برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Lite دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

Xiaomi Mi 9 Lite Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

Xiaomi Mi 9 Lite Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4030 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 9
4G
48 - 8 - 2 مگاپیکسل
4030 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی می 9 لایت

گوشی می 9 لایت در سپتامبر سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار شده است و بازار محصولات میان‌رده شرکت شیائومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. گوشی با حافظه داخلی 64 گیگابایت همراه با ۶ گیگ حافظه رم عرضه می‌شود و پشتیبانی از دو سیم‌ کارت هیبریدی، از دیگر ویژگی‌های گوشی است. گوشی از اندروید ۹.۰ بهره می‌برد و عملکرد بسیار خوبی در زمینه برنامه‌های اختصاصی شیائومی دارد.

معیارهای خرید گوشی می 9 لایت

صفحه‌ نمایش OLED با رزولوشن عالی و شفافیت درخشان گوشی می 9 لایت

صفحه نمایش گوشی می 9 لایت از یک پنل ۶.۳۹ اینچی با فناوری آمولد تشکیل شده است که رزولوشن عالی ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ را ارائه می‌کند. میزان روشنایی آن به ۶۲۶ در واحد نیت می‌رسد و در رتبه‌ی دوم درخشان‌ترین گوشی‌های این رده قرار می‌گیرد. همان‌طور که صفحه‌ نمایش‌های OLED از این ویژگی برخوردار هستند، گوشی می 9 لایت هم صفحه را با فرکانش ۱۲۵ تا ۲۴۰ روشنایی تنظیم می‌کند و می‌تواند از ۹۹ درصد قابلیت موجود استفاده کند. نتیجه‌ی کار هم مشخص است و در کنار برخورداری از وضوح و شفافیت بهتر، ممکن است که فشار چشم و سردرد برای افراد حساس به‌ نور ایجاد شود.

صفحه نمایش گوشی می 9 لایت

گوشی می 9 لایت انتظارات را در بسیاری از فاکتورها برآورده می‌کند و محتویات صفحه در پنل OLED آن بسیار عالی و بدون انحراف دیده می‌شوند. این خصیصه در زوایای بسیار حاد هم صدق می‌کند و البته برخی از کاربران وجود یک رنگ سبز جزئی در نگاه لبه‌ای را گزارش کرده‌اند که البته تعدادشان هم زیاد نبوده است. گوشی می 9 لایت را می‌توانید با بهترین عملکرد صفحه نمایش در بیرون از خانه داشته باشید. میزان روشنایی آن به‌اندازه کافی بالا است و خوانایی مناسب و قابل اطمینانی را به‌شما ارائه می‌کند. بازتاب نور به‌صورت متوسط برقرار است و به‌هر حال کاملا انعطاف پذیر عمل خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی mi9 لایت می‌توان به تشخیص قابل تامل رنگ مشکی در صفحه نمایش اشاره کرد که باعث دقیق‌تر و زیباتر شدن رنگ‌ها می‌شود. تعادل خوبی در حالت استاندارد پنل صفحه نمایش شاهد هستیم و شیائومی برای کاهش نوسانات از فرکانس PWM از DC Dimming استفاده می‌کند که البته سبب اشباع شدن رنگ‌ها در برخی از کارکردها می‌شود. نسبت کنتراست صفحه عالی است و این موضوع می‌تواند کیفیت بالای صفحه نمایش اولد گوشی را به‌خوبی اثبات کند. نسبت صفحه نمایش به مساحت صفحه ۸۵.۸ درصد است و از گوریلا گلس ۵ هم در طراحی آن استفاده شده است. صفحه نمایش گوشی می 9 لایت قابلیت HDR دارد و از ۱۶ میلیون رنگ عادی در آن استفاده شده است.

دوربین سه‌گانه گوشی می 9 لایت همراه با سناریوهای نورپردازی

دوربین اصلی گوشی می 9 لایت دارای سنسورهای ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند و سنسور اصلی با عرض ۰.۸ میکرومتر در بدنه گوشی قرار گرفته است و از دریچه دیافراگم f/1.8 برخوردار است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی که همراه با عرض ۰.۸ میکرومتری و دریچه دیافراگم f/2.0 همراه شده است، دارای کیفیت بالایی است و می‌تواند عکس‌های پرتره به‌صورت پر رنگ به‌ شما تحویل دهد. در حالت کلی دوربین از نظر نرم‌افزاری هم عملکرد بسیار خوبی دارد و جزئیات و بافت‌های تصاویر را بهبود می‌بخشد. این تغییرات کاملا قابل تشخیص است و بنابراین حتی در گوشی‌های هم‌رده هم کمی بالاتر از بقیه خواهد بود. سناریوهای مختلف نورپردازی در سیستم نرم‌افزاری دوربین قرار داده شده است و می‌توان شبیه‌سازی مناسب داشت. فیلترهایی برای زیباسازی تصاویر هم استفاده شده است.

دوربین گوشی می 9 لایت

دوربین گوشی می 9 لایت از یک حالت حرفه‌ای هم برخوردار است که می‌توانید با تنظیمات دستی آن را تغییر دهید. بافت‌ها یکنواخت دیده می‌شوند و جزئیات پررنگ سبب می‌شود که بافت‌های کم‌ رنگ زیاد قابل تشخیص نباشند. این تغییرات چندان واضح نیست و بنابراین در پس‌زمینه با نور زیاد هم دیده نمی‌شوند. توسط سنسورهای ۸ و ۲ مگاپیکسلی می‌توانید زاویه دید فوق‌العاده گسترده‌ای را ایجاد کنید و این روند در حالت شب هم به‌کمک شما خواهد آمد. حالت حرفه‌ای گوشی غیرقابل انکار است و می‌توانید از حالت تنظیم دستی استفاده کنید. رنگ سفید دید بهتری دارد و حتی قابل تنظیم دستی هم است.

کیفیت فیلم‌برداری گوشی شیائومی mi 9 لایت هم‌‌ راستا با کیفیت عکس‌برداری است و به‌ لحاظ تثبیت نور می‌تواند عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته باشد. کیفیت‌های فیلم براری از 720p تا 4K را شامل می‌شود در بهترین حالت می‌توانید با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری کنید. یکی از نکات قابل توجه این است که کدینگ H.265 و H.264 هم به‌ کار رفته است و تفاوت آن را می‌توانید کاملا حس کنید.

سخت افزاری با عملکرد بالا و مناسب بازی‌های خوب

با خرید شیائومی می 9 لایت یک تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ خواهید داشت که اکثر برنامه‌های روزمره امروزی را بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کند. گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه شده است و سرعت بالایی به‌ اجرای بازی‌ها و برنامه‌های حجیم خواهد بخشید. این معیار بسیار خوبی در رقابت با موتورولا و سایرین است و حتی عملکرد GPU گوشی می 9 لایت هم بسیار خوب گزارش شده است. گوشی با 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 عرضه شده است که حجم زیادی از آن به‌صورت آزادانه در اختیار شما خواهد بود. شیائومی امکان قراردادن  microSDXC کارت‌های حافظه  ۲۵۶ گیگابایتی را هم در آن تائید کرده است.

پردازنده گرافیکی گوشی می 9 لایت از معماری آدرنو بهره می‌برد و از آن یک گوشی گیمینگ خوب می‌سازد. اندروید به‌کار رفته در گوشی ۹.۰ است و به‌کار بردن MIUI 10 در آن می‌تواند عملکرد سخت‌افزاری را در شرایط مطلوبی قرار دهد.

گوشی می 9 لایت

باتری معمولی نسبت به رقبای خود

گوشی می 9 لایت از یک باتری غیرقابل تعویض ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از لیتیوم پلیمر ساخته شده است و همانند گوشی‌های هم‌رده برند شیائومی، از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی استفاده می‌کند. باتری ظرفیت کمتری نسبت به رقبای خود دارد، اما باز هم عدد نشان داده شده، کم به‌ نظر نمی‌رسد. گوشی می 9 لایت را می‌توانید تا ۱۲ ساعت هنگام روشن بودن وای‌فای مورد استفاده قرار دهید و نتیجه مطلوبی به‌نظر می‌رسد. شارژ کامل دستگاه هم کمی بیشتر از یک و نیم ساعت طول می‌کشد و بنابراین حتی با خالی‌شدن شارژ هم، لازم نیست مدت زمان زیادی را برای صد درصد شدن باتری صرف کنید.

طراحی شیشه‌ای محافظه شده گوشی می 9 لایت

وزن ۱۷۹ گرمی گوشی می 9 لایت نشان می‌دهد که در طول روز بدون خسته شدن می‌توانید گوشی را در دست بگیرید و از طراحی شیشه‌ای گوشی لذت ببرید. هر دو طرف گوشی با فناوری گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و در مقابل ضربه و دیگر المان‌ها مقاوم خواهد بود. همچنین گفتنی است که از یک قاب آلومنیومی هم در طراحی می 9 لایت استفاده شده است. گوشی در ابعاد ۱۵۶.۸ در ۷۴.۵ در ۸.۷ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و پشتیبانی از دو سیم کارت هیبریدی از نوع نانو و دوئال، از دیگر قابلیت‌های گوشی می 9 لایت است.

طراحی گوشی می 9 لایت

سنسورهای مختلفی در طراحی گوشی دیده می‌شود که می‌توان به شتاب‌سنج، حسگر اثر انگشت و هات اسپات اشاره کرد. از پورت USB 2.0 در گوشی می 9 لایت استفاده شده سات که از کانکتور قابل ریورس هم برخوردار است. می‌توانید از رادیو و فناوری NFS در گوشی استفاده کنید و بلوتوث گوشی هم از ورژن 5.0 برخوردار است.

چرا گوشی می 9 لایت را بخریم؟

گوشی می 9 لایت بار دیگر اثبات می‌کند که شیائومی در ارائه گوشی‌هایی با عملکرد نسبت خوب و اتصال اینترنتی عالی، نیازی به بالابردن قیمت ندارد. این گوشی در بسیاری از تست‌ها سربلند بیرون آمده است و بهتر از رقبای خود عمل می‌کند. در ویژگی‌هایی همچون حسگر اثر انگشت و قابلیت اپتیکال زوم، می‌تواند گوشی مقرون به‌صرفه‌ای باشد و قیمت می 9 لایت هم دقیقا همین موضوع را اثبات می‌کند. عمر باتری در مقایسه با رقبا چندان خوب نیست، اما عمدتا با یک شارژ سریع و استفاده عادی قابل قبول خواهد بود. واقعیت این است که گوشی در زمینه برنامه‌های اختصاصی خود عملکرد بسیار خوبی دارد و با یک حساب شیائومی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

خرید شیائومی می 9 لایت می‌تواند برای بسیاری از کاربران شیک پسند عادی باشد و در همه‌ی زمینه‌ها حداقل‌ها را در خودش دارد. خروجی مطلوبی از تصویر را ارائه می‌کند و طراحی دوگانه‌اش سبب می‌شود که امنیت گوشی هنگام ضربه و گرد و غبار هم بالا برود. ارزش خرید شیائومی می 9 لایت بسیار بالا است و حتی قابل مقایسه با گوشی‌های بالا رده خودش خواهد بود.

طراحی گوشی می 9 لایت

نظرات کاربران پس از خرید گوشی می 9 لایت

بسیاری از کاربران گوشی می 9 لایت را یک‌گام جلوتر از گوشی‌های هم‌رده خود می‌دانند و آن را به‌ جز باتری در همه‌ جهات تعریف می‌کنند. همه‌ی آن‌ها به ارزش خرید بالای آن اشاره می‌کنند و قیمت می 9 لایت را هم منطقی و در حد عالی می‌دانند. واقعیت این است که گوشی می 9 لایت در خیلی از محافل با گوشی‌های بالارده و حتی پرچم‌دار مقایسه می‌شود و حتی اگر درست هم نباشد، می‌تواند به شگفت‌انگیز بودن امکانات و طراحی آن اشاره کرد که آن را شایسته چنین مقایسه‌ای کرده است. گوشی برای گیمینگ و کارهای سنگین بسیار مناسب است و کاربران بعد از چندماه استفاده به این نکته‌ی مهم اشاره کرده‌اند.

عده‌ای از کاربران توصیه می‌کنند که گوشی می 9 لایت را آپدیت نکنید، چرا که عمر باتری در شرایط بدی قرار می‌گیرد. پردازنده‌های گوشی عالی هستند و بازی‌های بزرگی همچون پابجی و آسفالت 9 را به‌راحتی اجرا می‌کنند. تجربه کاربران متفاوت‌تر از همیشه احساس می‌شود و هرکدام به‌جز یک مورد، بقیه فاکتورهای گوشی می 9 لایت را در حد تعریف می‌دانند. صفحه نمایش گوشی، همان‌طور که در بررسی هم گفته شد، به‌خاطر روشنایی بالا می‌تواند چشمان حساس را تحت تاثیر قرار دهد و این موضوع را عده‌ای از کاربران هم گزارش کرده‌اند. سخت‌افزار گوشی می 9 لایت در حد عالی و نزدیک به پرچم‌داران است و دوربین عالی‌اش حتی می‌تواند برای عکاسان هم کاربردی باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398
طول و عرض
156.8x74.5 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM710 Snapdragon 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 616
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4030 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@960fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
سلام و وقت بخیر
میخواستم تشکر کنم از دی جی دو بخاطر ارسال سریع سفارشات
من این گوشی رو شنبه سفارش دادم.با اینکه شهرستان بودم تا دو روز بعد یعنی دوشنبه دستم رسید.واقعا ممنون از پشتیبانی دی جی دو
فقط دو تا نقد داشتم
یکی اینکه اگر پشتیبانی یه مقدار فعالتر بود بهتر بود چون بعد از چند بار تماس تونستم با پشتیبانی کانکت بشم
و دوم علت استفاده از یه گارانتی دیگر به جای گارانتی معرفی شده در فروشگاه؛ برای من گارنتی ژاو داخل سایت زده بود در حالی که گارانتی پارس نگین زاگرس واسم ارسال شده بود

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Lite دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل  Mi 9 Lite  دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398

طراحی

طول و عرض
156.8x74.5 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM710 Snapdragon 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 616

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@960fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4030 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم