برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Lite دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Samsung Galaxy Note10 Lite Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Samsung Galaxy Note10 Lite Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 12 - 12 - 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 10
4G
12 - 12 - 12 مگاپیکسل
4500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی نوت 10 لایت سامسونگ

گوشی نوت 10 لایت تنوع و خلاقیت دوباره‌ی سامسونگ را نشان می‌دهد و سامسونگ در آن سعی کرده است که خط تولید گوشی‌های خود را وارد فاز جدی‌تری کند. این محصول مقرون‌ به‌صرفه‌ترین انتخابی است که می‌توانید در سری Note 10 داشته باشید و در کنار آن مشخصات سخت‌افزاری و دیگر المان‌ها هم هیچ افتی نسبت به قبل نداشته‌اند. دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی و بهبود کیفیت دوربین سلفی و استفاده از سنسور ۳۲ مگاپیکسل از نکته‌های مهم این محصول است.

گوشی نوت 10 لایت در ژانویه سال ۲۰۲۰ عرضه شده است و از باتری بزرگ لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت در آن استفاده می‌شود. قابلیت‌های نرم افزاری با اندروید ۱۰.۰ فراهم شده است و وزن متعادل ۱۹۹ گرمی هم نگه داشتن آن در دست‌ را راحت‌تر می‌کند. گفتنی است که دو سیم کارت نانو و دوئال می‌توانید در آن به‌کار ببرید.

نوت 10 لایت

معیارهای خرید نوت 10 لایت سامسونگ

صفحه‌ نمایش سوپر آمولد Infinity-O شگفت انگیز و رنگ‌های خاص سامسونگ نوت 10 لایت

سامسونگ نوت 10 لایت از یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی برخوردار است و فناوری سوپر آمولد Infinity-O به‌کار رفته در طراحی آن، از یک برش مستقیم در گوشه بالای آن برای جای‌گیری دوربین سلفی برخوردار است. صفحه نمایش زیبایی خاصی دارد و همان‌طور که سامسونگ همیشه آن را در محصولات خود نشان داده است، نسخه لایت بزرگی محسوسی نسبت به دیگر نسخه‌ها و حتی مدل‌های موجود امسال دارد. بدین ترتیب این نمایشگر حتی بزرگ‌تر از اندازه ۶.۳ اینچی نوت 10 است و نکته جالبی برای علاقه‌مندان فبلت‌های بزرگ محسوب می‌شود.

آنباکسینگ نوت 10 لایت

گوشی سامسونگ نوت 10 لایت در سه رنگ خاص Aura Glow، Aura Black و Aura Red عرضه شده است. رنگ‌بندی‌ها بسیار واضح هستند و زیبایی عجیبی در آن‌ها دیده نمی‌شود. البته در نظر داشته باشید که نسخه مشکی گوشی نوت 10 لایت جذب کننده شدید اثر انگشت است و بهتر است که این نکته مهم را در نظر داشته باشید.

گلکسی نوت 10 لایت از جک هدفون ۳.۵ میلی متری هم برخوردار است و اگر هنوز هم آن را با اهمیت می‌دانید، پس این موضوع شما را خوشحال خواهد کرد. قلم اس پن هم که امضای اصلی سری نوت محسوب می‌شود، در این نسخه وجود دارد. ۱۶ میلیون رنگ در صفحه نمایش گوشی به‌کار رفته است و تاچ صفحه نمایش هم نشان از کیفیت بالای فناوری به‌کار رفته در آن است. نسبت تصویر 20:9 است و چگالی ۳۹۴ پیکسل در اینچ هم میزان مناسبی محسوب می‌شود. رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ صفحه نمایش سامسونگ نوت 10 لایت تجربه تماشای فیلم و تجربه بازی‌های اکشن را برای مخاطب لذت‌بخش می‌کند. صفحه نمایش گوشی حالت HDR دارد و رنگ‌ها زنده‌تر و شاداب‌تر از همیشه در آن دیده می‌شوند.

دوربین سه‌گانه با کمی تغییرات نسبت به قبل و عملکرد درخشان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

مهم‌ترین مشخصه سامسونگ نوت 10 لایت را می‌توان دوربین سه‌گانه درخشان آن دانست که با لنزهای متنوع همراه شده است و تجربه متفاوتی از عکس‌برداری حرفه‌ای به‌شما می‌دهد. شایعاتی هم مطرح شده بود که از این دوربین‌ها در طراحی سامسونگ S20 هم استفاده خواهد شد و ارزشمندی و کیفیت بالای آن تقریبا بر کسی پوشیده نیست. لنزهای اصلی گوشی نوت 10 لایت، همانند نوت ۱۰ معمولی، ۱۲ مگاپیکسلی هستند، اما این‌ بار با دیافراگم f/2.2 همراه شده‌اند. تغییری که در نوت 10 لایت نسبت به نسخه‌ی معمولی آن مشاهده می‌کنیم، تغییر دیافراگم f/1.5 به f/2.4 است که در نتیجه می‌تواند روشنایی بیشتری را به تصاویر شما منتقل کند.

دوربین نوت 10 لایت

دو سنسور دیگری که در دوربین اصلی گوشی نوت 10 لایت استفاده شده است، برای عکس‌برداری عریض و تله‌فوتو کاربرد دارد و هرکدام‌شان نسبت به نسل قبل بهبودهای زیادی را تجربه کرده‌اند. دوربین اصلی نوت 10 لایت از قابلیت اوپتیکال زوم دوبرابری برخوردار است و هنگام عکس‌برداری می‌توانید از کیفیت بالای HDR مناظر هم لذت ببرید. عکس‌برداری پانوراما و به‌کار گیری فلش LED از دیگر نکات جالب گوشی است که دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی گوشی آن را فراهم می‌کند. دوربین سامسونگ نوت 10 لایت در زمینه فیلم‌برداری هم عملکرد خوبی دارد و با نرخ ۶۰ فرینم بر ثانیه می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت ۲۱۶۰p ثبت کنید. البته این ویژگی قابل تنظیم است و نسبت به حجم دلخواه، می‌توانید آن را عوض کنید. به‌طور مثال می‌توانید با کیفیت 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه هم فرایند فیلم‌برداری را انجام دهید.

دوربین سلفی گوشی نوت 10 لایت هم عملکرد خوبی دارد و داشتن سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.2، می‌توانید تصاویر عریض HDR را ثبت کرده و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. فیلم‌برداری با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه توسط این دوربین فراهم شده است و از هر دو کیفیت 1080p و 2160p پشتیبانی می‌کند.

اگر مقایسه‌ای بین نوت معمولی و نوت 10 لایت داشته باشیم، علارغم اینکه دوربین واید ۱۶ مگاپیکسلی نوت 10 در این نسخه دیده نمی‌شود، اما می‌توانید عرض بیشتری به تصاویر خود بدهید و گستره بالایی از منظره روبرویی خود را ثبت کنید. اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتری دوربین سلفی هم قدری از نوت 10 پلاس کمتر است، اما کیفیت غنی‌تری را با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی به شما تحویل خواهد داد.

دوربین نوت 10 لایت

نوت 10 لایت از وضوح بالاتری روی کاغذ برخوردار است و حتی عملکرد بهتری هم در نور کم از خودش نشان می‌دهد. این ویژگی به‌دلیل تغییر شگرفی است که نسبت به نسخه‌ی پلاس نوت 10 صورت گرفته است و شاید از نظر بسیاری از کاربرانی که عکس‌برداری را حرفه‌ای انجام می‌دهند، جالب توجه باشد.

ارزش بالای نوت 10 لایت از نظر سخت افزاری

ارزش بالای نوت 10 لایت از مشخصات فنی آن کاملا مشهود است و سامسونگ با استفاده از تراشه ۱۰ نانومتری Exynos 9810 که در نوت 9 هم استفاده شده بود، نشان می‌دهد که قیمت آن هم بستگی به چه فاکتورهایی داشته است. نوت 10 لایت از 8 گیگابایت حافظه رم برخوردار است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم نشان می‌دهد که مشکلی از بابت ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم خود یا عکس‌برداری در تعداد بالا و کیفیت عالی نخواهید داشت. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که سلیقه‌های مختلف مشکلی از بابت کار با حافظه نوت 10 لایت نخواهند داشت و به‌راحتی جواب‌گوی همه‌ی آن‌ها خواهد بود.

پردازنده هشت هسته‌ای نوت 10 لایت، از دو بخش تشکیل شده است که چهار هسته آن ۲.۷ گیگاهرتز با معماری Mongoose و چهار هسته دیگر هم ۱.۷ گیگا هرتز با معماری Cortex-A55 است. گفتنی است که نوت 10 لایت از Mali-G7 در پردازنده گرافیکی خود استفاده می‌کند و توان بالایی هنگام اجرای بازی‌های حجیم خواهد داشت و با وجود یک صفحه نمایش عالی، می‌تواند ترکیب قدرتمندی را برای گیمرهای حرفه‌ای موبایل ارائه کند. سیستم‌عامل به‌کار رفته در گوشی نوت 10 لایت، اندروید ۱۰.۰ است و سامسونگ از رابط کاربری مخصوص خودش یعنی One UI 2 هم استفاده کرده است. وجود این امکانات سخت‌افزاری سبب می‌شود که سنگین‌ترین تسک‌ها هم روی نوت 10 لایت به‌ بهترین شکل اجرا شوند.

باتری بزرگ و قدرتمند نوت 10 لایت سامسونگ

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نوت 10 لایت بسیار بزرگ‌تر از ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نوت 10 است و یک انتخاب واضح برای کسانی خواهد بود که کارکرد طولانی‌مدت و عمر بیشتر باتری را به هر چیزی ترجیه می‌دهند. نوت 10 لایت به‌خاطر اندازه بزرگش از این ظرفیت برخوردار است و سامسونگ همواره عملکرد درخشانی در این زمینه از خودش نشان می‌دهد.

باتری در تست‌های ما هم عملکرد امیدوارکننده‌ای داشته است و حدود ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه در استفاده سنگین همچون تماشای فیلم و انجام بازی می‌تواند دوام بیاورد. باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری نوت 10 لایت از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی برخوردار است و حتی اگر ظرفیت بالای باتری را تمام کردید، در مدت زمان سریعی می‌توانید دوباره آن را فول شارژ کنید.

امنیت

امنیت گوشی‌های سامسونگ هیچ‌ وقت چیزی کم و کسر نداشته است. نوت 10 لایت از حسگر قدرتمند اثر انگشت بهره می‌برد و از نظر بدنه هم، نیازی به نگرانی از بابت ضربه‌های ساده نخواهید داشت. گوشی بزرگ است و بهتر است که دقت بیشتری در حمل آن داشته باشید. در حالت‌های خاص می‌توانید به‌صورت یک‌دست از گوشی استفاده کنید و بدنه آن هم لیز و سرخورنده نیست. بهتر است که از صفحه نمایش همیشه روشن آن مراقبت بیشتری داشته باشید و کارایی و دوام گوشی را در سال‌های آینده حفظ کنید

طراحی بزرگ و وزن معقول نوت 10 لایت همراه با امکانات ارتباطی

نوت 10 لایت در ابعاد ۱۶۳.۷ در ۷۶.۱ در ۸.۷ میلی متری ساخته شده است و وزنی بالغ‌بر ۱۹۹ گرم دارد. دو سیم کارت نانو و دوئال می‌توانید در گوشی مورد استفاده قرار دهید و سنسورهای بلوتوث، شتاب سنج و ژیرو در آن‌ها به‌کار رفته است. سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش کیفیت بالایی دارد. پورت USB 2.0 در نوت 10 لایت از کانکتور قابل ریورس برخوردار است. همه‌ی امکانات اینترنتی موجود برای نوت 10 پلاس عرضه شده است و مجهز به شبکه‌های 4G برای هر دو سیم کارت خواهد بود. بلوتوث آن با فناوری نسخه 5.0 عرضه شده است و سرعت بالایی در زمینه انتقال به شما ارائه خواهد داد.

طراحی نوت 10 لایت

چرا گوشی Note 10 Lite سامسونگ را بخریم؟

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت از راه رسیده است تا با قلم S Pen و طراحی خاص و مخصوص گوشی‌های هوشمند تجاری، مخاطبین جدیدی را بدست آورده و در دل‌شان جای بگیرد. نوت 10 لایت آخرین گوشی سری Note 10 است که عرضه می‌شود و در یک مقایسه کوتاه متوجه می‌شویم که تشابه زیادی به S10e این کمپانی دارد. وقتی که نوت 10 لایت برای اولین بار در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد، هیجان زیادی بین طرفداران ایجاد شده و لحظه شماری می‌کردیم که بالاخره گوشی نوت 10 لایت را در دستان خود بگیریم.

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی نوت 10 لایت درخشان است و این‌بار به‌جای طراحی خمیده، تخت و مسطح کار شده است. سه‌دوربین اصلی و استفاده از باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نکات جذابی هستند که ما را با یک پرچم‌دار تمام عیار آشنا می‌کند.

سامسونگ در نوت 10 پلاس فناوری‌هایی را به‌کار برده است که می‌توان به ایجاد تنوع بیشتر در محصولات آینده آن هم امیدوار بود. بازار گسترده پرچم‌داران سامسونگ، حال پذیرای نوت 10 لایت است و یقینا علاقه‌مندان به گوشی‌های بزرگ از آن استقبال خواهند کرد. مشخصه‌های اصلی یک گوشی بزرگ همچون باتری قدرتمند و صفحه‌نمایش باکیفیت، در این محصول دیده می‌شود و هیچ‌گاه نمی‌توان آن را از نظر مشخصات فنی پایین‌تر از هم خانواده‌های خود یعنی نوت 10 و نوت 10 پلاس دانست.

رنگبندی نوت 10 لایت

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Note 10 Lite سامسونگ

کاربرانی که تجربه خرید نوت 10 لایت را داشته یا با کارشناسی و تجربه بالای خودشان اقدام به نظردهی در مورد این محصول می‌کنند، به قیمت مناسب گوشی علارغم حفظ کامل تمامی مشخصات فنی سری نوت، اذعان دارند. همه‌چیز گویا سر جای خودش قرار دارد و ارتقا چشمگیر باتری، نکته مثبت فوق‌العاده‌ای برای نوت 10 لایت است. یقینا کسانی که به بودجه اهمیت زیادی می‌دهند، نوت 10 لایت انتخاب اول و آخر آن‌ها در زمره پرچم‌داران سامسونگ خواهد بود. سیستم کلی نوت 10 لایت نسبت به قیمت نوت 10 لایت را عالی ارزیابی می‌کنند و آن را منطقی می‌دانند. قلم هنوز هم نقش خوبی را در این سری ایفا می‌کند و کاربران در اکثر نظرات خودشان، به کارکرد بالای آن اشاره می‌کنند.

عده‌ای از کاربران نظرات متفاوتی نسبت به پردازنده آن دارند و مدل‌های بهتری را توصیه می‌کنند. مقایسه گوشی نوت 10 لایت با گلکسی S10 lite از نکات مهم نظرات کاربران است و بسیاری نوت 10 لایت را برتر و بالاتر می‌دانند.

بدنه نوت 10 لایت

بدنه پلاستیکی گوشی هم زیر ذره‌بین کاربران رفته است و آن را چندان مناسب نمی‌دانند. در کل می‌توان گفت که عملکرد عالی دوربین‌ها، خرید نوت 10 لایت را برای کاربران ارزشمندتر می‌کند و تنظیمات به‌کار رفته و یک‌سری بهبود‌های نرم‌افزاری، باعث می‌شود که عملکرد خوبی نسبت به دیگر گوشی‌های این سری و پرچم‌داران امسال سامسونگ شاهد باشیم.

خودتان هم می‌توانید سری به مشکلات فنی گوشی نوت 10 لایت بزنید و تحلیل اختصاصی خودتان را ارائه کنید. وقتی که صحبت از پرچم داران کمپانی‌های مختلف می‌شود، همیشه بحث سلیقه هم نقش مهم خود را نشان می‌دهد. ظاهر اهمیت زیادی دارد و نوت 10 لایت زیبایی خیره‌ کننده‌ای برای بسیاری از کاربران شیک پسند دارد. دانشجویان و کشانی که استفاده کاری از گوشی دارند، مهم‌ترین جامعه هدف سامسونگ برای خرید نوت 10 لایت هستند و قلم S Pen نقش خود را در استفاده این قشر از افراد بیشتر نشان می‌دهد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
دی 1398
طول و عرض
163.7x76.1 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
199 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.7 GHz Mongoose M3 & 4x1.7 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP18
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
394~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
12 - 12 - 12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.7 - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر -لرزشگیر OIS - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم دوبرابری اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps; gyro-EIS
منوی فارسی
دارد
ضبط صدا
دارد
سایر قابلیت‌ها
+ANT
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(8)
رتبه‌بندی کلی
4.8
8 نظرات
تا من خریدم ارزون شد ????

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Lite دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Lite دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
دی 1398

طراحی

طول و عرض
163.7x76.1 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
199 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.7 GHz Mongoose M3 & 4x1.7 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP18

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
394~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.7 - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر -لرزشگیر OIS - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم دوبرابری اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps; gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
+ANT

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم