برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اوپو مدل Reno6 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

OppoReno6 Pro Plus 5G Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

Oppo Reno6 Pro Plus 5G Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 50 - 13 - 16 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 11
5G
4500 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Oppo Reno6 Pro+ 5G

لفظ قاتل پرچم‌دارن به گوشی غیر پرچم‌دار یا به عبارتی بهتر، یک بالارده اطلاق می‌شود که خصوصیات کلی یک پرچم‌دار را ندارد، ولی در زمینه عملکرد، نزدیک به یک پرچم‌دار است. اولین اسمارتفونی که لقب قاتل پرچم‌داران را دریافت کرد، محصول شرکت وان پلاس بود و حالا با آمدن تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، بسیاری از گوشی های دیگر، نظیر پوکو اف ۳ و موتو اج اس به این لقب دست پیدا کرده‌اند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، مهم‌ترین عضو خانواده رنو ۶ از شرکت اوپو هم به همین تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده.

حالا با وجود این تراشه، آیا می‌شود رنو ۶ پرو پلاس را قاتل پرچم‌داران دانست؟ تاحدودی این لقب به رنو ۶ پرو پلاس فایو جی می‌آید، زیرا این گوشی از یک دوربین فوق‌العاده توانا، نمایشگری بی‌نظیر، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، طراحی‌ای دل‌نشین و باتری‌ای مناسب به همراه شارژر سریع ۶۵ واتی سود می‌برد و تمامی این‌ها، دارند به این گوشی، لقب قاتل پرچم‌داران را می‌دهند.

مقدمه‌ای بر تشریح Oppo Reno6 Pro+ 5G

همان‌طور که از اسم لکتر معلوم است- نام شخصیتی قاتل به اسم هانیبال لکتر در داستان‌های توماس هریس که در فیلم سکوت بره‌ها نیز بازنمایی شد و ما این لقب برای رنو ۶ پرو پلاس فایو جی به عنوان یک قاتل پرچم‌داران انتخاب کرده‌ایم- این گوشی از فناوری فایو جی پشتیبانی می‌کند و اگر نمی‌کرد با آن به مشکل می‌خوردیم. پشتیبانی از این فناوری، توسط همان تراشه معروف اسنپدراگون ۸۷۰ مقدور شده که در بخش سخت‌افزار، بیش‌تر به آن می‌پردازیم.

نمایشگری که برای لکتر انتخاب شده، در تمامی زمینه‌ها، عملکرد خوبی دارد. این نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، وضوح FHD، محافظت گوریلا گلس، نهایت نرخ روشنایی بسیار بالا و فناوری HDR10+ آمده و با این همه به عنوان یک نمایشگر خمیده، اندازه نسبتا کوچکی دارد. خود نمایشگر از نوع آمولد است و این هم یک مزیت دیگر برای رنو ۶ پرو پلاس به شمار می‌رود.

باتری، ظرفیت بسیار معمولی‌ای دارد و از نوع لیتیم-پلیمری است؛ اما آن‌چه که باتری را جذاب نشان می‌دهد، شارژر سریع ۶۵ واتی آن بوده که با فناوری خود شرکت اوپو معرفی شده. دوربین اصلی، کیفیت بسیار بالایی دارد و سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن، یکی از سنسورهای باکیفیت سونی است و متعاقبا یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. دوربین سلفی هم کیفیت بالایی دارد و در عکس‌های منتشر شده، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته.

Oppo Reno6 Pro+ 5G

طراحی و کیفیت ساخت اوپو رنو ۶ پرو پلاس فایو جی

طراحی رنو ۶ پرو پلاس، توفیر زیادی با طراحی خود رنو ۶ فایو جی دارد و با این‌حال، بسیار شبیه به نسخه پرو است. تفاوت میان طراحی‌ رنو ۶ پرو پلاس یا همان لکتر خودمان، به دلیل خمیدگی نمایشگر به سمت راست و چپ و بعد از آن، تخت نبودن فریم لکتر، به وجود آمده و تخت نبودن فریم رنو ۶ پرو پلاس را می‌شود به نوعی، ضد حال دانست. در پنل جلویی این گوشی، به لطف حضور نمایشگر آمولد، یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای اپتیکال استفاده شده که در هر دو قاتل نام‌برده موتو اج اس و پوکو اف ۳، ناموجود است و این برتری‌ای برای لکتر به حساب می‌آید. این گوشی به دلیل اندازه مناسبی که دارد، خوش‌دستی بی‌نظیری را با آن تجربه خواهید کرد.

پنل جلویی، همان‌طور که گفتیم به سمت راست و چپ، خمیده شده و در همین قسمت‌ها، هیچ حاشیه ملموسی دیده نمی‌شوند؛ ولی در بالا و پایین پنل جلویی، حواشی‌ای باریک را می‌بینیم که ضخامت یکسانی دارند و البته طبیعی هستند. در گوشه بالایی نمایشگر هم دوربین سلفی درج شده که طراحی حفره را به دنبال خود دارد و علاوه بر این، دارای اندازه کوچکی است.

پنل پشتی، صیقلی بوده و مانند دو نسخه رنو ۶ و رنو ۶ پرو، دارای الگوی چرم ‌مانندی است که در آن دو اسمارتفون دیگر، این الگو در رنگ مشکی، بیش‌تر حس می‌شد، ولی رنو ۶ پرو پلاس در رنگ مشکی، عرضه نشده. در گوشه بالایی پنل پشتی هم دوربین اصلی چهارگانه را درون یک قاب مستطیلی شکل می‌بینیم که در خانواده رنو ۵ هم عینا همین قاب دیده می‌شد.

فریم، طراحی خود اوپو را به دوش می‌کشد که در این طراحی، اوپو کنترلرهای صدا را به سمت چپ فریم انتقال می‌دهد و دکمه پاور را در همان سمت راست، نگه می‌دارد. «Oppo Reno6 Pro+ 5G» با ابعاد ۱۶۰.۸ در ۷۲.۵ در ۸ میلی‌متر، وزن ۱۸۸ گرم و رنگ‌های خاکستری و آبی عرضه می‌شود.

Oppo Reno6 Pro+ 5G

نمایشگر اوپو رنو ۶ پرو پلاس فایو جی

نمایشگر لکتر از نوع آمولد بوده که یکی از بهترین نمایشگرهایی است که می‌شد برای این گوشی انتخاب کرد. نمایشگرهای آمولد، رنگ‌ها را بسیار خوب و گرم به تصویر می‌کشند و از آن جهت که این گوشی دارای باتری حجیمی نیست، به علت مصرف کم این نمایشگرها، می‌توان از باتری، انتظارات زیادی داشت. نمایشگر از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند که تجربه گیمینگ کاربر را ارتقا می‌دهد. از دیگر موارد قابل تحسین نمایشگر، می‌شود به وضوح فوق‌العاده FHD‌ و محافظت کورنینگ گوریلا گلس ۵ اشاره کرد.

نرخ نوسازی نمایشگر، چیزی است که این گوشی را نسبت به رقبا، کمی عقب می‌اندازد. با این‌که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نمایشگر، مقدار خوبی به شمار می‌رود، اما نسبت به رقبای لکتر، چندان چشم‌گیر نیست. نهایت نرخ روشنایی نمایشگر هم مقدار ۱۱۰۰ نیت بوده که با استفاده از آن در زیر نور مستقیم خورشید، هیچ مشکلی نخواهید داشت. بحث درمورد نمایشگر ۶.۵۵ اینچی لکتر خوش‌دست به همین جا ختم نمی‌شود و ما رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی و تراکم پیکسلی ۴۰۲ پیکسل بر هر اینچ را از طرف آن شاهد هستیم. ۸۸.۸ درصد ار فضای پنل جلویی «Oppo Reno6 Pro+ 5G» در اختیار نمایشگر ۱۰۳.۶ سانتی‌متر مربعی آن قرار گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اوپو رنو ۶ پرو پلاس فایو جی

«Oppo Reno6 Pro+ 5G» با رابط کاربری ColorOS 11.3 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. رابط کاربری یادشده، بر روی هوش مصنوعی خود استوار است و جز هوش مصنوعی هم قابلیت‌های زیادی دارد. با استفاده از این رابط کاربری می‌توانید سه انگشت خود را از بالا به پایین نمایشگر بکشید و با این عمل از صفحه مد نظر خود، اسکرین شات بگیرید.

مغر متفکر لکتر، تراشه Snapdragon 870 5G بوده که از سری پرچم‌دار ۸۰۰ شرکت کوالکام آمده. این تراشه، بیش‌ترین اورکلاک ممکن در میان تراشه‌های گوشی های هوشمند را دارد که آن را تبدیل به یک پردازنده فوق توانا کرده. Snapdragon 870 5G بی هیچ مشکلی، سنگین‌ترین داده‌ها را پردازش می‌کند و برای بازی‌های موبایلی سنگین نیز فوق‌العاده است. تراشه مذکور، یک مودم نسل پنجمی هم دارد که استفاده از این فناوری را برای کاربر رنو ۶ پرو پلاس، مقدور می‌سازد.

تراشه هشت‌هسته‌ای Snapdragon 870 5G از یک هسته Kryo 585 با اورکلاک ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با نهایت فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با حداکثر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده. پردازنده گرافیکی انتخابی هم Adreno 650 است که در زمینه داده‌های سه‌بعدی از جان مایه می‌گذارد و گزینه فوق‌العاده‌ای است. «Oppo Reno6 Pro+ 5G» در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و نسخه دیگری با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

Oppo Reno6 Pro+ 5G

دوربین اوپو رنو ۶ پرو پلاس فایو جی

سنسور اصلی دوربین چهارگانه لکتر، یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی عریض از نوع IMX766 بوده که توسط شرکت سونی تولید شده؛ این سنسور، کیفیت بسیار بالایی دارد و در تمامی زمینه‌ها، عملکرد چشم‌گیری داشته. این سنسور را می‌توانید به عنوان گزینه فوق‌العاده‌ای در نظر داشته باشید که در کنار آن، سه سنسور دیگر به شرح زیر می‌آیند:

  • حسگر ۵۰ مگاپیکسلی عریض IMX766 با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی ۲۴ میلی‌متر و لرزش‌گیر

  • حسگر ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی ۵۲ میلی‌متر و زوم اپتیکال ۲ برابری

  • حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • حسگر ۱۶ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۲۳ درجه

دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت 4K و سرعت‌های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری کند، ولی دوربین سلفی با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری خواهد کرد. دوربین سلفی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر تشکیل شده و در عکس‌های سلفی آن می‌بینیم که عملکرد خوبی دارد، صورت را زیاد جمع نمی‌کند و رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.

باتری اوپو رنو ۶ پرو پلاس فایو جی

عضو مهم خانواده رنو ۶، یک باتری لیتیم-پلیمری را به همراه دارد، که ظرفیت مناسب ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با تدقیق در سخت‌افزار و دیگر موارد، شارژدهی مناسبی خواهد داشت. «Oppo Reno6 Pro+ 5G» از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی اوپو، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید اوپو رنو ۶ پرو پلاس فایو جی

رنو ۶ پرو پلاس فایو جی، قاتل پرچم‌داران حال حاضر به شمار می‌رود و اگر بخواهیم در یک نگاه، آن را بازنگری کنیم به سخت‌افزاری با بیش‌ترین اوکلاک، باتری‌ای همراه با شارژٰر سریع ۶۵ واتی، نمایشگری فوق‌العاده و دوربین با سنسور پرچم‌دار می‌رسیم که همگی می‌گویند، این گوشی، یک گزینه فوق‌العاده برای تمامی کاربران است. شما می‌توانید رنو ۶ پرو پلاس را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
خرداد 1400
طول و عرض
160.8x72.5 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.2 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
12 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.55 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
500 nits (typ)
800 nits (HDR)
1100 nits (peak)
تراکم پیکسلی
402~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
سایز سنسور 1/1.56 اینچ
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس همه جانبه اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/2.4
سایز سنسور 1/3.4 اینچ
فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
˚123
دریچه دیافراگم f/2.2
سایز سنسور 1/3.09 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.4
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Panorama
1080p@30fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 65 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
color spectrum
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/120fps; gyro-EIS, HDR
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اوپو مدل Reno6 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
گوشی موبایل اوپو مدل Reno6 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
خرداد 1400

طراحی

طول و عرض
160.8x72.5 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.2 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
12 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.55 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
500 nits (typ)<br /> 800 nits (HDR)<br /> 1100 nits (peak)
تراکم پیکسلی
402~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> سایز سنسور 1/1.56 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس همه جانبه اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> سایز سنسور 1/3.4 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> ˚123 <br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> سایز سنسور 1/3.09 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Panorama<br /> 1080p@30fps, gyro-EIS
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/120fps; gyro-EIS, HDR

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
color spectrum

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 65 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم