برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52s 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Samsung Galaxy A52s 5G Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Samsung Galaxy A52s 5G Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 64 - 12 - 5 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 11
5G
64 - 12 - 5 - 5 مگاپیکسل
4500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy A52s 5G

سامسونگ را که دیگر می‌شناسید؛ شرکت کره‌ای که بازار گوشی های هوشمند را قبضه کرده و یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌ها در این زمینه و مخصوصا در بازار ایران است. شرکت سامسونگ، سری مشهور میان‌رده‌ای به نام سری آ دارد که شما، درمورد آن زیاد شنیده‌اید؛ سری آ سامسونگ را می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین سری‌های میان‌رده‌ای دانست که حالا با پا گرفتن فناوری فایو جی یا همان نسل پنجم، در حال تولید گوشی های فایو جی میان‌رده‌ای با کیفیت بالا است و اخیرا هم محصول دیگری از این سری با پشتیبانی از فناوری فایو جی آمده.

آ ۵۲ اس فایو جی، همین محصول جدید است که به‌نظر می‌رسد، به عنوان نسخه ارتقا یافته آ ۵۲ فایو جی معرفی شده. از حق نگذریم، آ ۵۲ اس از لحاظ سخت‌افزاری نسبت به آ ۵۲ فایو جی ارجحیت دارد، ولی در زمینه‌های دیگر، عملکرد آن در سطح عملکرد آ ۵۲ فایو جی است. به هر حال، این گوشی، اسمارتفونی نسل پنجمی با سخت‌افزاری گیمینگ به شمار می‌رود که در ادامه، به بررسی دقیق آن می‌پردازیم.

Samsung Galaxy A52s 5G

مقدمه‌ای بر تشریح سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی

آن‌چیزی که با نگاه به آ ۵۲ اس فایو جی و البته دیگر گوشی های جدید میان‌رد‌ه‌ای سامسونگ متوجه می‌شویم، تجدید نظر سامسونگ در زمینه طراحی گوشی های میان‌رده‌ای این شرکت است؛ به طوری که از طراحی نسبتا همه‌گیر گوشی‌ای مثل ام ۳۱ سامسونگ، رسیده‌ایم به طراحی جدیدی که می‌شود آن را در همین آ ۵۲ اس فایو جی دید. این‌که طراحی جدید، خوب است یا طراحی قدیمی، موضوعی کاملا شخصی به شمار می‌رود.

آ ۵۲ اس فایو جی، نسبت به آ ۵۲ فایو جی، در زمینه سخت‌افزار، بهتر است. با این‌که تراشه آ ۵۲ اس فایو جی مانند آ ۵۲ فایو جی به عنوان یک تراشه گیمینگ معرفی شده، اما می‌بینیم که تراشه این گوشی با اختلاف قابل توجهی در تمامی زمینه‌ها از آ ۵۲ فایو جی سبقت می‌گیرد و به لطف لیتوگرافی کوچک‌تر، مصرف کم‌تری دارد؛ اگر بخواهیم تراشه آ ۵۲ اس فایو جی را به‌طور مستقل معرفی کنیم، باید بگوییم که تراشه این گوشی، پردازنده‌ای کم‌مصرف و پرتوان است.

در زمینه نمایشگر، آ ۵۲ اس فایو جی، گوشی خوبی به شمار می‌رود و در یک سطح با آ ۵۲ فایو جی قرار می‌گیرد. نمایشگر این گوشی از نوع سوپرآمولد بوده و نرخ نوسازی شایان توجه ۱۲۰ هرتزی را به کاربر خود ارائه می‌دهد. این نمایشگر، وضوح FHD را نیز دارد که در کنار نهایت نرخ روشنایی ۸۰۰ نیتی می‌آید.

باتری آ ۵۲ اس فایو جی از نوع لیتیم-پلیمری است و ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را به همراه خود می‌آورد. دوربین چهارگانه آ ۵۲ اس فایو جی، ترکیب چشم‌گیری دارد و سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عریض آن با لرزشگیر معرفی شده. دوربین سلفی هم دوربینی با کیفیت به شمار می‌رود و شامل یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی عریض می‌شود.

Samsung Galaxy A52s 5G

طراحی و کیفیت ساخت سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی

طراحی این گوشی، طراحی جدید بدون قاب دوربینی است که سامسونگ در این اواخر به سراغ آن رفته و در گوشی هایی نظیر آ ۳۲، آ ۷۲ و خود خانواده آ ۵۲ استفاده شده. این طراحی را می‌شود به دلیل فقدان قاب دوربین، هنجارشکنانه دانست، اما به هر حال، طراحی خوب و مناسبی برای یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ای است. این گوشی، شامل حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای اپتیکال می‌شود.

پنل جلویی سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی، طراحی بسیار خوبی را حمل می‌کند و در زمینه حواشی، متقارن است؛ با وجود این‌که، اکثر حواشی نمایشگرها در قسمت پایینی نمایشگر، ضخیم‌تر می‌شوند، اما این گوشی، حواشی‌ای کاملا هم‌اندازه و متوازن دارد. در بالای نمایشگر و در وسط طول مختصاتی آن، دوربین سلفی با طراحی حفره لحاظ شده.

پنل پشتی این گوشی، صیقلی به‌نظر نمی‌رسد و مات هم نیست؛ ولی می‌تواند، اثر انگشت شما را با اولین تماس به خود جذب کند. این پنل در گوشه بالایی، دوربین اصلی را شامل می‌شود که بر روی یک برآمدگی مستطیلی شکل آمده؛ سنسورهای این دوربین، به‌صورت حسگرهای مجهز و بدون قاب، بر روی این برآمدگی، آمده‌اند.

آ ۵۲ اس فایو جی، توانسته گواهینامه IP67 را دریافت کند که اشاره به مقاومت این گوشی در عمق ۱ متری آب برای ۳۰ دقیقه اشاره دارد؛ این گواهینامه بر ضد گردوغبار بودن آ ۵۲ اس فایو جی نیز دلالت می‌کند. «Samsung Galaxy A52s 5G» با ابعاد ۱۵۹.۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متر، وزن ۱۸۹ گرم و رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش عرضه می‌شود.

نمایشگر سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی

آ ۵۲ اس فایو جی، از نظر نمایشگر با آ ۵۲ فایو جی، در یک سطح قرار می‌گیرد. پنل نمایشی سوپرآمولد برای آ ۵۲ اس فایو جی انتخاب شده، که می‌شود آن را به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخت. این نمایشگر، وضوح FHD را به کاربر خود ارائه می‌دهد که برای تماشای فیلم وسریال، خوب است. نمایشگر با محافظت گوریلا گلس نسخه ۵ آمده که سبب افزایش ایمنی آن در هنگام ضربه می‌شود.

نمایشگر، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد که در زمره، بالاترین نرخ‌های نوسازی قرار می‌گیرد و می‌تواند سبب تجربه گیمینگ دلنشینی برای کاربر شود. نهایت نرخ روشنایی هم، ۸۰۰ نیت ذکر شده که برای استفاده در محیط‌های پرنور خوب است. رزولوشن نمایشگر، ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بوده که در کنار قطر ۶.۵ اینچی و تراکم پیکسلی شایان توجه ۴۰۵ پیکسل بر هر اینچ می‌آید. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۰۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۴.۹ درصد از فضای پنل جلویی «Samsung Galaxy A52s 5G» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی

«Samsung Galaxy A52s 5G» با رابط کاربری One UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. با وجود این‌که، اکثر رابط کاربری‌ها دارند به سمت نسخه‌های شرکت اپل می‌روند، سامسونگ برای رابط کاربری اندروید ۱۱ خود، تصمیم بر حفظ اصالت داشته، ولی با این حال می‌بینیم که فضای لاک‌اسکرین و هوم‌اسکرین، کمی به سمت اپل رفته.

سخت‌افزار، چیزی است که به آ ۵۲ اس فایو جی، برتری قابل ملاحظه‌ای در برابر آ ۵۲ فایو جی می‌دهد. تراشه این گوشی، Snapdragon 778G 5G است که تحت عنوان یک تراشه گیمینگ فایو جی معرفی شده. این تراشه ۶ نانومتری، توانایی پردازشی بسیار بالایی دارد و از نظر مصرف انرژی هم نمره خوبی می‌گیرد. تراشه مورد بحث را می‌شود برای بازی‌های موبایلی درنظر داشت.

پردازنده هشت‌هسته‌ای Snapdragon 778G 5G از یک هسته Kryo 670 Prime با نهایت فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 670 Gold با بیشینه فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 670 Silver با حداکثر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده و با تراشه گرافیکی قدرتمند Adreno 642L همراه است. «Samsung Galaxy A52s 5G» در سه نسخه به شرح زیر عرضه می‌شود:

  • رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

  • رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

  • رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت

Samsung Galaxy A52s 5G

دوربین سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی

سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی، دوربینی چهارگانه دارد که سنسور اصلی آن، حسگر ۶۴ مگاپیکسلی عریض است؛ نقطه عطف این سنسور در برابر سنسورهای مشابه در هم‌قیمت‌های آ ۵۲ اس فایو جی، لرزشگیر آن بوده که در گوشی های میان‌رده‌ای، کم‌نظیر است. دوربین اصلی «Samsung Galaxy A52s 5G» از چهار سنسور به شرح زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر و لرزشگیر

  • سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید ۱۲۳ درجه

  • سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

هر دو دوربین سلفی و اصلی «Samsung Galaxy A52s 5G» می‌توانند با کیفیت فوق‌العاده 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری کنند. دوربین سلفی از یک سنسور جالب توجه ۳۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر تشکیل شده و گزینه خوبی برای عکس‌برداری سلفی است.

باتری سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی

یک باتری لیتیم-پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آ ۵۲ اس فایو جی لحاظ شده که با توجه به اطلاعات سخت‌افزاری این گوشی، شارژدهی مناسبی خواهد داشت. «Samsung Galaxy A52s 5G» از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس فایو جی

آ ۵۲ اس فایو جی، مشخصا یکی از جذاب‌ترین میان‌رده‌های نسل پنجمی است که تراشه‌ای گیمینگ دارد، با نمایشگری از نوع سوپرآمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز همراهی می‌شود و سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی باکیفیت دوربین آن، با لرزشگیر آمده. شما می‌توانید، اسمارتفون جذاب میان‌رده‌ای نسل پنجمی جدید سامسونگ را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2021 September
تاریخ شمسی
شهریور 1400
طول و عرض
159.9x75.1 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
189 گرم
ساختار بدنه
پلاستیک
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.4 GHz Kryo 670 Prime & 3x2.2 GHz Kryo 670 Gold & 4x1.9 GHz Kryo 670 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 642L
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
800 nits
تراکم پیکسلی
405~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
2, 4, 5, 12, 17, 26, 40, 41, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 78 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
64 - 12 - 5 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.7 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - ˚123
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
قابلیت های دوربین
Panorama HDR
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم - f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
ANT+
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps; gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(15)
رتبه‌بندی کلی
5
15 نظرات
قطعا یکی از بهترین هاست تو این رنج قیمیتی سامسونگ میخوایید بخرید

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52s 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A52s 5G  دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2021 September
تاریخ شمسی
شهریور 1400

طراحی

طول و عرض
159.9x75.1 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
189 گرم
ساختار بدنه
پلاستیک
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.4 GHz Kryo 670 Prime & 3x2.2 GHz Kryo 670 Gold & 4x1.9 GHz Kryo 670 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 642L

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
800 nits
تراکم پیکسلی
405~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
2, 4, 5, 12, 17, 26, 40, 41, 66
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 78 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.7 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - ˚123
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
قابلیت های دوربین
Panorama HDR
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم - f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps; gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
ANT+

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم