برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا مدل 2.2 دوسیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

Nokia 2.2 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

Nokia 2.2 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم :2 گیگابایت
  • دوربین  : 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
Android 9.0 (Pie), upgradable to Android 10, Android One
4G
3000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی نوکیا 2.2

نوکیا 2.2 توسط برند نوکیا در ژوئن 2019 به بازار عرضه شده و دارای دو سیم کارت با بهره برداری از تکنولوژی اینترنت 5g و وزن سبک می باشد. رزولوشن صفحه ی 720 در 1520 پیکسل و نسخه ی اندروید 9.0 (اندروید پای) و چهار هسته ی فعال به علاوه ی جایگاه نصب کارت حافظه و حافظه ی داخلی 16 گیگا بایتی از ویژگی های این گوشی می باشند. نوکیا 2.2 یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه با باتری عالی است.

معیارهای خرید گوشی موبایل نوکیا 2.2

 با نوآوری های هوش مصنوعی پیش بروید

نوکیا 2.2 یک تلفن معتبر Android One است که جدیدترین تجربه نرم افزاری اندروید 9 Pie را در خود دارد. نوکیا 2.2 شامل 2 سال به روزرسانی سیستم عامل و 3 سال بروزرسانی امنیتی ماهانه است، که تلفن شما از سطح میانگین بالاتر می ماند. با خرید نوکیا 2.2، بدون هیچگونه بهم ریختگی و نرم افزارهای بلااستفاده ای که شما را عقب نگه می دارد، و با کمک هوش مصنوعی که یاد می گیرد چگونه برترین کیفیت ممکن را ارائه دهد، می توانید تجربه ی استفاده از گوشی اندرویدی که احساس خالص و شخصی بودن به شما می دهد را تجربه نمایید.

نوکیا 2.2

بهترین عملکرد دیجیتال: احساس خوبی با نوکیا 2.2 خود داشته باشید

گوشی موبایل شما باید به شما کمک کند، نه اینکه شما را تحت فشار قرار دهد. ابزارهای جدید دیجیتال، از جمله تایمر، حالت آرامش و عدم مزاحمت، به شما کمک می کند تا استفاده از تلفن خود را مدیریت کرده و احساس آرامش بیشتر و احساس عصبانبت و خستگی کمتری داشته باشید!

دوربین نوکیا 2.2

در تاریکی بهتر ببینید. نوکیا 2.2 دوست جدید شما با دوربین عقب 13 مگاپیکسلی است که از تصویربرداری پیشرفته ای با نور کم را ارائه می دهد؛ هر جا که شب فرا می رسد، می‌توانید عکس های واضح و شفافی بگیرید.

نمایشگر

 با نمایشگر 5.71 اینچ با کیفیت HD پلاس و Selfie Notch ، نوکیا 2.2  این امکان را به شما می دهد تا بهترین حالت خود را به ثبت برسانید. 

آنلاک کردن بیومتریک به وسیله ی چهره در نوکیا 2.2

با یک نگاه قفل صفحه ی خود را باز کنید، ویژگی قفل چهره بیومتریک پیشرفته  با هدایت هوش مصنوعی رمز عبور شما را  منحصر به فرد می سازد. این ویژگی با تشخیص چهره ی شما، فقط به شما اجازه می دهد تا وارد محیط کاربری گوشی شوید.

باتری

طول عمر زیاد و متناسب با سبک زندگی شما. با استفاده از باتری قابل تطبیق، نوکیا 2.2 نحوه استفاده از دستگاه را یاد می گیرد و به حداقل رساندن مصرف باتری کمک می کند. به علاوه، ویژگی درخشندگی قابل تطبیق روشنایی صفحه را بر اساس نحوه استفاده از آن، به طور خودکار تنظیم می کند. نوکیا 2.2 با جدیدترین فناوری کارآمد در مصرف انرژی با جدیدترین سیستم عامل، تعادل ایده آل ویژگی ها و عمر باتری را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

امنیت

گوشی های نوکیا رتبه ی 1 را در حوزه ی به روزرسانی و امنیت نرم افزار کسب کردند .گوشی های هوشمند نوکیا 2 سال به روز رسانی نرم افزار و 3 سال به روز رسانی امنیتی ماهانه دریافت می کنند. ارائه این وعده بدان معنی است که نوکیا برای به روزرسانی و امنیت نرم افزار بالاترین رتبه را کسب می کند و این کار نوکیا را از سایر برند های تلفن های هوشمند متمایز می کند.

نوکیا 2.2 جدیدترین فناوری هوش مصنوعی و اندروید 9 Pie، به محض اینکه گوشیتان را از جعبه خارج می کنید، احساس راحتی به شما دست می دهد. با به روزرسانی های امنیتی ماهانه، تلفن شما از نظر نرم افزاری بهتر نیز خواهد شد. با صفحه نمایش 5.71 اینچی HD پلاس و بهبود تصاویر کم نور با هوش مصنوعی، همه ی عکس های شما بهتر به نظر خواهند رسید. بنابراین فقط کافی است دکمه دستیار گوگل را فشار داده و بگویید: "سلفی بگیر!"

کارکرد برنامه ها

هوش مصنوعی که یک قدم جلوتر باقی می ماند، می خواهید هر روز در یک ساعت مقرر سوار اتوبوس شوید؟ یک پلی لیست مشخص برای خود داشته باشید؟ کارکرد برنامه ها با پیش بینی حرکت بعدی شما قبل از انجام آن، باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

نوکیا 2.2

لنزهای گوگل

دیگر درگیر توضیحات مبهم موتورهای جستجو نمی شوید. با استفاده از لنزهای گوگل می توانید آنچه را که در اطراف شما قرار دارد به شکلی کاملاً جدید کشف کنید. ظاهری را که دوست دارید پیدا کنید، از کارت ویزیت برای برقراری تماس های کاری استفاده کنید و حتی انواع مختلف گونه های گیاه را نیز شناسایی کنید. همه ی اینها با استفاده از دوربین شما محقق می شود.

دستیار گوگل: در میان راه و یا در خانه، فقط با یک ضربه کمک بخواهید

زندگی با سرعت بسیار بالا به همراه دستیار گوگل اینجا است. سوال بپرسید، برنامه ی کاری خود را تنظیم کنید یا حتی چراغ ها را کم نور کنید. هرچه بیشتر از دستیار خود استفاده کنید، بیشتر یاد می گیرد. بنابراین می توانید با انجام کارهای کمتر با تلفن خود زندگی خود را انجام دهید.

کارها را با فشار دادن فقط یک دکمه انجام دهید

فقط کافیست دکمه ی اختصاصی دستیار گوگل را فشار دهید تا کارها انجام شود و در هنگام حرکت، در ماشین یا خانه و فقط با استفاده از صدای خود در صدر برنامه های خود باشید. از لیست های خرید گرفته تا رکوردهای ورزشی، روز خود را سریعتر از گذشته خواهید گذراند.

عکس سریع دیداری: بیشتر ببینید، بیشتر انجام دهید

با پیشنهادات پیشگرا و داده های شخصی سازی شده، تمام اطلاعات مورد نیاز برای استفاده ی بهتر از روز خود را مشاهده خواهید کرد. از زمان ملاقات گرفته تا پیاده روی در رفت و آمد روزانه، همه چیز اینجاست.

حالت واکی تاکی: شما صحبت کنید و کارها انجام خواهند شد

می خواهید راهی سریع تر برای صحبت با دستیار گوگل خود داشته باشید؟ دکمه دستیار گوگل را فشار داده و نگه دارید و بلافاصله از آن سؤال کنید و به او بگویید که کارها را انجام دهد. نوکیا 2.2 مقرون به صرفه ترین دستگاه Android One HMD است که به معنی تجربه اندروید Pie با هزینه ی کم است. با استفاده از دکمه ی اختصاصی دستیار گوگل و باتری ماندگار، نوکیا 2.2 ویژگی های مفیدی را ارائه می دهد. تا آنجا که به روزرسانی ها پیش می روند، نوکیا 2.2 واقعیتی بزرگتر از نوکیا 2.1 سال گذشته است. این فقط طراحی نیست که دچار تغییرات اساسی می شود بلکه این اتفاق برای اجزای داخلی نیز اتفاق می افتد. مهمتر از همه، تغییرات نرم افزار است. در حالی که نوکیا 2.1 یک تلفن Android Go بود، نوکیا 2.2 به عنوان یک دستگاه Android One معرفی می شود.

طراحی نوکیا 2.2

کاورهای اکسپرس: خودتان را از طریق گوشیتان نشان دهید.با روکش های قابل تعویض نوکیا سبک خود را به نمایش بگذارید. ساختار گوشی با همان دقت و توجه به جزئیات به عنوان بدنه ی اصلی، به راحتی قابل تغییر است. می توانید کاور گوشیتان را با روحیه ی خود مطابقت دهید.

نوکیا 2.2 در اروپا طراحی شده است تا با بالاترین استانداردهای کیفیت مطابقت داشته باشد. از جنس پلی کربنات جامد ساخته شده و دارای درخشندگی بالا، زیبایی و قدرت است که با هماهنگی کامل کار می کند.نوکیا 2.2 سومین گوشی از HMD است که از نمایشگر ضد آب استفاده می کند. تا آنجا که شکافها پیش می روند، قسمت بالایی قطره ای شکل به راحتی قابل قبول است و با تجربه ی مشاهده و کار با صفحه ی شما تداخل نخواهد داشت. جلوی آن بسیار شبیه نوکیا 4.2 است که چیز بدی نیست. حاشیه های صفحه نمایش در مقایسه با نوکیا 2.1 که دارای حاشیه های ضخیم است، بسیار نازک تر شده اند. با کاهش حاشیه ها، نوکیا 2.2 قادر است تقریباً در همان صفحه با نوکیا 2.1 در نمایشگرهای بیشتری قرار بگیرد.

نوکیا 2.2

شما می توانید باتری را به راحتی جدا کنید تا بتوانید آنرا با یک باتری جدیدتر تعویض کنید. شکاف های کارت که به سمت ماژول دوربین عقب قرار دارند، می توانند از دو سیم کارت نانو و یک کارت حافظه پشتیبانی کنند. نوکیا 2.2 در رنگ های Steel و Tungsten Black به بازار عرضه شده است.

پنل پشتی براق نوکیا 2.2 به راحتی قابل لکه و خراش است. گفته می شود که شما می توانید به تلفن های نوکیا اعتماد کنید تا ساختار کامل و محکمی داشته باشند و نوکیا 2.2 از این قضیه مستثنی نیست. تلفن بسیار محکم بوده و وزن آن به اندازه ی کافی سبک و در حدود 153 گرم است. دکمه های میزان صدا و روشن/خاموش در سمت راست قرار گرفته و دکمه ی دستیار گوگل در سمت چپ قرار دارند. این گوشی 9.3 میلی متر ضخامت دارد، اما شما هنوز هم می توانید با یک دست از آن استفاده کنید.جک هدفون 3.5 میلی متری در قسمت بالای قاب قرار داده شده است، در حالی که یک شکاف بلندگو ی کوچک در گوشه ی پایین سمت راست در پنل عقب پیدا می شود. درگاه میکرو یو اس بی این دستگاه در پایین قرار دارد که در این باره ما واقعاً نمی توانیم از یک گوشی هوشمند در این سطح شکایت کنیم. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2019
تاریخ شمسی
خرداد 1398
طول و عرض
146x70.6 میلی متر
ضخامت
9.3 میلی متر
وزن
153 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio A22
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Quad-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.71 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1520×720 پیکسل
تراکم پیکسلی
295~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)
GSM 900 / 1800 - India
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100 - APAC, EMEA, India
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40 - APAC, EMEA
1, 3, 5, 40, 41 - India
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.1 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 (Pie), upgradable to Android 10, Android One
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
اصلاً به درد نمیخوره سریع حافظه پر میشود و داخل رم نمیره

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا مدل 2.2 دوسیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 2.2 ظرفیت 2/16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2019
تاریخ شمسی
خرداد 1398

طراحی

طول و عرض
146x70.6 میلی متر
ضخامت
9.3 میلی متر
وزن
153 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio A22
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای<br />
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Quad-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320<br />

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.71 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1520×720 پیکسل
تراکم پیکسلی
295~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)<br /> GSM 900 / 1800 - India
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100 - APAC, EMEA, India
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40 - APAC, EMEA<br /> 1, 3, 5, 40, 41 - India
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.1 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br /> لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 (Pie), upgradable to Android 10, Android One

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم