برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل Honor 10 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Honor 10 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

 Honor 10 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 8.1 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین : 24 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3400 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
9.0 Pie
GSM / HSPA / LTE
3400 میلی‌آمپر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی آنر 10 دو سیم کارت Honor 10 dualsim

آنر 10 با دو سیمکارت و فن آوری اینترنت 4G ، با طراحی سبک و خوش دست ، بدنه ی آلومینیومی و رزولوشن صفحه نمایش 1080*2280 پیکسل و اندروید 8.1 در ماه می 2018 به بازار عرضه شده. Honor 10 یک گوشی سریع با هشت هسته بوده و حافظه ی داخلی آن 64 گیگا بایت رم دارد. در پشت آنر 10  دو دوربین، یکی با کیفیت 16 و دیگری 24 مگاپیکسل وجود داشته و دارای فلش و قابلیت عکس برداری پانوراما و ضبط ویدیو تا کیفیت 1080 می باشد. دوربین سلفی آنر 10 به تنهایی 24 مگاپیکسل کیفیت داشته و می تواند ویدیوهایی با کیفیت 1080 ضبط کند. همچنین آنر 10 دارای حسگر اثر انگشت و باتری فست شارژ 22.5 واتی است. Honor 10 در رنگ های آبی، سبز، مشکی، خاکستری و سفید ارائه می شود. زمانی که Honor View 10 وارد بازار شد، به بازار گوشی های میان رده حمله کرد و به عنوان پادشاه جدید شناخته شد و گوشی OnePlus 5T با امتیاز بالا را از تخت پادشاهی خود کنار زده و 5 ستاره ی بزرگ را از T3 دریافت کرد.حال، با در نظر گرفتن عدم توجه و بی اعتنایی به مارک های تثبیت شده تر و گوشی هایی که به طور قابل توجهی گران تر هستند، Honor 10 به طور حتم بالاتر از هم رده های خود در بازار قرار می گیرد، و این سوال را مطرح می کند که چرا شما باید نزدیک به دو برابر قیمت آن را به یک گوشی پرچمدار را بپردازید؟ بخصوص وقتی که  Honor 10 بسیار شیک و قدرتمند توسط آنر تولید و عرضه شده است.

 

معیارهای خرید گوشی موبایل آنر 10 دو سیم کارت Honor 10 dualsim

صفحه نمایش آنر 10

صفحه ی آن هنگام تماشای فیلم ها، بازی ها و... کاملا پوشیده می شود و هیچ لبه ی مزاحمی در اطراف قاب آن باقی نمی ماند. آنر 10 دارای سیستم عامل اندروید 8.1 + EMUI 8.1 و پردازنده 2.4GHz هشت هسته HiSilicon Kirin 970 و رم 4 گیگابایت می باشد. نوع صفحه IPS و اندازه ی آن 5.84 اینچ بوده و کیفیت نمایشگر صفحه 1080 x 2280 می باشد. صفحه نمایش در Honor 10 نمایشگر 5.84 اینچی با کیفیت Full HD + با وضوح 2،280 x 1،080 و 432ppi است. جالب اینجاست که نسبت ابعاد گوشی در ساعت 19: 9 است نه 18: 9، که روندی است که در سال 2018 بیشتر و بیشتر شاهد آن هستیم. این تغییر جزئی در نسبت ابعاد صفحه نمایش، با وجود اندازه باقی مانده در 5.84 "، از طریق کوچکتر کردن لبه ها به دست آمده است.

رنگهای شفاف به طور معمول ویژگی بارز تلفن های ارزان قیمت بوده اند، اما در این دستگاه عمق رنگ، تعادل و کنتراست ارائه شده توسط تلفن در ناوبری UI، استفاده از برنامه ها، بازی و پخش ویدیوها کاملاً رضایت بخش است.صفحه نمایش به اندازه 1000 Nit LG G7 ThinQ روشن نیست، و مشخصا صفحه نمایش IPS LCD نمی تواند با پردازش نور عالی در Super AMLOED که Samsung Galaxy S9 به آن مجهز است مطابقت داشته باشد، اما با این وجود بسیار جذاب است.

دوربین در آنر 10

آنر 10  نظر شما راجع به آنچه دوربین یک تلفن هوشمند می تواند انجام دهد تغییر خواهد داد. به لطف دوربین عقب دوتایی، حتی در هنگام عکسبرداری از فاصله ی زیاد، این دوربین کیفیت تصویر فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد. با دوربین عقب دوتایی با رزولوشن 16 + 24 مگا پیکسلی و دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی، می توانید فیلم ها و عکس هایی با کیفیت و واقع گرایی باورنکردنی ضبط کنید. دوربین پشت 16+24-megapixel، دوربین جلو 24-megapixel و فلاش LED پکیج کامل دوربین آنر 10  می باشند. Honor 10 شامل یک سیستم دوربین دوتایی عقب (16MP f / 1.8 + 24MP f / 1.8 B / W) می باشد.

خارج از زیبایی شناسی فوق مدرن، ویژگی برجسته دیگری که Honor 10 دارد، ادغام AI در سیستم دوربین آن است. این سیستم دوربین شامل یک آرایه عقبی دوگانه (16MP f / 1.8 + 24MP f / 1.8 B / W) در کنار یک دوربین جلوی 8MP ، F / 1.9 است.هوش مصنوعی از نظر استفاده از دوربین در چند روش اصلی از طریق تلفن نمایش داده می شود. تشخیص دادن چند صحنه، طبقه بندی پرتره های هوشمند و گالری رویدادها، قاب های پویا و فریم های چند موضوعه از بارز ترین ویژگی های دوربین این گوشی است. این عملکردهای هوش مصنوعی واقعاً سودمند هستند. تشخیص شیء / رویداد / صحنه نیز خیلی سریع انجام می شود.جزئیات، رنگ و عمق تصویر قوی است و سرعت گرفتن عکس نیز سریع است. انجام یک سری اسنپ های سریع و تعویض سوژه ها نیز یکپارچه و سریع بود و خیلی به ندرت متوجه می شوید که درحال استفاده از یک گوشی تلفن همراه هستید.

هوش مصنوعی به روز شده در Honor 10 از لحاظ حالت تصویربرداری پرتره نیز با بوکه ی طبیعی تر و دقیق تر (بلور شدن پس زمینه ی سوژه) به شما کمک می کند. همانطور که از تصاویر زیر مشاهده می کنید، می توانید نحوه عملکرد پرتره با هوش مصنوعی را با یک دکمه ی بدون بوکه در سمت چپ و یک دکمه با آن در سمت راست مشاهده کنید.تلفنهای دیگر در حالت عمودی معمولاً از نظر تار بودن چندان هم قابل استفاده نیستند. Honor این عکس های با کیفیت را به هوش مصنوعی می دهد که تصاویر را نه تنها در سوژه و پس زمینه، بلکه در قسمت های دیگری که قسمت هایی از صورت، مو و آسمان را نیز مشخص می کند، تجزیه می کند. این کار به توازن بین تصاویر کمک می کند. به خصوص در موقعیت هایی که بین تاریک ترین و روشن ترین عنصر عکس اختلاف زیادی وجود دارد.همانطور که از سیستم دوربین گوشی های هوشمند در سال 2018 انتظار دارید، حالت های عکسبرداری و فیلترهای زیادی در Honor 10 وجود دارد.

باتری آنر 10 

Honor 10 مجهز به باتری 3400 میلی آمپر ساعتی است که از نظر مشخصات فنی و صفحه نمایش سخت افزار بسیار مناسب است. همچنین می توان آن را فقط در 25 دقیقه 50 درصد شارژ کرد.در طول دوره آزمایش Honor 10 با زمان استفاده در طول یک روز و نیم با سطح متوسط فعالیت، عملکر قابل قبولی را از خود ارائه داد.

 

امنیت

سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره ی آن به شما امکان می دهد که قفل دستگاه خود را به سرعت باز کنید.با سنسور حسگر اثر انگشت Honor 10 می توانید گوشی خود را با یک تماس لمسی، به راحتی، و با روشی ایمن و سریع باز کنید.

 

طراحی گوشی هوشمند آنر 10 

بدون شک ، Honor 10 یکی از بهترین تلفن های 2018 است. آنر 10 دارای سبک است. صفحه بک گراند در رنگهای جدید Phantom Blue و Phantom Green بسیار خیره کننده است در حالی که قاب آلومینیومی و سطح ظاهری مرتب آن، ظاهری زیبا و باوقار به دستگاه می بخشند. همچنین به لطف پردازنده ی درجه یک پرچمدار و ادغام هوش مصنوعی دستگاه در Honor 10 نیز می توانید از آن به عنوان یکی از بهترینها یادآوری کنید. سامسونگ، اپل و سایر شرکتهای تولید کننده ی تلفن های همراه باید نگران باشند. چهار طرح رنگی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. انواع مختلفی از آنر 10  وجود دارد که دارای ترکیبی از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت در 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

از نظر دکمه ها و پورت ها، یک دکمه ی پاور و یک دکمه ی چرخنده ی صدا در سمت راست، شکاف سیم کارت در سمت چپ و USB Type-C و جک صوتی 5mm در پایین قرار دارد.دوربین جلوی Honor 10 در قسمت داخلی قرار گرفته، در حالی که دوربین های عقب دوگانه ی آن در سمت چپ بالای صفحه ی پشتی قرار گرفته اند و بخش بزرگی از آن را پوشش می دهند (فلاش وجود ندارد). از دیگر موارد قابل توجه می توان به امکان پنهان کردن لبه های گوشی با نوار مشکی در صورت تمایل، و همچنین گزینه های کاملاً جامع از نظر نمایشگر دستگاه، تمیز کردن و عملکرد آن اشاره کرد.Honor 10 دارای اندروید 8.1 و پوسته ی سبک EMUI 8.1 خود Honor است.

 

چرا گوشی آنر 10 دو سیم کارت Honor 10 dualsim را بخریم؟

آنر 10  جی پی اس و قطب نما داشته و دارای فضای ذخیره 128 گیگابایت است. وای فای دوبانده 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث 4.2 را نیز شامل می شود و رنگ های جدید آن خیره کننده هستند.صفحه نمایش رنگی 19: 9 +Full HD  و امکان باز کردن قفل سریع چهره به علاوه ی سخت افزار داخلی قوی و سیستم دوربین هوشمند نیز از نقاط قوت این دستگاه به شمار می روند.

آنر 10  عملکرد بسیار بالایی دارد و با چیپست جدید  Kirin 970 تجربه ای هوشمندانه، بسیار سریع تر، قوی تر و بدون تاخیر به شما می دهد. NPU (واحد پردازش شبکه عصبی) داخلی این امکان را برای یادگیری عمیق مبتنی بر رفتار کاربر فراهم می کند و به شما اطمینان می دهد که Honor 10 شما واقعاً تمام حرکات و الگوهای مورد استفاده ی شما را یاد می گیرد. و نیازهای شما را پیش بینی می کند. آیا می توانید Honor 9 را پیشرفته تر کنید؟ تلفنی که T3.com از آن به عنوان "سودای دهه" یاد کرد و اقدام به کسب جایزه معتبر بهترین تلفن میان رده در مسابقاتT3 2017 کرد. بله، ظاهرا شما می توانید این کار را بکنید. به راستی که سازندگان Honor 10 به یک ترکیب فوق العاده دست یافته اند.Honor 10 از هر روشی که بتوانید فکر کنید، فوق العاده است و با همکاری یکی از جذاب ترین طرح های گوشی هوشمند که با آن روبرو شده ام، سایر گوشی های هم سطح خود را با قیمت 399 پوندی خود مسخره می کند.سامسونگ، سونی، نوکیا و حتی اپل جدا باید نگران باشند چرا که بسته ی کلی که Honor 10 ارائه می دهد سطح بسیار بالایی دارد، اما قیمتی که برای آن درنظر می گیرد، چندان هم زیاد نیست.

گوشی Honor 10 از همان CPU که در Huawei P20 Pro یافت می شود استفاده می کند.پردازنده ی هشت هسته ای Honor 10 (4x2.36GHz + 4x1.8GHz) بسیار توانمند است و در حال حاضر با دیگر پردازنده های اصلی پرچمدار، یعنی Qualcomm Snapdragon 845، در رتبه های بالا قرار دارد.با استفاده از پردازنده ی Kirin 970 با 4 گیگابایت رم (مدلی با 6 گیگابایت به مناطق مختلف عرضه می شود)، Honor 10 بسیار سریع و روان کار می کند. از نظر ناوبری UI، بارگیری و تعویض برنامه و همچنین در جریان گیم پلی یا استریم چندرسانه ای از عملکرد بسیار بالایی برخوردار است. یک هسته ی تکی و چند هسته ای GeekBench 4 با امتیاز 1900 و 6،645 این عملکرد سریع را تضمین می کند، و هنگامی که آن را با Motorola Moto G6 که اخیراً منتشر شده است، و به ترتیب امتیاز 756 و 3،978 را کسب کرد مقایسه می کنیم، می بینیم که با وجود قیمتی که کاملاً در انتهای لیست گوشی های میان رده قرار گرفته است، شما صاحب یک گوشی با قدرت پردازشی بیشتر از سایر دستگاه ها می شوید.

 

دلایل عدم خرید آنر 10

  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه
  • ضد آب نبودن

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Honor 10 dualsim

یکی از کاربران گفته است که آنر 10  نسبت به قیمت آن کارکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته و کیفیت دوربین آن در مجموع خیلی خوب است و این گوشی را به بقیه نیز پیشنهاد می کند. کاربر دیگری نیز گفته است که نقاط مثبت آنر 10  دوربین، صفحه نمایش، باتری، سرعت، پردازنده ی خوب و حسگر اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره ی آن هستند و این گوشی از نظر قیمت نیز بسیار مناسب است. علاوه بر این طراحی بدنه ی این گوشی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
نوامبر 2018
تاریخ شمسی
آبان 1397
طول و عرض
71.2 × 149.6 میلی‌متر
ضخامت
7.7 میلی‌متر
وزن
153 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 970
پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (4x2.4 GHz Cortex-A73 & 4x1.8 GHz Cortex-A53)
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2.2 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP12
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
512 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
5.84 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
432 پیکسل بر هر اینچ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
GSM / HSPA / LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نگارش 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
مجهز به 2 دوربین 16 و 24مگاپیکسلی در پشت گوشی
رزولوشن عکس دوربین دوم
24 مگاپیکسل
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
فلش LED، HDR، پانوراما
دوربین سلفی
۲۴ مگاپیکسل، HDR، 1080p
مشخصات دوربین سلفی
24 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
فلش LED، پانوراما، HDR
فلش دوربین سلفی
ندارد
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
خروجی صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0 Pie
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ظرفیت باتری
3400 میلی‌آمپر ساعت
امکان شارژ سریع
ندارد
امکان شارژ به صورت بی سیم
ندارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
سایر حسگرها
قابلیت حذف صداهای اضافه هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما , شارژر , هندزفری , کابل USB
نوع شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
فیلم برداری
FullHD
کیفیت فیلم برداری دوربین اول
1080p@60fps
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
ضبط صدا
دارد
میزان شارژ آماده به کار
89 ساعت
سایر قابلیت‌ها
- پخش‌کننده‌ی MP4/H.264
- پخش‌کننده‌ی MP3/eAAC+/WAV/Flac
- نمایش‌دهنده‌ی اسناد
- ویراستار عکس و فیلم
- شارژ 10 وات 5V/2A
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل Honor 10 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل Honor 10 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
نوامبر 2018
تاریخ شمسی
آبان 1397

طراحی

طول و عرض
71.2 × 149.6 میلی‌متر
ضخامت
7.7 میلی‌متر
وزن
153 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 970
پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (4x2.4 GHz Cortex-A73 & 4x1.8 GHz Cortex-A53)<br />
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2.2 گیگاهرتز <br />
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP12<br />

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
512 گیگابایت

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
5.84 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
432 پیکسل بر هر اینچ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
GSM / HSPA / LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نگارش 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
نوع شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot <br />

دوربین

دوربین
مجهز به 2 دوربین 16 و 24مگاپیکسلی در پشت گوشی
رزولوشن عکس دوربین دوم
24 مگاپیکسل
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
فلش LED، HDR، پانوراما
دوربین سلفی
۲۴ مگاپیکسل، HDR، 1080p
مشخصات دوربین سلفی
24 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
فلش LED، پانوراما، HDR
فلش دوربین سلفی
فیلم برداری
FullHD
کیفیت فیلم برداری دوربین اول
1080p@60fps <br />

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
خروجی صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0 Pie
پشتیبانی از زبان فارسی
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
سایر حسگرها
قابلیت حذف صداهای اضافه هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم

سایر مشخصات

اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما , شارژر , هندزفری , کابل USB
سایر قابلیت‌ها
- پخش‌کننده‌ی MP4/H.264<br /> - پخش‌کننده‌ی MP3/eAAC+/WAV/Flac<br /> - نمایش‌دهنده‌ی اسناد<br /> - ویراستار عکس و فیلم<br /> - شارژ 10 وات 5V/2A

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ظرفیت باتری
3400 میلی‌آمپر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ به صورت بی سیم
میزان شارژ آماده به کار
89 ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم