برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

  Samsung Galaxy A03 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 48 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 11
4G
48 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

 گوشی گلکسی A03 سامسونگ: نقد و بررسی

سامسونگ سابقه طولانی و خوبی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند در رده‌های قیمتی مختلف دارد. از انواع پرچم‌دار گرفته تا اقتصادی و مقرون به صرفه. گوشی هوشمند گلکسی A03 یکی از ارزان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های سطح پایه یا معمولی این کمپانی است که ویژگی‌های استاندارد و چشمگیری را ارائه می‌دهد. با اینکه این گوشی هوشمند، برخی ویژگی‌ها را ندارد اما سعی می‌کند تا طول عمر باتری خوبی را به ارمغان آورد. اما برای انجام کارهای روزمره خوب است؟ آیا ارزش خریدن را دارد یا خیر؟ در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم.

A03

طراحی و کیفیت ساخت گلکسی A03 سامسونگ

گلکسی A03 در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۲ (۵ آذر ۱۴۰۰) معرفی شد اما حدود دو ماه بعد در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ در بازار عرضه گردید. این گوشی سامسونگ، علی‌رغم قیمت پایین، برای استفاده روزمره، وب‌گردی و شبکه‌های اجتماعی، بد نیست و بدون هیچ مشکلی این موارد را به‌خوبی اجرا می‌کند. حتی اگر به گیم نیز علاقه داشته باشید می‌توانید روی اجرای برنامه‌های ساده‌تر حساب کنید.گلکسی A03 نیز مانند اکثر گوشی‌های معمولی، دارای طرحی ساده با ساختار پلاستیکی است. همچنین، این گوشی در پنل پشتی یک ماژول دوربین دوگانه را ارائه می‌کند که از نظر طراحی شبیه به ماژول دوربین Motorola Moto G100 است. با این تفاوت که در اینجا فقط دو دوربین وجود دارد. برآمدگی ماژول دوربین پنل پشتی، این بخش را از حالت یکنواختی بیرون می‌آورد و طراحی زیبایی به آن می‌بخشد.

گلکسی A03 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز برای خرید در دسترس خریداران قرار دارد که تا حدودی ظاهر مینیمالیستی را شبیه‌سازی می‌کنند. البته، این تلفن حسگر اثر انگشت نیز دارد که بر روی لبه فریم و در کلید پاور ادغام شده است. از طرفی این گوشی به دلیل ظرفیت بالای باتری، اندکی حجیم به نظر می‌رسد و درعین‌حال ضخامت کلی 9.1 میلی‌متر دارد. این دستگاه با ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر و ۱۹۶ گرم وزن، به‌خصوص برای کسانی که دست‌های کوچکی دارند، چندان خوش‌دست نیست. با این حال  نسبت به قیمتی که دارد، برای خرید ارزشمند است.

نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی A03 سامسونگ

در پنل جلو، صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی PLS TFT با دوربین سلفی قطره‌ای را خواهید دید.  نسبت صفحه‌نمایش به بدنه این نمایشگر، ۸۱.۸ درصد و نسبت تصویر آن، ۲۰ به ۹ است. بااین‌حال، هنگام تماشای محتوا، رنگ‌ها دارای اندکی غلظت بیشتر هستند که از سطح استاندارد و طبیعی فاصله دارند. البته ممکن است برخی از کاربران این سطح از غلظت رنگ را دوست داشته باشند. درعین‌حال، صفحه‌نمایش گوشی نیز وضوح HD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد که تراکم پیکسلی ۲۷۰ را به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر A03

به‌هرحال، این واقعیت را نمی‌شود نادیده گرفت صفحه‌نمایش این گوشی از نوع معمولی است و حتی با گوریلاگلس نیز محافظت نمی‌شود. میزان وضوح در این نمایشگر قدری پایین به نظر می‌رسد و فقط نرخ تازه‌سازی استاندارد یعنی ۶۰ هرتز را ارائه می‌کند. همچنین فاقد قابلیت‌های نمایش اولیه HDR است که بازهم به دلیل بازهٔ قیمتی نمی‌شود این کمبودها را ایراد دانست. این گوشی گرچه میزان روشنایی نمایشگر آن اعلام نشده اما می‌شود حدس زد که نباید بیش از ۴۰۰ نیت باشد. هرچند که کیفیت رنگ سفید نمایشگر آن بسیار خوب به نظر می‌رسد و شاید بتوان گفت که برای مطالعه کتاب‌های دیجیتالی یا ای‌بوک عالی است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار گلکسی A03 سامسونگ

گوشی گلکسی A03 سامسونگ به طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. نسخه رابط کاربری و نام و مشخصات کامل تراشه این گوشی هنوز به طور کامل مشخص نیستند. فقط گفته شده که یک تراشه‌‌ی ۸ هسته‌ای در بطن این گوشی قرار گرفته و به آن قدرت می‌بخشد. همچنین این تراشه، دو هسته‌ی 1.6 گیگاهرتز و شش هسته‌ی 1.6 گیگاهرتزی دارد. این گوشی پایین رده‌ی سامسونگ در پیکربندی‌های مختلف ازجمله: ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با ۴ گیگابایت رم روانه‌ی ویترین فروشگاه‌ها می‌شود.

دوربین گلکسی A03 سامسونگ

بارزترین ویژگی این گوشی هوشمند پایین رده‌ی سامسونگ، دوربین قدرتمند آن است. گوشی گلکسی A03 سامسونگ، نسبت به قیمت بسیار پایینی که دارد از دوربین معرکه‌ای بهره می‌برد. ماژول دوربین دوگانه این گوشی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی واید (دوربین اصلی) و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق را در خود جای می‌دهد که هیچ تفاوتی با ماژول‌های چهارگانه ندارند. در مجموعه دوبین چهارگانه نیز از ۲ لنز اضافی ۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو استفاده می‌کند که هیچ‌گونه کاربردی ندارند و صرفا برای زیبایی پنل پشتی و افزایش قیمت گوشی نصب می‌شوند وگرنه حسگرهایی که کمتر از ۸ مگاپیکسل کیفیت داشته باشند نمی‌توانند عکس‌های قابل قبولی را ثبت کنند.

دوربین اصلی این گوشی در روز می‌تواند عکس‌های بسیار باکیفیتی را ثبت کند که از روشنایی، شفافیت و جزئیات نسبتاً خوبی برخوردارند اما با تاریک شدن هوا یا قرارگرفتن در مکان‌های کم‌نور، میزان نویز آنها به‌شدت افزایش می‌یابد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، از قابلیت «Night Mode» یا «حالت شب» که در دوربین گوشی‌های میان‌رده و گران‌قیمت‌تر سامسونگ استفاده می‌شود، در این دوربین خبری نیست تا بتواند کیفیت عکس‌هایی را که در شب یا مکان‌های کم‌نور گرفته می‌شود افزایش دهد. باز برای عکاسی در فواصل نزدیک می‌شود تا حدودی به نور فلاش Led این دوربین دل بست تا شاید بتواند عکس‌های نزدیک بهتری را ثبت کند. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند ویدیوهایی با وضوح Full HD یا همان 1080P با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند که در هنگام روز از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

دوربین گلکسی آ03

این گوشی برای ثبت عکس‌ها و ضبط ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس‌های تصویری از یک حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که کارتان را راه می‌اندازد اما کیفیت آن‌چنانی ندارد. گوشی گلکسی A03 سامسونگ برای پخش موسیقی به تک اسپیکر بسنده می‌کند که صدای مونو به کاربران تحویل می‌دهد و کیفیت آن، چندان بد نیست. برای استفاده معمولی مثل برنامه شاد و مواردی ازاین‌قبیل میزان حجم خروجی صدا قدرت بسیار خوبی دارد و به‌راحتی فضای یک اتاق ۱۲ متری را پر می‌کند.

برای پخش موسیقی اما این تک بلندگوی گلکسی A03 سامسونگ، به فرکانس‌های زیر یعنی بالا، خوب پاسخ می‌دهد اما برای فرکانس‌های پایین یا بم و صدای باس کیفیت لازم را ندارد. ظاهراً این بلندگو برای رنج صدای میانی تنظیم شده است. ضمن این که همین صدای دارای کیفیت متوسط نیز زمانی که میزان حجم ولوم صدا از ۵۰ درصد بیشتر شود، با نویز همراه می‌شود. همچنین با افزایش ولوم به انتها، میزان نویز نیز افزایش می‌یابد، اما خوشبختانه، سامسونگ برای این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا تعبیه کرده که با اتصال به یک هدفون یا ایرفون باکیفیت، صدایی بسیار باکیفیت، رسا و شفاف با باس نرم و کوبنده و بدون نویز را خواهید شنید.

باتری گلکسی A03 سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ معمولاً به باتری‌های قدرتمند و با ظرفیت بالا مجهز می‌شوند. شاید سامسونگ از معدود شرکت‌هایی باشد که در گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین رده‌ی خود از باتری‌هایی غول‌آسا و گاه تا ظرفیت ۶۰۰۰ و حتی ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و اکثر گوشی‌های پایین رده‌ی خود را نیز با باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه ویترین فروشگاه‌ها می‌کند.

نکته‌ی مهم دیگری که نباید از یاد برد این است که گوشی‌های سامسونگ، از نظر مصرف برق باتری نسبت به رقبای خود بسیار بهینه‌تر و کم‌مصرف‌تر هستند، به طوری که دو گوشی مشابه از هر نظر، یکی از برند سامسونگ و دیگری از برندی دیگر، به طور معمول طول عمر شارژدهی گوشی سامسونگ حدود ۲۰ درصد بیشتر خواهد بود. گلکسی A03 سامسونگ نیز باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در بطن خود جای‌داده و باتوجه‌به تراشه کم‌مصرفی که دارد، بیش از یک روز کامل می‌تواند شارژدهی داشته باشد. این باتری متأسفانه از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

گلکسی A03

مشاوره در خرید گلکسی A03 سامسونگ

گوشی پایین رده‌ی گلکسی A03 سامسونگ یک دستگاه معمولی برای انجام کارهای روزمره است که درواقع بیش از قیمتی که عرضه می‌شود، ارزش دارد. این گوشی ضمن آن که تولید یکی از معتبرترین برندهای دنیای گوشی‌های هوشمند است، از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در روز عکس‌های نسبتاً خوبی را می‌تواند ثبت کند. از دیگر نقاط قوت این گوشی می‌شود به باتری و طول عمر شارژدهی آن اشاره کرد که بیش از یک روز کامل شما را همراهی خواهد کرد.

سامسونگ شرکتی است که در هر بازه قیمتی تعداد زیادی گوشی هوشمند با پیکربندی‌های مختلف و قیمت‌های متفاوت تولید می‌کند. درصورتی‌که قصد خرید گوشی این گوشی یا دستگاه دیگری از این برند را در این بازه قیمتی دارید، می‌توانید با پشتیبانی دیجیدو تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این فروشگاه آنلاین اینترنتی افتخار خواهند داشت تا با شرح مبسوطی از مشخصات و عملکرد گوشی موردنظر، راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2021
تاریخ شمسی
آذر 1400
طول و عرض
164.2x75.9 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
196 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت پلاستیکی - فریم پلاستیکی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x1.6 GHz & 6x1.6 GHz
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
PLS TFT
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
48 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(4)
رتبه‌بندی کلی
5
4 نظرات
فقط فرکانس پردازندش پایینه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 دوسیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2021
تاریخ شمسی
آذر 1400

طراحی

طول و عرض
164.2x75.9 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
196 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت پلاستیکی - فریم پلاستیکی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x1.6 GHz & 6x1.6 GHz

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
PLS TFT
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
فناوری مکان‌یابی ( GPS )

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم