برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 40mm

 Samsung Galaxy Watch Active 40mm Smart Watch

 Samsung Galaxy Watch Active 40mm Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش :  1.1 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • قابلیت مکالمه: دارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • حسگرها : شتاب سنج ژیروسکوپ ضربان قلب فشارسنج

ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
آلومینیوم
دایره
Wi-Fi Bluetooth GPS NFC
توضیحات

معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ 40 میلیمتر

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند معرفی شده توسط کمپانی سامسونگ است که در سال 2019  از آن رونمایی کرد و به سرعت وارد بازار شد. این ساعت هوشمند بیشتر بر روی فعالیت های ورزشی شما به خصوص تناسب اندام تمرکز دارد. می شود گفت که ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو در واقع جایگزین ساعت Samsung Galaxy Gear محصول قبلی این شرکت است و بر خلاف Samsung Galaxy Gear در این ساعت هوشمند فریم چرخشی وجود ندارد.

همان طور که گفته شد عمده تمرکز ساعت گلکسی واچ اکتیو بر فعالیت های فیزیکی، تناسب اندام و سلامت کاربر است و در طراحی آن شاهد فریم با طراحی ظریف و بسیار شیک هستیم. البته گلکسی واچ اکتیو دارای کاربردهای رسمی و روزمره نیز است. به دلیل طراحی ظریف این ساعت هوشمند شاهد آن هستیم گلکسی واچ اکتیو به نسبت تمامی ساعت های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ دارای وزن کمتر و بدنه سبک تر بوده است که باعث می شود تا علاوه بر آقایان، خانم ها نیز بتوانند به سهولت از این ساعت هوشمند بهره ببرند.

گلکسی واچ اکتیو

در ساخت بدنه و بند ساعت گلکسی واچ اکتیو از آلومینیوم و سیلیکون بسیار مقاوم استفاده شده است که باعث می شود تا در برابر ضربه بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و از طرفی این ساعت هوشمند توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب را نیز دارد. طبق آزمایش های صورت گرفته این ساعت هوشمند تا 50 متر در عمق آب می تواند وارد شود و بدون مشکل عملکردهای تنظیم شده را پشت سر بگذارد.

گلکسی واچ اکتیو این قابلیت را دارد که با بررسی ضربان قلب شما نامنظم بودن آن را تشخیص و به شما اطلاع بدهد. همین طور در صورت داشتن استرس برنامه Breath Session  به شما کمک می کند تا با تنفس و نفس گیری مرتب استرس را از خود دور کنید و به آرامش برسید. اگر علاقه داشته باشید، ساعت هوشمند سامسونگ خواب شما را نیز ردیابی می کند و کیفیت خواب شما در روز بعد به شکل خلاصه بیان می کند. در صورت دریافت پیام کوتاه، تماس، ایمیل، اعلان شبکه های اجتماعی و یا یادآور، هشداری بر روی صفحه نمایش گلکسی واچ اکتیو نمایش داده می شود.

معیارهای خرید ساعت گلکسی واچ اکتیو 40 میلیمتر

سامسونگ سعی کرده تا در گلکسی واچ اکتیو طراحی و متریالی را استفاده کند که باعث سبکی می شود. به همین دلیل وزن ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو در حدود 25 گرم است. فرم صفحه ی ساعت هوشمند جدید سامسونگ گرد است. یکی از بارز ترین مواردی که می تواند به یک ساعت هوشمند آسیب بزند، برخورد و ضربه به شیشه آن است. به همین دلیل سامسونگ در گلکسی واچ اکتیو از شیشه گوریلا گلس 3 استفاده کرده است تا بتواند عملکرد خوبی را در برابر ضربات داشته باشد.

گلکسی واچ اکتیو

مشخصات ظاهری

بدنه ساعت گلکسی واچ اکتیو از جنس آلومینیوم است که باعث می شود تا این ساعت مقاومت بسیار زیادی را در برابر ضربات و فشار بالا تحمل کند. سامسونگ از سیلیکون در جنس بند این ساعت استفاده کرده است که باعث می شود تا دست و مچ در هنگام بستن این ساعت دچار آسیب و مشکل نشود. برای بسته شدن و فیت شدن ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active بر روی دست قفل سگکی ساده ای برای بند آن تعبیه شده است.

 نمایشگر ساعت گلکسی واچ اکتیو از نوع AMOLED است که به صورت رنگی می تواند محتوا و اطلاعات را به کاربران نمایش بدهد. از طرفی شاهد صفحه نمایش لمسی در این ساعت هوشمند هستیم. ویژگی Always on Display به این ساعت اجازه نمی دهد تا صفحه آن خاموش نشود و همواره صفحه روشن باشد و اطلاعات را به شما نمایش می دهد.  ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو صفحه نمایش 1.1 اینچی با رزولوشن 360*360 دارد.

تنها عیب ساعت گلکسی واچ اکتیو عدم قابلیت نصب سیم کارت است، به همین دلیل قابلیت مکالمه و برقراری تماس را در این مدل نخواهید داشت. به منظور ذخیره سازی اطلاعات ورزشی و تناسب اندام شما به خصوص هنگام پیاده روی و دوچرخه سواری سامسونگ در ساعت هوشمند خود GPS را قرار داده است که موقعیت مکانی شما را تشخیص می دهد.

گلکسی واچ اکتیو

ویژگی های تخصصی گلکسی واچ اکتیو

ساعت گلکسی واچ اکتیو با سیستم عامل تایزن ارائه شده است که قابلیت این را دارد که با سیستم عامل های اندروید و iOS ارتباط برقرار کند. اگر گوشی هوشمند اندرویدی با سیستم عامل اندروید 5 به بالا و یا گوشی آیفون با سیستم عامل iOS 9 به بالا دارید می توانید از این ساعت هوشمند استفاده کنید.

وظیفه پردازش اطلاعات گلکسی واچ اکتیو بر عهده پردازنده Samsung Exynos 9110 است که با دو هسته 1.15 گیگاهرتزی می تواند نیازهای پردازشی ساعت هوشمند شما را بر طرف کند.در کنار پردازنده، سامسونگ RAM با ظرفیت 768 مگابایت را در این ساعت هوشمند قرار داده است. ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال و نصب کارت حافظه ندارد و تنها قابلیت ذخیره سازی 4000 مگابایت اطلاعات را در حافظه داخلی خود دارد. برای اتصال بین گوشی هوشمند خود با ساعت هوشمند سامسونگ می توانید از اتصالات بلوتوث و وای فای استفاده کنید. ویژگی دیگر این ساعت هوشمند پشتیبانی از فناوری NFC است.

 حسگر های موجود در ساعت گلکسی واچ اکتیو، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارنده ضربان قلب و ارتفاع سنج است. در گلکسی واچ اکتیو از باتری با ظرفیت 230 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که با هر بار شارژ کامل این باتری در حدود 45 ساعت کار خواهد کرد. برخلاف سایر ساعت های هوشمند سامسونگ در این ساعت اسپیکر وجود ندارد.

گلکسی واچ اکتیو

چرا ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو را بخریم؟

اگر تا به حال ساعت هوشمند نداشته اید و قصد دارید تا یک ساعت هوشمند برای خود بخرید و یا اگر ساعت هوشمند دارید و می خواهید یک ساعت جدید و پیشرفته برای خود خریداری کنید، به هیچ عنوان ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ را فراموش نکنید.

ویژگی مهم این ساعت در آن است که هیچ محدودیت جنسیتی ندارد و آقایان و خانم ها همه می توانند از این ساعت استفاده کنند و جذابیت خود را با آن چند برابر کنند. علاوه بر این وجود سخت افزار نسبتا قدرتمند باعث می شود تا گلکسی واچ اکتیو تبدیل به یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار شود. به نسبتا مبلغی که برای این ساعت پرداخت می کنید ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو می تواند به خوبی انتظارات شما را برآورده کند.

گلکسی واچ اکتیو

نظرات کاربران پس از خرید ساعت گلکسی واچ اکتیو سامسونگ

کاربرانی که از ساعت هوشمند Samsung galaxy watch active 40mm استفاده کرده اند عموما خرید این ساعت را به دیگران پیشنهاد می کند. از ویژگی های مثبت این ساعت باید به طراحی شیک، وجود زبان فارسی در آن، کیفیت ساخت بالا و سخت افزار قدرتمند آن اشاره کرد.

از نقاط ضعف این ساعت هوشمند نیز مواردی چون نداشتن میکروفون، نداشتن اسپیکر و صفحه نمایش کوچک قابل اشاره است. با توجه به موارد گفته شده شما با خرید یک ساعت هوشمند Samsung galaxy watch active 40mm می توانید نیازهای روزمره خود را برطرف کرده و فعالیت های ورزشی و سلامتی خود را رصد نمایید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
آقایان
خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشی
رسمی
روزمره
وزن
25 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس شیشه
گوریلا گلس 3
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
360x360 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
302~
پردازنده
Exynos 9110
سیستم عامل
تایزن
مقدار رم
768 مگابایت
حافظه داخلی
4 گیگابایت
پردازنده گرافیکی
Mali-T720
توضیحات سازگاری
Android 5.0 یا بالاتر
iOS 9.0 یا بالاتر
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج
ژیروسکوپ
ضربان قلب
فشارسنج
بلوتوث
نسخه 4.2
WiFi
دارد
GPS
دارد
اتصالات
Wi-Fi
Bluetooth
GPS
NFC
قابلیت های ویژه
استاندارد ضد آب IP68
ضدآب تا عمق 50 متر
عمر باتری: حدودا 45 ساعت (بسته به نوع استفاده)
ظرفیت باتری
230 میلی آمپر بر ساعت
نوع باتری
لیتیوم یون
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
خوبه خوشگله ولی نمیدونم چنده قیمتش

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 40mm
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 40mm
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان<br /> خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشی<br /> رسمی<br /> روزمره
وزن
25 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس شیشه
گوریلا گلس 3
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

پردازنده
Exynos 9110
سیستم عامل
تایزن
مقدار رم
768 مگابایت
حافظه داخلی
4 گیگابایت
پردازنده گرافیکی
Mali-T720
توضیحات سازگاری
Android 5.0 یا بالاتر<br /> iOS 9.0 یا بالاتر

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
360x360 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
302~

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
دوربین
بلوتوث
نسخه 4.2
WiFi
GPS
اتصالات
Wi-Fi <br /> Bluetooth<br /> GPS<br /> NFC

باتری

ظرفیت باتری
230 میلی آمپر بر ساعت
نوع باتری
لیتیوم یون

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج<br /> ژیروسکوپ<br /> ضربان قلب<br /> فشارسنج
قابلیت های ویژه
استاندارد ضد آب IP68<br /> ضدآب تا عمق 50 متر<br /> عمر باتری: حدودا 45 ساعت (بسته به نوع استفاده)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم