برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S8 Ultra 14.6" 5G ظرفیت 16/256 گیگابایت

 Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 14.6" 5G 256GB RAM 16GB Tablet 

  • سیستم عامل : Android 12
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 16 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 13 - 6 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 11200 میلی آمپر بر ساعت

ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
16 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 12
5G
11200 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

 تبلت گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ: نقد و بررسی

همان‌طور که همه تصور می‌کنیم، حمل کردن تبلت بسیار راحت‌تر از لپ‌تاپ است. اما این مورد درباره گلکسی Tab S8 Ultra صدق نمی‌کند. تبلت بسیار بزرگی که چیزی کم از لپ‌تاپ‌های مینی و اولترا بوک ندارد. همین هم سبب شده در بین طرف‌داران بحث‌های متفاوتی شکل بگیرد. برخی از آنها این بزرگ بودن زیاد را مایه دردسر و عدم راحتی کار با آن می‌دانند. در مقابل، عده دیگری فکر می‌کنند داشتن یک تبلت بزرگ مزایای خودش را دارد. در ادامه به نقد و بررسی تبلت Tab S8 Ultra پرداخته‌ایم که کمک می‌کند نظرات ضدونقیض موجود درباره آن را بهتر درک کنید. 

درباره طراحی و کیفیت ساخت Tab S8 Ultra سامسونگ 

اندازه بزرگ این تبلت شمشیر دولبه است. هم کاربران بسیاری را هیجان‌زده کرده و به سمت خرید کشیده و هم بسیاری را فراری داده. همان‌طور که گفتیم، Tab S8 Ultra یک تبلت واقعا بزرگ است. به همین خاطر اهمیت دارد که  قبل از اقدام برای خرید آن از داشتن فضای کافی داخل کوله یا روی میزتان اطمینان حاصل کنید. با ابعادی برابر 326 در 208 در 5.5 میلی‌متر، این دستگاه عرض و طول زیادی دارد ولی درعین‌حال بسیار نازک است. شاید این‌طور به نظر برسد که حتی با دست‌های خالی هم می‌توانید آن را از وسط خم کرده و بشکنید اما بدنه آلومینیومی آن کمک می‌کند در برابر هر ضربه‌ای تقریبا آسیب‌ناپذیر باقی بماند. با تمام اینها، وزن دستگاه با چیزی حدود 726 گرم، سنگین محسوب می‌شود و به همین دلیل  نگه‌داشتن آن در دست چندان راحت نیست.

تبلت Tab S8 Ultra

همچنین تنها یک گزینه رنگی خاکستری دارد.قاب پشتی تبلت با شیشه پوشانده شده. در این قسمت ماژول دوربین که یک بیضی دراز است، دو لنز را درون خود جای‌داده. در زیر این قاب یک نوار مغناطیسی وجود دارد که برای نگهداری قلم S تعبیه شده است.  حال اگر Tab S8 Ultra را به سمت جلو بچرخانید، نمایشگر زیبای 14.6 اینچی‌اش را خواهید دید که تقریبا بدون حاشیه است. تنها دو لنز سلفی که روی یک بریدگی قطره‌ای قرار دارند، با یک قاب بسیار کوچک کمی به داخل نمایشگر کشیده ‌شده‌اند. این دوربین‌ها به‌صورت افقی قرار گرفته‌اند تا در زمان برقراری تماس تصویری بتوانید آن را به حالت افقی قرار دهید. همچنین در شرایطی که تبلت را به‌صورت افقی گذاشته باشید، درگاه USB-C در لبه سمت راست قرار دارد. درحالی‌که دکمه روشن/ خاموش، دکمه‌های تنظیم صدا و سینی سیم‌کارت در لبه بالایی در سمت چپ قرار گرفته‌اند. همچنین یک رابط سه پین در قسمت پایینی دستگاه وجود دارد که برای اتصال لوازم جانبی مورداستفاده قرار می‌گیرد. 

درباره نمایشگر گلکسی Tab S8 Ultra

یکی از ویژگی‌های پرچم‌دار تبلت S8 Ultra، نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی آن است. نمایشگری که حتی از صفحه 12.9 اینچی آی‌پد پرو هم بزرگ‌تر بوده و بیشتر با انواع لپ‌تاپ هم‌طراز محسوب می‌شود.البته این اندازه برای تماشای فیلم و سریال، نقاشی کشیدن، کارکردن و هر چیز دیگری مناسب است. به شکلی که می‌توانید آن را هم به‌عنوان وسیله‌ای برای سرگرمی و هم نمایشگر ثانویه کار خود استفاده کنید. با وضوح 1848 در 2960 پیکسلی، تصاویر نمایش‌داده‌شده روی نمایشگر واضح و شفاف هستند.

نمایشگر تبلت S8 Ultra

نرخ تازه‌سازی، 120 هرتز است که اجرای انیمیشن‌ها را بسیار نرم و روان‌کرده و مخصوصا برای گیمرها بسیار مورداستفاده خواهد بود. برای ساخت این نمایشگر از فناوری Super AMOLEd استفاده شده. به همین دلیل رنگ‌ها پررنگ و کنتراست واضح است. این به‌ویژه برای طراحانی که به‌دقت رنگ بالا برای کار خود نیاز دارند، مفید خواهد بود. همچنین همان‌طور که گفتیم، عنصری در صفحه‌نمایش وجود دارد که تقریبا در دنیای تبلت‌ها ناشناخته است، آن هم بریدگی کوچکی است که دو دوربین سلفی را درون خود جای‌داده و مقدار بسیار کمی از صفحه را اشغال کرده. 

مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Tab S8 Ultra

این تبلت با تراشه اسنپ دراگون 8 نسل کار می‌کند. چیپست رده بالایی که در زمان عرضه تبلت، در گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، یعنی سری S22 استفاده شده بود و همچنین در مدل‌های Tab S8 استاندارد و پلاس هم پیدا می‌شود. این تبلت در تست‌های چندهسته‌ای Geekbench امتیاز 3279 را به دست آورده که بسیار قابل‌ستایش است. هرچند گوشی‌های سری S22 امتیازات بیشتری دریافت کرده‌اند اما هر امتیازی بالای 3000 عالی است و تبلت را برای انجام کارهای فشرده و بازی، به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند. این نسخه 5G با 16 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی کار می‌کند. البته به کمک شکاف کارت حافظه جانبی می‌توانید حافظه را به 1 ترابایت هم برسانید.

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که برنامه‌های زیادی را به طور هم‌زمان بازکرده و اجرا می‌کنید یا طراح هستید، رم 16 گیگابایتی مناسب‌ترین انتخاب است.  نرم‌افزار تبلت درواقع اندروید 12 است که OneUI 4.1 روی آن به‌عنوان رابط کاربری اجرا می‌شود. عملکرد چند پنجره‌ای سامسونگ در چند به‌روزرسانی گذشته پیشرفت زیادی کرده و پنل OLED بزرگ Tab S8 Ultra راهی عالی برای تجربه آن است. در این دستگاه می‌توانید سه برنامه را به‌صورت تقسیم صفحه‌ای باز کنید و همه آنها به‌قدری بزرگ هستند که به‌راحتی قابل‌استفاده باشند. همچنین با چند ضربه می‌توانید برنامه جدید باز کنید، برنامه‌های باز را جابه‌جا کرده یا حتی آنها را به‌صورت شناور در وسط صفحه دربیاورید. 

جذابیت‌های قلم S 

برخلاف آی‌پد، کل تبلت‌های سری Tab S8 سامسونگ با قلم مخصوص این کمپانی، یعنی قلم S عرضه می‌شوند. قلم سامسونگ نسبت به مداد اپل سریع‌تر بوده و در مقایسه با آن، نرم‌تر کار می‌کند و حسی مشابه‌تر به قلم واقعی دارد. همچنین از فناوری Wacom استفاده می‌کند و تا 4096 سطح حساسیت فشار را پشتیبانی کرده و قابلیت تشخیص شیب را دارد. 

قلم S تبلت S8 ultra

هر قلم S دکمه‌ای در نزدیکی سرخود در بالا دارد. با این دکمه می‌توانید زمانی که در برنامه یادداشت‌ها هستید، پاک‌کن را فعال کنید، از آن به‌عنوان شاتر دوربین استفاده کرده یا برای انجام ژست‌های حرکتی فعالش کنید. به این صورت که باید قلم را بین انگشتان خود گرفته و ژست‌ها را رو به دستگاه، روی هوا ترسیم کنید. همین موجب می‌شود قلم S منعطف‌تر از مداد اپل باشد. بااین‌حال به دلیل داشتن قطعات متحرک و نوک شکننده، نسبت به اپل کیفیت کمتری هم دارد. 

آشنایی با کیفیت دوربین‌های گلکسی Tab S8

بیشتر تبلت‌ها دوربین دارند اما همه می‌دانیم که معمولا کیفیت بالایی ارائه نمی‌دهند. این تبلت سامسونگ مدل Ultra است و می‌شود گفت دوربین‌های آن هم به نسبت خوب هستند. بااین‌حال باید بدانید به‌اندازه گوشی‌هایی که با همین قیمت عرضه می‌شوند نیست. دوربین‌های پشتی یک لنز عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 6 مگاپیکسلی هستند. کیفیت این دوربین‌ها خیلی خوب نیست اما برای اسکن اسناد یا کدهای QR و همینطور ثبت برخی عکس‌های بی‌کیفیت می‌توانید از آن استفاده کنید.در جلوی تبلت و روی قاب قطره‌ای کوچک آن هم دو دوربین وجود دارد. یکی عریض و دیگری فوق عریض که هر دو وضوح 12 مگاپیکسلی دارند. درحالی‌که دوربین عریض برای ثبت عکس‌های سلفی خوب است، با دوربین فوق عریض می‌توانید تماس‌های ویدیویی برقرار کرده و به لطف زاویه دید زیاد آن، تعداد افراد بیشتری را درون دوربین جای دهید. 

دوربین S8 Ultra

درباره عمر باتری و سرعت شارژ Tab S8 Ultra

باتری عظیم 11200 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، آن را برای حدود 9 ساعت تماشای مداوم ویدیو و حتی با استفاده کمتر تا چند روز، زنده نگه می‌دارد. با سرعت 45 وات شارژ می‌شود اما باید شارژر را به‌صورت مجزا خریداری کنید. چون همان‌طور که می‌دانید سامسونگ مدتی است شارژر را از جعبه گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های خود حذف کرده. 

مشاوره خرید تبلت S8 Ultra

گلکسی Tab S8 Ultra به لطف کیفیت خیره‌کننده نمایشگرش و اندازه بزرگ آن، بهترین تبلت موجود برای تماشای محتوا است. طراحی آن هم با توجه  به قدرت درونی، به طرز شگفت‌انگیزی باریک است و قلم S هم همراه آن دریافت خواهید کرد. این تبلت همچنین چندوظیفگی اندروید را به مرحله بالاتری می‌برد و استفاده از برنامه‌های باز را بسیار ساده کرده. قلم S آن بسیار روان و نرم و منطبق کار می‌کند و بیشتر به حالت طبیعی نزدیک است. 

بااین‌حال باید در نظر بگیرید که اندازه بزرگ آن می‌تواند دردسرساز شده و استفاده از آن را بسیار سخت کند. همین‌طور قیمت بسیار بالایی دارد که از دسترس بسیاری کاربران خارج است. اگر به دنبال بهترین و بزرگ‌ترین تبلت اندرویدی هستید و نیاز به انجام چند کار به طور هم‌زمان دارید، همچنین هزینه برایتان مهم نیست، این تبلت را بخرید. در غیر این صورت می‌توانید گزینه‌های ارزان‌تری پیدا کنید که کارتان را راه می‌اندازند و اندازه بزرگشان مانع کارتان نیست.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2022
تاریخ شمسی
بهمن 1400
طول و عرض
326.4x208.6 میلی متر
ضخامت
5.5 میلی متر
وزن
728 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510
پردازنده گرافیکی
Adreno 730
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
16 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
14.6 اینج
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1848x2960 پیکسل
تراکم پیکسلی
240~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از +HDR10
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
6 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR - panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30/60fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 12
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
11200 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 45 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30fps
سایر قابلیت‌ها
پشتیبانی از قلم - دارای قابلیت Samsung DeX بی سیم
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S8 Ultra 14.6" 5G ظرفیت 16/256 گیگابایت
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S8 Ultra 14.6" 5G ظرفیت 16/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2022
تاریخ شمسی
بهمن 1400

طراحی

طول و عرض
326.4x208.6 میلی متر
ضخامت
5.5 میلی متر
وزن
728 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510
پردازنده گرافیکی
Adreno 730

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
16 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
14.6 اینج
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1848x2960 پیکسل
تراکم پیکسلی
240~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از +HDR10

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
6 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR - panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30/60fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 12

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
پشتیبانی از قلم - دارای قابلیت Samsung DeX بی سیم

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
11200 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 45 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم