برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا مدل 3.2 ظرفیت 2/16 گیگابایت

 Nokia 3.2 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

 Nokia 3.2 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین : 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
9.0 (Pie)
4G
توضیحات

معرفی گوشی نوکیا 3.2

خرید نوکیا 3.2 به صرفه و تقریبا عالی خواهد بود، با قیمتی کمتر از 200 دلار، نوکیا 3.2 (یا 3 ولت) می تواند یک گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت اندرویدی با امکانات معقول باشد. با این حال، این بدان معنا نیست که یک گوشی کم کیفیت در اختیار دارید. در واقع، برخی از مدل ها با قیمت مشابه ثابت کرده اند که عکس قضیه در این باره صدق می کند. اما آیا این نوکیا 3.2 کوچک می تواند با امثال سری G7 موتورولا رقابت کند؟ یا این تیری در تاریکی برای این گوشی ساخت فنلاند است?

معیارهای خرید گوشی نوکیا 3.2

صفحه نمایش

طراحی و صفحه نمایش نوکیا 3.2 : طراحی به سبک پرچمداران، جلوه ای ممتاز به آن می بخشد. نوکیا 3.2 هوشمند به نظر می رسد - دارای حاشیه های باریک است و یک شکاف کوچک برای دوربین سلفی دارد. قاب پشتی پلاستیکی تمایل به جذب علائم اثر انگشت دارد، اگرچه این مشکلی است که تلفن هایی با ده برابر قیمت 3.2 با ان مواجه هستند. عدم وجود برآمدگی دور دوربین نیز قابل ستایش است.

نوکیا 3.2

نوکیا 3.2 به قدری محکم است که یک تلفن 150 دلار نباید باشد. هر خمشی در مورد بدنه ی گوشی یا صفحه تقریباً غیرقابل تصور است و دکمه های جانبی نصب شده و بلندگو از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

با این حال، همه ی خبرها خوب نیستند. شاید بدیهی ترین مشکل عدم وجود حسگر اثر انگشت باشد. در عوض، شما با دوربین جلوی نوکیا 3.2 تشخیص چهره را در اختیار خواهید داشت. هنوز مشخص نیست که چرا نوکیا تصمیم گرفت بجای سنسور اثر انگشت از تشخیص چهره استفاده کند، اما این یک اشتباه بوده است. عملکرد آن ضعیف است و اغلب نمی تواند چهره ها را بخواند، و شما را وادار می کند تا تلفن را از طریق پین باز کنید. مشکلی که به سادگی می شد از آن جلوگیری کرد.

مشکل دیگر این است که 3.2 از شارژر میکرو USB استفاده می کند نه اتصال USB-C جدیدتر و بهتر. با این قیمت، این غیر معمول نیست، اما یک USB-C می توانست بسیارهیجان انگیزتر باشد.

از طرف دیگر، صفحه نمایش 6.3 اینچی نوکیا 3.2 بسیار مناسب کارهای روزانه و جست و جو در فضای مجازی است. درخشان ترین نیست با وجود - پانل های LCD  رنگ ها تیز بوده، و کنتراست خوب است. این عملکرد با برنامه های تلویزیونی و فیلم ها - به ویژه فیلم هایی که تعداد زیادی تصویر با نور کم دارند چشم را دچار مشکل خواهد کرد اما در غیر این صورت، کاملاً مفید و مناسب خواهد بود.

دوربین

دوربین های نوکیا 3.2: با فوکوس و زوم کردن، و موقعیت های روشنایی مختلف مشکل دارد.  نوکیا 3.2 دارای یک دوربین عقب با سنسور 13 مگاپیکسلی و دیافراگم نسبتاً باریک f / 2.2 است. در نتیجه، عکس ها می توانند کمی کم نور به نظر برسند، و فاقد جزئیات جزئی باشند.

دوربین عقب فوکوس اتوماتیک دارد، اما در بعضی مواقع، تنظیم دوربین برای فوکوس در یک نقطه بسیار دشوار بود. این مشکل به احتمال زیاد به دلیل عدم قدرت پردازش تلفن است، به این معنی که نمی تواند به اندازه ی یک دوربین خوب در گوشی بالا رده بازدهی مناسبی داشته باشد.

دوربین جلو از مشکلات مشابه رنج می برد - به نظر می رسد که نور عکس ها همچنان کم است، و ممکن است یکنواختی واقعی در بافت ها وجود داشته باشد. اگر شما یک خوره ی سلفی هستید، این تلفن برای شما ساخته نشده است.

 

باتری نوکیا 3.2

عمر باتری نوکیا 3.2: پردازنده کم مصرف در یک گوشی به معنی ماندگاری باورنکردنی باتری است. با این حال، یکی از مزایای عملکرد کند و ضعیف 3.2، عمر باتری عالی آن است. ما توانستیم به راحتی و در طی یک روز و نیم، با استفاده ی منظم از باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی آن نتایج خوبی را به ثبت برسانیم. به عنوان یک تلفن هوشمند و قوی از نظر باتری، دیگر با واژه های کمبود شارژ یا خاموش بودن آن مواجه نخواهید شد. 

عملکرد

عملکرد نوکیا 3.2: پردازنده ی ضعیف می تواند همه چیز را سخت تر کند. سهولت استفاده از نوکیا 3.2: باز کردن قفل صفحه به وسیله ی صورت می تواند آزار دهنده باشد اما به جز آن، می تواند عملکردی قابل قبول را ارائه دهد. اینجا جایی است که نوکیا واقعاً با مشکل مواجه می شود، به عبارت ساده، این گوشی بسیار کند است. نوکیا 3.2 از پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 429 بهره می برد و نمونه بررسی ما دارای 2 گیگابایت رم بود.

نوکیا 3.2

این به معنا بود که باز کردن برنامه ها یک پروسه ی طولانی داشت و بازی کردن بازی ها شامل میزان بسیار زیادی از درگیری و مشکلات بود. اما بیشتر عدم کارایی در مواجهه با فناوری تشخیص چهره بود. ما آن را در بالا ذکر کردیم، اما دوباره به آن اشاره خواهیم کرد - تلاش برای باز کردن نوکیا 3.2 هنگامی که عجله دارید، آزار دهنده است. اگر دوربین تشخیص دهد که واقعاً چهره شماست، قطعا یک مکث وجود خواهد داشت.

نسخه 3.2 مانند اکثر نوکیاها، از یک نسخه ی کامل اندروید استفاده می کند - این بدان معناست که هیچ مشکل و اتفاقات عجیب و غریبی در هنگام استفاده از نرم افزارها وجود نخواهد داشت، و شما با هیچ رابط کاربری غیر معمول و یا تغییر در طرح بندی مواجه نخواهید شد. در نتیجه، 3.2 یک تلفن بسیار ساده است که به راحتی می توانید استفاده از آن را یاد بگیرید.

با این حال، دکمه دستیار گوگل نصب شده در آن واقعاً ضروری نیست. فشار دادن آن به طور تصادفی بسیار ساده است و احتمالاً می توان آن را در دکمه ی پاور قرار داد.

علی رغم اینکه 3.2 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی نسبتاً بزرگ و پهنای 8.6 میلی متر نسبتاً ضخیم است، با در دست گرفتن آن احساس بزرگی یا پهنای بیش از حد نمی کنید. قاب پلاستیکی پشتی نیز لزوما لغزنده نیست.

 مطمئناً دوربین و عملکرد آن عالی نیست، اما صفحه نمایش کاملاً مطابق میل بوده و میزان عمر باتری چشمگیر است. اگر به یک تلفن ساده احتیاج دارید، پس می توانید از Nokia 3.2 کاملا راضی باشید.

شاید بزرگترین آزمایش برای 3.2 این باشد که چگونه درحال رقابت باg7 Play موتورولا است، که با قیمتی کمی بیشتر از 199 دلار در بازار به فروش می رسد. سری G موتورولا از مدتها پیش به عنوان بهترین مجموعه تلفنهای ارزان قیمت اندرویدی در بازار شناخته می شود، و اگرچه g7 Play بهترین مدل در ترکیب فعلی نیست، بدست آوردن هر چیزی بهتر از آن با قیمت کمتر، دشوار است. اگر این پول ما بود، ترجیح می دادیم تا 50 دلار اضافی را برای g7 Play ذخیره کنیم. این گوشی تمام موارد مورد نیاز شما را برای رفع نیازهایتان ارائه می دهد.

با این حال، عمر باتری 3.2 به طور قابل توجهی بهتر است، و نسبت به g7 Play استحکام بیشتری نیز دارد. بنابراین اگر شما به دنبال گوشی هستید که می تواند به عنوان یک نسخه ی پشتیبان برای گوشی اصلی شما تهیه شود یا به باتری با ماندگاری طولانی تر نیاز دارید، نسخه 3.2 انتخاب بدی نخواهد بود. با این حال، اگر به باتری با عمر طولانی نیاز دارید، همیشه می توانید نوکیا g7 Power را خریداری کنید.

نوکیا 3.2

چرا گوشی نوکیا 3.2 را بخریم؟

نوکیا 3.2 هزینه و ارزش برای پول: با 150 دلار، هنوز هم ارزش بسیار خوبی داردو

  • نقاط مثبت:

فوق العاده ارزان،زیبا و خوش ساخت است.

 سیستم عامل آندروید

  • نقاط منفی:

 صفحه نمایش می تواند بهتر باشد

عدم وجود حسگر اثر انگشت لرزشی

عملکرد کند

نظرات کاربران نوکیا 3.2

-در صورتی که نیاز به چیزی فراتر از اصول اولیه ی مورد انتظار از تلفن های هوشمند باشید، نوکیا 3.2 تلفن مناسب برای شما نخواهد بود. این گوشی خوش قیافه، دارای حاشیه های باریک و یک notch کوچک است، اما به نظر می رسد که این زیبایی های ظاهری بسیاری از مشکلات موجود در این گوشی را جبران نمی کنند.

-عملکرد تلفن آهسته است و حداقل حافظه ی 16 گیگابایتی به اندازه کافی برای نگه داشتن سیستم عامل اندرویدی کافی نیست. یک جای برای نصب کارت حافظه وجود دارد، اما انتظار ما از گوشی های جدید این روزها این است که حداقل حافظه ی داخلی 32 گیگابایت را دارا باشند. اگر صادق باشیم، 3.2 فقط به عنوان یک تلفن پشتیبان برای مواقع اضطراری کافی است.

-نوکیا 3.2 ممکن است ارزان باشد، اما بهترین تلفن موجود حتی در انتهای این طیف بودجه نیست - عملکرد ضعیف به تنهایی باید به اندازه ی کافی بد و آزار دهنده باشد تا شما را متوقف کرده و به فکر خریدن یک گوشی دیگر بیاندازد. با این حال، اگر شما فقط به عنوان پشتیبان یا تلفن اضطراری به آن احتیاج دارید، آنگاه 3.2 برای پوشش اصول اولیه کافی خواهد بود. اگر ما در پی خرید یک تلفن ارزان قیمت بودیم، همچنان موتورولا  g7 Playرا انتخاب می کردیم.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2019
تاریخ شمسی
خرداد 1398
طول و عرض
76.2x 159.4 میلی‌متر
ضخامت
8.6 میلی‌متر
وزن
181 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm Snapdragon 429
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته‌ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 504
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
400 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1520×720 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
4.2, A2DP, LE, aptX
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/3.1 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک
رزولوشن عکس
13.0 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/5 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0 (Pie)
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا مدل 3.2 ظرفیت 2/16 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل 3.2 دو سیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2019
تاریخ شمسی
خرداد 1398

طراحی

طول و عرض
76.2x 159.4 میلی‌متر
ضخامت
8.6 میلی‌متر
وزن
181 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm Snapdragon 429
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته‌ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 504

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
400 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1520×720 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
4.2, A2DP, LE, aptX
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/3.1 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک
رزولوشن عکس
13.0 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/5 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0 (Pie)
پشتیبانی از زبان فارسی
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم