برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G Stylus ظرفیت 4/128 گیگابایت

MotorolaMoto G Stylus 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Motorola Moto G Stylus 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 16 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی موتو G Stylus

همانطور که پیش تر اشاره شد موتورولا زیر برند G خود را به گوشی های مقرون به صرفه ای اختصاص داده است که می توان نام میانرده را بر آن ها نهاد . این مدل ها از مدل های پایین رده این کمپانی که با نام اختصاری  E نمایش داده می شوند به لحاظ کیفیت در رتبه بالا تری قرار دارند.

واژه استایلوس که به عنوان پیشوند این مدل در نامگذاری آن دیده می شود به علت برخورداری این اسمارتفون از قلم لمسی است. با این وجود نمی توان انتظار کاربری قلم سری نوت سامسونگ را از آن داشت. در واقع موتورولا با تجهیز این گوشی به قلم لمسی خواسته تا این مدل را با برگ برنده به میدان گوشی های میانرده وارد کند. البته که در این مورد موفق نیز بوده است. ناگفته نماند که موتو جی استایلوس با چشم پوشی از این قابلیت ویژه نیز باز هم به عنوان یک گوشی میانرده با کیفیت شناخته می شود و این امکان تنها برای ایجاد کاربری متفاوت به آن اختصاص داده شده است. در ادامه این نوشتار به بررسی تخصصی این محصول می پردازیم. با دیجی دو همراه باشید:

MOTO G STYLUS

مقدمه ای بر تشریح مشخصات موتو جی استایلوس

موتو جی استایلوس را می توان بدون اقماض یک گوشی میانرده با کیفت دانست. قلمس لمسی این اسمارتفون قطعا قابلیت تبدیل یادداشت برداری از قلم لمسی به متن مکتوب را نخواهد داشت، اما با همین ویژگی فروش بسیاری داشته است. اگر می خواهید درباره این قلم منحصر به فرد بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم خواننده نوشتاز زیر باشید:

نقد و برسی موتو جی استایلوس: بدنه و کیفیت در ساخت

ظاهر این گوشی بی شک چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد. پیکره براق این محصول از موتورولا یادآور گوشی های پرچمدار سامسونگ و هوآوی خواهد بود با وجود این ویژگی بدنه این اسمارتفون بسیار مستحکم است طوری که با در دست گرفتن آن کیفیت بالا در ساخت را لمس خواهید کرد. بنابراین می توان ادعا کرد که این گوشی در ظاهر به مانند گوشی های گران قیمت موجود در بازار است. حاشیه باریک برای وسعت دادن به صفحه نمایشگر و همچنین رنگ گرگ و میشی قاب پشتی، این گوشی را برنده میدان گوشی های میانرده کرده است به طوری که به سختی می توان چشم از این اسمارتفون هیجان انگیر برداشت.

آرایش عمودی دوربین ها در قاب پشتی، فریم آلمینیومی براق و خوش رنگ و شیار جذاب قلم لمسی همگی به عنوان برگ برنده این اسمارتفون میانرده به شمار می آید. (صحبت از ویژگی دوربین های این گوشی را به بخش توضیحات دوربین می سپاریم). اما ناگفته نماند که این کمپانی به مانند دیگر محصولات خود طراحی لگو را روی حسگر اثر انگشت تعبیه کرده است تا ضمن ایجاد زیبایی فضای قاب پشتی را ساده تر جلوه دهد. در قسمت زیرین این دستگاه نیز جایگاه پورت شارژ، جک 3.5 میلی متری هدفون و همچنین شیار قلم لمسی طراحی شده است که با اندک فشاری خارج خواهد شد. از دیگر ویژگی های ظاهری این اسمارتفون می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

MOTO G STYLUS

نقد و برسی موتو جی استایلوس: نمایشگر

موتورولا برای برد در رقابت گوشی های میانرده این گوشی را به پنل بزرگی مجهز کرده تا کاربران لذت تماشای فیلم و بازی را در آن تجربه کنند. این پنل که وسعتی به اندازه 6.4 اینچ دارد و از رزولوشنی به اندازه 1080 در 2280 نیز برخوردار است. تراکم پیکسل این دستگاه به 399 پیکسل در هر اینچ می رسد. این نمایشگر توانسته حدود 88.7 درصد پنل نمایشگر را به خود اختصاص دهد که عدد قابل توجهی است.

ابعاد این اسمارتفون جذاب به 158.6 در 78. در 9.2 میلی متر می رسد که وزنی 192 گرم دارد. جی استایلوس در برابر پاشش آب نیز مقاوم است.

قلم منحصر به فرد این گوشی قابلیت تنظیم خواهد داشت به این شکل که زمانی که کاربر قلم را خارج می کند منوی تنظیمات قلم نمایش داده شده و کاربر می تواند تنظیمات ویژه ای را بر آن اجرا کند . این قلم کار هایی که کاربر با انگشت خود انجام می دهد را اجرا خواهد کرد.

نقد و برسی موتو جی استایلوس: نرم افزار و سیستم عامل

موتورولا ویژگی مهم دیگری را به این گوشی اضافه کرده است و آن بهره مندی از آخرن ورژن سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 10 است. رابط کاربری گوشی های موتورولا به قدری ساده و روان است که هر کاربری می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

در آزمایشات به عمل آمده از این اسمارتفون وجود حافظه ای 128 گیگابایتی به عنوان پیش فرض تاخیر و لگ در این گوشی را به حداقل رسانده است. با این وجود برای بررسی های دقیق تر باید به سراغ ارزیابی پردانزده و حافظه رم برویم.

نقد و برسی موتو جی استایلوس: پردازنده و حافظه

خوشبختانه موتورولا در این گوشی از پردازنده نوع اسنپدراگون استفاده کرده است و همانطور که می دانید این پردازنده در حاضر از قدرتمند ترین پردازنده های موجود است. تراشه ای که حکم مغز متفکر این دستگاه را بر عهده دارد از نوع اسنپدراگون 665 کوالکام است. این پردازنده در معیت یک حافظه 4 گیگابایتی رم می تواند به سهولت برنامه های سنگین و نیمه سنگین را اجرا کند. بنابراین نمایشگر وسیع و پردازنده قدرتمند این گوشی را برای گیمر ها خواستنی تر می کند. خبر خوبی درباره حافظه این گوشی وجود دارد و آن امکان ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی است. لذا کاربران نباید نگران حافظه ذخیره سازی برای ذخیره فایل های صوتی و تصویری باشند.

همانطور که در بالا اشاره شد حافظه داخلی این اسمارتفون به طور پیش فرض 128 گیگابایت است که به خودی می تواند برطرف کننده نیاز کاربران باشد . این نکته لازم و ضروری است که تمامی گوشی های میانرده با وجود فضای ذخیره سازی بالا در صورت پر شدن ممکن است با تاخیر و لگ همراه باشند. ناگفته نماند که استفاده از حافظه جانبی گرچه برطرف کننده نیاز کاربران خواهد بود، اما ممکن است موجب تاخیر و لگ جرئی نیز شود، بنابراین پیشنهاد می کنیم که مراقب حافظه این گوشی باشید تا روانی و سهولت در کار را با آن تجربه کنید.

MOTO G STYLUS

نقد و برسی موتو جی استایلوس: دوربین های اصلی و سلفی

شاید مهمترین اقدام کمپانی موتورولا را برای گوشی های میاندره بتوان بهره مندی از دوربین های با کیفیت دانست، گرچه این دوربین ها توانایی رقابت با پرچمداران را ندارند، اما در رده خود یعنی میانرده ها حرفی برای گفتن خواهند داشت. این کمپانی برای گوشی فعلی خود از فناوری دوربین های سه گانه استفاده کرده است. با توجه به آنچه که پیش تر بیان شد دوربین موتو جی استایلوس در آرایشی عمودی طراحی شده است که دارنده سه لنز است.

دوربین اصلی این اسمارتفون را لنز 48 مگاپیکسلی تشکیل داده که از تکنولوژی پیکسل چهارگانه برخوردار است. بنابراین شفافیت در عکس برداری با این لنز امکان پذیر خواهد بود. لنز بعدی از نوع اولتراواید بوده که ظرفیت 16 مگاپیکسل با زاویه 117 درجه دارد. لنز سوم متعلق به یک لنز 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو است که نتیجه عکس برداری را لذت بخش خواهد کرد.

موتورولا برای دوربین سلفی از یک لنز 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است که به نسبت لنزی قدرتمند و باکیفیت برای یک دوربین سلفی است. ناگفته نماند که تمامی مدل های سری G موتورولا دوربین سلفی با همین ویژگی را دارا هستند.

نقد و برسی موتو جی استایلوس: باتری و شارژدهی

از دیگر نقاط قوت این اسمارتفون می توان به بهره مندی از باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد که وظیفه انرژی رسانی به دستگاه را برعهده دارد. قطعا می دانید که در حال حاضر کمپانی های معروف دیگر در زمینه ساخت گوشی های هوشمند تمرکز خود را بر قدرت دهی به باتری قرار داده اند . با این وجود باتری ای به قدرت 4000 میلی آمپر گزینه بسیار خوبی برای یک میانرده خواهد بود.

کاربران با استفاده از این گوشی دیگر نیازمند شارژر یدک نخواهند بود، چراکه در صورت مصرف عادی، این اسمارتفون به راحتی می تواند 2 الی 2 و نیم روز آن ها را همراهی کند. ناگفته نماند در این مدل از موتورولا خبری از قابلیت شارژ سریع نیست و جی استایلوس به شارژ استاندارد 10 واتی مجهز شده است.

MOTO G STYLUS

مشاوره در خرید موتو جی استایلوس

اگر به عنوان کاربر شبکه های مجازی نیازمند عکس های نسبتا با کیفیت هستید موتو جی استایلوس می تواند به خوبی نیاز شما را برطرف کند، اما اگر کیفیت عکس های سلفی برای شما اهمیت بالایی دارد لنز 13 مگاپیکسلی این دوربین گزینه مناسبی خواهد بود.

گیمر ها با این گوش می توانند به راحتی بازی های نیمه سنگین را بازی کنند، بدون اینکه با لگ زدن و یا تاخیر مواجه شوند، اما باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهند که این گوشی به عنوان یک اسمارتفون با پشتیبانی از بازی های سنگین ساخته نشده است. حافظه و پردازنده مناسب این گوشی امکان ساعت ها بازی را فراهم خواهد کرد، اما نه بازی های بسیار سنگین.

اگر یک بار این گوشی را از نزدیک مشاهده کنید کیفیت بالای ساخت آن بی شک شما را مجذوب خواهد کرد. موتو جی استایلوس با بهره مندی از قلم لمسی یک گام جلو تر از دیگر میانرده های موجود در بازار با این طیف قیمت است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
158.6x75.8 میلی متر
ضخامت
9.2 میلی متر
وزن
192 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2300 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
فاصله کانونی لنز 26 میلی متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚117
دریچه دیافراگم f/2.2
دوربین فیلمبرداری اختصاصی (1080p)
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.06 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G Stylus ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G Stylus ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
158.6x75.8 میلی متر
ضخامت
9.2 میلی متر
وزن
192 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2300 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br /> CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚117<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> دوربین فیلمبرداری اختصاصی (1080p)
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.06 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم