برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 3 SM-R840 41 mm

 Samsung Galaxy Watch 3 SM-R840 41 mm Smart Watch

 Samsung Galaxy Watch 3 SM-R840 41 mm Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش :  1.2 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • قابلیت مکالمه: دارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
  • جنس بدنه: فلز
  • حسگرها : شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب، فشارسنج، نوار قلب (Electrocardiogram)، حجم‌سنج نوری (PPG)
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
فلز
دایره
NFC , Bluetooth , Wi-Fi
توضیحات

مشخصات گلکسی واچ 3 سامسونگ

 پس از مدت‌ها سلطه بِلامنازعه ساعت‌های هوشمند اپل بالاخره غول کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفت بعنوان رقیب جدی اپل وارد میدان شود. در اواسط آگوست 2020 بود (تقریباً نیمه دوم مردادماه امسال) که سامسونگ با رونمایی از سری جدید تلفن‌های هوشمند خود، از ساعت‌های هوشمند مدل گلکسی واچ 3 نیز رونمایی کرد. البته تا زمانی که به نقد و بررسی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این مدل از سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ نپردازیم نمی‌توانیم بدانیم که آیا این مدل واقعاً یک رقیب جدی برای غول اپل محسوب می‌شود یا نه. به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم به نقد و بررسی گلکسی واچ 3 بپردازیم.

قدرت این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ بطور کلی در دو قسمت قابل شرح و بررسی است. ابتدا در قسمت «سلامت و پزشکی» که شامل سخت افزارها و نرم افزارهایی می‌شود که کاربران را قادر ساخته شرایط فیزیولوژیکی و سلامتی جسمانی خود را به دقت پایش کنند، و دوم «ایمنی و آسایش» این مدل از ساعت‌های هوشمند است که به کاربران امکان تجربه‌های لذت بخشی را می‌دهد. در ادامه هر کدام را بطور مختصر توضیح می‌دهیم. 

Galaxy Watch 3

 امکانات «سلامت و پزشکی»

توقع اغلب ما از ساعت‌ها صرفاً کنترل دقیق زمان است. اما ساعت‌های هوشمند با توجه به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در آن‌ها تعبیه شده است شرایطی را برای کاربر فراهم می‌کنند که بتواند نه تنها زمان بلکه سلامت جسمانی و شرایط فیزیولوژیکی خود را با دقت بالایی کنترل و پایش کند. برای این منظور لازم است بدانیم ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 3 دارای امکان گرفتن نوارقلب توسط حس‌گرهای دقیقی هستند که در زیر ساعت قرار دارد. این حس‌گرها حتی می‌توانند فشار خون و سطح اکسیژن شما را نیز به دقت پایش کرده و در صورت بروز مشکل در جسم‌تان شما را از آن مطلع کنند. از طرفی یکی از امکانات ویژه و جذاب این سری از گوشی‌های هوشمند پایش کیفیت خواب کاربر است. از آنجا که این ساعت‌ها می‌توانند میزان «تندی حرکت پلک چشم کاربر» و نیز «حرکات وی در هنگام خواب» را ردیابی کنند، لذا می‌توانند خروجی از کیفیت خواب کاربر نیز نشان دهند.

اگر تا بدین جا امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این ساعت‌ها برای تمام رده‌های سنی کاربُرد داشت، اما برخی از ویژگی‌های نرم افزاری این ساعت‌ها بطور خاص مربوط به مرتفع کردن مشکلات زندگی سالمندان است. بطور مثال یکی از قابلیت‌های مهم این ساعت‌ها آن است که کاربر می‌تواند با تعریف یک پیامک پیش‌فرض، در صورتی که بلحاظ حرکتی دچار مشکل شده باشد و زمین بِخورد، پیامک هشداری برای چند نفر از مخاطبانی که از قبل مشخص شده‌اند ارسال شود تا از شرایطی که برای کاربر ایجاد شده است آن‌ها را مطلع کند.

اضافه بر تمامی مواردی که درباره مزیت‌های این ساعت هوشمند گفته شد باید افزود که بدنه‌ی استیل این ساعت باعث شده درخشندگی و نمای بسیار زیبایی را از خود نشان دهد و قابلیت ضدآب نیز داشته باشد. این قابلیت از زنگ زدن ساعت جلوگیری کرده و حتی از نفوذ عرق دست به آن، بطور کلی ممانعت می‌کند. زمانی می‌توانیم قدر این آپشن را بیشتر درک کنیم که بدانیم در این سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، 120 برنامه ورزشی (توسط شرکت سامسونگ) قرار داده شده و در صورت اتصال گوشی شما به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، می‌توانید برنامه‌ها را مشاهده و اجرا کنید، بدون آنکه نگران نفوذ عرق دست و بدن‌تان به درون ساعت باشید.

Galaxy Watch 3

 «ایمنی و آسایش»

امروزه با تعبیه شدن تکنولوژی‌های پیشرفته در ساعت‌های هوشمند آسایش و رفاه کاربران این دست از گجت‌ها بیشتر شده است. بطور مثال سامسونگ با قرار دادن امکاناتی بنام Samsung Pay در این سری از ساعت‌های هوشمند شرایطی را فراهم کرده است که دیگر نیازی به حمل پول نقد یا حتی کارت بانکی را نداشته باشید، زیرا این امکانات ساعت می‌تواند با اتصال کاربر به کریدیت کارت براحتی تراکنش‌های مورد نیاز او را انجام دهد. لازم به ذکر است که این امکانات بانکی سامسونگ با رعایت سیستم احراز هویت قوی از طریق انگشت‌نگاری و یا تعریف رمز، ایمنی و اطمینان کافی را برای کاربران فراهم کرده است. مضاف بر اینکه، این امکانات می‌تواند در شرایط تحریمی ایران کمک بسیار بزرگی برای کاربران در استفاده از اعتبارات بانکی‌شان باشد.

اگرچه باتری این سری از ساعت‌های سامسونگ تا سه روز فعالیت دوام می‌آورد، اما کاربر می‌تواند برای شارژ کردن آن، ساعت را بر روی داک‌های زیبایی که سامسونگ طراحی کرده است قرار دهد. این حالت نمای بسیار زیبایی به اتفاق خواب کاربر داده و شبیه به یک ساعت رومیزی عمل می‌کند. دقت کنید وقتی این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ را از جهت قدرت باتری با مدل قدیمی‌تر آن یعنی اکتیو واچ 2 یا حتی ساعت‎های هوشمند هوآوی مقایسه می‌کنیم قدرت باتری گلکسی واچ 3 واقعاً ضعیف‌تر است. اما اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم باید تمامی امکانات آن‌ها را بصورت یک پکیج تکنولوژی در نظر بگیریم که در این صورت قدرت و ظرافت گلکسی واچ کاملاً بر هواوی و اکتیو واچ 2 کاملاً ترجیح دارد.

Galaxy Watch

از مزیت‌های دیگر این سری از ساعت‌های هوشمند، توانایی ردیابی 40 مورد از فعالیت‌های کاربر است. در واقع این نقطه قوت سیستم عامل تایزن 4 محسوب می‌شود که توانسته است ترکیبی فشرده از تکنولوژی‌ها و حس‌گرهای قوی را کنار هم گردآورد. تایزن یکی از سیستم عامل‌های مخصوص سامسونگ بوده و در هر نوبت از طراحی ساعت‌های هوشمند به خوبی توسعه پیدا کرده است. این سیستم عامل قابلیت استفاده از وای‌فا را دارد، دارای جی‌پی‌اس است و از اینترنت LTE نیز تغذیه می‌کند. بعلاوه قدرت فوق‌العاده بولوتوث گلکسی واچ نیز به کرات توسط کاربران آن گزارش شده است، بطوری که در یک واحد آپارتمان با دیوارهای بتونی (درحالی که وای‌فای همان واحد از آپارتمان به اتاق‌های مجاور نفوذ نمی‌کرد) در حالی که گوشی تلفن همراه در اتاق دیگری قرار داشت بولوتوث گلکسی واچ 3 بخوبی آنتن می‌داد و کاربر براحتی و با کیفیت صدای خوب با مخاطب خود صحبت می‌کرد.

تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی واچ 3 را می‌بایست اضافه بر ظاهر بسیارد زیبا و استیل صیقل داده شده‌ی آن کرد. علاوه بر این، دو دکمه‌ی برجسته در کنار آن قرار گرفته تا کاربر بتواند برای برگشت یا دسترسی سریع به صفحه اصلی از آن‌ها استفاده کند. همچنین یک بَزل چرخان نیز برای گردش کاربر در صفحات منو بر روی صفحه ساعت طراحی شده که در مقایسه با نسخه قدیمی‌تر (یعنی واچ اکتیو 2) چون دندانه‌های ریزتری دارد و این چرخاندن آن بسیار راحت‌تر کرده است.  

حال که از مزیت‌ها و برتری این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ آگاهیِ نسبی پیدا کردیم درخواهیم یافت که قیمت‌گذاری آن بین 400 تا 470 دلار دور از انتظار نیست، چراکه امکانات و کیفیت این سری از ساعت‌های هوشمند نسبت به سری‌های قدیمی بسیار پیشروتر است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
آقایان
خانم‌ها
نوع کاربری
رسمی
روزمره
فرم صفحه
دایره
جنس شیشه
گوریلا گلس DX+
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
جنس بدنه از فولاد ضد زنگ
جنس بند
چرم
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
360 × 360 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
364 پیکسل بر اینچ
سایر مشخصات صفحه نمایش
نمایشگر همیشه روشن
دارای محافظ Corning Gorilla Glass DX+
دارای 16 میلیون رنگ
سیستم عامل
تایزن
مقدار رم
2 گیگابایت
حافظه داخلی
8 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید
سایر مشخصات سخت افزاری
مجهز به سیسیتم عامل تایزن OS 5.5
رصد فشار خون
لبه‌های (bezel) حساس به لمس
NFC
میکروفون
موتور خطی
اسپیکر
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج
ژیروسکوپ
سنجش نور محیط
شمارش ضربان قلب
فشارسنج
نوار قلب (Electrocardiogram)
حجم‌سنج نوری (PPG)
بلوتوث
نسخه 5.0
WiFi
Wi-Fi b/g/n
GPS
دارد
اتصالات
NFC , Bluetooth , Wi-Fi
قابلیت های ویژه
مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر
دارای 8 چراغ نوری LED برای سنجش میزان اکسیژن خون
پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G
گواهینامه ECG
پشتیبانی از استاندارد ضدآب IP68
ظرفیت باتری
350 میلی‌آمپر بر ساعت
نوع باتری
غیر قابل تعویض
منبع شارژ
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم (Qi wireless charging)
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 3 SM-R840 41 mm
ساعت هوشمند سامسونگ مدل  Galaxy Watch 3 SM-R840 41 mm
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان<br /> خانم‌ها
نوع کاربری
رسمی<br /> روزمره
فرم صفحه
دایره
جنس شیشه
گوریلا گلس DX+
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
جنس بدنه از فولاد ضد زنگ
جنس بند
چرم
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

سیستم عامل
تایزن
مقدار رم
2 گیگابایت
حافظه داخلی
8 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید
سایر مشخصات سخت افزاری
مجهز به سیسیتم عامل تایزن OS 5.5<br /> رصد فشار خون<br /> لبه‌های (bezel) حساس به لمس<br /> NFC<br /> میکروفون<br /> موتور خطی<br /> اسپیکر

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
360 × 360 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
364 پیکسل بر اینچ
سایر مشخصات صفحه نمایش
نمایشگر همیشه روشن<br /> دارای محافظ Corning Gorilla Glass DX+<br /> دارای 16 میلیون رنگ

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
دوربین
بلوتوث
نسخه 5.0
WiFi
Wi-Fi b/g/n
GPS
اتصالات
NFC , Bluetooth , Wi-Fi

باتری

ظرفیت باتری
350 میلی‌آمپر بر ساعت
نوع باتری
غیر قابل تعویض
منبع شارژ
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم (Qi wireless charging)

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج<br /> ژیروسکوپ<br /> سنجش نور محیط<br /> شمارش ضربان قلب<br /> فشارسنج<br /> نوار قلب (Electrocardiogram)<br /> حجم‌سنج نوری (PPG)
قابلیت های ویژه
مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر<br /> دارای 8 چراغ نوری LED برای سنجش میزان اکسیژن خون<br /> پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G<br /> گواهینامه ECG<br /> پشتیبانی از استاندارد ضدآب IP68

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم