برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند آنر مدل MagicWatch 2 46 mm

HonorMagicWatch 2 46 mm Smart Watch

 Honor MagicWatch 2 46 mm Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش :  1.39 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات :  Bluetoot
  • قابلیت مکالمه: ندارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
  • جنس بدنه: فلز سرامیک
  • حسگرها : شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، قطب نما
 
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
قاب پشتی سرامیکی، فریم از استیل ضد زنگ
دایره
ندارد
Bluetooth GPS
توضیحات

معرفی ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2

امروزه ساعت‎های هوشمند زیادی در مدل های مختلف تولید شده و هر یک با مشخصات قابل توجهی روانه بازار می ‌شوند. در این بین شرکت آنر که زیربرند هواوی می باشد نیز در چند سال گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته است. این شرکت در تاریخ دسامبر سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 که شباهت زیادی به ساعت هوآوی واچ جی تی ۲ دارد را روانه بازار کند.

آنر مجیک واچ 2 جایگزینی برای ساعت هوشمند آنر مجیک واچ نیز بوده و پیشرفت‌های کمی نسبت به محصول پیشین داشته است. از طرفی می‌توانیم بگوییم که طراحی ظاهری آن مشابه ساعت هوشمند هواوی GT 2 است. در واقع آنر مجیک واچ 2 اولین دستاورد آنر محسوب می‌شود که مشابه ساعت هوشمند هواوی طراحی شده است. ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 همانند دیگر مدل‌ها به خوبی عنوان یک گجت پوشیدنی را دارد. زیرا از یک طرف طراحی زیبایی داشته که توجه هر فردی را به خود جلب می‌ کند، و از طرف دیگر مشخصات فنی ایده آلی را دارد که نباید دست کم گرفت. عمر باتری مناسب، صفحه نمایش همیشه روشن و GPS بخشی از ویژگی های جذاب این ساعت هوشمند است.

آنر تلاش کرده است تا این ساعت هوشمند را فراتر از یک گجت پوشیدنی ساده ببرد.ویژگی جالب آنر مجیک واچ 2، اعلام صوتی مسافت طی شده از طریق اسپیکر است که به طرز عجیبی این صدا بلند است. علاوه بر این امکان مشاهده وضعیت فعالیت‌ها از طریق صفحه نمایش ساعت میسر بوده و این موضوع تفاوت آنر مجیک را با سایر ساعت‌های هوشمند مشخص می‌سازد.

معرفی آنر مجیک واچ 2

معیارهای خرید آنر مجیک واچ 2

طراحی ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 با طراحی بسیار زیبا و مدرن و داشتن برنامه های ورزشی مختلف برای استفاده روزمره و هنگام ورزش کیفیت و امکانات فوق العاده دارد.کیفیت ساخت بالا و بسیاری موارد دیگر ما را مجذوب آنر مجیک واچ 2 کرده که به سادگی نمی‌توان از آن گذشت و محصولی معمولی به شمار آورد.ابعاد این ساعت هوشمند آنر 45.9 در 45.9 میلی متر با ضخامت 10.7 میلی متر می باشد. وزن این ساعت نیز 41 گرم است. ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 به صفحه نمایش با ابعاد 1.39 اینچ و رزولوشن 454×454 پیکسل مجهز شده است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند روشن می ماند تا بتوانید بدون لمس برای روشن کردن، به زمان و دیگر اطلاعات نگاه کنید. بند این ساعت قابل تعویض می باشد. همچنین با توجه به سوراخ های زیاد روی بند، همه کاربران با هر اندازه مچ دست می‌توانند از آن استفاده کنند و به راحتی آن را بر روی دست خود ببندند.

آنر مجیک واچ 2

بند ساعت آنر مجیک 2 از جنس سیلیکون بوده، البته با توجه به رنگی که انتخاب می ‌کنید ممکن است بندهای چرمی آن نیز موجود باشد. ساعت هوشمند Magic Watch 2تعداد 15 برنامه مختلف ورزشی از جمله پیاده روی، کوهنوردی، تردمیل و شنا برای دنبال کردن اهداف تناسب اندام و سلامتی دارد وبا استفاده از سیستم های موقعیت یابی ماهواره ای دوگانه، سرعت و مسیر شما را هنگام دویدن ، پیاده روی یا دوچرخه سواری دقیق ثبت می کند. ساعت هوشمند Magic Watch 2 با داشتن 50 متر مقاومت در برابر آب به شما کمک می کند عملکرد شنا را بهتر درک کنید. ساعت هوشمند Magic Watch 2 با داشتن بلندگو و میکروفون داخلی امکان مکالمه با ساعت را دارد. ساعت هوشمند Magic Watch 2 به شما امکان می دهد به ویژگی های رایج تلفن های هوشمند مانند چک کردن برنامه آب و هوا، تنظیم زنگ هشدار یا شروع به کار تایمر کرنومتر نیز دسترسی داشته باشید.

طراحی آنر مجیک واچ 2

صفحه نمایش ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2

صفحه نمایش ساعت هوشمند Magic Watch 2 از نوع لمسی خازنی ۱.۳۹ اینچی با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل می باشد. تراکم پیکسلی این ساعت نیز در حدود 326 پیکسل در اینچ می باشد.این ساعت هوشمند از صقحه نمایش همیشه روشن بهره می‌برد. کیفیت تصویر در صفحه نمایش آنر مجیک واچ 2 رضایت بخش بوده و حتی زیر نور آفتاب هم مشکلی را برای مشاهده محتوا نخواهید داشت. قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ نیز از دیگر قابلیت های این ساعت می باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 59.4 درصد است.این صفحه نمایش لمسی دارای چند دکمه بزرگ در لبه سمت راست می باشد. دکمه بالایی برای استفاده از ویژگی‌های این ساعت از جمله برنامه‌ها و تنظیمات بوده و دکمه پایین را می‌توان تنظیم کرد تا هر کدام از برنامه ‌های داخلی را راه اندازی کنید یا ردیاب تناسب اندام را فعالسازی نمایید.امکان تنظیم تصاویر پس ‌زمینه نیز توسط کاربر، با تصاویر دلخواه وجود دارد.

صفحه نمایش آنر مجیک واچ 2

سخت افزار و نرم افزار ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2

ساعت آنر مجیک واچ 2 با داشتن چیپست HUAWEI Kirin A1 داده ها را سریعتر پردازش و انرژی کمتر مصرف می‌کند، در نتیجه عمر باتری طولانی تر خواهد داشت. ساعت‌های هوشمند آنر دارای سیستم عامل Wear OS گوگل نیستند، امکان دانلود برنامه ‌ها از اپ استور یا گوگل ‌پلی نیز برای این ساعت هوشمند وجود ندارد.برای فعال کردن ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 باید اپلیکیشن هواوی هلث (Health) را روی گوشی خود نصب کنید، چون آنر هنوز چنین نرم افزاری را توسعه نداده است. استفاده از برنامه Huawei Health یکی از را‌ه های افزودن آهنگ به این ساعت هوشمند است. کاربران برای فعال کردن گزارش‌های هواشناسی و همچنین تغییر بک گراند نیز می‌بایست از این برنامه استفاده کنند. این نرم افزار تمام قابلیت های اصلی ورزشی و پایش سلامت از جمله شمارش تعداد قدم ها و مسافت طی شده، ثبت ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و ارزیابی استرس را در اختیار شما قرار می دهد.حافظه این ساعت 4 گیگابایت است که شما می‌توانید از 2 گیگابایت آن استفاده کنید و مابقی در خدمت سیستم عامل و نرم‌افزار است.حسگرهای شتاب ‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب‌سنج، فشارسنج و قطب نما نیز در ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 قرار داده شده است.

آنر مجیک واچ 2

باتری ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2

باتری ساعت هوشمند Magic Watch 2 از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 178 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود و دارای طول عمر باتری به مدت 14 روز با شارژ کامل است. البته این حداکثر زمان شارژدهی است و بستگی به نحوه استفاده و فعال بودن قابلیت های مختلف از جمله GPS ممکن است زمان شارژ کاهش یابد.ماندگاری بالای باتری در ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 ، به دلیل برخورداری از تراشه Kirin A1 و همچنین الگوریتم‌های بکار رفته برای مصرف بهینه انرژی در این ساعت است. مدت زمان دوام باتری در استفاده عادی 7 روز بوده و در استفاده بدون GPS و حسگر ضربان قلب 15 روز می باشد. همچنین این ساعت دارای شارژر اختصاصی بوده که برای شارژ دستگاه به بخش پایینی آن متصل می‌شود.

چرا ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 را بخریم؟

این ساعت برای افرادی طراحی شده که به نوع ساعت خود اهمیت می‌دهند و قصد دارند با خرید آنر مجیک واچ 2 از یک ساعت شیک و جذاب برخوردار شوند. اگر بخواهیم به طور کلی خلاصه ‌ای از ویژگی های مفید این ساعت آنر داشته باشیم، باید به عمر باتری طولانی، واچ فیس‌های جذاب و ردیاب‌های تناسب اندام مختلف اشاره کرد. تمامی این موارد موجب می‌شوند تا تجربه کاربری خوبی با آنر مجیک واچ ۲ داشت و آن را گزینه نامطلوب به حساب نیاورد. قیمت آنر مجیک واچ 2 بسیار مناسب و به صرفه می باشد ونباید آن را به عنوان ساعت ارزان قیمت نامناسب تلقی کرد. هنگامی که روی مچ دست قرار می ‌گیرد، حس یک ساعت جذاب را خواهید داشت و بسیار لذت خواهید برد. زیرا از یک سو کیفیت ساخت بالایی دارد و در سوی دیگر طراحی شیک هم برای آن در نظر گرفته شد.

آنر مجیک واچ 2

نظرات کاربران پس از خرید آنر مجیک واچ 2

ساعت هوشمند Magic Watch 2از جدیدترین دستاوردهای آنر در بخش گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های رقابتی جالبی نیز است. خرید آنر مجیک واچ 2 به آن دسته از کاربرانی که ورزش می‌کنند و تناسب اندام نیز برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، پیشنهاد می گردد.قیمت آنر مجیک واچ 2 نسبت به رقبای دیگرش قیمت مناسبی است. بنابراین برای تهیه این محصول آنر نیاز به هزینه زیادی نیست و این ساعت یکی از گزینه‌های برجسته در میان سایر مدل ها می باشد. ضخامت این ساعت با وجود سنسورهای ضربان قلب، کانکتور شارژ و برخی دیگر بر این مسئله تاثیر بسزایی داشته است.این ساعت با وزن سبک و اروگونومیک بودن، کاربری راحتی نیز دارد که همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا کاربران احساس رضایت خوبی در استفاده از آن داشته باشند.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
آقایان
خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشی
رسمی
روزمره
ابعاد قاب
45.9x45.9 میلی متر
قطر قاب
10.7 میلی متر
وزن
41 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
قاب پشتی سرامیکی، فریم از استیل ضد زنگ
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
OLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~
سایر مشخصات صفحه نمایش
قابلیت تنظیم صفحه همیشه روشن
سیستم عامل
Huawei wearable platform
حافظه داخلی
4 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با اندروید ۴.۴ و آی‌او‌اس ۹ به بالا
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
قابلیت نصب کارت حافظه
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، قطب نما
بلوتوث
نسخه 5.1
GPS
دارد
اتصالات
Bluetooth
GPS
قابلیت های ویژه
مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متری
ظرفیت باتری
455 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون
قابلیت مکالمه
ندارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
واقعا ساعت فوق العاه ای هست، و باتری خیلی قوی داره، فقط آب و هوارو پشتیبانی نمیکنه و توی ایران تم قابل تعویض نیست

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
ساعت هوشمند آنر مدل MagicWatch 2 46 mm
ساعت هوشمند آنر مدل MagicWatch 2 46 mm
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان<br /> خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشی<br /> رسمی<br /> روزمره
ابعاد قاب
45.9x45.9 میلی متر
قطر قاب
10.7 میلی متر
وزن
41 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
قاب پشتی سرامیکی، فریم از استیل ضد زنگ
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

سیستم عامل
Huawei wearable platform
حافظه داخلی
4 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با اندروید ۴.۴ و آی‌او‌اس ۹ به بالا

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
OLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~
سایر مشخصات صفحه نمایش
قابلیت تنظیم صفحه همیشه روشن

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
قابلیت نصب کارت حافظه
دوربین
بلوتوث
نسخه 5.1
GPS
اتصالات
Bluetooth<br /> GPS

باتری

ظرفیت باتری
455 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، قطب نما
قابلیت های ویژه
مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متری
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم