برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 7A دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

Xiaomi Redmi 7A Dual SIM 32GB RAM 2GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi 7A Dual SIM 32GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین : 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
32 گیگابایت
اندروید 9
4G
12 مگاپیکسل
4000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی ردمی 7a

گوشی شیائومی ردمی 7a  یک گوشی دارای سیستم عامل اندروید و 5.45 اینچی می باشد که با قیمتی بسیار ارزانتر از آنچه که شما از گوشی های هوشمند انتظار دارید و حتی ارزانتر از گوشی های تخفیف خورده، به فروش می رسد. اگرچه که، در یک نگاه ، شیائومی 7a  منطقاً بسیار زیبا به نظر می رسد. برای آغاز بحث در مورد این گوشی، باید بگویم که بر خلاف پردازنده کم قدرت مطلوب برای گوشی های سلولی که از نوع مدیا تک می باشد، پردازنده بکار رفته در این مدل گوشی یک کوالکوم عددی است.

این مورد اسنپ دراگون نامیده می شود – که همان پردازنده بکار رفته در گوشی نوکیا مدل 4.2 می باشد که این پردازنده یک رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی 16 تا 32 گیگا بایتی را پشتیبانی می کند، و می توان حافظه داخلی ردمی 7a را بوسیله میکروکارت ها تا 250 گیگابایت ارتقا داد. باتری 4000 میلی آمپر موجود در این گوشی می تواند شارژ خود را برای مدت زمان قابل توجهی حفظ کند، علاوه بر این، گوشی ردمی 7a دارای صفحه نمایش 720P می باشد.

نکات مثبت                                                                   

  • کیفیت مناسب                                                               
  • برای چنین قیمتی از عملکرد و دوربین خوبی برخودار است.

جنبه های منفی

در مقایسه از نظر سرعت با گوشی Vodafone که در یک محدوده قیمتی با این گوشی قرار دارد، سرعت  شیائومی ردمی 7a به طور محسوسی کمتر از ودفون است. چگونه یک گوشی با این قیمت می تواند خوب و باکیفیت باشد؟ بدیهی است که ردمی 7a دارای محدودیت هایی است، اما اگر تولید کننده های تلفن های هوشمند به سوی تولید یک ابزار جادویی خیز برداشته باشند و محصولی ارزان قیمت را تولید کرده باشند، قطعا آن مورد گوشی شیائومی است. آیا پوکوفون F1 را بیاد دارید؟ ردمی 7a پردازنده ای مانند غالب گوشی های اندروید در آن دوره داشت، که با قیمت باور نکرنی و جادویی به بازار عرضه شد. اجازه بدهید به بررسی این مورد بپردازیم که چه چیزی باعث شده است گوشی شیائومی ردمی 7a با قیمتی معادل یک سوم گوشی پوکوفون به فروش برسد.

معیار های خرید گوشی موبایل شیائومی ردمی 7a

قیمت و رقابت در بین هم رده های شیائومی 7a

رقابت در بین گوشی هایی با چنین قیمتی بسیار اندک است و از نظر عملکرد نیز چندان تفاوتی در این مدل گوشی ها وجود ندارد.اجازه بدهید بعضی موارد را از این مقوله استثنا کنیم: گوشی ضمخت و بزرگ الکاتل X1 و گوشی دوگی s40 که هر دو این گوشی ها در همین حد برای شما هزینه به همراه خواهند داشت. گوشی Vodafone Smart X9  هزینه ای مشابه با ردمی 7a  دارد اما در مقایسه با این گوشی نتایج و عملکرد بسیار بهتری ارائه می دهد. اگر دید خود را کمی بسط دهیم خواهیم دید که موتو g7 هزینه ای تقریبا ۲ برابر برای ما به همراه خواهد داشت. 

ردمی 7a

طراحی همه جانبه گوشی  Xiaomi Redmi 7A

با نگاهی به گوشی شیائومی ردمی 7a ، متوجه شدم که تحولات رخ داده در بودجه اختصاص یافته به گوشی های هوشمند طی چند سال گذشته بسیار شگفت آور بوده است. این مدل گوشی به اندازه گوشی ایفون 5c که این روزها از گود رقابت عقب افتاده، زیباست.

در ردمی 7a  نیز، مانند سایر گوشی های هوشمند، همه چیز در یک قالب IPS، 4.5 اینچی در یک صفحه نمایش بزرگ به تصویر کشیده می شود. در این مدل گوشی نیز حاشیه هایی وجود دارد، اما این حاشیه ها ظاهر بدی به این گوشی نداده است،دکمه هوم در Redmi 7A  وجود ندارد و فقط دکمه تنظیم صدای استاندارد و کلید خاموش/روشن در گوشه سمت راست این گوشی تعبیه شده است.

قسمت پشتی شیائومی 7a صاف و از جنس پلی کربنات می باشد. وقتی شیائومی ردمی 7a را در دست می گیرید احساس خوبی خواهید داشت: سفت و محکم است و شما نیازی نیست نگران افتادن گوشی از دستتان باشید. کیفیت ساخت این گوشی حتی بدون وجود انعطاف در بدنه نیز بسیار عالی است.

ردمی 7a

در Redmi 7A در چه هزینه هایی صرفه جویی شده است؟ بدنه ی پلی کربناتی آن کاملاً واضح و مشخص است، با این حال از نظر من شیائومی 7a، سبب شکستن موج موجود در معاملات بازار موبایل نمی شود.

وجود موارد مطلوبی مانند شارژ بی سیم و ضد آب بودن که در این مدل گوشی وجود دارد را از یاد نبرید، همچنین حسگرهایی برای تشخیص انگشت نیز در این گوشی وجود دارد. با توجه به همه موارد گفته شد، شیائومی 7a در بین علاقمندان به گوشی های ساده اما کاربردی جایگاه ویژه ای دارد.

علاوه بر این ها می توانیم به وجود جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کنیم، و نکته دیگر اینکه، شما در صورت تمایل می توایند با استفاده از میکرو اس دی  256 گیگا بایتی، فضای ذخیره سازی را در این مدل گوشی افزایش دهید.

طراحی ردمی 7a

صفحه نمایش شیائومی ردمی 7a

صفحه نمایش 5.45 اینچی موجود در Redmi 7A  دلیلی دیگر در مورد این مطلب است که گوشی شیائومی چگونه با توجه به  کیفیت کلی این دستگاه، سبب صرفه جویی در هزینه ها شده است. شیائومی 7a دارای پنل 720p IPS می باشد، که با توجه به قیمت کم آن، سبب شگفتی و حیرت است.

صفحه نمایش در ردمی 7a، تا اندازه ای انعکاس پذیر است همچنین در این صفحه نمایش، حداکثر شفافیت و وضوح وجود دارد. با توجه به قیمت این گوشی، دقت رنگ این گوشی نیز بسیار خوب است، باید توجه داشت که دقت رنگی این مدل گوشی به اندازه ای است که 87 درصد از رنگ های موجود را تشخیص می دهد.

تنها نکته ای که در مورد Redmi 7A  چندان خوشایند نیست، مقوله کنتراست است که در شیائومی ردمی 7a مقداری برابر 525:1 است، که این مورد سبب می شود تصاویر و رنگ ها تا آن اندازه که می خواهیم واضح و شفاف نباشند، اما با این حال بسیار سخت است که صفحه نمایش موجود در Redmi 7A  را بتوان از صفحه نمایش های موجود در گوشی هایی با این محدوده قیمت تمایز و تشخیص داد.

عملکرد کلی شیائومی 7a

با توجه به همه موارد گفته شده، حال به این قسمت می رسیم که عامل شگفت اور شیائومی 7a کجاست؟ مطمئنا در این مورد باید به عملکرد این گوشی اشاره داشت.

از سوی دیگر با وجود قیمت ردمی 7a ، که کاملا میانه روست در این بازار شلوغ هرگز به عنوان یک گوشی بسیار پرطرفدار و با قابلیت های فوق العاده نمایان نخواهد شد، اما به هرحال شیائومی ردمی 7a  از نظر عملکردی، آنچه را که شما از آن می خواهید را به خوبی انجام می دهد، و این در حالی است که یک گوشی دارای پردازنده از نوع کوالکوم اسنپ دراگون 439 در انجام این اعمال با اشتباه مواجه می شود.

ردمی 7a

دوربین گوشی شیائومی 7a

در پشت گوشی Redmi 7A ، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 پیدا خواهید کرد.  برخی هزینه هایی که برای دوربین ها در نظر گرفته می شود به علت قیمت لنز دوم موجود در این دوربین ها است، این لنز دوم حسگر عمقی است، با این حال مبلغ زیادی به قیمت گوشی اضافه نمی کند، به همین منظور باید خوشحال باشیم که شیائومی گامی برای ارتقا و اصلاح دوربین های گوشی برداشته است.

عکس گرفته شده با ردمی 7a

نتایج حاصل از استفاده از دوربین شیائومی 7a جالب و در عین حال حیرت‌آور است. اگر شما با دقت به تصاویری که در بالا امده نگاهی بیاندازید، خواهید دید که در یک روز خاکستری در لندن، این دوربین قادر بوده است که مقدار معقولی از جزئیات و رنگ را انتخاب کند. کیفیت عکس ها و دوربین در این مدل، خیلی شگفت انگیز و زبانزد نیست اما برای این محدوده قیمت، این کیفیت بسیار عالی است.

این دوربین در نور کم نیز دارای کیفیت خوبی است. و با توجه به اینکه عدم یا کمبود نور چالش هایی را برای عکاسی ایجاد می کند، بسیار حیرت آور است که کیفیت این  عکس ها تا این اندازه خوب و قابل قبول هستند. 

چرا گوشی شیائومی شیائومی 7a بخریم؟

۱. دوربین قابل قبول

۲. باتری قوی

۳. کیفیت ساخت عالی

ردمی 7a

نظرات کاربران بعد از خرید ردمی Redmi 7A

با توجه به این قیمت مناسب، نمی توان از شیائومی انتظار بیشتری داشت.  چنین به نظر می رسد که ساخت این گوشی عالی است و تصاویر گرفته شده با آن نیز با کیفیت است. همه مواردی که در مورد این گوشی گفته شد در سایر گوشی های هم قیمت با آن مانند نوکیا  4.2 و دوگی اس 40 وجود ندارد، پس در انتخاب اشتباه نکنید.

تنها نکته ای که باید بگوییم این است که عملکرد گوشی وودافون در هنگام خواندن اثر انگشت در مقایسه با گوشی شیائومی مدل ردمی بهتر است. اگر با توجه به این مورد می خواهید یک گوشی مناسب پیدا کنید قطعا گوشی وودافون برای شما انتخاب بهتری است. اگر موردی که گفته شد را در نظر نگیرید، گوشی شیائومی مدل ردمی در سایر موارد برنده اصلی ما خواهد بود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2019 July
وزن
182 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 1.8 GHz Kryo 260
پردازنده گرافیکی
Adreno 509
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280 × 1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر اینچ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 38, 40
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
مشخصات دوربین
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 7A دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi  7 با ظرفیت 32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2019 July

طراحی

وزن
182 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 1.8 GHz Kryo 260
پردازنده گرافیکی
Adreno 509

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280 × 1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر اینچ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 38, 40
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم