برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

 Samsung Galaxy Note10 Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

 Samsung Galaxy Note10 Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 12 - 12 - 16 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 9
4G
12 - 12 - 16 مگاپیکسل
3500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی نوت 10 سامسونگ

گلکسی نوت 10 سامسونگ  دارای دوربین حرفه ای درجه یک با قابلیت فیلمبرداری منحصربفرد و بوکه دشاته است، با استفاده از نوت 10 سامسونگ همچنین می توانید ویدیو هایی که خودتان ضبط کرده اید را همانجا بر روی گوشی همراهتان ویرایش کرده و جلوه های جذاب و فراوان متنوعی را به آنها اضافه کنید و ویدیوهای دست ساختتان به راحتی با دوستان و آشنایانتان و بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. میزان حافظه ی داخلی نوت 10 سامسونگ 256GB است.

با استفاده از پیوند اشتراک گذاری Smart View شما می توانید فایل هایی با حجم 2 گیگا بایت و حتی بیشتر را بدون دردسر و مشکل بین گوشی های سامسونگ به اشتراک بگذارید. همچنین تکنولوژی اتصال به اینترنت 5G در گلکسی نوت 10 سامسونگ ها به طرز چشمگیری پیشرفت کرده و یک اتصال بدون قطعی و با سرعت بسیار بالا را به شما ارائه می دهد.

نوت 10 سامسونگ

البته سرعت آن ممکن است با توجه به نوع کشور، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد. باتری این سری از دستگاه های سامسونگ از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و توانایی نگهداری شارژ را در طول هفته بیش از پیش تقویت کرده است و شما با یکبار شارژ می توانید به راحتی هرچقدر که می خواهید از گوشیتان استفاده کنید. البته عمر واقعی باتری با توجه به محیط شبکه، ویژگی ها و برنامه های مورد استفاده، تعداد دفعات تماس و پیام ها، تعداد دفعات شارژ و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است.

باتری گلکسی نوت 10 سامسونگ تنها با 30 دقیقه شارژ به سرعت پر شده و با استفاده از هوش مصنوعی(دستیار هوشمند اندروید) فعالیت های شما با گوشی را در طول روز به علاوه ی دستورات سریع برای حالت ویبره، بهینه سازی روشنایی صفحه، فعال کردن سریع دستورات، عبارات دستوری و یک رابط کاربری ساده و... را قبل از استفاده اضافه کرده و ذخیره می کند. Bixby زبان های منتخب و لهجه های خاص را تشخیص می دهد و حالت نمایش سینمایی بی نهایت با AMOLED و HDR10 به علاوه 40٪ نور مضر آبی کمتر نیز در این مدل موجود است.

معیارهای خرید گوشی موبایل نوت 10 سامسونگ

طراحی

نحوه ی طراحی صفحه نمایش گلکسی نوت 10 سامسونگ بسیار زیبا و چشم نواز است. بدنه ی گوشی کاملا خوش دست بوده و سبکی و وزن کم آن استاندارد جدیدی را برای طراحی گوشی های هوشمند تعیین کرده است.

 رنگ های الهام گرفته از نور

شما می توانید از بین طیف های زیبا، خوش رنگ و درخشان مدل های سامسونگ انتخاب کنید. صفحه ی آن از شیشه ی Gorilla Glass 6 بادوام ساخته شده که باعث جذب نور شده و یک هاله ی زیبا و چشم نواز را بر روی بدنه ی گوشی ایجاد می کند. مدل و در دسترس بودن رنگ ممکن است بسته به کشور یا شرکت عرضه کننده متفاوت باشد.

رابط کاربری One UI نیز به شما کمک می کند تا روی اولویت های خود تمرکز کنید. با استفاده از این رابط کاربری و طراحی زیبا، شما می توانید به راحتی از نوت 10 زیبا و دلنشین، به راحتی آب خوردن استفاده کنید، بدون اینکه کمترین مشکلی را هنگام استفاده از آن تجربه کنید.

 

صفحه نمایش

یک صفحه نمایش سینمایی در دستان شما

صفحه نمایش Infinity-O یک نمای بدون مزاحمت ایجاد می کند که کار کردن با آن بسیار آسان تر است. این نمایشگر با داشتن یک لنز کوچک دوربین جلو، یک صفحه نمایش AMOLED پویا دارد که تحت هر شرایطی درخشان است.

دوربین جلو  گلکسی نوت 10 سامسونگ بسیار کوچک است و با دقت در جای خود قرار گرفته است تا وجود آن روی صفحه نمایش با حداقل مزاحمت هنگام کار کردن با صفحه ی گوشی همراه باشد. و با عقب کشیدن حاشیه ها سامسونگ یک منظره ی حماسی به شما عرضه کرده است، بنابراین شما می توانید بیشترین استفاده را از صفحه نمایش و حتی از لاک اسکرین خود داشته باشید. Galaxy Note10 به همراه صفحه نمایش، نمای بدون مزاحمت از نمایشگر Infinity-O را نشان می دهد.

AMOLED پویا

در نوت 10 سامسونگ از تکنولوژی پیکسل-آپ به دلیل درخشان بودن رنگ، تنالیته و راحتی استفاده شده است. با این تکنولوژی می توانید تجربه ی مشاهده ی تصویر با کیفیت سینما و یک تجربه ی سینمایی چه در روز و چه در تاریکی در نوت 10 لذت ببرید. این دستگاه ازتکنولوژیHDR10 +  استفاده می کند که دارای گواهینامه Dynamic Tone Mapping برای پخش رنک و نور با تنالیته و کنتراست رنگی مربوط به نحوه ی نمایش آن است. بنابراین تماشای محتوای HDR10 +  در YouTube واضح و هیجان انگیز خواهد بود.

صفحه نمایش به گونه ای طراحی شده است که برای راحتی چشم و بدون آسیب رساندن به رنگ ها، نورهای مضربرای (و نور آبی) چشم را کاهش می دهد. این صفحه نمایش با کاهش نور مضر آبی در سطح پیکسل ها، بدون ایجاد مشکلات و خرابی در رنگ باعث کاهش خطرات وارده به چشم و اختلال در خواب شبانه می شود. برای اولین بار، می توانید اندازه ی گوشی Note را طوری انتخاب کنید که به بهترین شکل برایتان مناسب باشد. Galaxy Note10 در اندازه ی 6.3 اینچی DISPLAY1 در بازار در دسترس می باشد.

 

طراحی باریک باور نکردنی

بدنه ی فلزی جلا یافته فقط با پهنای 7.9 میلی متری در یک طراحی فوق العاده باریک و نازک با شیشه به همدیگر آمیخته شده اند.

 

کارایی و عملکرد نوت 10 سامسونگ

قدرت بیشتر = سرعت بیشتر = فضای ذخیره ی بیشتر. گلکسی نوت 10 بهترین گوشی موجود برای افرادی که به دنبال بیشترین استفاده از یک گوشی هستند.

باتری

نوت 10 سامسونگ قدرت کافی برای تامین نیازهای یک روزه ی شما را دارد. شارژ فوق العاده سریع آن تنها با 30 دقیقه، با ماندگاری در کل روز، نیرویی که در طول روز نیاز دارید را فراهم می کند. با استفاده از شارژر بی سیم سریع می توانید بدون نیاز به سیم کوشی خود را با حداکثر سرعت و راحتی شارژ کنید. باتری تا زمانی که شما به گوشی نیاز داشته باشید دوام خواهد آورد.

این سری دارای بزرگترین باتری در سری Note است. هوش مصنوعی موجود در گوشی نوت 10 عادت های شما را در هنگام استفاده از گوشی به خاطر سپرده و با تنظیم گوشی مطابق با این عادت ها، میزان مصرف باتری را به بهترین شکل برای شما آماده سازی کند. گلکسی نوت 10 دارای باتری 3500mAh (TYPICAL) می باشد.

نوت 10 سامسونگ

شما با تقسیم قدرت بی سیم می توانید دستگاه های دیگر را با نوت 10 خود شارژ کنید.برای شروع شارژ معکوس، گوشی دوست خود یا دستگاه های سازگار با Qi را در پشت گوشی خود قرار دهید و بدون نیاز به کابل، پروسه ی شارژ معکوس آغاز خواهد شد.

حافظه

شما بدون نیاز به لپ تاپ می توانید فضای ذخیره ای هم اندازه با آن داشته باشید. فضای ذخیره ی 256 گیگابایتی گلکسی نوت 10عملا یک هارد را در دستان شما قرار می دهد.

AR و رم

داده های شما را در یک چشم بر هم زدن مدیریت می کند. بازی ها و دانلود فایل ها با سرعتی بسیار بالا و باورنکردنی حتی در هنگام انجام چند وظیفه انجام می شوند. پردازنده ی هوشمند همچنین برنامه هایی که شما بیشترین استفاده از آن ها دارید، را برای اجرای سریع از قبل بارگذاری می کند.

بازی

قدرت بازی در ریل-تایم، در هر زمان.نوت 10 سامسونگ برای انجام انواع بازی ها با سرعت و پردازش بسیار بالا مهندسی شده و یک گوشی ایده آل برای گیمرها می باشد. سیستم خنک کننده، بهبود هوش مصنوعی و NPU پیشرفته، تجربه ی بازی روان و بدون مشکلی را حتی در هنگام اوج بازی به شما ارائه می دهد.

 AR همه جانبه شما را به دنیاهای دیگر می برد

قابلیت های AR همراه با Infinity-O Display و Dolby Atmos تجربه بازی را حتی قدرتمندتر می کنند.

با سرعت بسیار بالا استریم و دانلود کنید

Hyperfast 5G و Wi-Fi 6 سرعت اینترنت شما را به سطوح جدید و باور نکردنی بسیار بالایی می رسانند. با 5G.7 حداقل تاخیر را تجربه کنید و با Wi-Fi هوشمند 6، با خیال راحت و به سرعت حتی در یک فضای شلوغ به اینترنت متصل شوید.

بهره وری

می توانید همزمان با نوت 10 و رایانه تان بدون حتی یک مشکل کوچک و به راحتی کار کنید. سامسونگ DeX دنیای دسکتاپ جدیدی را در رایانه های شخصی و مکینتاش باز می کند. با درگ اند دراپ کردن فایل ها از یک دستگاه بر روی دستگاه دیگر، می توانید به سادگی آنها را منتقل کرده و یا ویرایش کنید.

از طریق کابل USB.9 حتی می توانید به رایانه وصل شده و روی گوشی کار کنید و به راحتی با گلکسی نوت 10 خود با رایانه شخصی ویندوز خود در ارتباط باشید. اتصال به ویندوز، عکسها، پیام ها و اعلان های اخیر را در هر دو دستگاه همگام کرده و صفحه نمایش همزمان بر روی صفحه ی گوشی و کامپیوترتان به شما امکان می دهد تا همزمان با انجام وظایف خود روی نوت 10، روی کارتان در رایانه ی خود تمرکز کنید.

نوت 10 سامسونگ ضد آب

گلکسی نوت 10 سامسونگ و قلم آن کاملا ضد آب بوده، هردوی آن ها، دارای رتبه ی IP68، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند.

امنیت

امنیت بالای گلکسی نوت 10 به بهترین شکل از گوشی و داده های شما محافظت می کند. Samsung Knox  درجه ی بسیار بالایی از امنیت را در گوشی شما ارائه می دهد. اطلاعات شخصی شما با استفاده از بستر امنیتی سخت افزاری و چند لایه ی امنیتی ناکس، از حملات بدافزارها و ویروس های مخرب محافظت می شود. همچنین اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک روی صفحه نمایش برای حفظ امنیت گوشی مانند یک گاوصندوق عمل می کند و در صفحه نمایش مخفی است. این سنسور برای شناسایی برآمدگی و فرورفتگی های سه بعدی اثر انگشت شما برای امنیت نامرئی پالس می کند.

قفل متناسب با شما

تشخیص چهره و اثر انگشت اولتراسونیک با شناسایی ویژگی های فردی شما، دستگاهتان را ایمن نگه می دارد. و علاوه بر آن می توانید همانند گذشته از پین، الگو یا رمز عبور نیز استفاده کنید.

 BIXBY دستیار همیشه آماده و هوشمند شما.

 فقط دستور مورد نظرتان را به زبان بیاورید، BIXBY آن دستور را انجام می دهد. دستیار هوشمند BIXBY، به صدای شما پاسخ می دهد. با تعیین یک کلمه ی کلیدی یا عبارت به یک گروه از وظایف، خواسته های خود را با دستورات سریع ساده کنید تا BIXBY در یک چشم برهم زدن آنها را برای انجام دهد. Bixby Vision با امکانات خود نحوه ی نگاه شما نسبت به جهان را تغییر می دهد. شما می توانید از دوربین گوشی تان برای ترجمه ی جملات یک زبان خارجی از طریق Bixby Vision.16 استفاده کنید.

تجربه ی دستگاه های چندگانه

زندگی خود را با Galaxy Note10 ساده کرده و به یک تجربه ی یکپارچه وصل شوید. با قابلیت اتصال چندین دستگاه به هم در گوشی ها و سایر گجت های سامسونگ، شما میتوانید طیف وسیعی از دستگاه های Galaxy Note10تان، از جمله Galaxy Tab S5e ، Galaxy Buds و Galaxy Watch Active2 با اتصال به یکدیگر کنترل کرده و از حساب سامسونگ خود برای ایجاد یک اکوسیستم راحت و یکدست استفاده کنید.

چرا گوشی Galaxy Note10 را بخریم؟

با Galaxy Note10 ، سامسونگ گوشی جدیدی را طراحی کرده که مانند مجموعه ای متشکل از: یک کامپیوتر، یک کنسول بازی، یک دوربین فیلمبرداری و یک قلم هوشمند، همه در یک دستگاه است.

نظرات کاربران درباره نوت 10 سامسونگ

-دوربین حرفه ای که عکس ها و فیلم ها را به لحظه های حماسی تبدیل می کند بسیار قوی است. با استفاده از سیستم چند دوربین، تکنولوژی قدرتمند درجه یک و حرفه ای را به شما قدرت می دهد که از عکس برداری برای ویرایش سریع استفاده کنید و این فوق العاده است!!

-طراحی نوت 10 سامسونگ بینظیر بسیار زیبا و فوق العاده است. کارکرد قلم گلکسی نوت 10 سامسونگ بسیار  روان و لذت بخش بوده و نوشتن با آن حس خوبی را در من ایجاد می کند که در گوشی های دیگر مشابه آن را هرگز ندیده بودم. علاوه بر این، دوربین و باتری آن نیز فوق العاده است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398
طول و عرض
151×71.8 میلی‌متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
168 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9825
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.73 GHz Mongoose M4 & 2x2.4 GHz Cortex-A75 & 4x1.9 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP12
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
401~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66 - Global, LATAM
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
12 - 12 - 16 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.5-2.4 - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.1 - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم دوبرابری اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1 میکرومتر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR - 4K@30fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
25 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
12 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS & OIS
منوی فارسی
دارد
ضبط صدا
دارد
سایر قابلیت‌ها
Samsung DeX - Samsung Wireless DeX (desktop experience support) - ANT+ - Bixby
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 دوسیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398

طراحی

طول و عرض
151×71.8 میلی‌متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
168 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9825
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.73 GHz Mongoose M4 & 2x2.4 GHz Cortex-A75 & 4x1.9 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP12

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
401~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66 - Global, LATAM
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.5-2.4 - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.1 - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم دوبرابری اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1 میکرومتر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR - 4K@30fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS & OIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
Samsung DeX - Samsung Wireless DeX (desktop experience support) - ANT+ - Bixby

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
25 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
12 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم