برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Samsung Galaxy S21 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Samsung Galaxy S21 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : Android 11
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 12- 64- 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم یون 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 11
5G
12- 64- 12 مگاپیکسل
4000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy S21 5G

شرکت کره‌ای سامسونگ که ما آن را با محصولات زیادی می‌شناسیم، علاقه زیادی به بازار گوشی‌های هوشمند، نشان می‌دهد و بودجه زیادی را برای این بخش از شرکت خود، درنظر گرفته. شرکت قدیمی سامسونگ، با پیشینه درازی که دارد، تمام تجربه خود را در سری پرچم‌دار S صرف می‌کند. سری S که از جمله بهترین‌ سری‌های پرچم‌دار بازار است، قابلیت‌های ویژه‌ای به کاربران خود می‌دهد.

طراحی‌های این سری، به لطف تجربه زیاد سامسونگ، زیبا و دل‌نشین هستند. با بررسی تاریخ این سری، پیشرفت‌هایی را مشاهده می‌کنیم، که کم‌تر در دیگر سری‌های پرچم‌دار بازار، دیده می‌شوند. قبلا در سری‌ پرچم‌دار S سامسونگ، مدل الترا نداشتیم، ولی حالا مدل الترا، حرف اول را می‌زند. در این مقاله نمی‌خواهیم به بحث درمورد «» بپردازیم و مقصود از نوشتن این متن، مشخصا بررسی اسمارتفون کم‌ارزش‌تری از سری ۲۱ است. اسمارتفونی که به کاربران، اجازه می‌دهد، تا از قیمت‌های بالای سری ۲۱، فرار کند.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۲۱ 5G

«Samsung Galaxy S21 5G » کم‌ترین قیمت را در خانواده پرجمعیت اس ۲۱دارد؛ اما چیزی که درمورد این اسمارتفون، بیش از قیمت آن چشم‌ ما را می‌گیرد، پسوندی است که بعد از اسم آن آمده: 5G. فناوری نسل پنجم، تعمقا به اینترنت اشیا و اتصال هرچه سریع‌تر پرداخته. آنان که وضعیت اینترنتی را قبل از فناوری نسل چهارم، به‌یاد دارند، اهمیت موضوع ثانی را درک خواهند کرد.

از فناوری نسل پنجم که گذر می‌کنیم، یک پای ما در سخت‌افزار چند نسخه‌ای «Samsung Galaxy S21 5G » گیر خواهد کرد. مودم نسل پنجم، چندان موضع قابل بحثی در برابر سخت‌افزار چند نسخه‌ای نیست. در یک طرف، تراشه شرکت کوالکام را داریم و در طرفی دیگر با تراشه پرچم‌دار اگزینوس، مواجه هستیم. با این‌که هر دو این تراشه‌ها با لیتوگرافی۵ نانومتری، ساخته شده‌اند، اما بحث درمورد قدرت آن‌ها، به همین‌جا، مختوم نمی‌شود. اگر به‌دنبال جواب این سوال هستید که کدام تراشه، ارجحیت دارد، باید به سراغ قسمت سخت‌افزار بروید.

اما دوربین؛ دوربین سه‌گانه اصلی، برای عکس‌برداری چهره، مناسب است، اما دوربین سلفی در همین زمینه، کارایی کم‌تری دارد. با این‌که کارایی عکاسی چهره دوربین سلفی، نسبت به دوربین اصلی «Samsung Galaxy S21 5G » کم‌تر است، اما آن را رده بالا و با کیفیت می‌دانیم. قیمت ۷۰۰ دلاری «Samsung Galaxy S21 5G » آن را تا حدودی از خانواده اس ۲۱ گران‌قیمت، مجزا کرده و حالا باید ببینیم، که آیا این اسمارتفون، ارزش بالایی دارد یا نه؟

Samsung Galaxy S21 5G

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ 5G: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی «Samsung Galaxy S21 5G » همان طراحی موجود در خانواده اس ۲۱ است، که به دلیل وجود مولفه‌های کم‌تر، کمی تغییرات در آن، اعمال شده. پنل جلویی که از جنس گوریلا گلس ویکتوس است، با دوربین سلفی و نمایشگر شرکت سامسونگ، درگیر شده. پنل پشتی پلاستیکی، از همراهی دوربین اصلی «Samsung Galaxy S21 5G » بهره‌مند است. فریم آلومینیومی هم مقادیر کنترلر‌های صدا، اسپیکر‌های استرئو، اسلات سیم‌کارت، دکمه پاور و درگاه شارژ Type-C را به‌همراه خود دارد. از نکات مهم دیگر «Samsung Galaxy S21 5G » می‌توانیم به گواهینامه IP68 اشاره کنیم، که سلامت این اسمارتفون را در ۱.۵ متر زیر آب و در مدت ۳۰ دقیقه، تضمین می‌کند.

پنل جلویی، اکثر فضای خود را به نمایشگر بزرگ «Samsung Galaxy S21 5G » اختصاص داده. با این‌که سری اس ۲۱ یک سری پرچم‌دار است، اما طراحی آن در پنل جلویی، با طراحی یک سری میان‌رده، توفیری ندارد. در قسمت بالایی نمایشگر مذکور، دوربین سلفی را می‌بینیم که با طراحی حفره، همراه شده و در میان صفحه، قرار گرفته.

اما پنل پشتی، یک طراحی، درخور سری پرچم‌دار اس ۲۱ دارد. در پنل پشتی، هیچ سو طراحی به‌خصوصی را مشاهده نمی‌کنیم. در گوشه بالایی این پنل، قاب دوربین اصلی سه‌گانه را می‌بینیم که در کنار خود، فلش ال‌ای‌دی را آورده. این قاب، نسبت به قاب‌های دیگر از دیگر محصولات سری اس ۲۱، کوچک‌تر است و یک دلیل، بیش‌تر برای آن، ذکر نمی‌شود: سنسور‌های کم‌تر دوربین اصلی «Samsung Galaxy S21 5G ».

قاب دوربین، در قسمتی به فریم «Samsung Galaxy S21 5G » می‌پیوندد. این طراحی با وجود این‌که قاب دوربین، شامل کمی برآمدگی است، حال و هوای دیگری به ظاهر این اسمارتفون داده. در قسمت پیوندی، کنترلر‌های صدا، تعریف‌ شده‌اند و در زیر آن‌ها، دکمه پاور آمده. «Samsung Galaxy S21 5G » با ابعاد ۱۵۱.۷ در ۷۱.۲ در ۷.۹ میلی‌متر، وزن ۱۶۹ گرم و رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش و صورتی، عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy S21 5G

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ 5G: نمایشگر

در زیر پنل نمایشی Dynamic AMOLED 2X حسگر اثر انگشت، حضور دارد، که بدون وجود این پنل نمایشی، مقدور نمی‌بود. پنل نمایشی مذکور، رکوردهای زیادی در پرونده خود، ثبت کرده. به‌هر حال ما از شرکت سامسونگ، انتظار نداریم، که برای عضوی از سری پرچم‌دار خود، یک پنل نمایشی بد، در نظر بگیرد.

رزولوشن این نمایشگر، ارزش آن را چند برابر خواهد کرد. رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با این‌که بیش‌ترین مقدار موجود نیست، اما درخور اسمارتفونی مانند «Samsung Galaxy S21 5G » است. این رزولوشن، به‌دنبال خود، تراکم پیکسلی۴۲۱ پیکسل بر هر اینچ را می‌کشاند. ماکسیمم نرخ روشنایی۱۳۰۰ نیت، هم شگفتی دیگری از این پنل نمایشی است، که خیال کاربر خود را از استفاده در زیر نور خورشید، تخت خواهد کرد.

نرخ بالای دیگری که برای این نمایشگر، لحاظ شده، نرخ نوسازی۱۲۰ هرتز است. نرخ نوسازی، به تعداد به‌روزرسانی‌‌ای، اطلاق می‌شود، که نمایشگر در یک ثانیه، آن را انجام می‌دهد. صفحه نمایش «Samsung Galaxy S21 5G » با قطر ۶.۲ اینچی و کیفیت بالای خود، برای کاربران دوست‌دار فیلم و بازی، اهمیت والایی دارد. این نمایشگر که با کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس، محافظت می‌شود با مساحت ۹۴ سانتی‌متر مربعی خود، بیش از ۸۷ درصد از پنل جلویی را مصرف می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ 5G: سخت‌افزار و نرم‌افزار

«Samsung Galaxy S21 5G » با رابط کاربری One UI 3.1 و اندروید نوپا ۱۱ همراه است. رابط کاربری یاد شده، تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد و این نسخه ثانویه، ضمن رفع باگ‌ها و ایرادات رابط کاربری قبلی، منتشر شده. رابط کاربری موجود برای «Samsung Galaxy S21 5G » از خواص ظاهری نسبتا خوبی، برخوردار است.

در این جا بحث به مقابله بین دو چیپست اسنپدراگون و اگزینوس می‌رسد. هر دو چیپست با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده‌اند و هر دو از نوع چیپست‌های هشت‌هسته‌ای هستند. هر دو این چیپست‌ها، به یک موتور هوش مصنوعی که ۲۶ تریلیون عملیات بر ثانیه، انجام می‌دهد، تجهیز شده‌اند و هر دو در عمل‌کرد تک‌هسته‌ای، یک‌سان هستند.

اما در عملکرد چندهسته‌ای، چیپست خود سامسونگ، یعنی Exynos 2100 که برای بازارهای جهانی در «Samsung Galaxy S21 5G » به‌کار می‌رود، نسبت به چیپست Snapdragon 888 که برای بازار‌های چین و آمریکا، لحاظ می‌شود، بهتر است. Exynos 2100 شامل یک هسته Cortex-X1 ۲.۹ گیگاهرتزی، سه هسته Cortex-A78 ۲.۸ گیگاهرتزی و چهار هسته Cortex-A55 ۲.۲ گیگاهرتزی است. 

Snapdragon 888 هم از یک هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، تشکیل شده. چیپست Exynos 2100 با پردازنده گرفیکیMali-G78 MP14 عرضه می‌شود و چیپست Snapdragon 888 با پردازنده گرافیکی Adreno 660 همراه است. «Samsung Galaxy S21 5G » در دونسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت، عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ 5G: دوربین

سنسورهای دوربین اصلی «Samsung Galaxy S21 5G » درون یک قاب مستطیلی شکل که کمی برآمدگی دارد، به‌طور عمودی و پشت سر هم، چیده شده‌اند. دوربین اصلی این اسمارتفون، توانایی بالایی در ثبت تصاویر با کیفیت بالا دارد و کاربران دوست‌دار عکاسی چهره می‌توانند، روی این توانایی‌، حساب باز کنند. دوربین اصلی «Samsung Galaxy S21 5G » متشکل از سه سنسور زیر است:

  •         لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر
  •         لنز ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، فاصله کانونی ۲۷ میلی‌متر و زوم هیبریدی سه برابر
  •         لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متر و گستره دید ۱۲۰ درجه

هنوز جذابیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K برای ما، قدیمی نشده، که می‌فهمیم دوربین اصلی «Samsung Galaxy S21 5G » با کیفیت 8K و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی که متشکل از یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم  f/2.2 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر است، با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کند. قابلیت مشترک دو دوربین اصلی و سلفی «Samsung Galaxy S21 5G » حالت عکس‌برداری Auto-HDR که به توازن نور می‌پردازد.

Samsung Galaxy S21 5G

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ 5G: باتری

یک باتری لیتیم-یونی، انرژی مورد نیاز «Samsung Galaxy S21 5G » را تامین می‌کند. باتری‌های لیتیم-یونی، چگالی انرژی بالایی دارند، اما حساسیت زیادی به شارژ کامل و دما، نشان می‌دهند. باتری «Samsung Galaxy S21 5G » با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبان خوبی برای دوست‌داران بازی‌های موبایلی است؛ ضمن این‌که از شارژ سریع۲۵ واتی، شارژ سریع بی‌سیم۱۵ واتی و شارژ معکوس۴.۵ واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید سامسونگ گلکسی اس ۲۱ 5G

به‌غیر از کیفیت بالا و زیبایی ظاهری «Samsung Galaxy S21 5G » یک اسمارتفون اصیل است، که زیبایی آن، هر کاربری را مجذوب خود خواهد کرد. این اسمارتفون برای هر طبقه از مصرف‌کنندگان مناسب است؛ البته اگر می‌خواهید یکی از اعضای خانواده اس ۲۱ را تهیه کنید و در عین حال، گیر قیمت بالای آن نیفتید، «Samsung Galaxy S21 5G » گزینه ویژه‌ای است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
151.7x71.2 میلی متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
169 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 2100
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.9 GHz Cortex-X1 & 3x2.80 GHz Cortex-A78 & 4x2.2 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MP14
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.X
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
1300 nits
تراکم پیکسلی
421~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass Victus
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only) CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66, 71 - SM-G991U1
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA/Sub6/mmWave
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
12- 64- 12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/1.76 اینچدریچه دیافراگم f/1.8ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.8 میکرومترفاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترفوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAFلرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephotoسایز سنسور 1/1.72 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 29 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترزوم اپتیکال 1.1xفوکوس اتوماتیک PDAFزوم هیبرید 3xلرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide˚ 120 سایز سنسور 1/2.55 اینچدریچه دیافراگم f/2.2فاصله کانونی لنز 13 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومترلرزشگیر ویدئو Super Steady
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideسایز سنسور 1/3.24 اینچدریچه دیافراگم f/2.2فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومترفوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
دوربین سلفی دوم
10 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR4K@30/60fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
Fast Qi شارژ به صورت بی سیم 15 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Samsung DeXSamsung Wireless DeXANT+Bixby
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS
منوی فارسی
دارد
ضبط صدا
دارد
سایر قابلیت‌ها
شارژ بی سیم معکوس 4.5 واتی
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
کیفیت دوربین سلفیش واقعا بی نظیره، و نسبت به استفاده از گوشی باید درمورد باتریش نظر داد ولی خب من بعضی اوقات روزی دوبار هم به شارژ میزنم

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
151.7x71.2 میلی متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
169 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 2100
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.9 GHz Cortex-X1 & 3x2.80 GHz Cortex-A78 & 4x2.2 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MP14

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.X
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
1300 nits
تراکم پیکسلی
421~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass Victus

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only) CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66, 71 - SM-G991U1
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA/Sub6/mmWave
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/1.76 اینچدریچه دیافراگم f/1.8ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.8 میکرومترفاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترفوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAFلرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephotoسایز سنسور 1/1.72 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 29 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترزوم اپتیکال 1.1xفوکوس اتوماتیک PDAFزوم هیبرید 3xلرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide˚ 120 سایز سنسور 1/2.55 اینچدریچه دیافراگم f/2.2فاصله کانونی لنز 13 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومترلرزشگیر ویدئو Super Steady
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideسایز سنسور 1/3.24 اینچدریچه دیافراگم f/2.2فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومترفوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
دوربین سلفی دوم
10 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR4K@30/60fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Samsung DeXSamsung Wireless DeXANT+Bixby

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
شارژ بی سیم معکوس 4.5 واتی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
Fast Qi شارژ به صورت بی سیم 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم