برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E7 i Power دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

Motorola Moto E7i Power Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

Motorola Moto E7i Power Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 13 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
32 گیگابایت
Android 10
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Motorola Moto E7 Power

از ابتدای جانگیری بازار گوشی های هوشمند، اسمارتفون های اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند و دلیل این جایگاه ویژه به قیمت آنان و دسترسی آسان ربط داشت. هیچ یک از ما دوست نداریم، برای اسمارتفونی که خدمات کمی ارائه می دهد، هزینه زیادی درنظر بگیریم و همین موضوع، باعث می‌شود که اسمارتفون های با قیمت پایین را در یک درجه بالاتر ببینیم؛ مخصوصا اگر بتوانیم از آنها بهره زیادی بکشیم.

اما گاهی اوقات، نام برندها سبب می شود تا اسمارتفون های بیکیفیت آنان، قیمت بالایی داشته باشند و این دلیل می شود تا به سراغ برندهای ناآشنا برویم. برند موتورولا، برند ناآشنایی نیست، ولی نام آن را کمتر از دیگر برندهای مطرح می شنویم. برند موتورولا به دلیل نام کم آشنای خود، مجبور است، قیمت های پایینی را برای اسمارتفون های خود قرار دهد. البته این اسمارتفون ها کیفیت بالایی دارند و از توجه ویژه بسیاری از کاربران بازار گوشی های هوشمند سود می برند.

مقدمه ای بر تشریح مشخصات موتورولا موتو E7 Power

اسمارتفون فوق، یکی از آن اسمارتفون های اقتصادی است، که گفتیم. شرکت موتورولا، قیمت پایین این اسمارتفون را دلیلی بر بی توجهی نسبت به آن ندانسته و این گوشی هوشمند را با کیفیت بالایی روانه بازار گوشی های هوشمند کرده. پیرو این قیمت کم، این اسمارتفون از برخی لحاظ، کم کار است و این موضوع چیزی از اهمیت آن نمی کاهد. اولین موضوع دلنشین این اسمارتفون، طراحی درستی است، که با بازار گوشی های هوشمند هم خوانی دارد.

طراحی « Motorola Moto E7 Power » را در بسیاری از هم قیمت های آن پیدا خواهیم کرد. این طراحی بیشتر در اسمارتفون های ارزان قیمت سری A سامسونگ دیده می شود و طرفداران زیادی داشته. پرفروش ترین نسخه این طراحی را در اسمارتفون « Samsung Galaxy A10 » دیده ایم؛ البته « Motorola Moto E7 Power » چند پله از « Samsung Galaxy A10 » بالاتر است و دلایل این امر را در بخش های متفاوت این اسمارتفون بررسی خواهیم کرد.

با اینکه قیمت « Samsung Galaxy A10 » بیشتر از « Motorola Moto E7 Power » ذکر شده، اما می بینیم که « Motorola Moto E7 Power » از هر لحاظ، کیفیت بالاتری دارد. فی‌المثل، « Samsung Galaxy A10 » توسط یک دوربین یگانه همراهی می شود و این درحالی است، که « Motorola Moto E7 Power » از یک دوربین دوگانه استفاده می کند. باتری « Motorola Moto E7 Power » نسبت به مدل « Samsung Galaxy A10 » حجیم تر است و بیشتر به کار اهالی صنعت بازی می آید؛ البته هیچ یک از این دو اسمارتفون برای استفاده های گیمینگ پیشنهاد نمی شوند.

Motorola Moto E7 Power

موتورولا موتو E7 Power: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « Motorola Moto E7 Power » شباهت بی مثالی به مدل « Samsung Galaxy A10 » دارد؛ اما « Samsung Galaxy A10 » حسگر اثر انگشت را به دنبال خود نمی کشد، اما « Motorola Moto E7 Power » با یک حسگر اثر انگشت تزئین شده. طراحی این حسگر، کمی قدیمی است، اما برای اسمارتفونی با این قیمت که همرده های آن این حسگر را ندارند، مناسب است. البته طراحی حسگر اثر انگشت، کمی پیچ و تاب دارد.

پنل جلویی شیشه ای « Motorola Moto E7 Power » دوربین سلفی و نمایشگر را همراهی می کند. پنل پشتی پلاستیکی در اختیار دوربین اصلی دوگانه و حفره حسگر اثر انگشت است. فریم پلاستیکی هم میزبانی مقادیر کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیمکارت، جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه شارژ  Type-C را قبول کرده و این درحالی است، که « Samsung Galaxy A10 » از درگاه شارژ microUSB استفاده می کند.

در پنل جلویی و در اطراف نمایشگر « Motorola Moto E7 Power » حواشی را می بینیم، که تقارن ندارند و کاملا به مدل یاد شده از سامسونگ شباهت دارند. این حواشی در قسمت پایینی نمایشگر، ضخیم تر می شوند و بیشتر این عدم تقارن را نامتقارن تر می کنند. در بالای این نمایشگر، دوربین سلفی را با طراحی قدیمی ناچ قطرهای می‌بینیم، که در « Samsung Galaxy A10 » هم موجود است. طراحی ناچ در بسیاری از هم‌قیمت های « Motorola Moto E7 Power » حضور دارد و استفاده از آن در اسمارتفونی با این قیمت، نباید ما را ناراحت کند.

یک طراحی به نسبت، قدیمی در پنل پشتی این اسمارتفون مشهود است. امروزه، اسپیکر را بر روی فریم قرار می دهند، اما اسپیکر اصلی این اسمارتفون در پایین پنل پشتی آن حضور دارد. در گوشه بالایی پنل پشتی « Motorola Moto E7 Power » قاب بیضی شکل دوربین اصلی را می بینیم، که خیلی در گوشه قرار دارد. در میان این پنل هم، حفره حسگر اثر انگشت مشاهده می شود، که با نام موتورولا درون آن تزئین شده.

« Motorola Moto E7 Power » با ابعاد 165.1 در 75.9 در 9.2 میلیمتر، وزن 200 گرم و رنگهای قرمز و آبی عرضه می‌شود. در تصاویر منتشر شده، پنل پشتی این اسمارتفون را بسیار صیقلی و جاذب اثر انگشت می‌بینیم. بالای کنترلرهای صدا هم دکمه فراخوان دستیار گوگل مشاهده می‌شود، که توضیحات آن را به بخش سختافزار و نرم افزار موکول می کنیم. 

Motorola Moto E7 Power

موتورولا موتو E7 Power: نمایشگر

عمده میانرده هایی که هم قیمت « Motorola Moto E7 Power » هستند از پنل نمایشی TFT استفاده می کنند، که زاویه دید خوبی ندارد و رنگ ها را بد نشان می دهد. اما « Motorola Moto E7 Power » از پنل نمایشی مناسب IPS LCD استفاده می کند، که زاویه دید خوبی دارد و توان مصرفی آن کم است و با باتری این اسمارتفون مدارا خواهد کرد.

رزولوشن بالای این نمایشگر یکی دیگر از دلایلی است، که باعث مناسب بودن آن می شوند. رزولوشن 720 در 1600 پیکسل « Motorola Moto E7 Power » با اینکه از مدل « Samsung Galaxy A10 » کمی بیشتر است، اما به دلیل قطر بیشتر « Motorola Moto E7 Power » تراکم پیکسلی کمتری را به کاربر آن عرضه می کند. قطر 6.51 اینچی این نمایشگر، سبب می شود تا تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر هر اینچ را برای آن شاهد باشیم. این نمایشگر با مساحت 103.1 سانتیمتر مربعی خود، 82.3 درصد از پنل جلویی « Motorola Moto E7 Power » را در اختیار دارد.

موتورولا موتو E7 Power: سخت افزار و نرم افزار

« Motorola Moto E7 Power » با اندروید 10 عرضه خواهد شد. دکمه گوگل اسیستنت که توضیحات آن را به این بخش موکول کردیم، به کمک کاربر « Motorola Moto E7 Power » خواهد آمد. این دکمه که فراخوان دستیار گوگل است، می تواند، در خواندن اخبار، یادآوری مسائل مهم، اطلاع از وضعیت آب وهوایی و ... به کمک کاربر این اسمارتفون بیاید.

خداراشکر، موتورولا بر روی سخت افزار اسمارتفون های خود حساس است و چیپست این اسمارتفون بد نیست. با وجود حساسیت این شرکت بر روی سخت افزار محصولات آن، « Motorola Moto E7 Power » را برای بازی های موبایلی سنگین پیشنهاد نمی کنیم. قلب تپنده « Motorola Moto E7 Power » چیپست 12 نانومتری MediaTek Helio G25 است، که برای پردازش بازی های موبایلی نه چندان سنگین مناسبت دارد.

این چیپست هشت هسته ای از چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با ماکسیمم فرکانس 1.5 گیگاهرتز تشکیل شده. این چیپست با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراهی میشود که توانایی ای در حدواندازه خود پردازنده دارد. « Motorola Moto E7 Power » در یک نسخه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

موتورولا موتو E7 Power: دوربین

دو سنسور دوربین اصلی « Motorola Moto E7 Power » به همراه فلش ال ایدی آن درون یک قاب بیضی شکل حضور دارند. یکی از سنسورها و فلش ال ایدی در نزدیکی محله ای سهمی مانند بیضی هستند و سنسور ثانویه در بین آن ها است. دوربین اصلی این اسمارتفون را نمی شود برای عکاسی های چهره پیشنهاد کرد. کارایی این دوربین با قیمت « Motorola Moto E7 Power » هم‌خوانی دارد و بیش از قیمت 90 یورویی آن نباید از دوربین ذکر شده، انتظار داشت. دوربین اصلی « Motorola Moto E7 Power » متشکل از یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است.

هر دو این سنسورها در محیط هایی با نور کافی کارآمداند و در فضاهایی که نور کافی ندارند، کارایی آن‌ها کم است. سنسور ماکرو ذکر شده، برای عکسبرداری از سوژه های نزدیک مناسبت دارد. دوربین سلفی که از یک لنز 5 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر تشکیل شده، مانند دوربین اصلی با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند.

Motorola Moto E7 Power

موتورولا موتو E7 Power: باتری

باتری لیتیوم-یونی « Motorola Moto E7 Power » یکی از بخش های جالب توجه آن است. باتری‌های لیتیوم-یونی، چگالی انرژی بالای دارند، اما نسبت به شارژ کامل و دمای زیاد، حساس هستند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی « Motorola Moto E7 Power » از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

مشاوره در خرید موتورولا موتو E7 Power: دوربین

« Motorola Moto E7 Power » را نمی شود یک اسمارتفون توانا دانست، چراکه این اسمارتفون در پردازش بازی های سنگین، حرفی برای گفتن ندارد. این اسمارتفون برای کاربری های یومیه و پردازش های نیمه سنگین مناسب است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399
طول و عرض
165.1x75.9 میلی متر
ضخامت
9.2 میلی متر
وزن
200 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Unisoc SC9863A
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMCP
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.51 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
واحد روشنایی
380 nits
تراکم پیکسلی
269~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.2فاصله کانونی لنز 27 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30/60fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
تو این قیمت گوشی بهتر ازین نیست فقط یه کم قاب و گلس سخت پیدا میشه براش

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E7 i Power دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E7 Power دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399

طراحی

طول و عرض
165.1x75.9 میلی متر
ضخامت
9.2 میلی متر
وزن
200 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Unisoc SC9863A
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMCP
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.51 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
واحد روشنایی
380 nits
تراکم پیکسلی
269~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.2فاصله کانونی لنز 27 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30/60fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم