برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Xcover Pro دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Samsung Galaxy Xcover Pro Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Samsung Galaxy Xcover Pro Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 25 - 8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4050 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 10
4G
25 - 8 مگاپیکسل
4050 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی سامسونگ ایکس کاور

شرکت سامسونگ گوشی‌های هوشمند زیادی را عرضه کرده است که سری گلکسی ایکس کاور این شرکت به گوشی های مقاوم در شرایط سخت‌ معروف می باشد، افرادی که با شغل ‌های سخت و پرخطر روبه رو هستند، به خوبی خانواده ایکس کاور پرو سامسونگ را می‌شناسند. سامسونگ گوشی ایکس کاور پرو رادر ژانویه 2020 روانه بازار کرد. این گوشی در بدنه ‌ای محکم و مقاوم قرار گرفته است و پشت قاب گوشی نیز بسیار محکم و با دوام می باشد.

گوشی سامسونگ Xcover از استاندارد نظامی MIL-STD-810G و همچنین استاندارد محافظتی IP68 به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند که می‌توانند دستگاه را در برابر شرایط بد آب و هوایی و شوک‌های بسیار سنگین ضربه و گرمایی و الکتریکی محافظت کنند. همچنین این گوشی هوشمند می‌تواند تا عمق 1.5 متری زیر آب و به مدت نیم ساعت به راحتی دوام آورده و کار کند. مشخصات ایکس کاور پرو در بخش سخت‌افزاری شبیه به گلکسی اس 9 است. سامسونگ از تراشه Exynos 9611 در این گوشی استفاده کرده و آن را با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه نموده است. البته می‌توانید حافظه دستگاه را با استفاده از کارت حافظه microSDXC تا 512 گیگابایت ارتقا دهید. برای گوشی سامسونگ Xcover یک باتری 4050 میلی ‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است. بعد از خرید گوشی سامسونگ ایکس کاور، یک باتری پشتیبانی نیز در بسته بندی محصول قرار دارد که می‌توانید آن را شارژ کرده و همراه با خود نگه دارید تا در مواقعی که به منابع شارژ برق مستقیم دسترسی نداشتید بتوان از آن استفاده کنید.

ایکس کاور پرو

معیارهای خرید گوشی سامسونگ ایکس کاور

طراحی گوشی سامسونگ ایکس کاور

ایکس کاور پرو گوشی فوق ‌مقاوم سامسونگ با سخت‌افزار مناسب و طراحی ظاهری قابل ‌قبول می باشد. این گروه از گوشی‌های سامسونگ به محصولاتی اشاره دارند که بدنه و ساخت آنها برای شرایط سخت آب و هوایی طراحی و ساخته شده و می‌تواند برای افرادی باشد که دائماً در دل طبیعت و یا وضعیت دشوار کار و زندگی هستند. ابعاد این گوشی 159.9 در 76.7 میلی ‌متربا  ضخامت 10 میلی‌متر است. وزن ایکس کاور پرو نیز در حدود 179 گرم می باشد. سامسونگ گوشی مقاوم خود را طوری طراحی کرده است که به راحتی قادر است در برابر آب، گرد و غبار، گل و لای، افتادن از ارتقاع و سایر صدمه‌های فیزیکی مقاومت کند. دریافت استاندارد IP68   و MIL-STD 810G ، مهر تاییدی بر مقاومت این گوشی است. جالب است بدانید استاندارد MIL-STD 810G یک استاندارد نظامی است و به تجهیزات بسیار مقاوم تعلق می‌گیرد. در این استاندارد نظامی آزمایش‌های قرار گرفتن در حرارت زیاد، لرزه‌های شدید و قرار گرفتن در معرض تشعشعات خورشیدی بر روی تجهیزات الکترونیک انجام می‌شود.

خوشبختانه گلکسی ایکس‌کاور از تمامی این آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده است، جالب اینجاست که این گوشی حتی در برابر رطوبت زیاد و آب شور نیز مقاوم است. گلکسی ایکس‌کاور به مدت نیم ساعت قادر است در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد. ایکس کاور پرو توانایی عملکرد افراد را به این صورت ارتقا می دهد که می توانند وظایف مختلف را با استفاده از گوشی خود انجام دهند. سامسونگ گوشی ایکس کاور پروخود را با سخت‌افزاری قابل اطمینان راهی بازار کرده است. دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، یک دوربین 25 مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلو، در کنار باتری 4500 میلی‌آمپری، سایر مشخصات اصلی سخت‌افزاری این گوشی 179 گرمی را تشکیل می‌دهد.نکته دیگر این است که امکان کار کردن با نمایشگر دستگاه، هنگامی که دستکش به دست دارید نیز ممکن است. برای مواقع ضروری کاربران می‌توانند از دکمه مخصوص ارسال پیام صوتی دستگاه برای ارسال درخواست کمک اضطراری نیز استفاده کنند. البته این دکمه کاربری دیگری نیز می‌تواند داشته باشد و کاربر می‌تواند آن را برای ارسال اطلاعات موقعیتی خود به محل‌های مشخص نیز برنامه ‌ریزی کند.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ ایکس کاور

در بخش جلویی گلکسی ایکس کاور شاهد صفحه نمایش 3/6 اینچ با وضوح QHD هستیم که رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل داشته و نسبت تصویر ۱۶:۹ را به ‌نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش لمسی خازنی با تراکم پیکسلی 409 بوده و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. همچنین از محافظ صفحه نمایش گوریل گلس 5 برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا برخوردار است.

دوربین گوشی سامسونگ ایکس کاور

در پنل پشتی گلکسی ایکس کاور از یک دوربین دوگانه استفاده شده است. دوربین اصلی دارای سنسور 25مگاپیکسلی از نوعواید با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده و فاصله کانونی لنز آن نیز 26 میلی ‌متر می باشد. این دوربین قابلیت فوکوس اتوماتیکدارد. سنسور دوربین دوم نیز 8مگاپیکسل از نوع اولتراواید با دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی لنز 13 میلی ‌متری می باشد. دوربین سلفی گلکسی ایکس کاور نیز دارای سنسور 13مگاپیکسلی از نوع واید می باشد.

سخت افزار و نرم افزار گوشی سامسونگ ایکس کاور

موضوعی که باعث می‌شود نسخه پرو قدرتمندترین گوشی فوق ‌مقاوم ساخته‌ شده توسط سامسونگ تا به‌ امروز باشد، این است که  سامسونگ در گوشی جدیدش از قطعات مشابه گلکسی اس ۹ استفاده کرده است. بر این اساس، گلکسی ایکس کاور برای پردازش وظایف مختلف از تراشه هشت هسته ای‌ Exynos 9611 در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی استفاده می‌کند. فرکانس پردازنده ‌مرکزی  4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53 بوده و از پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 نیز استفاده می کند. گلکسی ایکس کاور از سیستم‌عامل اندروید ۹ پای استفاده می‌کند و طبق اخبار رسمی، اندروید ۱۰ در آینده برای آن منتشر خواهد شد. این گوشی امنیت بسیار بالایی دارد. پلتفرم ناکس، گوشی‌ها را در برابر تهدیدهای امنیتی، بلافاصله پس از اجرای آن‌ها محافظت می‌کند. درواقع هر فایلی که در حال اجرا باشد، توسط این سیستم مورد بررسی قرار می‌گیرد تا امنیتش تأیید شود. اگر محتوایی در گوشی کاربر دارای خطر امنیتی باشد، ناکس به ‌صورت خودکار آن‌ را شناسایی و با آن مقابله خواهد کرد.

باتری گوشی سامسونگ ایکس کاور

گلکسی ایکس کاور به باتری قدرتمند 4050 میلی ‌آمپر ساعتی قابل تعویض مجهز شده است. سامسونگ در جعبه‌ ایکس کاور پرو، یک باتری دیگر را نیز قرار داده است تا اگر کاربر تمایل داشت، بتواند پس از اتمام شارژ باتری اول، به ‌سرعت آن را با باتری دوم تعویض کند. 

طراحی ایکس کاور پرو

چرا گوشی سامسونگ ایکس کاور را بخریم؟

گوشی‌هایی که در خانواده ایکس کاور قرار می‌گیرند، به لحاظ استقامت و تحمل ضربه زبانزد خاص و عام هستند. ایکس کاور پرو، برای عملکردهای تجاری طراحی شده است و ترکیبی از کیفیت و زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد. گوشی سامسونگ Xcover و ترکیب نرم افزاری و سخت افزاری آن به گونه ای طراحی شده که می توانید آن را برای کارهای مختلف، شخصی سازی کنید. با خرید گوشی سامسونگ ایکس کاور می توانید کار خود را با اطمینان خاطر در هر زمان و هر مکان دنبال کنید.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی سامسونگ ایکس کاور

ایکس کاور پرو دارای استاندارد MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا است و این یعنی مقاومت بسیار بالایی در برابر قرارگیری در شرایط نامطلوب و ضربه‌های شدید دارد. این گوشی همچنین از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار بهره می‌گیرد. سامسونگ می‌گوید، ایکس کاور پرو می‌تواند به ‌مدت نیم‌ ساعت بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید در عمق ۱/۵ متری آب بماند. این ویژگی ها باعث رضایت کاربران از خرید گوشی سامسونگ ایکس کاور شده است. قیمت گوشی سامسونگ ایکس کاور با توجه با قابلیت های جدید و امنیت بالای آی، بسیار به صرفه می باشد.دو دکمه قابل برنامه‌ ریزی روی بدنه این گوشی قرار گرفته‌ که می‌توان از آن‌ها برای کارهای مختلفی مثل روشن کردن فلش LED استفاده کرد. همچنین ویژگی جالب و کاربرپسند دیگر گوشی سامسونگ Xcover مربوط به نمایشگر آن است که می‌توان حتی با دستکش هم با آن کار کرد و اگر سطح رویی آن خیس باشد نیز همچنان قابل لمس خواهد بود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
دی 1398
طول و عرض
159.9x76.7 میلی‌متر
ضخامت
10 میلی‌متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9611
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
409~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
25 - 8 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
25 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4050 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
10 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Xcover Pro دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Xcover Pro دوسیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن
ناموجود
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
دی 1398

طراحی

طول و عرض
159.9x76.7 میلی‌متر
ضخامت
10 میلی‌متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9611
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
409~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
25 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4050 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم