برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا One Macro دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Motorola One Macro Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Motorola One Macro Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی موتورولا وان ماکرو

موتورولا وان‏ ماکرو آخرین نسخه رسمی سری گوشی های موتورولا می باشد، که در اوایل اکتبر ۲۰۱۹ رونمایی شد. وان ‏ماکرو از دو سیمکارت پشتیبانی می کند و پس از رونمایی تا مدتی در جایگاه برتر گوشی های هوشمند موتورولا قرار گرفت. وان‏ ماکرو از گوشی های میان رده شرکت موتورولاست که به علت قیمت مناسبی که دارد، توانسته کاربران زیادی را به دست آورد.

صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰*۱۵۲۰ پیکسل، تصاویری با کیفیت بالا را به مخاطب ارائه می دهد که می تواند در بحث عکاسی نیز بسیار مفید باشد. این گوشی با سیستم عامل اندورید نسخه ۹ می تواند بسیاری از برنامه های موردعلاقه شما را اجرا کند.

حسگر اثر انگشت برای حفظ حریم خصوصی در گوشی قرار داده شده است. این حسگر به گونه ای جای گرفته که در هر زمانی به راحتی انگشت شما می تواند بر روی محل موردنظر قرار گرفته و قفل گوشی باز شود.

توان پردازشی موتورولا وان ‏ماکرو از تراشه Mediatek MT6771 Helio P70 بهره می برد. حافظه رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت از دیگر ویژگی های سخت افزاری این گوشی میان رده می باشد. گوشی موتورولا One macro از باتری با ظرفیت 4۰۰۰ میلی آمپر برخوردار می باشد.

معرفی وان ماکرو

معیار های خرید گوشی موتورولا وان ‏ماکرو

طراحی گوشی موتورولا وان ماکرو

موتورولا وان‏ ماکروبا صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی و ابعاد ۱۵۷٫۶ در ۷۵٫۴ میلی متر و ضخامت 9 میلی متر به بازار عرضه شده است. وزن این گوشی در حدود ۱۸۶گرم می باشد. بر روی نمایشگر گوشی، یک حفره کوچک در قسمت وسط و بالای صفحه نمایش دیده می شود که وظیفه نگهداری از دوربین سلفی جهت عکاسی سلفی را بر عهده دارد. در پنل پشتی گوشی موتورولا One macro، نام برند تجاری موتورولا دیده می شود که به صورت دایره بوده و به عنوان دکمه قفل صفحه نمایش قرار دارد و محل حسگر اثر انگشت می باشد. در واقع یکی از زیبایی هایی که شرکت موتورولا به کار برده است، این است که حسگر اثر انگشت را با لوگوی تجاری خود ادغام کرده که زیبایی گوشی را چند برابر کرده است.

در سمت چپ حسگر اثر انگشت در پنل پشتی گوشی، مجموعه دوربین های سه گانه وجود دارد که در محیطی تقریبا مستطیلی شکل قرار دارند. البته در این مجموعه، فلش LED نیز در پایین همه دوربین ها وجود دارد. در کنار دوربین ها نام موتورولا با رنگ خاکستری نوشته شده است که بسیار واضح نیست و برای دیدن آن باید دقت کنید. این گوشی فقط در رنگ آبی ساخته شده است.

طراحی وان ماکرو

لبه راست گوشی دارای دکمه تنظیم ولوم صدا و دکمه قفل صفحه کلید است که با توجه به اندازه گوشی، کاربر به راحتی می تواند از آن ها استفاده کند. بدنه این گوشی موتورلا از جنس پلاستیک است به همین دلیل در برابر پاشیدگی آب بسیار مقاوم است و تقریبا هیچ گونه آسیبی نمی بیند. اما اثر انگشت و خراش بر بدنه گوشی باقی می ماند و همین موضوع کاربران را تا حدی ناراحت کرده است.

صفحه نمایشگوشی موتورولا وان ماکرو

موتورولا وان ‏ماکروبا صفحه نمایش ۶٫۲اینچی و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ رونمایی شد. با توجه به تراکم بالای پیکسل ها در صفحه نمایش این گوشی موتورلا، جزئیات تصویر به خوبی نمایش داده می شوند. این گوشی مجهز به پنل IPS LCD می باشد و دارای ۱۶میلیون رنگ است که تصاویر آن به واقعیت بسیار نزدیک می باشند.

رزولوشنی که برای صفحه نمایش ‏ گوشی موتورولا One macro در نظر گرفته شده 1520در ۷۲۰ پیکسل است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز در حدود 270 پیکسل در اینچ است. برای نمایش تصاویر سه حالت رنگی اشباع، تقویت کننده و طبیعی در این گوشی تعریف شده است که در هر زمانی که بخواهید به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. حالت شب نیز کمک می کند تا چشمان شما در معرض آسیب نور قرار نگیرند.

صفحه نمایش وان ماکرو

دوربین گوشی موتورولا وان ماکرو

در پنل پشتی موتورولا وان‏ ماکرواز یک دوربین سه گانه استفاده شده است که دوربین اصلی با سنسور ۱۳مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.0 به فناوری فوکوس خودکار مجهز است. در کنار دوربین اصلی دو لنز ماکرو و عمق سنج قرار دارند که لنز ماکرو، خارج از مجموعه و در بالای دوربین اصلی قرار دارد و اندازه آن ۲مگاپیکسل است و لنز عمق سنج در درون مجموعه و در پایین دوربین اصلی قرار دارد و اندازه آن ۲ مگاپیکسل است.

دیافراگم هر دو لنز ماکرو و عمق سنج نیز ۲٫۲می باشد. علاوه بر لنزهای قرار گرفته در مجموعه دوربین ها، یک فلش LED نیز وجود دارد که در زمان تاریکی کارایی بسیار مناسبی از خود نشان می دهد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید، لنز سوم در درون مجموعه است که به دوربین TOF شهرت دارد و برای فوکوس خودکار خصوصا در دوربین اصلی کاربرد دارد. در پنل جلویی وان ‏ماکرو تنها یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۲ وجود دارد. به وسیله این دوربین می توانید تصاویر پارانوما را با کیفیتی عالی به ثبت رسانید. با استفاده از مجموعه دوربین های پشتی گوشی می توانید فیلم هایی با کیفیت ۱۰۸۰پیکسل ضبط کنید که شما را بسیار شگفت زده خواهد کرد.

دوربین وان ماکرو

سخت افزار و نرم افزار گوشی موتورولا وان ماکرو

گوشی موتورولا One macro از تراشه مدیاتک MT6771 هلیو P70 با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری استفاده کرده است که این تراشه هشت هسته ای از ۴هسته ۲٫۱گیگاهرتزی A73 و ۴هسته ۲گیگاهرتزی A53 ساخته شده است و واحد پردازش گرافیکی آن نیز Mali-G72 می باشد. گوشی موتو وان ماکرو موتورولا به وسیله رم ۴گیگابایتی پشتیبانی می شود که در کنار پردازنده مدیاتک MT6771 عملکرد روان و قابل قبولی را دارد. حافظه داخلی موتورولا وان‏ ماکرو ۶۴ گیگابایت بوده که به کمک کارت حافظه، قابلیت ارتقا تا ۵۱۲گیگابایت وجود دارد و می توانید اطلاعات شخصی خود را بدون نگرانی از میزان حافظه، در گوشی خود نگهداری کنید و از وجود آن ها لذت ببرید.

 این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه ۹٫۰ یا همان پای استفاده می کند. همچنین این شرکت در گفته های خود مدعی است که به حفظ حریم خصوصی کاربران بسیار اهمیت داده است. گوشی موتورولا One macroاز جک هدفون ۳٫۵میلی متری پشتیبانی می کند که این جک هدفون در بالای گوشی قرار دارد. کیفیت صدای اسپیکرهای این گوشی موتورلانیز کاربرپسند می باشد. گوشی هوشمند موتورولا وان‏ ماکرو از شبکه های 2G و 3G  و 4G پشتیبانی می کند. بلوتوث این گوشی از مدل A2DP LE نسخه ۴٫۲پیروی می کند. علاوه بر بلوتوث، قابلیت انتقال اطلاعات از طریق پورت USB را نیز دارد. وان ‏ماکرو همچنین قابلیت پشتیبانی از وای فای ۸۰۲٫۱۱ را دارد.

باتری گوشی موتورولا وان ماکرو

گوشی موتورولا One macro از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری تغذیه می شود که در زمان فروش، یک شارژر ۱۰ واتی نیز در کنار گوشی در داخل جعبه قرار داده شده است. شرکت موتورولا در زمان رونمایی از این گوشی اعلام کرده که اگر گوشی در حالت شارژ کامل باشد تا ۲۴ساعت می توانید برای فعالیت های معمولی از آن استفاده کنید. باتری این گوشی موتورلا‏قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد.

وان ماکرو

چراگوشی موتورولا وان ماکرو را بخریم؟

خرید گوشی موتورولا وان‏ ماکرو برای کاربرانی که دنبال گوشی های میانرده و ارزان قیمت دو سیمکارته هستند که دوربین خوبی داشته باشد، گزینه ای مناسب به شمار می رود.دوربین‌های وان‏ ماکرو می توانند نیاز شما به عکاسی را برطرف کنند. باتری آن هم برای یک روز کاری مناسب خواهد بود. قیمت گوشی موتورولا وان ماکرو بسیار مناسب می باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی موتورولا وان‏ ماکرو

دوربین های گوشی موتورولا One macro می توانند به راحتی عکس های زیبایی برای شما ثبت کنند و همچنین می تواند در خیلی از مواقع به ثبت نقاط ریز موضوع دلخواه بپردازد و رضایت کاربر را از این جهت به دست آورد. قیمت گوشی موتورولا وان ماکرو با داشتن این دوربین و قابلیت های خوب دیگر بسیار به صرفه می باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
آبان 1398
طول و عرض
157.6x75.4 میلی‌متر
ضخامت
9 میلی‌متر
وزن
186 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio P70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 19(800), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.0ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAFلیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/4 اینچدریچه دیافراگم f/2.2ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30/60/120fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(3)
رتبه‌بندی کلی
5
3 نظرات
جناب کی موجود میشه من میخوام خریدبزنم تاکی موجود میکنین تشکر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا One Macro دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل One Macro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
آبان 1398

طراحی

طول و عرض
157.6x75.4 میلی‌متر
ضخامت
9 میلی‌متر
وزن
186 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio P70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 19(800), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.0ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAFلیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/4 اینچدریچه دیافراگم f/2.2ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30/60/120fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم