برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S10 با ظرفیت 128 گیگابایت

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 12 - 12 - 16 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3400 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 9
4G
12 - 12 - 16 مگاپیکسل
3400 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی S10

سری S برای سامسونگ از همان ابتدای معرفی در سال 2010 تا به امروز اهمیت ویژه‌ای نسبت به دیگر محصولات این شرکت داشته و اصلی‌ترین منبع درآمد سامسونگ در بخش موبایل به حساب می آید. گلکسی Sها نه تنها برای شرکت سامسونگ، بلکه در طی یک دهه گذشته از برترین و پیشرفته ‌ترین گوشی‌های هوشمند در میان تمامی برندها به حساب می آیند و در صفحه ‌نمایش، دوربین عکاسی و فیلم‌برداری و قسمت‌های پردازشی و حافظه همواره در بالاترین سطح قرار داشته ‌اند.گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به عنوان پرچمداران سال گذشته سامسونگ با وجود دارا بودن امکانات بالا، سال خوبی را برای سامسونگ به همراه نداشتند.

سامسونگ دلیل این مشکل را حرکت کند بازار جهانی اسمارت‌فون و در پی آن کاهش حجم گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده توسط این شرکت دانست. سامسونگ برای حل این مشکل و جلب توجه مجدد خریداران، تحولی بزرگ در پرچمداران خود به وجود آورد و گوشی هایی در سه مدل گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 e را روانه بازار کرد. گوشی هایی که در اندازه صفحه ‌نمایش، دوربین سلفی و حجم باتری حرف های زیادی برای گفتن داشتند.

گوشی S10

گوشی S10 حاصل سال ها آپگرید و اصلاح و اضافه شدن ویژگی های بزرگ و کوچک است. اینک بعد از ده سال، سامسونگ با رونمایی از گلکسی S10 بیشتر از هر زمان دیگری به یک اسمارت فون بی نقص نزدیک شده است. این گوشی درفوریه سال2019 عرضه شد. پرچمداری که از هر نظر می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند، هرچند قیمت گوشی S10 بسیار بالا می باشد. سامسونگ سعی کرده هر آنچه در این سال ها کسب کرده را در این گوشی به کار گیرد تا پرچمداری تحسین برانگیز را روانه بازار کند.

معیار های خرید گوشی S10

طراحی گوشی موبایل S10

در نگاه اول، وقتی به پرچمداران جدید سامسونگ نگاه می کنیم، اصلی ترین چیزی که توجه را به خود جلب می کند، حفره نمایشگر آن ها است. دوربین سلفی در این حفره جای گرفته است. ابعاد سامسونگ اس ده   149.9 در 70.4 در 7.8 میلی متر می باشد و در حدود 6.3 میلی متر طویل تر و نیم میلی متر باریک تر از گوشی iPhone XS  می باشد. وزن این دستگاه در حدود 157 گرم بوده 20 گرم سبک تر از محصول اپل و 9 گرم سنگین تر از محصول گوگل می باشد.دکمه های دستگاه همانند نسخه های قبلی است. دکمه پاور در سمت راست و دکمه های صدا در سمت چپ این گوشی قرار دارد. شیارهایی در زیر دستگاه دیده می شود. یک پورت USB-C در وسط، جک هدفون در یک طرف و یک میکروفون و بلندگو در طرف دیگر گوشی S10 قرار گرفته شده است.

در قسمت بالای گوشی یک میکروفون حذف نویز و شیار سیمکارت و کارت حافظه microSD قرار گرفته است. از زمان معرفی S6 به بازار، فریم پرچمداران سامسونگ از جنس آلومینیوم بوده وگوشی S10 هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. گلکسی S10 دارای تکنولوژی جدید حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است که می‌تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد و همچنین قابلیت حالت پاوربانک یا شارژ وایرلس معکوس آن نیز تحسین برانگیز است. سامسونگ S10 نسبت به مدل‌های قبلی سری گلکسی S تفاوت‌های بسیار زیادی داشته و ویژگی‌های بسیار جدیدتری نیز به آن اضافه شده است. این گوشی گران قیمت به خوبی توانسته تا قدرت شرکت های کره‌ای سامسونگ را به جهانیان نشان دهد. پس به هیچوجه در خرید گوشی S10 شک نکنید.

صفحه نمایش گوشی S10

سامسونگ S10 یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 3040 دارد. لبه‌های این صفحه نمایش به سمت فریم دستگاه خم شده اند. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش بسیار بالا می‌باشد و پشتیبانی آن از +HDR10 باعث می‌شود تا کنتراست و رنگ‌های تصویر آن بسیار فوق العاده باشند. سامسونگ با استفاده از یک صفحه نمایش Infinity-O توانسته تا بدون استفاده از notch به یک صفحه نمایش تمام صفحه‌ واقعی دست پیدا کند که فقط یک حفره‌ کوچک برای قرار گرفتن دوربین سلفی در آن قرار داده شده است.

اگرچه صفحه نمایش سامسونگ S10 در سمت چپ و راست خود هیچ حاشیه‌ اضافه ای ندارد، اما حاشیه‌های بالا و پایین آن همچنان وجود دارند، هرچند که باز هم بسیار کوچک هستند. صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED دستگاه یکی از دقیق‌ترین پنل‌های موبایل می باشد که رنگ ها را به طور صحیح نشان می دهد. همینطور با استفاده از پنل AMOLED، می تواند روشنایی هر پیکسل را به طور مستقل مدیریت کند. به همین دلیل استفاده از پس زمینه مشکی و یا تم تاریک می تواند کاهش بسیار زیاد مصرف باتری را به همراه داشته باشد.

ضخامت گوشی S10

دوربین گوشی S10

با دوربین سامسونگ S10 شما می‌توانید از هر سوژه‌ای عکس بگیرید. این گوشی دارای دوربین اصلی سه گانه، با یک لنز ۱۲مگاپیکسلی استاندارد، یک لنز ۱۲مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری و یک لنز جدید ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض می‌باشد. لنز فوق عریض به کار رفته در این دستگاه، زاویه دید 123 درجه ای دارد. این لنز دیافراگم f/2.2 داشته و فوکوس آن هم ثابت است.  در کنار لنز اصلی، لنز تله فوتو هم از لرزشگیر اوپتیکال استفاده می کند. این لنز زاویه دید 45 درجه ای دارد. این سنسور کیفیت 12 مگاپیکسلی دارد. دوربین گلکسی S10 عکس‌های فوق العاده‌ای را حتی در زمانی که نور کم است ثبت می کند. فوکوس بر روی اشیای نزدیک خیلی خوب انجام می شود و کیفیت تصاویر فوق العاده هستند.

 گوشی S10 در نور روز نیز عکس های بی نظیری ثبت می کند که پر از جزئیات و واضح هستند. لنز های فوق عریض، عکس های بسیار زیبایی را ثبت می کنند و رنگ بندی و محدوده داینامیک خوبی دارند. به علت پوشش دادن زاویه بیشتر، تفاوت تاریک ترین و روشن ترین نقاط صفحه زیاد است. گلکسی S10 برای ثبت زوم های دو برابری اوپیتکال از دوربین تله فوتو استفاده می کند. البته کیفیت این لنز در شب، کمتر از لنز اصلی است.

حالت شب در گوشی های سامسونگ “Bright Night” نام دارد که می توانید در بخش Scene Optimizer فعال کنید. البته گوشی در شرایط بسیار تاریک به صورت خودکار آن را فعال می کند. پرتره های لنز اصلی هم کیفیتی عالی دارند و جداسازی سوژه و پس زمینه بدون نقص انجام می شود. صورت ها با جزئیات خوبی نشان داده می شوند و رنگ پوست ها هم درست ثبت می شوند.

دوربین گوشی S10

گوشی S10 دارای یک دوربین سلفی ۱۰مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دوتایی می‌باشد. خوشبختانه علاوه بر دوربین اصلی، هوش مصنوعی برای دوربین سلفی این گوشی هم در نظر گرفته شده است. Scene optimizer در دوربین سلفی S10 دارای ۱۰ دسته بندی جدید می‌باشد. تکیه کردن دستگاه به پردازش های دیجیتالی هیچ خللی در ثبت پرتره های عالی ایجاد نمی کند و باز هم جداسازی سوژه از پس زمینه به خوبی انجام می شود.

سخت افزار و نرم افزار گوشی S10

سری پرچمداران جدید S10 بار دیگر با قدرتمند ترین چیپست به بازار عرضه شد. این دستگاه هم از چیپست اسنپدراگون 855 ساخت استفاده می کند و هم از چیپست خانگی  Exynos 9820. چیپستی 8 هسته ای که دو هسته بزرگ Mongoose M4 با سرعت 2.4 گیگاهرتزی، دو هسته Cortex-A75 با سرعت 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با سرعت 1.9 گیگاهرتزی می باشد و کارت گرافیک آن هم Mali-G76 MP12 می باشد. سامسونگ S10تنها در نسخه 8 گیگابایتی روانه بازار شده است. در قسمت نرم افزاری نیز رابط کاربری One UI وجود دارد.

رابطی که با ویژگی های شخصی سازی بالا و همچنین ویژگی هایی برای راحتی هرچه بیشتر در زمان استفاده از دستگاه قرار داده شده است. در One UI تمامی آیتم های انتخابی مانند دکمه ها، دکمه های تغییر وضعیت (روشن و خاموش)، دکمه های رادیویی، چک باکس ها و غیره یا به نیمه پایینی نمایشگر منتقل شده اند و یا با به پایین کشیدن تصویر، به نیمه پایینی منقل می شوند.

تا قبل از این برای روشن کردن صفحه نمایش و بررسی اعلان ها کافی بود که دکمه هوم فشار داده شود. اما حالا با حذف دکمه هوم، با دوبار ضربه بر روی صفحه گوشی، صفحه نمایش روشن خواهد شد. این موضوع کمک بزرگی به کاهش مصرف باتری کرده است.ویژگی جدیدی نیز در لانچر پیشفرض دستگاه وجود دارد که کاربر به وسیله آن می تواند لیست برنامه ها را به طور کلی حذف کند و تمامی برنامه ها را در صفحه اصلی داشته باشد.

باتری گوشی S10

گوشی S10یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی دارد  که ۴۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری S9 می‌باشد. سامسونگ برای شارژ این باتری، تکنولوژی شارژ سریع و شارژ وایرلس ۱۵ واتی را در نظر گرفته است. این دستگاه در نیم ساعت اول 45 درصد شارژ می شود. هم چنین شما می‌توانید از باتری گلکسی S10 به عنوان یک پاوربانک برای شارژ کردن دیگر گجت‌های خود نیز استفاده کنید.

چرا گوشی S10 را بخریم؟

اگر به نمایشگر بزرگتر نسخه پلاس علاقه ای ندارید، بودجه کافی هم دارید، و می خواهید صاحب یک پرچمدار کره ای شوید، گوشی S10 بهترین انتخاب است. دو لنز دوربین بیشتر در بخش پشتی و دوربین سلفی جدید در سامسونگ S10 باعث شده تایک جایگزین معقول برای S9 باشد. در آخر باید بگوییم که گلکسی S10یک گوشی هوشمند تمام عیار می باشد و انتظارات را برآورده می سازد.

صفحه نمایش گوشی S10

بهبود و پیشرفت در کیفیت گوشی های سامسونگ در این دهه به جایی رسیده که حالا به دستگاهی نگاه می کنیم که کمتر کاربری می تواند از آن ایرادی بگیرد. با وجود بالا بودن قیمت گوشی S10، خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. زیرا ویژگی های عالی، همه را به خرید گوشی S10 ترغیب کرده است. در دنیای دوربین گوشی های هوشمند، شرکت سامسونگ با تکیه به آموخته های چندین و چند ساله خود در صنعت عکاسی و تولید سنسورهای دوربین، توانست یکی از بهترین ترکیب ها را در دوربینگوشی S10 ایجاد کند. دیافراگم متغیر، توانایی بالا در ثبت عکس در نور کم، ثبت رنگ هایی شاد و طبیعی، فیلمبرداری با کیفیت و فریم بسیار بالا و دوربین جلوی قدرتمند چه از منظر تصویربرداری و چه از منظر فیلمبرداری، همه و همه دوربین سامسونگ S10را در زمره بهترین های بازار قرار داده است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی S10

نقاط قوت سامسونگ S10 همانند طراحی خیره کننده، ، کیفیت ساخت بالا، رنگ های منحصر به فرد و نمایشگر چشم نواز و دوربین باکیفیت که تصاویر و ویدیو های بی نقص و با کیفیت بسیار بالا را ثبت می کند باعث محبوبیت هرچه بیشتر در بین کاربران شده است. بسیاری از کاربران با خرید گوشی S10 رضایت کامل خود را از ویژگی های منجصر به فرد این گوشی اعلام داشته اند و این رضایت باعث کمرنگ شدن مشکل قیمت گوشی S10شده است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
مارس 2019
تاریخ شمسی
اسفند 1397
طول و عرض
149.9 در 70.4
ضخامت
7.8 میلی متر
وزن
157 گرم
ساختار بدنه
شیشه و فلز مقاوم در برابر نفوذ آب , دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9820
پردازنده ‌مرکزی
Dual-core 2.7 GHz Mongoose M4 & Dual-core 2.3 GHz Cortex-A75 & Quad-core 1.9 GHz Cortex-A55
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2.7، 2.3 و 1.9 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP12
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
512 گیگابایت
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
3040 × 1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
550 پیکسل بر هر اینچ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
شبکه 4G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
5.0, A2DP, LE, aptX
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
12 - 12 - 16 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3400 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر تشخیص ضربان قلب (heart rate)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Spo2
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما , شارژر , هندزفری , کابل USB
نوع شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S10 با ظرفیت 128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی اس 10 با ظرفیت 128 گیگابایت Samsung Galaxy s10 128GB Dualsim
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
مارس 2019
تاریخ شمسی
اسفند 1397

طراحی

طول و عرض
149.9 در 70.4
ضخامت
7.8 میلی متر
وزن
157 گرم
ساختار بدنه
شیشه و فلز مقاوم در برابر نفوذ آب , دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9820
پردازنده ‌مرکزی
Dual-core 2.7 GHz Mongoose M4 & Dual-core 2.3 GHz Cortex-A75 & Quad-core 1.9 GHz Cortex-A55
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2.7، 2.3 و 1.9 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP12

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
512 گیگابایت

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
3040 × 1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
550 پیکسل بر هر اینچ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
شبکه 3G
شبکه 4G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
5.0, A2DP, LE, aptX
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
نوع شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر تشخیص ضربان قلب (heart rate)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Spo2

سایر مشخصات

اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما , شارژر , هندزفری , کابل USB

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3400 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم