برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 Plus SM-T975 ظرفیت 6/128 گیگابایت

 Samsung Galaxy Tab S7 Plus SM-T976B 128GB RAM 6GB Tablet 

 Samsung Galaxy Tab S7 Plus SM-T976B 128GB RAM 6GB Tablet 

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 13 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 10090 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10.0
4G
10090 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی S7 PlusTab

یکی از محصولات پرفروش کمپانی سامسونگ تبلت های جذاب آن است. بسیاری از افراد با وجود داشتن یک گوشی هوشمند برای دسترسی به فضای وب با حداکثر وسعت نمایشگر و یا تماشای فیلم با کیفیت بالا تر به سراغ تبلت ها می روند. این دستگا های مینیمال شده، از لپ تاپ ها کوچکتر بوده و باتری قدرتمندتری را در خود جای داده اند. از این رو گزینه بسیار مناسبی برای کارکرد های روزانه هستند. از طرفی بزرگی نمایشگر می تواند بهترین گزینه برای وب گردی و تماشای فیلم باشد. بنابراین برخی کاربران ترجیح می دهند کنار گوشی هوشمند خود از یک تبلت همه جانبه نیز بهره مند باشند. کمپانی سامسونگ پس از مدت ها انتظار تبلت اس 7 پلاس را همراه با برادر دوقلوی آن یعنی تبلت اس 7 رونمایی کرده است. این دو تبلت گرچه به ظاهر شبیه یکدیگر هستند، اما تفاوت های بسیاری در ان ها نهفته است.

مقدمه ای بر تشریح مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس

شباهت در پردازنده و میزان رم در این دستگاه موجب شده کاربران به لحاظ اندازه این دو دستگاه را با یکدیگر مقایسه کنند. نمایشگر وسیع و پردازنده قدرتمند، هر دوی این برادران تازه نفس را به پرچمداران تبلت های سامسونگ بدل کرده است. با این وجود نمی توان سامسونگ را به عنوان کمپانی سازنده تبلت دانست. این کمپانی با هدف رقابت با تبلت های اپل است که دست به تولید این محصولات زده است. از ویژگی های مشترک ای دو تبلت چشم نواز می توان به پردازنده، قلم لمسی، دوربین، نمایشگر و همچنین رابط کاربری آن ها اشاره کرد. در ادامه توضیحات مفصلی را درباره تبلت سامسونگ گلکسی اس7 پلاس می خوانید:

S7 Plus

تبلت سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس: طراحی بدنه و کیفیت در ساخت

به لحاظ ظاهری تبلت اس 7 پلاس به عنوان باریک ترین تبلت حال حاضر دارای ضخامت 5.7 میلی متر است. با این وجود قرار گیری باتری 10090 میلی آمپری در قلب آن کمی عجیب به نظر می رسد. نمای ظاهری این دستگاه بسیار چشم نواز است. رنگ های مشکی، برنزی و نقره ای هر کدام جلوه ای ویژه به این دستگاه می دهند که کمتر کسی می تواند چشم از آن ها بردارد. با توجه به چینش دوربین ها و همچنین نام حک شده سامسونگ بر بدنه آن می توان دریافت که این تبلت به صورتی افقی طراحی شده است. قاب پشتی میزبان دو دوربین به همراه یک فلش LED بوده که در یک ماژور بیضی شکل اما کشیده قرار گرفته شده است. این ماژول با تفاوت رنگی که دارد از بدنه متمایز شده است. ناگفته نماند امتداد این بخش جداگانه از قاب با خاصیت مگنتی ای که دارد جایگاه قلم لمسی این دستگاه را نشان می دهد.

در قاب جلو نیز حاشیه ها به خوبی پیدا هستند. در بالای نماشگر یک دوربین سلفی طراحی شده که بررسی آن را به بخش دوربین ها می سپاریم. ابعاد این تبلت 285 در 185 در 57 میلی متر بوده و وزنی معادل 575 گرم دارد. جنس نمایشگر اس 7 پلاس از شیشه بوده و قاب پشتی را صفحه ای آلمینیومی پوشانده است. روی بدنه این دستگاه جایگاه کارت حافظه دیده می شود، اما خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیست.

تبلت سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس: نمایشگر

نمایشگر 12.4 اینچی تبلت اس 7 پلاس از جمله ویژگی های هیجان انگیز آن است که کاربران را به خود جلب کرده است. این نمایشگر که از نوع سوپر آمولد بوده قدرت بازتاب 16 میلیون رنگ را دارد. وضوح محتوای بصری این تبلت به 1752 در 2800 پیکسل می رسد که تراکم پیکسلی آن نیز حدود 266 پیکسل در هر اینچ است. ناگفته نماند که سهم نمایشگر این تبلت از بدنه تقریبا 84.6 درصد است که عدد قابل توجهی برای یک تبلت به شمار می آید. نمایشگر +HDR10 با نرخ تازه سازی 120 هرتز موجب می شود تماشای محتوای نمایشی و همچنین کار روزانه با آن بسیار لذت بخش باشد. از این جهت تبلت آیپد پرو اپل رقیبی سر سخت را در مقابل خود خواهد دید.

S7 Plus

تبلت سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس: سخت افزار، نرم افزار و حافظه

تراشه اسنپدراگون +865 یک تراشه 7 نانومتری بوده که دارای 8 هسته از قرار؛ 1 هسته 3.09 گیگاهرتزی، 3 هسته 2.42 گیگاهرتزی و همچنین 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی است. GPU و یا همان حافظه گرافیکی نیز از نوع Adreno 650 است. البته ناگفته نماند که این تبلت به لطف بهره مندی از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس امکان استفاده از شبکه 4G را برای کاربان فراهم کرده است.

سامسونگ فضای نرم افزاری این دستگاه را به آخرین ورژن اندروید یعنی اندروید 10 سپرده که ترکیب آن با رابط کاربری One UI 2.5 مجموعه ای بی نظیری را تشکیل داده است. یکی از مهمترین بخش های نرم افزاری این محصول به قلم لمسی آن مربوط است که با داشتن قابلیت های فراوان کار با این تبلت را آسان تر کرده است. نکته قابل توجه در این قلم کاهش تاخیر آن از 59 میلی ثانیه به 9 میلی ثانیه است و این به معنای عملکرد بی نظیر آن است.

تبلت اس 7 پلاس با بهره مندی از شیار ورود و خروج کارت حافظه جانبی این امکان را فراهم آورده تا کاربرانی که به فضای ذخیره سازی بیشتری احتیاج دارند، بتوانند میزان حافظه داخلی را افزایش دهند. اما این تبلت در سه نسخه 6 و 8 گیگابایت رم عرضه شده است که افراد می تواند آن را در نسخه های 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی تهیه کنند. بنابراین با وجود ظرفیت بالا در حافظه کمتر کاربری به سمت استفاده از حافظه جانبی سوق پیدا می کند.

نسخه های تبلت سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس

  •        6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی
  •        8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی
  •        8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی

تبلت سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس: دوربین اصلی و سلفی

نمی توان از تبلت ها انتظار بالایی در کیفیت دوربین را داشت. چراکه غالبا کاربران این خصصیه را بیشتر در گوشی های همراه دنبال می کنند. تبلت ها گزینه مناسبی برای عکس برداری نیستند، به این دلیل که ابعاد و وزن آن ها مانعی برای ثبت عکس های با کیفیت به طور روزانه است. از این جهت سامسونگ نیز به تعیبه دو دوربین معمولی در این تبلت بسنده کرده است. دوربین های اصلی این دستگاه را دو دوربین 13 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی اولترا واید تشکیل داده است. این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K با قابلت 30 فریم در ثانیه را دارا است. علاوه بر این دوربین سلفی نیز دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی از نوع واید است که امکان تماس تصویری با کیفیت و همچنین ثبت عکس های سلفی قابل قبول را به کاربر می دهد.

تبلت سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس: باتری و شارژ دهی

با وجود ظرافت بدنه قرار گیری یک باتری 10090 میلی آمپری بسیار هوشمندانه بوده است. با این وجود قلب تپینده این دستگاه با این باتری غول آسا به تپش درآمده است. این باتری که از پورت USB Type-C تغذیه می شود دارای قابلیت شارژ سریع 45 واتی است. به ادعای سامسونگ با وجود این باتری قدرتمند می توان از این تبلت انتظار پخش ویدئو به مدت 16 ساعت را داشت.

S7 Plus

مشاوره در خرید تبلت سامسونگ اس 7 پلاس

با وجود برند های نامی دیگر در تولید تبلت مقرون به صرفه مانند تبلت های لنوو غالبا کاربران خرید این محصولات را ترجیح می دهند. بسته به نوع نیاز کاربران و همچنین کارای تبلت ها می توان انتخاب های بی شماری در این زمینه داشت. اما تبلت های پیشرفته ای مانند تبلت های اپل و یا تبلت های سامسونگ علاوه بر اینکه به کاربر تجربه کار با یک محصول را کیفیت را می دهند او را از داشتن یک لپ تاپ سنگین  با کارایی تقریبا مشابه بی نیاز می کنند. علاوه بر این ممکن است برای بسیاری از کاربران خرید یک تبلت به نسبت یک لپ تاپ بسیار اقتصادی تر باشد.

تبلت اس 7 پلاس سامسونگ با توجه به قدرت پردازنده، کیفیت و وضوح بالای نمایشگر و همچنین باتری قدرتمند بی شک انتخابی مناسب برای کاربرانی است که خواستار یک تبلت کارآمد هستند. با توجه به اینکه این تبلت به تازگی رونمایی شده و در ماه گذشته عرضه شده است باید منتظر ماند تا بازخوردهای نظر کاربران و همچنین کارشناسان درباره آن منتشر شود. اما به طور کلی این تبلت به همراه برادر کوچکتر خود در حال حاضر بهترین تبلت از خانواده سامسونگ به شمار می آیند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2020
تاریخ شمسی
مرداد 1399
طول و عرض
285x185 میلی متر
ضخامت
5.7 میلی متر
وزن
575 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 Plus 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.09 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.8 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
12.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1752x2800 پیکسل
تراکم پیکسلی
266~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/3.4 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومترلیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.2فاصله کانونی لنز 12 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideسایز سنسور 1/4 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
10090 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 45 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Samsung DeXANT+
فیلم برداری
4K@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(7)
رتبه‌بندی کلی
5
7 نظرات
لطفا حجم ۲۵۶ یا ۵۱۲ رو با رم ۸ حتما موجود کنید (در اسرع وقت)

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 Plus SM-T975 ظرفیت 6/128 گیگابایت
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 Plus SM-T975 ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2020
تاریخ شمسی
مرداد 1399

طراحی

طول و عرض
285x185 میلی متر
ضخامت
5.7 میلی متر
وزن
575 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 Plus 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.09 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.8 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
12.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1752x2800 پیکسل
تراکم پیکسلی
266~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/3.4 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومترلیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.2فاصله کانونی لنز 12 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideسایز سنسور 1/4 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Samsung DeXANT+

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
10090 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 45 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم