برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا Moto E6 Plus دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Motorola Moto E6 Plus Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Motorola Moto E6 Plus Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 13 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9.0
4G
3000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی موتورولا موتو E6 پلاس

موتورولا در سپتامبر ۲۰۱۹ یک گوشی هوشمند سری E به مدلموتورولا E6 پلاس را معرفی و عرضه کرد.گوشی موتورولا موتو E6 پلاس دارای دو سیم کارت است و می توان با دو سیم کارت به صورت همزمان فعال به استفاده از آن پرداخت. ویژگی دو سیم کارت بودن همزمان از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. این صرفه اقتصادی به دلیل است که برای سیم کارت دوم نیاز به خرید گوشی دیگری نیست.

گوشی موتو E6 پلاس از نمایشگر ۶٫۱ اینچی LCD به همراه بریدگی قطره ای و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل استفاده می کند. توان پردازشی موتورولا E6 پلاس را تراشه Mediatek MT6762 Helio P22 و با فناوری ساخت ۱۲ نانومتری و هشت هسته‌ پردازشی با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی مبتنی بر کورتکس A53 تأمین می کند.

حافظه رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت از دیگر ویژگی های سخت افزاری این گوشی میان رده می باشد. موتو E6 پلاس از باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر برخوردار می باشد که از فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی بهره می برد. درگاه ارتباطی این موبایل از نوع microUSB است و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا هم در آن وجود دارد.

معرفی موتورولا E6 پلاس

معیار های خرید گوشی موتورولا موتوE6 پلاس

طراحی گوشی موتورولا موتو E6 پلاس

گوشی موتورولا موتو E6 plus از طراحی زیبا و منحصربه فردی برخودار است و مجهز به سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت می باشد و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد.موتورولا E6 پلاس در ابعاد ۱۵۵.۶در ۷۳.۱در ۸.۶میلی متر ساخته شده است. این ابعاد نشانگر این است که به راحتی می تواند در جیب شلوار، کت، مانتو، پالتو جای گیرد.

برای این ابعاد ایده آل وزنی معادل ۱۴۹.۷ گرم در نظر گرفته شده است. بدنه پشتی گوشی موتورولا موتو E6 plus از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و قدرت تحمل گوشی را در شرایط متفاوت جوی و فشارها بالا برده است و قاب جلویی گوشی نیز از شیشه ساخته شده است و از شفافیت خوبی برخوردار است. این گوشی ضد آب نیست و لی تا حدودی در برابر رطوبت و پاشیدگی آب در حد کم مقاوم است.

موتورولا E6 پلاس از صفحه نمایش از نوع IPS LCD در اندازه 6.1 اینچ برخوردار بوده و با رزولوشن 1560 * 720 پیکسل قادر به نمایش تصاویر با وضوح بالا می باشد و برای تماشای فیلم یا انجام بازی و وبگردی مناسب است.

طراحی موتورولا E6 پلاس

تراشه به کار رفته در گوشی موتورولا موتو E6 plus از نوع Mediatek MT6762 Helio P22 با لیتوگرافی 12 نانومتری است که امکان پشتیبانی از یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس‌های 2.0 گیگاهرتز را دارد. همچنین از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می برد. 4 گیگابایت رم در این گوشی قرار داده شده است و حافظه داخلی نیز 64 گیگابایت می باشد.

دوربین اصلی موتورولا E6 پلاس از سنسور ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 و پیکسل های ۱٫۱۲ میکرومتری در کنار سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر برخوردار می باشد و دوربین سلفی آن نیز از سنسور ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 بهره می برد. وظیفه‌ تأمین انرژی این محصول را یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد که در نوع خود بسیار قدرتمند است. این باتری با قابلیت شارژ 10 واتی خود، با سرعت رضایت بخشی شارژ می‌شود. همچنین حسگر اثرانگشت در قاب پشتی این گوشی قرار دارد.

صفحه نمایش گوشی موتورولا موتو E6 پلاس

برای موتورولا E6 پلاس از صفحه نمایش۶.۱ اینچی از نوع LCD استفاده شده است و این سایز در رده صفحه نمایش های بزرگ است. این یک نقطه ضعف است زیرا صفحه نمایش LCD نسبت به صفحات نمایش OLED دارای عمر کمتر و وزن و مصرف انرژی بیشتری هستند. سایزی که برای این صفحه نمایش اختصاص داده شده این گوشی را به فبلت  تبدیل کرده است. مزیت بزرگ بودن صفحه نمایش این است که برای تماشای تصاویر و فیلم ها و حتی وبگردی و شبکه های اجتماعی بسیار راحت و لذت بخش است.

صفحه نمایش موتورولا E6 پلاس

رزولوشنی که برای صفحه نمایش گوشی موتورولا موتو E6 plus در نظر گرفته شده ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز در حدود ۲۸۲ پیکسل در اینچ است و این تعداد برای این مشخصات کاملا منطقی و در عین حال بسیار عالی است.

برای صفحه نمایش موتورولا E6 پلاس از فناوری TFT برای شناختن و نمایش ۱۶ میلیون رنگ استفاده شده است. از دیگر فناوری هایی که در صفحه نمایش این گوشی به کار رفته ، فناوری IPS است. این فناوری این قابلیت را دارد که گوشی بتواند از سیستم تجزیه و نمایش رنگ CMYK نیز بهره ببرد و رنگ ها را به صورت زنده تر و واقعی تر نمایش دهد.

دوربین گوشی موتورولا موتو E6 پلاس

در گوشی موتورولا E6 پلاس از دو دوربین در پشت گوشی که قسمت دوربین های اصلی را تشکیل می دهند و یک دوربین در جلو که برای عکاسی و فیلمبرداری سلفی انجام می شود، استفاده شده است. دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.0 و دوربین دوم از نوع حسگر عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل است که این قابلیت را به گوشی موتورولا موتو E6 plus داده است که با آن عکاسی واید انجام دهید.

دوربین موتورولا E6 پلاس

این دوربین های پشتی قابلیت عکاسی با کیفیت HDR و پانوراما را دارا هستند. فلاش LED این گوشی باعث شده تا تصاویری با وضوح و کیفیت بهتر به ثبت برسد. فیلمبرداری ای که می توان با دوربین های پشتی گوشی انجام داد، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را دارا می باشد. دوربینی که برای عکاسی و فیلمبرداری سلفی مورد استفاده قرار می گیرد، دارای سنسور 8 مگابایت با دریچه دیافراگم f/2.0 است. با این دوربین هم می توان فیلبرداری باکیفیت انجام داد. از قابلیت هایی که به دوربین جلو اضافه کرده اند این است که می تواند عکاسی با کیفیت HDR هم انجام دهد. این دوربین سلفی می تواند تصاویر با  کیفیتی را برای شما به ثبت برساند.

سخت افزار و نرم افزار گوشی موتورولا موتو E6 پلاس

برای موتورولا E6 پلاس از سیستم عامل اندروید با نسخه ۹ که به آن Pie می گویند، استفاده شده است که قابل به روزرسانی بوده و هیچ مشکلی در استفاده به وجود نمی آورد. این گوشی می تواند از زبان شیرین فارسی پشتیبانی کند و دارای منوی فارسی هم است.

موتورولا E6 پلاس

در موتورولا E6 پلاس از تراشه ۱۲ نانومتری Mediatek MT6762 استفاده شده است. پردازنده مرکزی ای که برای این گوشی موتورولا در نظر گرفته شده، Cortex-A53 با چهار هسته است گه برای هر هسته آن قدرتی معادل ۲.۰گیگاهرتز در نظر گرفته شده است. برای پردازش های گرافیکی مانند بازی ها و پردازش تصاویر از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 استفاده شده است که می تواند بازی هایی را با کیفیت، پردازش و گرافیک نسبتا متوسط اجرا کند. حافظه داخلی ای که برای موتورولا E6 پلاس اختصاص داده شده ۶۴ گیگابایت می باشد.

 این مقدار حافظه بد نمی باشد، ولی در دنیای امروزی گوشی های هوشمند کاربرپسند نیست. این کم بودن مقدار به این دلیل است که در عصر امروز بشری بیشتر کارهای جمع آوری و پردازشی اطلاعات مانند ثبت تصاویر و فیلم ها، موسیقی و ضبط صدا، کتاب خواندن، خرید های اینترنتی، کار با نرم افزار های مختلف و خیلی چیزهای دیگر با گوشی های همراه انجام می شود. در کنار این حافظه داخلی مقدار رم ۴ گیگابایت برای این گوشی موتورلا در نظر گرفته شده که در این رده از گوشی ها منطقی می باشد. گوشی موتورولا موتو E6 پلاس قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD را دارد تا بتوان مقدار بیشتری از حافظه را در اختیار کاربر قرار دهد. حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی و زیر لوگو قرار گرفته است.

باتری موتورولا E6 پلاس

باتری گوشی موتورولا موتو E6 پلاس

باتری ای که برای گوشی موتورولا E6 پلاس در نظر گرفته شده ، دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این باتری قابلیت شارژ با توان ۱۰ وات را دارا می باشد. یکی از مزیت های این گوشی این است که باتری آن قابل تعویض می باشد. این موضوع در زمان از کار افتادن و یا ضعیف شدن باتری بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است.

موتورولا E6 پلاس

چرا گوشی موتورولا موتو E6 پلاس را بخریم؟

گوشی موتورولا E6 پلاس از دو سیم کارت و ظرفیت 64 گیگابایت برخوردار می باشد. خرید گوشی موتورولا موتو E6 پلاس برای کسانی که می خواهند حتما گوشی ای دو سیم کارته داشته باشند که دارای قابلیت های خوبی باشد، بهترین انتخاب است. همچنین وزن این گوشی را می توان در رده گوشی های سبک هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، بسیار مناسب دانست. قیمت گوشی موتورولا موتو E6 پلاس با داشتن این صفحه نمایش بزرگ و قابلیت های خوب دیگر بسیار به صرفه می باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی موتورولا موتو E6 پلاس

کاربران از گوشی موتورولا E6 پلاس که ساخت برند قدمت دار موتورولا می باشد به دلیل دو سیم کارته بودن و ظرفیت 64 گیگابایت احساس رضایت دارند.قیمت گوشی موتورولا موتو E6 پلاس مقرون به صرفه می باشد. خرید گوشی موتورولا موتو E6 پلاس برای کاربرانی که دنبال گوشی های میان رده و ارزان قیمت دو سیمکارته هستند که صفحه نمایش بزرگی نیز داشته باشد، گزینه ای مناسب به شمار می رود.

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398
طول و عرض
155.6x73.1 میلی‌متر
ضخامت
8.6 میلی‌متر
وزن
149.7 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.0ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/4 اینچدریچه دیافراگم f/2.0ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
این سوالی است که ذهن من را مشغول کرده است .
در برخی از وب سایت ها به این موضوع اشاره شده است که گوشی های موتورلا سفارش خاورمیانه با مشکل عدم آپدیت اندروید مواجه هستند .
آیا این مورد صحت دارد ؟

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا Moto E6 Plus دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E6 Plus دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398

طراحی

طول و عرض
155.6x73.1 میلی‌متر
ضخامت
8.6 میلی‌متر
وزن
149.7 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.0ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/4 اینچدریچه دیافراگم f/2.0ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم