برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی (Y9 Prime (2019 ظرفیت 4/128 گیگابایت

Huawei Y9 Prime (2019) Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Huawei Y9 Prime (2019) Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 16 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
9.0 (Pie)
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

گوشی هواوی وای 9 پرایم

گوشی Y9 پرایم یکی دیگر از گوشی‌های مقرون ‌به‌ صرفه هواوی است که با صفحه ‌نمایش کاملاً تمام‌ صفحه و بدون بریدگی روانه بازار شده است. صفحه نمایش هواوی Y9 پرایم دارای رزولوشن بالایی می باشد و در اندازه‌ 6.59 اینچی‌ با تراکم391 پیکسل در هر اینچ ساخته شده است. صفحه نمایش تمام‌صفحه در هواوی Y9 پرایم در کنار لبه‌های براق و بدنه از جنس پلاستیکی اما زیبا با رنگ ‌های چشم نوازی تولید شده است.

هواوی نشان داده به خوبی بازار گوشی های هوشمند را می شناسد و با معرفی گوشی هواوی وای 9 پرایم نشان داد که قصد حضوری پررنگ در بازار را دارد. هواوی Y9 پرایم گوشی ای میان رده با ویژگی های جذاب مانند دوربین سلفی پاپ آپ و صفحه نمایش تمام صفحه است که به خوبی می تواند کاربرانی که به دنبال گوشی های مقرون به صرفه هستند را به خودش جذب کند.

عواملی همچون وضعیت اقتصادی حاکم بر کشورها و کمرنگ ‌شدن مرز بین محصولات پرچمدار و میان‌رده، افراد را از پرداخت مبالغ بالا برای خرید گوشی هوشمند باز می‌دارد و به همین دلیل شرکتهایی مثل هواوی، سعی در تولید گوشی های میان رده و اقتصادی دارند. گوشی هواوی Y9 پرایم نیز یکی از گوشی‌های میان‌رده بازار به حساب می‌آید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

قیمت گوشی هواوی Y9 پرایم بسیار مناسب بوده و امکانات خوبی را هم پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اگر به دنبال گوشی‌ای هستید که بتواند از نظر ظاهر و عملکرد نظر شما را به خود جلب کند و گران هم نباشد، خرید گوشی هواوی Y9 پرایم بهترین کار ممکن است.

خرید هواوی Y9 پرایم

معیارهای خرید گوشی هواوی وای 9 پرایم

طراحی گوشی هواوی وای 9 پرایم

موضوع مهم در مورد طراحی گوشی هواوی Y9 پرایم این است که تقریباً مشابه با گوشی‌های میانرده دیگر است. طراحی گوشی به شکل یک مستطیل است که لبه‌های آن با انحنا همراه می باشد. قاب پشتی این گوشی از پلاستیک ساخته شده اما این قاب طراحی براق دارد که ظاهری مناسب برای هواوی Y9 پرایم به وجود آورده است. این قاب دارای خمیدگی هایی در لبه های خودش است و باعث شده که با وجود اندازه بزرگی که دارد خیلی خوب در دست قرار بگیرد.

هواوی Y9 پرایم وزنی حدود 196 گرم و ضخامتی برابر 8.8 میلیمتر دارد. همچنین سه دوربین که در یکی سنسور 16 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند.  فلش در قسمت بالای سمت چپ قرار گرفته و حسگر اثر انگشت به شکل گرد در وسط قاب قرار گرفته است.

مهم‌ترین قسمتی که به هواوی Y9 پرایم اضافه شده است دوربین پاپ آپ سلفی آن است که بر روی لبه بالایی گوشی قرار گرفته است. دوربین‌ سلفی گوشی Y9 پرایم هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز می باشد. حسگر دوربین سلفی هم در این گوشی با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. ویژگی دیگر گوشی Y9 پرایم مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است.

طراحی هواوی Y9 پرایم

حسگر اثرانگشت در این گوشی، در قاب پشتی جای گرفته است. از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ Hisilicon Kirin 710F بهره می‌برد که در آن پردازنده‌‌ هشت‌ هسته‌ا‌ی وجود دارد تا بتواند علاوه ‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌ روز که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی Y9 پرایم محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است و با باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپر ساعتی و در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی روانه بازار شده است.

صفحه نمایش گوشی هواوی وای 9 پرایم

برای گوشی Y9 پرایم صفحه نمایشی با اندازه بسیار بزرگ برابر 6.59 اینچ با کیفیت Full HD+ استفاده شده که با حاشیه های بسیار کم و حذف دوربین سلفی از قاب جلویی سعی کرده که بیشترین فضا را به خود اختصاص دهد. این صفحه نمایش با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ می باشد. لایه محافظی مانند گوریلاگلس روی صفحه ‌نمایش قرار نگرفته است. پس در زمان کار کردن با گوشی باید حواستان باشد که به زمین برخورد نکند.

دوربین گوشی هواوی وای 9 پرایم

دوربین گوشی Y9 پرایم سه گانه می باشد. دوربین اصلی از یک سنسور ۱۶مگاپیکسلی با لنز واید و دیافراگم F/1.8 بهره می‌برد. دوربین دوم که زاویه دید باز دارد و از سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دیافراگم F/2.4 برخوردار است و دوربین سوم هم سنسور ۲مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان دارد. دوربین سلفی گوشی Y9 پرایم هم ۱۶مگاپیکسلی است که به صورت پاپ آپ طراحی شده و روی لبه بالایی قرار گرفته است. برای استفاده از دوربین جلو کافی است که در محیط دوربین، گزینه دوربین جلو را لمس کنید.

دوربین سلفی هواوی Y9 پرایم

دوربین‌های این گوشی، عملکرد نسبتا خوبی دارند. دوربین اصلی در نور روز، عکس هایی کاملا رضایت بخش ثبت می کند. نویز این تصاویر خیلی کم بوده و رنگ ها هم نزدیک به واقعیت است. لنزی مخصوص برای گرفتن عکس های با زاویه دید زیاد در نظر گرفته شده که به کمک آن می توانید عکس هایی خلاقانه بگیرید. در حالت اولتراواید عکس هایی که گرفته می شوند روشنایی کمتری دارند اما هنوز هم ثبت رنگ ها خوب انجام می شود. در نور شب نیز عکس های گرفته شده با دوربین اصلی نویز زیادی دارند و در بسیار مواقع تار می شوند اما خوشبختانه هوآوی از ویژگی night mode برای این گوشی مقرون به صرفه خودش استفاده کرده که به کمک آن می توانید عکس هایی بسیار شفاف تر با جزئیات بیشتر ثبتکنید.

سخت افزار و نرم افزار گوشی هواوی وای 9 پرایم

گوشی Y9 پرایم به تراشه Kirin 710F مجهز شده است. تراشه‌ای که یک پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A73 و پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 را به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 در خود قرار داده است.

چهار گیگابایت رم و ۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا ظرفیت 1 ترابایت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که درگاه کارت حافظه خارجی با درگاه سیم کارت دوم مشترک است. اگر بخواهید از کارت حافظه خارجی استفاده کنید دیگر نمی توانید از سیمکارت دوم استفاده کنید. این گوشی میان ‌رده، در اجرای بازی‌های جدید و کارهای تقریبا سنگین عملکرد خوبی دارد. البته در زمان اجرای بازی ‌های جدید و سنگین، کمی کاهش سرعت وجود خواهد داشت. عملکرد گوشی در زمان انجام دادن کارهای روزمره در سطح خوبی بوده و کاربران را با مشکل روبرو نمی ‌کند.

دوربین هواوی Y9 پرایم

برای گوشی Y9 پرایم تنها یک اسپیکر در نظر گرفته شده که در قاب پایینی دستگاه است. این اسپیکر صدای کاملا بلندی دارد و می توانید در محیط هایی کاملا شلوغ روی آن حساب کنید. کیفیت اسپیکر هم در حد کاملا قابل قبولی است. سنسور اثرانگشت تنها ویژگی امنیتی این گوشی به حساب می آید که در قاب پشتی قرار گرفته است.

رابط کاربری EMUI روی سیستم‌عامل اندروید این دستگاه قرار گرفته شده است. گوشی Y9 پرایم به ‌صورت پیش ‌فرض با سیستم‌عامل اندروید Pie 9.0 و رابط کاربری EMUI 9.1 ارائه شده است. این رابط کاربری خیلی خوب کار می کند. این گوشی از تمام سرویس‌های گوگل پشتیبانی می کند. در کاربری  EMUI 9.1 سعی شده است تا با بهبود عملکرد و افزایش سرعت، تجربه جدیدی را برای کاربران این گوشی قدرتمند به ارمغان آورد. در این کاربری از سیستم EROFS به‌ عنوان نسل جدید سیستم فایل‌ها استفاده شده است که می‌تواند سرعت را  تا ۲۰ درصد نسبت به سیستم فایل EXT4 بهبود دهد؛ با این قابلیت، سرعت انتقال داده‌ها به حدود 63.3 مگابایت بر ثانیه می‌رسد و عملکرد روان‌ تری را نسبت به گذشته شاهد هستیم.

در این کاربری جدید تا ۲گیگابایت فضای شخصی بیشتر برای ذخیره‌سازی ۱۰۰۰ عکس یا ۵۰۰ موزیک، ایجاد می‌شود. مانند سایر دستگاه‌های مبتنی ‌بر EMUI، در وای ۹ پرایم به‌ صورت پیش‌ فرض خبری از منوی اپلیکیشن‌ها نیست؛ اما کاربر می‌تواند از تنظیمات گوشی، این منو را اضافه کند. استفاده از GPUTurbo 3.0 به‌عنوان نسل سوم فناوری شتاب ‌دهنده گرافیکی از دیگر نکات قابل ‌توجه در EMUI 9.1 است.

دوربین سلفی هواوی Y9 پرایم

این ویژگی میزان مصرف SoC را 10 درصد کاهش می‌دهد و با بهینه‌سازی عملکرد، تجربه بازی خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در واقعیت افزوده (AR) محتوای دیجیتال را با دنیای واقعی ترکیب کرده و برای اینکار از گوشی شما استفاده می کند. از این ویژگی استفاده‌های مختلفی می‌شود که یکی از محبوب ‌ترین کاربردهای آن‌ها را می‌توان اندازه‌گیری ابعاد دانست. در این روش با استفاده از دوربین TOF هوآوی Y9 Prime می‌توانید ابعاد، مساحت و حجم اشیاء اطراف خود را اندازه‌گیری کنید؛ از این‌ رو اگر نوار متر در دسترس شما نیست، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

باتری گوشی هواوی وای 9 پرایم

باتری در نظر گرفته شده برای گوشی Y9 پرایم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می باشد. باتری می‌تواند یک روز یا حتی بیشتر هم گوشی را روشن نگه دارد. با یک استفاده معمولی مشاهده خواهید کرد که باتری از عملکرد خوبی برخوردار است.

هواوی ادعا دارد که این باتری به‌ همراه راهکار هوشمند صرفه‌جویی در مصرف باتری، بهره‌ وری انرژی را بسیار افزایش می ‌دهد؛ به‌ طوری که گوشی Y9 پرایم می‌تواند در تمام روز همراه کاربر باشد.ظرفیت بالای 4000 میلی آمپر ساعتی در این باتری توسط درگاه تایپ سی شارژ می شود و در مدت زمان 55 دقیقه می توانید به شارژ 50 درصد و در مدت زمان 120 دقیقه به شارژ 100 درصد برسید.

هواوی Y9 پرایم

چرا گوشی هواوی وای 9 پرایمر بخریم؟

بسیاری از گوشی‌های میان رده موجود در بازار از سخت‌افزارهای مشابه و با قدرت تقریباً یکسانی استفاده کرده اند. برای همین رقابت آن‌ها بیشتر بر سر کیفیت دوربین‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزاری آن‌ها می باشد. در کنار اینها سخت افزار خوبی هم برای گوشی Y9 پرایم در نظر  گرفته شده که به شما امکان می دهد تجربه خوبی را در کنار صفحه نمایش تمام صفحه در بخش بازی به دست بیاورید. عمر خوب باتری هم یکی دیگر از نقاط قوت گوشی Y9 پرایم به حساب می آید که این ویژگی را از نسل های قبلی خودش به ارث برده است.

البته طراحی نه چندان لوکس و جنس بدنه پلاستیکی یا مجهز نبودن به تشخیص چهره را می توان از معایب این گوشی دانست که به لطف قیمت پایینش به راحتی می توان از آن ها چشم پوشی کرد. اگر به دنبال خرید گوشی مقرون به صرفه ای هستید که در طول روز کامل در اختیار شما باشد و تمام فرمان های شما را مو به مو اجرا کند و در کنار این ها خیلی زود هم به شارژ نیاز پیدا نکند،

گوشی Y9 پرایم با قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند گزینه ای بسیار خوب باشد. برای خرید گوشی هواوی Y9 پرایم نیاز نیست هزینه ای بسیار زیاد پرداخت کنید. در انتها باید بگوییم گوشی Y9 پرایم محصولی خاص جوانان و با ویژگی‌هایی است که می‌تواند در استفاده روزمره به شما کیفیتی بالا را در بسیاری از بخش‌ها ارائه کند.

طراحی هواوی Y9 پرایم

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی وای 9 پرایم

گوشی هواوی وای 9 پرایم با ارائه دوربین سلفی پاپ آپ و استفاده از هوش مصنوعی در دوربین اصلی آن توانسته مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. گوشی هواوی وای 9 پرایم اولین گوشی هوآوی است که به صفحه‌ نمایش کاملاً بدون حاشیه مجهز است و توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این محصول علاوه بر صفحه ‌نمایش بزرگ بدون حاشیه، مزیت‌های رقابتی دیگری هم دارد مواردی مثل باتری بزرگ و کیفیت ساخت مناسب از این دست هستند.

در شرایطی که محصولات پرچم‌دار با قیمت‌های نجومی در داخل کشور به‌ فروش می ‌رسند، قیمت گوشی هواوی Y9 پرایم بسیار مناسب بوده و توجیه اقتصادی خرید گوشی هواوی Y9 پرایم را به ‌میزان چشمگیری افزایش داده است.

دارا بودن ویژگی های بی نظیر همانند نمایشگر 59/6 اینچی تمام‌ صفحه و عاری از بریدگی، کیفیت ساخت رضایت ‌بخش، شارژدهی مناسب و عملکرد سریع و روان باعث شده که قیمت گوشی هواوی Y9 پرایم به نظر نیاید و هر کاربری اقدام به خرید گوشی هواوی Y9 پرایم کند.گوشی Y9 پرایم علاوه بر میان رده بودن، یکی از مقرون به صرفه های بازار است که کاملا به روز طراحی شده است. صفحه نمایش بزرگ و تمام صفحه در این گوشی باعث شده که کاربران آن را برای بازی کردن یا مشاهده ویدیو بسیار مناسب دانسته و از عملکرد دستگاه رضایت داشته باشند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398
طول و عرض
77.3x 163.5 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
وزن
196.8 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x 2340پیکسل
تراکم پیکسلی
391~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.4فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل-پاپ آپ
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0 (Pie)
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
عالیه خیلی خوبه ❤️❤️

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی (Y9 Prime (2019 ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل (Y9 Prime (2019 با ظرفیت 128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398

طراحی

طول و عرض
77.3x 163.5 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
وزن
196.8 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x 2340پیکسل
تراکم پیکسلی
391~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.4فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل-پاپ آپ
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0 (Pie)
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم