برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03s دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Samsung Galaxy A03s Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 11
4G
13 - 2 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy A03s

سامسونگ، شرکتی با تجربه در زمینه گوشی های هوشمند است که پیشینه طلایی آن، سبب شده تا بسیاری از کابران، این شرکت را یکی از گزینه‌های اصلی خود برای خرید یک گوشی هوشمند بدانند. سامسونگ با این‌که شهرت خود در زمینه گوشی های هوشمند را مدیون پرچم‌دارانی با دوربین‌های باکیفیت است، اما در زمینه گوشی های میان‌رده‌ای نیز یکی از جدی‌ترین شرکت‌ها در بازارهای بزرگ به شمار می‌رود و میان‌رده‌های چشم‌گیر زیادی را تولید کرده.

سری آ سامسونگ را می‌توان، مشهورترین سری میان‌رده‌ای این شرکت دانست که اخیرا، سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس از آن سر درآورده. آ ۰۳ اس، گوشی‌ای اقتصادی است که قیمت بسیار کمی دارد و از لحاظ سخت‌افزاری هم نمره خوبی می‌گیرد. از آن‌جایی که بازار گوشی های اقتصادی، حسابی داغ است و این گوشی هم اسمارتفونی با کیفیت به شمار می‌رود، می‌شود آ ۰۳ اس را یکی از بهترین‌ها در میان هم‌رده‌های آن دانست.

مقدمه‌

معمولا، سامسونگ برای گوشی هایی با عدد کوچک، طراحی‌های دم دستی را درنظر می‌گیرد که متکی بر قاب کوچک بیضی شکل دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت بر روی پنل پشتی هستند، اما آ ۰۳ اس، طراحی به مراتب بهتر و مدرن‌تری دارد؛ طراحی این گوشی، در اصل، طراحی‌ای است که سامسونگ، قبلا برای میان‌رده‌های خود درنظر می‌گرفت و با رفتن به سراغ طراحی‌هایی مثل طراحی آ ۳۲، آن را کنار گذاشت.

از لحاظ سخت‌افزاری می‌شود به این گوشی با توجه به قیمت آن، نمره خوبی داد. تراشه‌ای ۱۲ نانومتری از شرکت مدیاتک به عنوان قلب تپنده آ ۰۳ اس، انتخاب شده که توانایی پردازشی مناسبی دارد و می‌شود آن را برای داده‌های نیمه‌سنگین درنظر داشت. تراشه مورد بحث در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می‌آید. 

در زمینه نمایشگر، بحث درمورد این گوشی، کمی جدی است؛ زیرا، سامسونگ به جای استفاده از پنل مرسوم میان‌رده‌ای IPS به سراغ پنل PLS رفته که البته، چندان تفاوتی ندارند، ولی خوب، متفاوت هستند. این نمایشگر با وضوح HD معرفی شده و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد. مانند نمایشگرهای دیگر هم‌رده‌های آ ۰۳ اس، نمایشگر این گوشی هم، یک نمایشگر استاندارد به شمار می‌رود.

آ ۰۳ اس، از نظر باتری هم گوشی خوبی به شمار می‌رود؛ زیرا یک منبع تغذیه حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیم-پلیمری دارد که از شارژر سریع نیز استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی، از سه سنسور تشکیل شده که در میان این سه سنسور، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی، نقش اصلی را بر عهده دارد. دوربین سلفی این گوشی هم از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی عریض، تشکیل شده.

طراحی و کیفیت ساخت سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس

طراحی آ ۰۳ اس، نسبت به هم‌رده‌های آن، مدرن‌تر است. این طراحی در گوشی هایی مثل سامسونگ گلکسی ام ۳۱ و بسیاری از گوشی های دیگر سری‌های ام، آ و اف سامسونگ دیده می‌شود. این طراحی با وجود مدرن بودن، متریال ساختی دارد که می‌گوید آ ۰۳ اس، یک گوشی کاملا میان‌رده‌ای است. برخلاف هم‌رده‌های آ ۰۳ اس، که حسگر اثر انگشت حفره بر روی پنل پشتی دارند، حسگر اثر انگشت این گوشی با طراحی مدرن ادغام آمده و در درون دکمه پاور، لحاظ شده.

پنل جلویی آ ۰۳ اس، طراحی بسیار میان‌رده‌ای دارد که حواشی آن، متوازن نیستند؛ حواشی اطراف نمایشگر این اسمارتفون مانند گوشی یاد شده ام ۳۱، در قسمت پایینی نمایشگر، ضخیم‌تر از باقی نواحی هستند و این ضخامت، جز در دو اسمارتفون آ ۰۳ اس و ام ۳۱ در بسیاری از گوشی های میان‌رده‌ای دیگر نیز مشهود است. در بالای نمایشگر آ ۰۳ اس، دوربین اصلی این اسمارتفون با طراحی ناچ قطره‌ای و اندازه‌ای مناسب آمده.

پنل پشتی این گوشی، طراحی کاملا ساده‌ای دارد و جاذب اثر انگشت به‌نظر نمی‌رسد. متریال ساخت این پنل، نشان می‌دهد که آ ۰۳ اس، یک گوشی کاملا میان‌رده‌ای است. در گوشه بالایی پنل پشتی، دوربین اصلی سه‌گانه، درون یک قاب مستطیل شکل آمده. این قاب دوربین، قبلا، خیلی مورد توجه شرکت سامسونگ بود، اما اخیرا شرکت سامسونگ، قاب دوربین را از طراحی گوشی های میان‌رده‌ای خود، حذف کرده.

حقیقتا، فریم این گوشی، ضخیم است؛ این فریم ضخیم، علاوه بر موارد ضروری‌ای مثل درگاه شارژ البته از نوع تایپ سی، حسگر اثر انگشت و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را نیز بر روی خود جا داده. «Samsung Galaxy A03s» با ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر، وزن ۱۹۶ گرم و رنگ‌های مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود.

نمایشگر سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس

آ ۰۳ اس با پنل نمایشی PLS LCD همراه است؛ معمولا در گوشی های میان‌رده‌ای، پنل نمایشی IPS استفاده می‌شود، ولی درمورد آ ۰۳ اس، اوضاع، کمی فرق می‌کند. پنل‌های نمایشی PLS LCD مورد سرزنش قرار می‌گیرند، در حالی که به گفته شرکت سامسونگ، ۱۰ درصد، روشنایی بیش‌تری دارند و زاویه دید بهتری هم به کاربر خود ارائه می‌دهند. نمایشگر آ ۰۳ اس، با وضوح HD معرفی شده که در میان هم‌رده‌های آن، طبیعی است و مقدار مناسبی به شمار می‌رود.

نمایشگر، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را با خود می‌آورد که تحت عنوان نرخ استاندارد، معرفی می‌شود. این نرخ می‌تواند برای استفاده‌های معمولی، کارساز باشد. رزولوشن این نمایشگر، ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل ذکر شده و قطر آن، ۶.۵ اینچ است؛ با یک حساب سرانگشتی می‌شود از رزولوشن و قطر نمایشگر، تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل بر هر اینچ را به دست آورد. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۰۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۱.۸ درصد از فضای پنل جلویی «Samsung Galaxy A03s» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس

«Samsung Galaxy A03s» با رابط کاربری One UI 3.0 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. رابط کاربری One UI 3.0 در زمینه نوتیفیشن‌بار، همان استایل رابط کاربری اندروید ۱۰ را حفظ کرده، در حالی که اکثر رابط کاربری‌های موجود، دارند در این زمینه، تغییر می‌کنند. رابط کاربری فوق، ویجت‌های جذابی را به کاربر، ارائه می‌دهد.

آ ۰۳ اس، تراشه‌‌ای ۱۲ نانومتری از شرکت مدیاتک را حمل می‌کند که در اسمارتفون محبوب سامسونگ گلکسی آ ۱۲ نیز استفاده شده بود. این تراشه که با نام Helio P35 شناخته می‌شود با پشتیبانی از فناوری LTE آمده و توانایی پردازشی مناسبی دارد، به‌‌طوری که می‌شود از آن برای بازی‌هایی مثل پابجی، استفاده کرد.

تراشه هشت‌هسته‌ای Helio P35 از چهار هسته Cortex-A53 با نهایت فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده و پردازنده گرافیکی مناسب PowerVR GE8320 را به همراه دارد. «Samsung Galaxy A03s» در یک نسخه با رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و نسخه دیگری با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود.

دوربین سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس

سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به عنوان سنسور اصلی دوربین سه‌گانه آ ۰۳ اس شناخته می‌شود. سنسور دیگر این دوربین، حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است که به گفته شرکت مدیاتک می‌تواند افکت‌های بوکه ایجاد کند. سنسور سوم دوربین اصلی هم، حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 بوده که برای عکس‌برداری از سوژه‌های بسیار نزدیک، کارایی دارد.

دوربین اصلی با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند، ولی درمورد کیفیت فیلم‌برداری دوربین سلفی آ ۰۳ اس، هنوز، اطلاعی در دست نیست. دوربین سلفی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده.

باتری سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس

سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس، وزن نسبتا زیاد ۱۹۶ گرمی خود را مدیون یک باتری لیتیم-پلیمری حجیم است. این باتری که با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آمده، می‌تواند برای مدت زمان زیادی، شارژدهی داشته باشد. «Samsung Galaxy A03s» از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس

سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس، گوشی‌ای میان‌رده‌ای با قیمتی اقتصادی به شمار می‌رود که از شرکت سامسونگ آمده. این گوشی میان‌رده‌ای، در اکثر زمینه‌ها، کیفیت خوبی دارد و با توجه به قیمت، دارای ارزش خرید بالایی است. شما می‌توانید سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2021 August
تاریخ شمسی
مرداد 1400
طول و عرض
164.2x75.9 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.35 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
PLS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
13 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(6)
رتبه‌بندی کلی
5
6 نظرات
اگر میخوایید برای فرزندتون یه گوشی بخرید که به تکالیف و درسش برسه پیشنهاد میکنم حتما بخرید

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03s دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A03s  دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2021 August
تاریخ شمسی
مرداد 1400

طراحی

طول و عرض
164.2x75.9 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.35 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
PLS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم