برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا (2019) 110 دوسیم کارت

 Nokia 110 (2019) Dual SIM Mobile Phone

  • سیستم عامل : ندارد
  • حافظه داخلی : 4 مگابایت
  • مقدار رم : ندارد
  • دوربین  :QVGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 2G
  • باتری : لیتیوم یون 800 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 4 گیگابایت
2G
800 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی نوکیا 110   

شرکت نوکیا یکی از شرکت های با سابقه ای است که چندین و چند سال در صدر بازار تلفن همراه قرار داشت. اما به دلیل انتخاب برخی سیاست های غلط، کم کم قدرت همیشگی خود را از دست داد. اما در سال های اخیر این شرکت سیاست خود را در زمینه تلفن های همراه تغییر داده و به دنبال برگشت به دوران اوج و تصاحب بخشی از سهم بازار است. به همین خاطر اخیرا شاهد عرضه گوشی هایی جدید توسط این شرکت هستیم که در هر سه دسته پرچمدار، میان رده و پایین محصولی از این شرکت را خواهیم دید. یکی از این گوشی ها، نوکیا ۱۱۰ است که تقریبا می توان گفت یکی از گوشی های کلاسیک خود را دوباره زنده کرده است.

نوکیا یکی از اصلی ترین تولید کنندگان گوشی موبایل با فرم ساده می باشد و گوشی نوکیا 110 را نیز در سپتامبر 2019 به بازار عرضه کرد که در این مدل نیز سادگی طراحی و  راحتی کار با آن کاملا مشخص می‌باشد. شرکت نوکیا بعد از گذشت سال ها با عرضه مجدد گوشی های ارزان قیمت و کلاسیک همچون نوکیا 110، قصد دارد بازار هدف جدیدی همانند سال های گذشته برای خود به وجود بیاورد.  ابتدایی ترین چیزی که در هنگام لمس و دیدن نوکیا 110 به نظر می رسد، حس کلاسیک بودن این گوشی است. همه ما سالیان زیادی است که شرکت نوکیا را به خاطر داریم.

طراحی نوکیا 110

این شرکت هر ساله چندین و چند گوشی با مدل‌های مختلف روانه بازار می کرد که هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی داشت و همراه با ظاهر کلاسیک به همراه کیبورد دکمه ای، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب می کرد. نوکیا 110 به یک باتری لیتیوم یونی با قابلیت جدا شدن مجهز شده است. ظرفیت این باتری 800 میلی آمپر ساعت می باشد که انرژی مورد نیاز برای 14 ساعت مکالمه یا حدود 444 ساعت حالت آماده باش را دارا  می باشد. قیمت گوشی نوکیا 110 را می‌توان ارزان و به صرفه دانست و برای کسانی که می‌خواهند با حداقل هزینه صاحب یک گوشی خوش دست و با دوام گردند گزینه مناسبی است. دو سیم کارته بودن این گوشی از قابلیت های مهم آن به حساب می آید.

معیارهای خرید گوشی نوکیا 110

طراحی گوشی نوکیا 110 

نوکیا 110 با طراحی کلاسیکی که دارد بسیار خوش دست و جنس آن نیز پلی کربنات سخت می باشد. قیمت گوشی نوکیا 110 بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. صفحه نمایش 1.77 اینچی با رزولوشن 120×160 پیکسل برای این گوشی مناسب به نظر می‌رسد. مسلما از یک گوشی با این قیمت هم نمی‌توان انتظار یک دوربین بسیار با کیفیت را داشت، بنابراین دوربین موجود بر روی نوکیا 110 از نوع QVGA می باشد. بدنه این گوشی تماما از پلاستیک ساخته شده است و در پایین آن کیبورد دکمه ای قرار گرفته که به راحتی می توانید با آن کار کنید.

نوکیا 110

این گوشی بسیار سبک می باشد و فقط ۷۵ گرم وزن دارد و مناسب افرادی است که می خواهند یک گوشی کاملا سبک و ارزان داشته باشند تا بتوانند به راحتی آن را با خود حمل کنند. ابعاد نوکیا 110 نیز بسیار جمع و جور به نظر می رسد، طول و عرض این گوشی 115.15 در 49.85 میلی متر با ضخامت 14.3 میلی متر بوده و به راحتی در جیب جای می گیرد. نکته جالب در مورد ظاهر گوشی نوکیا 110، رنگ های مختلف آن است که مطابق با هر سلیقه ای می تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.باتری گوشی نوکیا مدل 110 ظرفیت ۸۰۰ میلی آمپر داشته و می‌تواند بیشتر از ۱۸ روز در حالت استندبای قرار بگیرد و کاربران می‌توانند با یک بار شارژ کردن تا ۱۴ ساعت مکالمه داشته باشند.

صفحه نمایش گوشی نوکیا 110      

در این گوشی از یک صفحه نمایش کوچک ۱.۷ اینچی با تکنولوژی TFT استفاده شده است و قابلیت این را دارد که تا ۶۴ هزار رنگ را به کاربر نمایش دهد. رزولوشن این صفحه نمایش ۱۶۰*۱۲۰ پیکسل می باشد و در آن از تراکم پیکسلی ۱۱۳ پیکسل در هر اینچ استفاده شده است. نسبت صفحه ‌نمایش به بدنه در این گوشی 16.9 درصد می باشد. صفحه نمایش برای این گوشی ارزان قیمت، بسیار مطلوب می باشد و کاربر به راحتی می تواند با آن کار کرد.

صفحه نمایش نوکیا 110

دوربین گوشی نوکیا 110  

اولین نکته که در مورد نوکیا 110 جالب به نظر می رسد، در نظر گرفتن دوربین برای این گوشی است. البته رزولوشن عکس این دوربین همانطور که در مورد این گوشی منطقی به نظر می رسید VGA است و تنها برای استفاده های معمولی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

سخت افزار و نرم افزار گوشی نوکیا 110    

نوکیا 110 فاقد سیستم عامل است و البته نیازی هم به داشتن سیستم عامل در آن نبوده است. به همین دلیل برای آن هیچگونه پردازنده مرکزی نیز در نظر گرفته نشده است و فقط برای انجام کارهای بسیار معمولی و روزمره این گوشی مناسب می باشد. حافظه داخلی در این گوشی ۴ مگابایت است و از آن تنها می توان برای ذخیره سازی شماره تلفن ها می توان استفاده کرد، البته می توانید حافظه نوکیا 110 را از طریق کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید. این گوشی دو سیم کارته است و برای کسانی که به دنبال یک گوشی دو سیم کارته بسیار معمولی هستند مناسب خواهد بود.

نوکیا 110

باتری گوشی نوکیا 110   

در مورد باتری نوکیا 110 می توان گفت که در آن از یک باتری ۸۰۰ میلی آمپری لیتیوم یونی استفاده شده که در حالت آماده به کار می تواند تا ۴۴۴ ساعت انرژی را در خود ذخیره نگه دارد که عدد بسیار بالایی می باشد. همچنین می توانید با این گوشی تا ۱۴ ساعت مکالمه داشته باشید.

چرا گوشی نوکیا 110 را بخریم؟

گوشی نوکیا 110 یادآور گوشی های کلاسیک و قدیمی شرکت نوکیا می باشد که دوباره تصمیم گرفته آن را تولید و عرضه کند. قیمت گوشی نوکیا 110 نیزارزان و معقول می باشد. اگر به گوشی های ساده علاقه مند هستید، خرید گوشی نوکیا 110 بهترین گزینه برای شما می باشد. نوستالوژی دوست داشتنی این گوشی، سرگرم شدن با بازی محبوب Snake و همینطور Doodle Jump است. دوربین این گوشی هم صرفا برای شرایط خاص و ضروری خواهد بود. نوکیا ۱۱۰ رادیو هم دارد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی نوکیا 110

از مواردی که باعث شده تا کاربر بعد از خرید گوشی نوکیا 110 احساس رضایت داشته باشد، این است که کاربر با استفاده از کارت میکرو اس دی می تواند حافظه این گوشی را افزایش داده و موزیک‌های خود را روی یک این کارت حافظه تا سقف ۳۲ گیگابایت بریزید و به مدت ۲۷ساعت به موسیقی مورد علاقه یا رادیو FM خود گوش کند. همچنین باتری این گوشی با توجه به قیمت آن، بسیار مناسب و کاربرپسند می باشد.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398
طول و عرض
115.2x49.9 میلی متر
ضخامت
14.3 میلی متر
وزن
75 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
نوع صفحه نمایش
TFT
اندازه صفحه نمایش
1.77 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
120x160 پیکسل
تراکم پیکسلی
113~
تعداد رنگ
65 هزار رنگ
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 - SIM 1 & SIM 2
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
QVGA
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
800 میلی آمپر بر ساعت
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
به نظر من گوشی خوبی هستش، در مقایسه با گوشی های وکیا110 قدیم امکاناتش خیلی کمه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا (2019) 110 دوسیم کارت
گوشی موبایل نوکیا مدل 110 دوسیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398

طراحی

طول و عرض
115.2x49.9 میلی متر
ضخامت
14.3 میلی متر
وزن
75 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

حافظه

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
TFT
اندازه صفحه نمایش
1.77 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
120x160 پیکسل
تراکم پیکسلی
113~
تعداد رنگ
65 هزار رنگ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 - SIM 1 & SIM 2
رادیو
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
QVGA

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
800 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم