برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل وان پلاس مدل 7T Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

OnePlus7T Pro Dual SIM 256GB RAM 8GB Mobile Phone

OnePlus 7T Pro Dual SIM 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 8 - 16 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4085 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 10
4G
4085 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی گوشی OnePlus 7T Pro

امروزه رقابت سنگین بین برندهای قدرتمند گوشی‌های هوشمند زمینه را برای ظهور ناگهانی پرچم‌داران قوی فراهم کرده است. در میان این برندها آن‌ها که سعی دارند قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند را روانه بازار کرده و نظر همگان را جلب کنند، علاوه بر سامسونگ، اپل، هوآوی، شیائومی، و آنر، وان پلاس است. این شرکت اخیراً بسیار در این زمینه فعال شده و به نوعی با آخرین محصولاتی که عرضه کرده گوی سبقت را از سایرین ربوده است. در این مقاله سعی داریم از یکی از آخرین محصولات وان پلاس صحبت کنیم و نشان دهیم که چه مشخصه‌های درخشانی در این سری از گوشی‌های هوشمند وجود دارد که باعث شده آن را تا حد یک پرچم‌دار بالا بکشد.

OnePlus 7T Pro

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات وان پلاس تی7 پرو

وان پلاس تی 7 پرو، یک سر و گردن از نسخه قبلی خود یعنی وان پلاس تی 7 جلوتر است. این گوشی در حال حاضر یک پرچم‌دار واقعی است. تراشه‌های آن فوق‌العاده قوی است. از باتری‌های خوبی بهره‌مند است و برای پردازش‌های گرافیکی از تراشه‌های عالی و میزان رَم بالایی در آن استفاده شده است. دوربین‌های این گوشی به صورتی طراحی شده که حتی برای فیلم‌برداری‌های حرفه‌ای نیز کارآمد است. رابط کاربری وسیع، اندروید به روز و بدنه مقاوم آن همگی از ویژگی‌هایی است که باعث شده این سری از گوشی‌های هوشمند وان پلاس به یک پرچم‌دار تبدیل شود. از سوی دیگر ظاهر زیبای آن و طرح و رنگ‌آمیزی هیجان‎انگیزی که دارد مزید بر علت شده و زیبایی آن را دوچندان کرده است. بدون شک با این مشخصات، چشم هر بیننده‌ای در ابتدا در اختیار گرفتن این گوشی برق خواهد زد.
نکته مهم این است که با توجه به بررسی این سری از گوشی‌های هوشمند وان پلاس که در ادامه خواهد آمد، می‌توانیم بگوییم که در میان برندهای فعال در حوزه تولید پرچم‌داران جهانی علاوه بر اپل، سامسونگ، شیائومی و.. وان پلاس نیز قدرتمندانه توانسته است خود را جای دهد. اما، نکته آنجاست که با تمامی ویژگی‌های خوب و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در این سری از گوشی‌های هوشمند وان پلاس تعبیه شده، اما خبری از قابلیت ضد آب بودن در آن نیست. لذا این موضوع نه تنها یک نقطه ضعف بلکه اگر جدی به آن نگاه کنیم می‌تواند یک نگرانی محسوب شود، زیرا در صورت تماس آب با بدنه گوشی و نفوذ به درون آن، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چقدر خسارت ممکن است به گوشی وارد شود. این موضوع در کنار زحمت زیادی که شرکت وان پلاس برای طراحی این گوشی بخرج داده قدری تردید جای تعجب دارد که چرا این شرکت در ساخت و طراحی پرچم‌دار خود از این یک مورد صرف نظر کرده است.

OnePlus 7T Pro

وان پلاس تی7 پرو: مشخصات ظاهری آن

نخستین موضوعی که در ابتدای نگاه به این گوشی نظرتان را جلب می‌کند نمایشگر فول اسکرین (یا اصطلاحاً تمام صفحه آن است). در این حالت دوربین سلفی چه می‌شود؟ وان پلاس برای طراحی فول اسکرین این گوشی دوربین سلفی را بصورت پاپ آپ در آن طراحی کرده است. در کناره‌های پایین گوشی پورت USB تایپ C و اوتوجی در کنار اسپیکرهای استوریو قرار گرفته است. در کناره‌های بالا بجز جایگاه دوربین سلفی چیز بیشتری وجود ندارد و در کناره‌های چپ و راست گوشی نیز دکمه‌های کنترل صدا، پاور و هشدار تعبیه شده است.

وان پلاس تی7 پرو: مشخصات نمایشگر

وان پلاس برای طراحی نمایشگر این سری از گوشی‌های هوشمند خود از تکنولوژی پیشرفته Fluid AMOLED استفاده کرده است. این نمایشگر با وسعت 6.67 اینج توانسته است تنوع رنگی به تراکم 16 میلیون رنگ را به نمایش بگذارد. همچنین وان پلاس برای طراحی نمایشگر پرچم‌دار خود از 88.1 دهم درصد از فضای پنل جلویی استفاده کرده است.
این نمایشگر با تراکم پیکسلی 516 در هر اینج توانسته است وضوحی به قدرت 1440 در 3120 را به نمایش بگذارد. نرخ تازه‌سازی صفحه 90 گیگاهرتز در هر ثانیه است و با کیفیت HDR10+ ویدئوها و تصاویر موجود را نمایش می‌دهد. علاوه بر این، نکته حائز اهمیت کیفیت جنس صفحه آن است. صفحه پنل جلویی از شیشه گوریوگلاس 5 ساخته شده و در برابر ضربه و خَش مقاومت بالایی دارد.

OnePlus 7T Pro

وان پلاس تی7 پرو: سخت افزار و نرم افزار

در این سری از گوشی‌های هوشمند وان پلاس از آخرین ورژن تراشه‌های قدرتمند اسنپدراگون استفاده شده است. ورژن این تراشه 855+ و مدل آن SM8150 است که با اندازه 7 نانومتر توانسته هشت هسته پردازنده از نوع کایرو 485 (که یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های حال حاضر است) را در خود جایی دهد. این تراشه در کنار تراشه گرافیکی Adreno 640 توانسته است یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند برای پردازش‌های سنگین را فراهم کند. اما نکته آنجاست که در صورت فعال بودن تمام هسته‌های به دلیل فرکانس بالایی که تولید می‌کنند امکان دارد گوشی به سرعت داغ شده و حرارت تولید کند. اگر چه در تست‌هایی که کاربران از علمکرد این گوشی‌ها انجام داده‌اند هیچ گونه بریده‌گی مشاهده نشده و کاربر می‌توانست براحتی بین برنامه‌ها و بازی‌های در حال اجرا پیمایش کند.
این گوشی تقریباً سنگین است. وزن آن 206 گرم بوده و شاید اگر بخواهید برای مدت طولانی آن را با یک دست بگیرید اذیت شوید. لذا شاید از این جهت قدری ارگونومی مثبتی بدست نیارود. بعلاوه اندروید این گوشی ورژن 10 است و با رابط کاربری شگفت انگیز OxygenOS 10.0.4 کاربران را با میحطی هیجان‌انگیز مواجه می‌کند. این گوشی در دو ورژن متفاوت رم 16 و 8 عرضه شده است اما حافظه داخلی آن 256 بوده و همچنین کارت حافظه جانبی نیز بر روی آن اجرا نمی‌شود.
در میان مشخصه‌های عمومی این گوشی شاهد WLAN، بلوتوث (5.0)، GPS، NFC و همان‌طور که گفته شد USB (اتوجی و تایپ سی با ورژن 3.1) هستیم. بعلاوه حسگر اثرانگشت این گوشی بصورت حسگر نوری بر روی صفحه نمایشگر و قسمت پایینی صفحه طراحی شده است. بعلاوه شما می‌توانید ژیرسکوپ، شتاب سنج، مجاورت و قطب نما در این گوشی پیدا کنید.
اما نکته آخر درباره باتری‌های پرقدرت آن است. باتری‌های این سری از گوشی‌های هوشمند وان پلاس 4085 میلی‌آمپر است و به خوبی می‌تواند بازی‌های با گرافیک بالا را پشتیبانی نماید. گفتنی است برخی از کاربران برای امتحان قدرت پردازش‌های گرافیکی این گوشی بازی‌های پابجی موبایل، آسفالت 9 لنجدز و فورتنایت را بدون هیچ گونه لگ یا توقفی اجرا کرده و حتی بین بازی‌های در حال اجرا نیز پیمایش می‌کردند. در عین حال صرفاً بدنه آن (همان‌طور که گفته شد بخاطر فرکانس‌های بالای پردازنده‌ها) اندکی داغ کرده و حرارت می‌دادند. در این حالت باتری نمی‌تواند بیش از یک روز شما را همراهی کند اما در صورتی که یک استفاده عادی از آن داشته باشید می‌توانید 1.5 روز از آن استفاده کنید. این باتری‌ها از لیتیوم پلیمر ساخته شده و مجهز به تکنولوژی سارژ سریع 30 واتی است.

وان پلاس تی7 پرو: دوربین اصلی و سلفی

شاید دوربین‌های این گوشی با کیفیت تراشه‌های بکار رفته در آن برابری نکند. اما جالب است بدانید دوربین اصلی این گوشی بصورت دوربین سه‌گانه در یک ماژول مشکی رنگ بصورت بیضی و در حالت عمودی قرار گرفته‌ است. علامت تجاری وان پلاس و نیز دو فلش LED نیز در زیر کنار این ماژول قرار گرفته است. اولین لنز دوربین اصلی 48 مگاپیکسل است. دومین لنز با 8 مگاپیکسل تله‌فوتو است و سومین لنز با قدرت 16 پیکسل التراواید است. این دوربین با توجه به ضبط تصویر با قدرت 30 تا 60 فریم بر ثانیه می‌تواند با کیفیت 4K به ضبط فیلم و تصویر بپردازد. دوربین سلفی (که بصورت پاپ آپ طراحی شده) آن نیز می‌تواند با قدرت 16 پیکسل با کیفیت 1080p به ضبط فیلم و تصویر بپردازد.

OnePlus 7T Pro

مشاوره در خرید وان پلاس تی7 پرو

این گوشی با قیمت 568 دلار آمریکا و نیز 660 یورو در بازار موجود است و شما می‌توانید در صورتی که علاقمند هستید با یک پرچم‌دار زندگی کنید این گوشی را خریداری نمایید. تنها ضعف آن (همان‌طور که گفته شد) در ضد آب نبودن این گوشی است. بعلاوه حین پردازش‌های سنگین چون تمامی هشت هسته آن فعال می‌شود و فرکانس‌های زیادی تولید می‌کند در نهایت طبیعی است که گوشی قدری داغ کرده و حرارت پَس دهد. بجز این موارد به نظر می‌رسد گوشی هیچ نقص دیگری ندارد و به معنای واقعی یک پرچم‌دار است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398
طول و عرض
162.6x75.9 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855 Plus
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.96 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Fluid AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3120 پیکسل
تراکم پیکسلی
516~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.6
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 78 میلی‌متر
زوم اپتیکال 3x
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
لیزر AF
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل (پاپ-آپ)
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.06 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR
1080p@30fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4085 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, Auto HDR, gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل وان پلاس مدل 7T Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل وان پلاس مدل 7T Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398

طراحی

طول و عرض
162.6x75.9 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855 Plus
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.96 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Fluid AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3120 پیکسل
تراکم پیکسلی
516~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.6<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 78 میلی‌متر<br /> زوم اپتیکال 3x<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر<br /> لیزر AF
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل (پاپ-آپ)
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.06 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR<br /> 1080p@30fps, gyro-EIS
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, Auto HDR, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4085 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم