه­ 42 و 46 میلی متری توسط کمپانی هوآوی تولید شده است. در این مقاله ما قصد بررسی نسخه  46 میلی متری این ساعت را داریم. لازم به ذکر است که نسخه­ی 46 میلی متری علاوه بر اینکه بزرگتر است، بلکه در برخی زمینه ­های سخت افزاری دیگر نیز ارتقا پیدا کرده است. از جمله این امکانات جدید می ­توان به مکالمه­ بلوتوثی، بلند گو و باتری قدرتمند­تر با عمر بیشتر اشاره کرد. در حقیقت باتری هوآوی واچ جی تی 2 یکی از مزیت ­های بسیار پررنگ این اسمارتواچ است که پیش بینی می ­شود رضایت و البته آرامش خاطر بسیاری از کاربران را فراهم کند. به نظر می ­رسد که باتری هوآوی واچ جی تی 2 در هنگام استفاده­ عادی می ­تواند تا دو هفته دوام بیاورد.

HUAWEI G2

معیارهای خرید ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی 2

عمر باتری در این اسمارتواچ یک انقلاب است!

سری ساعت ­های هوشمند هوآوی جی تی همواره در حال قدم برداشتن فراتر از محدودیت ­های عمر باتری در ساعت ­های هوشمند بوده ­اند. هوآوی واچ جی تی 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حقیقت این مدل قدرتمند­تر از همیشه ظاهر شده است تا عمر باتری شگفت انگیز یک اسمارتواچ حرفه ­ای ساخته شده توسط کمپانی هوآوی را به رخ کشد. به کمک تراشه  Kirin A1 کمپانی هوآوی توانسته است که عمر باتری هواوی واچ GT2 را به دو هفته افزایش دهد. در حقیقت این تراشه است که بخش بزرگی از مسئولیت نگه داشتن شارژ در باتری این اسمارتواچ را به عهده دارد. مصرف انرژی تراشه­ Kirin A1 تنها به اندازه  10 US/MHz است که در حقیقت چیزی حدود یک سوم دیگر تراشه­ های مشابه است. طبق ادعای کمپانی هوآوی این تراشه­ کم مصرف باعث شده است که این ساعت هوشمند بتواند تا دو هفته کاربر خود را همراهی کند. باتری هواوی واچ جی تی 2 در نسخه­ 46 میلی متری ظرفیتی به اندازه  455 میلی آمپر ساعت دارد.

یک طراحی مینیمال و ظریف

طراحی هواوی واچ جی تی 2 از زیبایی طرح ­های مینیمال الهام گرفته شده است. این ساعت هوشمند در دو نسخه با بند 42 و 46 میلی متری به بازار عرضه شده است. نسخه­ 46 میلی متری بند ضخیم ­تری دارد و برای آقایان مناسب ­تر است. طراحی این ساعت هوشمند در مقایسه با نسل ­های قبلی بسیار بهبود پیدا کرده است و همانطور که گفتیم بسیار مینیمال و ظریف است. حاشیه ­ها نیز بسیار کاهش پیدا کرده اند. روی نمایشگر از یک گلس سه بعدی استفاده شده است که از طراحی زیبایی شناسی مینیمالیسم الهام گرفته شده. این شیشه زاویه­ زیادی ندارد که در زیبا شدن این ساعت تاثیر به سزایی دارد. فریم ساعت از جنس آلومینیوم ضد زنگ است و در ساخت پشت آن از سرامیک استفاده شده است.

در لبه­ سمت راست ساعت دو دکمه قرار گرفته شده است. یکی از آن ­ها به کاربر اجازه­ دسترسی سریع به منوی ساعت هوشمند را می­ دهد و دیگری برای تنظماتی است که شخصی سازی شده است. دسته­ های هوآوی واچ جی تی 2 به راحتی قابل تعویض هستند. کاربران می­ توانند این دسته ­ها را در رنگ­ های مختلف تهیه کنند و هر زمان که دوست داشتند آن­ها را جا به جا کنند. در نسخه­ 46 میلی متری شما می ­توانید با بلوتوث به گوشی خود متصل شوید و مکالمات خود را انجام دهید. هوآوی واچ GT2 یک اسمارت واچ سبک محسوب می ­شود که ضخامت آن تنها به اندازه­ی 10.7 میلی متر است.

HUAWEI G2

یک اسمارتواچ برای ورزشکاران

سیستم عاملی که برای اسمارت واچ هوآوی واچ جی تی 2 در نظر گرفته شده است Lite OS نام دارد. این سیستم عامل تمرکز زیادی بر روی فعالیت ­های وزشی دارد. به طور مثال ویژگی­ هایی دارد که از طریق آن می ­تواند استرس و فشار ورزشکار و حتی فشار هوا را بررسی کند. در کنار این ویژگی­ها، هوآوی واچ GT2 قادر است که بر روی خواب کاربر خود نیز نظارت داشته باشد. این ویژگی به خوبی عمل می­کند هر چند که هوآوی واچ جی تی 2 نمی ­تواند تعیین کند که چه زمانی از شب از خواب بیدار شده ­اید، با این حال یک دورنمای کلی از ساعات خواب کاربر ارائه می ­دهد. هوآوی واچ جی تی 2 با کمک Huawei TruSleep 2.0 می ­تواند کیفیت خواب شما را تحلیل کند و راهکارهایی را برای بهبود ساعات خواب شما ارائه دهد. یکی دیگر از قابلیت ­های جذاب این اسمارتواچ برای ورزشکاران سنسور اندازه گیری ضربان قلب است که در تمام مواقع بسیار خوب عمل می­کند. این اسمارتواچ قادر است که کاربران را در هنگام انجام 16 فعالیت ورزشی مختلف مانند دویدن، قدم زدن، فعالیت‌های داخل خانه، دوچرخه‌سواری، شنا، بالا رفتن، پیاده‌روی، ورزش سه گانه، اسکی فضایی، طناب‌کشی، بدنسازی و غیره حمایت کند و قادر است که خود را با سطح مهارت کاربر هماهنگ کند.

صفحه نمایش سوپر آمولد در هوآوی واچ جی تی 2

هوآوی واچ جی تی 2 به یک صفحه نمایش سوپر آمولد با روشنایی بسیار خوب مجهز شده است. در نسخه­ی 46 میلی متری صفحه نمایش استفاده شده 1.39 اینج است. رزولوشن این صفحه نمایش 454 در 454 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن به اندازه­ 326 پیکسل بر هر اینج است. با این اوصاف می ­توان نتیجه گرفت که این نمایشگر بسیار قدرتمند عمل خواهد کرد. همچنین این نمایشگر گستره­ دید بسیار بالایی دارد و از هر زاویه ­ای می ­توان محتوای آن را مشاهده کرد. در این نمایشگر امکان استفاده از حالت Always_on display  وجود دارد. این بخش در واقع حکم صفحه قفل را نیز دارد. برای این صفحه می ­توانید با توجه به سلیقه­ خودتان یکی از انواع ساعت را انتخاب کنید. این نمایشگر رنگی است و روشنایی بسیار بالایی به اندازه  1000 نیت دارد. این مسئله در کنار تراکم پیکسلی بالا باعث شده است که کیفیت نمایشگر هوآوی واچ جی تی 2 بسیار بالا باشد و به راحتی بتواند با دیگر اسمارتواچ­ها رقابت کند. حتی در شرایط نور مستقیم و زیاد، کاربران مشکلی در خواندن محتوا این اسمارتواچ نخواهند داشت.

چرا اسمارتواچ هوآوی واچ جی تی 2 بخریم؟

احتمالا اولین و بهترین گروه کاربران برای هوآوی واچ GT2 ورزشکاران خواهند بود. چرا که این اسمارت واچ به بسیاری از نیاز­های آن ­ها پاسخ خواهد داد و به خوبی می ­تواند که در هنگام انجام ورزش­های مختلف از آن ها پشتیبانی کند و یک گزارش بسیار خوب از عملکرد آن­ ها ثبت کند. هواوی واچ جی تی 2 در دو نسخه­ی 42 و 46 میلی متری به بازار عرضه شده است. نسخه ی 46 میلی متری به برخی قابلیت­ ها مجهز شده است که آن را از برادر کوچک تر خود بهتر می ­کند. ابعاد این ساعت 45.9 x 45.9 x 10.7 است و تنها 41 گرم وزن دارد. هوآوی واچ جی تی 2 از ترکیب آلومینیوم ضد زنگ و سرامیک ساخته شده است. این اسمارتواچ ورزشی قادر است که در عمق 50 متری آب بدون هیچ مشکلی قرار بگیرد. صفحه نمایش آن از نوع  Super OLED با تراکم پیکسلی به اندازه ­ی 326 پیکسل بر هر اینج است که در واقع مقدار بسیار بالایی است و نمایشگر این اسمارت واچ را در سطح بالایی قرار می­ دهد. حافظه  داخلی که برای ساعت هوشمند هوآوی gt2 در نظر گرفته شده است به اندازه­ی 4 گیگابایت است. سخت افزار آن نیز به یک رم 32 مگابایتی مجهز است. در نسخه­ی 46 میلی متری یک اسپیکر نصب شده است، بنابراین کاربران می ­توانند که گوشی خود را به ساعت متصل کنند و به تماس­های خود پاسخ دهند. این اسمارت واچ به سنسور­های مختلفی مجهز است که به کار ورزشکاران خواهند آمد. از جمله­ی آن ها می ­توان به شتاب سنج، gyro، سنسور ضربان قلب، فشار سنج و قطب نما اشاره کرد. همچنین هوآوی واچ جی تی 2 قادر است که کیفیت خواب کاربرانش را زیر نظر بگیرد. در نهایت نوبت به یکی از جذاب­ترین مزیت­های این اسمارتواچ می رسد که مربوط به شارژ باتری آن است. هواوی واچ GT2 به یک باتری با ظرفیت 455 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. این باتری در کنار سخت افزار کم مصرف ساعت طبق ادعای سازندگان می ­تواند که در شرایط استفاده­ عادی تا دو هفته دوام بیاورد. قیمت هوآوی واچ GT2 در حدود 109 دلار است.

HUAWEI G2

نظرات کاربران پس از خرید هوآوی واچ جی تی 2

این ساعت به طور کلی تاثیر بسیار مثبتی بر روی کاربران خود گذاشته است. طبق اظهارات کاربران عمر باتری در حالت استفاده­ عادی 10 روز است که همچنان مقدار بالایی است. ظاهر این اسمارت واچ و کیفیت نمایشگر رضایت کاربران بسیاری را جلب کرده است. همچنین کاربران ورزشکار بیان کرده ­اند که در هنگام انجام ورزش ­های مختلف این ساعت به خوبی آن ­ها را پشتیبانی می­ کند. اما متاسفانه قادر نیست که دورنمایی دقیق و با جزئیات از خواب کاربران ارائه دهد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
آقایان خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشیرسمیروزمره
ابعاد قاب
45.9x45.9 میلی متر
قطر قاب
10.7 میلی متر
وزن
41 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
قاب پشتی سرامیکی + فریمی از استیل ضدزنگ
جنس بند
چرم
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
OLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~
سیستم عامل
Huawei wearable platform
مقدار رم
32 مگابایت
حافظه داخلی
4 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با گوشی‌های هوشمند lمجهز به سیستم‌عامل اندروید 4.4 و بالاترسازگار با آیفون (iPhone 5 یا جدیدتر) با iOS 9 و نسخه‌های بالاتر
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
قابلیت نصب کارت حافظه
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، شمارش ضربان قلب، فشارسنج
بلوتوث
نسخه 5.1
GPS
دارد
اتصالات
BluetoothGPSNFC
قابلیت های ویژه
مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری
ظرفیت باتری
455 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون
قابلیت مکالمه
ندارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(4)
رتبه‌بندی کلی
5
4 نظرات
سلام از همین سایت خریدم
قیمت عالی به نسبت تمام سایت ها، بسته بندی شیک ، با کیفیت و امن ،
اینم بگم که خیلی خیلی تحقیق کردم بین گارمین سونتو و دیگر برندها ،
گارمین که هیچ بدلیل تحریم اصلا بدرد نمیخوره سونتو هم عالیه ولی مدلی که این امکانات رو داشته باشه حدود 20 میلیون هست! و من هوآوی رو گرفتم ، سنسور اکسیژن و ضربان قلب دقت بالا داره ،
هنوز جی پی اس خود ساعت رو نتونستم فعال کنم نمایش پیام ها عالی زبان فارسی رو هم نشون میده ، فیس های خودش هم خوبه ویبره خوبی داره اسپیکر عالی میکروفون عالی ، داخل جعبه یک بند مشکی سیلیکونی با کیفیت هم هست ، اما بند چرمش خیلی آس نیست و من از 20 بهش 15 میدم
و اینکه دنبال راه ساده و قابل درک برای دانلود واچ فیس های بیشتر هستم
تنوع بندهاش در بازار بی نهایت هست
زیر نورخورشید هم عالیه
باطری هم عالی
و به نظرم فست شارژ هست چون خیلی سریع با لپ تاپ شارژ شد

خلاصه : خریدش رو مخصوصا از همین سایت توصیه میکنم
امیدوارم این متن مفید بوده باشه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch GT 2 Classic Edition LTN-B19 46mm
ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch GT 2 Classic Edition LTN-B19 46mm
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشیرسمیروزمره
ابعاد قاب
45.9x45.9 میلی متر
قطر قاب
10.7 میلی متر
وزن
41 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
قاب پشتی سرامیکی + فریمی از استیل ضدزنگ
جنس بند
چرم
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

سیستم عامل
Huawei wearable platform
مقدار رم
32 مگابایت
حافظه داخلی
4 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با گوشی‌های هوشمند lمجهز به سیستم‌عامل اندروید 4.4 و بالاترسازگار با آیفون (iPhone 5 یا جدیدتر) با iOS 9 و نسخه‌های بالاتر

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
OLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
قابلیت نصب کارت حافظه
دوربین
بلوتوث
نسخه 5.1
GPS
اتصالات
BluetoothGPSNFC

باتری

ظرفیت باتری
455 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، شمارش ضربان قلب، فشارسنج
قابلیت های ویژه
مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم