برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل انرجایزر Power Max P18K Pop دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

 Energizer Power Max P18K Pop Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه‌گانه : 12 - 5 - 2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 18000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 9
4G
12 - 5 - 2 مگاپیکسل
18000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ

انرجایزر از جمله تولیدکنندگان قدرتمند گوشی‌های هوشمند با باتری بزرگ است که این بار گوشی  پاور مکس P18k پاپ را در فوریه 2019 روانه بازار کرد. اگر بخواهیم از حجم باتری و ابعاد این گوشی بگوییم، باید به باتری ظرفیت 18 هزار میلی‌آمپر ساعتی و همین طور ابعاد بزرگ پاور مکس P18k پاپ اشاره کنیم که مسلما با مدلی همچون یک غول، طرف هستیم. باتری 18000 میلی آمپر ساعتی انرجایزر P18k پاپ در حدود 4.5 برابر ظرفیت باتری گوشی گلکسی s10 پلاس و گلکسی نوت 9 می باشد.

در کنار باتری بزرگ، گوشی انرجایزر P18k پاپ ویژگی های دیگری نیز دارد. در مورد قدرت پردازشی، گوشی انرجایزر پاورمکس P18k پاپ مجهز به پردازنده Helio p70  با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.ابعاد پاور مکس P18k پاپ ، بسیار بزرگ و وزن آن نیز بسیار بالا می باشد و حمل و نقل آن را دچار مشکل کرده است. همچنین ممکن است از گذاشتن آن در جیب شلوار خود احساس راحتی نداشته باشید.

معرفی انرجایزر P18k پاپ

 با وجود اینکه دکمه‌های روی گوشی به نوعی طراحی شده که به سادگی قابل دسترس باشند، اما اغلب، دسترسی به آن‌ها برای کاربرد اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های آنها به سختی صورت می‌گیرد. در مورد دوربین پاور مکس P18k پاپ نیز اینطور می توان گفت که از ترکیب سه دوربین در پشت و دو دوربین در جلو ساخته شده است. نکته جالب توجه درباره دوربین سلفی این گوشی این است که وقتی دوربین در حالت سلفی قرار می گیرد، دوربین های جلو با مکانیزم کشویی ظاهر می شوند و دوربین های دیگر، فقط برای جمع آوری اطلاعات عمق تصویر برای عکاسی پرتره، کاربرد خواهند داشت.

معیارهای خرید گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ

طراحی گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ

گوشی جدید شرکت انرجایزر با نام انرجایزر P18k پاپ با باتری 18000 میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه پاپ آپ در فوریه 2019 عرضه شد. این گوشی با داشتن یک باتری 18 هزار میلی آمپر ساعت می‌تواند برای خریدار خود امکاناتی نظیر 4 روز گوش کردن به موسیقی، 2 روز تماشای ویدیو و حتی 50 روز حالت استندبای را فراهم کند. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی نیز بهره می‌گیرد که برای باتری‌هایی در این طرفیت لازم است. همچنین می‌توانید از گوشی انرجایزر P18k پاپ به عنوان پاوربانک برای دیگر وسایل الکترونیکی نیز بهره بگیرید.

عبارت POP در نام گوشی پاور مکس P18k پاپ، بخاطر وجود دوربین پاپ آپ سلفی و دوگانه این گوشی می باشد. این دوربین از دو لنز 16 و 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. همچنین دوربین اصلی این گوشی هم یک دوربین سه گانه با سه لنز 12، 5 و 2 مگاپیکسلی است که می‌تواند ویدیو‌هایی با کیفیت p1080 را ضبط کند.گوشی انرجایزر P18k پاپ از نظر ضخامت بسیار بزرگ می باشد. طول و عرض این گوشی در حدود 30 تا 40 میلی متر می باشد.پاور مکس P18k پاپ وزن سنگینی دارد و این وزن زیاد به خاطر باتری بزرگ آن می باشد.

طراحی انرجایزر P18k پاپ

با اینکه انرجایزر P18k پاپ کمی تا قسمتی برای فضاهای بیرون از خانه و هنگام کار و سفر، سنگین می باشد، اما باید این موضوع را هم به خاطر داشته باشید که در همین فضاها است که باتری بزرگ این گوشی به کار می‌آید. به غیر از اندازه بزرگ، در کل این مدل از نظر طراحی، استاندارد به نظر می‌رسد، در آن از درگاه پورت USB-C استفاده شده که در قسمت زیرین گوشی قرار گرفته است، هرچند که جک هدفون در این مدل وجود ندارد. دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و پاور در سمت راست گوشی قرار دارند و زیر آنها سنسور اثر انگشت جای داده شده است تا باز کردن قفل گوشی، حتی در صورتی که نتوانید به خوبی گوشی را در دست بگیرید، به خوبی انجام گردد.

گوشی پاور مکس P18k پاپ یک صفحه نمایش 6.2 اینچی دارد و با توجه به دوربین‌های این گوشی، بریدگی بالای صفحه نمایش در طراحی آن وجود ندارد. سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید نسخه 9 پای است و کارهای پردازشی آن را پردازنده مدیاتک هلیو P70  به همراه یک حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بر عهده دارند. همچنین حافظه داخلی پاور مکس P18k پاپ به وسیله کارت‌های حافظه میکرواس دیتا دو برابر افزایش می‌یابد. برای شارژر گوشی و هدفون این گوشی هم یک پورت USB-C در زیر آن جای شده است. این گوشی جک 3.5 میلی متری ندارد.

صفحه نمایشگوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ

صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 1080*2280 درانرجایزر P18k پاپ بکار رفته است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش در حدود 407 پیکسل می باشد. صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح کامل HD با کیفیتی غنی و کنتراست قوی ، کیفیت تصویر خارق العاده ای را ارائه می دهد.

دوربین گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ

باتری این مدل، احتمالا تنها جنبه جدید انرجایزر P18k پاپ نیست. این گوشی هوشمند در مجموع پنج دوربین دارد. سه دوربین در پشت که دوربین اصلی آن، سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک داشته و دو دوربین دیگر سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی دارند. این مدل همچنین یکی از اولین گوشی‌هایی است که دوربین سلفی پاپ آپ با دو لنز 16 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل دارد که از لبه بالایی دستگاه بیرون می‌آیند.

دوربین سلفی انرجایزر P18k پاپ

بنابراین دارا بودن دوربین سلفی دوگانه با مکانیسم پاپ آپ یکی از ویژگی‌های خوب انرجایزر P18k پاپ می باشد.تصاویر گرفته شده توسط دوربین این گوشی از کنتراست و رنگ‌هایی زنده برخوردار بوده و عمق تصاویر ثبت شده با این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.البته نوعی تاخیر در گرفتن تصاویر وجود دارد که در دوربین اصلی آن نیز دیده می‌شود و به همین دلیل، برای گرفتن سلفی‌های در حالت حرکت، بهترین گزینه نمی باشد.در این گوشی، حالت های مختلفی برای عکسبرداری مانند حالت پانوراما و یا دیگر حالت‌های ممکن وجود ندارد. این مسئله برای دوربین سلفی اشکالی ندارد، زیرا کیفیت تصویر با تنظیمات پیش‌فرض برای یک عکس سلفی کیفیتی مناسب دارد، اما دوربین اصلی پاور مکس P18k پاپمی‌توانست دارای قابلیت‌هایی اضافه باشد.

سخت افزار و نرم افزار گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ

انرجایزر P18k پاپ دارای پردازنده Mediatek MT6771 Helio P70 است و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 در ساخت این گوشی استفاده شده که عملکرد گرافیکی این گوشی را بهبود داده است. گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ 6 گیگابایت رم همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد تا کاربران بتوانند با سهولت از برنامه به برنامه دیگر تغییر دهند و هزاران فایل چندرسانه ای را ذخیره کنند. اندروید پای نسخه 9 به عنوان آخرین نسخه سیستم‌عامل گوگل در این گوشی به کار رفته است.

انرجایزر P18k پاپ

در بررسی کارشناسان، این گوشی هنگام باز کردن اپلیکیشن‌ها کمی کند عمل می کند و هنگامی که تلاش کردند تا در وب به جستجو بپردازند، تاخیر قابل ملاحظه ای تا دریافت نتایج وب مشاهده شد. البته، جستجو در رابط کاربری آن کمی سریعتر انجام می شود، اما اندروید پای همیشه کمی تا قسمتی کند عمل می‌کند. حتی هنگامی که هیچ اپلیکیشنی هم در پس‌زمینه فعال نبود، باز هم پاور مکس P18k پاپ تا حدودی کند عمل می‌کرد و به نظر می‌رسد که انجام چند کار همزمان با آن سرعت را بسیار کاهش می‌دهد.

باتری گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ

اگر تصمیم به خرید گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ گرفته‌اید، احتمالا به خاطر باتری بسیار بزرگ آن است که ظرفیتی برابر با 18 هزار میلی‌آمپر ساعت دارد که این مقدار، بیشترین میزان ظرفیت در میان گوشی‌های هوشمند امروزی می باشد و چندین روز دوام می‌آورد.هرچند که اندازه بزرگ، بهترین شاخص برای تشخیص طول عمر باتری نمی باشد، اما هنگامی که بسیاری از گوشی‌ها دارای باتری‌هایی با ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپر ساعت هستند، انتظار داریم که باتری انرجایزر P18k پاپ مدت زمانی مناسب برای کاربر کار کرده و از قابلیت‌های گوشی خود برای مدت زمان بیشتری استفاده کند.

شارژ انرجایزر P18k پاپ

انرجایزر ادعا کرده که با پاور مکس P18k پاپ به مدت 100 ساعت می‌توان موسیقی گوش کرد و یا 90 ساعت مکالمه تلفنی داشت و امکان 50 روز استقامت در حالت استندبایرا نیز دارد و بر اساس اندازه‌ای که باتری انرجایزر P18k پاپ دارد، می‌توان این ادعاها را پذیرفت. همچنین پاور مکس P18k پاپ می تواند به عنوان پاوربانک نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای شارژ کردن آن با شارژر سریع خود گوشی هم، حدود 9 ساعت زمان لازم است.

چرا گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ را بخریم؟

گوشی انرجایزر P18k پاپ طراحی فوق العاده ای دارد و از یک باتری پر قدرت بهره می برد.باتری گوشی انرجایزر P18k پاپ در هنگام پخش فیلم می تواند تا دو روز دوام بیاوردو همین موضوع باعث شده تا کاربران زیادی به خرید گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ اقدام کنند. به جز باتری و دوربین، عملا هیچ قابلیت منحصربه‌فرد و یا جالبی در گوشی انرجایزر P18k پاپ به کار نرفته و به همین دلیل، در نهایت باید گفت که این گوشی نیز همچون بسیاری از مدل‌ها، پایین‌تر از سطح استاندارد موجود در بازار به نظر می‌رسد. البته قیمت گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ با اینکه از یک باتری قدرتمند و دوربین خوب برخوردار است، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

انرجایزر P18k پاپ

نظرات کاربران پس از خرید گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ

ظرفیت باتری این گوشی بسیار بالا می باشد و رضایت کاربران را فراهم کرده است. همینطور امکان شارژ سریع در پاور مکس P18k پاپ و قابلیت به اشتراک‌گذاری شارژ باتری در آن به گونه‌ای است که می‌توان از آن به عنوان پاوربانک برای گوشی‌های دارای پورت USB-C استفاده کرد و همین طور دوربین سلفی باکیفیت، آن را به گزینه‌ای مناسب برای افرادی تبدیل کرده است که می‌خواهند آن را در کوله‌پشتی گذاشته و به مسافرت‌هایی طولانی بروند، هرچند که وزن بسیار زیاد آن را نیز باید به وزن باری که با خود دارید، اضافه کنید. در نتیجه، گوشی انرجایزر P18k پاپ یک مدل جدید و دارای نوآوری است و تنها کاربران محدودی هستند که به حجم باتری 18 هزار میلی‌آمپر ساعت نیاز دارند و با وزن آن مشکل نخواهند داشت و احساس رضایت دارند. در نهایت می توان گفت که خرید گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ برای مخاطبین خاصی مناسب است و قیمت گوشی انرجایزر پاور مکس P18k پاپ نیز بصرفه می باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2019
تاریخ شمسی
بهمن 1397
طول و عرض
30-40 میلی‌متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio P70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
128 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x 2280 پیکسل
تراکم پیکسلی
407~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
12 - 5 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
فوکوس اتوماتیکPDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی متر - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
18000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل انرجایزر Power Max P18K Pop دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل انرجایزر مدل Power Max P18K Pop دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2019
تاریخ شمسی
بهمن 1397

طراحی

طول و عرض
30-40 میلی‌متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio P70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
128 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x 2280 پیکسل
تراکم پیکسلی
407~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
فوکوس اتوماتیکPDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی متر - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
18000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم