برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1 Plus دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

Nokia 3.1 Plus Dual SIM 16GB RAM 2GB Mobile Phone

Nokia 3.1 Plus Dual SIM 16GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 13 , 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
نسخه7 (نوقا)
توضیحات

معرفی گوشی موبایل نوکیا 3.1 پلاس

دو دوربین، باتری بزرگ، اجزای داخلی متوسط و ارزش مناسب از ویژگی های حیرت انگیز نوکیا 3.1 Plus است. نوکیا 3.1 پلاس برای تماشای فیلم یا پرسه زدن در یوتیوب بسیار عالی است. این گوشی با دسته ی زیادی از برنامه های Android One برای یک رابط کاربری روان بارگیری شده و باتری بسیار خوبی نیز ارائه می دهد و همچنین شاخصه های زیادی را برای تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند مناسب را داراست.

معیارهای خرید نوکیا 3.1 پلاس

طراحی و صفحه نمایش

نوکیا 3.1 پلاس و صفحه نمایش 6 اینچی آن بسیار کمتر از آنچه انتظار دارید آب می خورد و همین، آن را تبدیل به یکی از بزرگترین صفحه نمایش های ارزان قیمت در بازار می کند. نوکیا 3.1 پلاس با داشتن بدنه فلزی و دوربین دوتایی، به علاوه Android Oneو تصاحب سیستم عامل گوگل، مشخصات گفته شده با این قیمت بسیار عالی به نظر می رسند.اما با یک تراشه از MediaTek، تولید کننده ی کمتر شناخته شده ای نسبت به Qualcomm، بدون در نظر گرفتن صفحه نمایش با کیفیت 720p، در مقایسه با رزولوشن Full HD که برخی از گوشی های مورد رقابت با آن دارا هستند، آیا نوکیا می تواند در مکان های مناسبی قرار بگیرد؟

نوکیا 3.1 پلاس

نوکیا 3.1 پلاس را با بدنه ی فلزی، صفحه ی بزرگ و باتری 3500 میلی آمپری بزرگ تجهیز کرده است که باید آن را به خوبی در گردونه ی رقابت ها حفظ کند. بدنه ی فلزی آن با توجه به قیمت تلفن، کمی ارزش بیشتری را به آن می افزاید و اگرچه به طور کلی می توان گفت که این گوشی همراه با عناصری مانند دوربین دوتایی و اسکنر اثر انگشت به خوبی مجهز سازی شده است، درگاه میکرو USB شاخصی است که نشان می دهد نوکیا 3.1 پلاس یک پیشنهاد میان رده ی رو به پایین است.صفحه نمایش 720 x1440 دارای 6 اینچ است و از نسبت ابعاد18: 9  برخوردار است و برای فیلم های صفحه گسترده ایده آل است. با پشتیبانی از اندوید  8.1، به روزرسانی اندروید  Pie همانطور که توسط برنامه به روزرسانی Android Pie نوکیا نشان داده شده است، قریب الوقوع است.با وجود حافظه 16 یا 32 گیگابایتی، وجود یک جایگاه کارت حافظه بسیار خوب است. در عین حال، چیپ ست MediaTek در نوکیا 3.1 پلاس کاملاً میان رده است.

نوکیا 3.1 پلاس در رنگهای خاکستری تیره، سیاه و آبی موجود است و با اینکه کمی بی ذوق است، بسیار خوب به نظر می رسد. این گوشی براق ترین گوشی موجود در بازار نیست، و در دست نیز احساس جالبی به شما نمی دهد، اما هنوز هم بدون اینکه خیلی دست و پا گیر باشد، می توانید با در دست گرفتن آن احساس راحتی کنید.

قسمت پشتی نوکیا 3.1 پلاس، پایین و دو طرف این گوشی از فلز مات است و در قسمت بالا نوار پلاستیکی قرار دارد که آنتن ها را در خود جای داده است. احساس لغزندگی نمی کند، و فلز سخت و سرد آن را از حالت  زیبایی برخوردار می کند.با گفتن این نکته، احساس ناخوشایندی که در هنگام خراشیدن سطح یک تخته سیاه به شما دست می دهد را به یاد می آورید؟ (اگر تخته سیاه ها را به خاطر دارید)، این همان احساسی است که هنگام خراشیدن بدنه ی فلزی نوکیا 3.1 به شما دست می دهد. این کار چندان هم احساس خوبی ندارد ، پس بهتر است از انجام این کار خودداری کنید.

بنابراین، در حالی که این تلفنی است که به طور قطع احساس ارزان بودن به شما نمی دهد، اما احساسی که هنگام به دست گرفتن به عنوان مثال مدل های ارزانتر Honor 9 Lite یا Moto G6 Play به شما دست می دهد را نیز ندارد.

بلندگو ی مونو و پورت میکرو USB در پایین 3.1 پلاس قرار دارد، در حالی که دکمه های صدا در سمت راست قرار گرفته اند و یک جک هدفون در قسمت بالا قرار دارد. در پشت آن اسکنر اثر انگشت قرار دارد که در زیر برجستگی قرار دارد که دوربین دوتایی در آنجا قرار گرفته است.

نوکیا 3.1 پلاس

صفحه نمایش نوکیا 3.1 پلاس با اندازه ی شش اینچ و با رزولوشن 720 x 1440، زیبا و بزرگ بوده و به همان اندازه که از قیمت آن انتظار می رود، تیز است.

نسبت 18: 9 بدان معنی است که تلفن برای فیلم های صفحه گسترده بهینه شده است، و به نظر می رسد در چارچوب صفحه نمایش های رایج بوده و دارای حاشیه های کوچکتر از نسخه های قدیمی تر، گوشی های با نسبت 16: 9 در محدوده ی قیمت مشابه مانند آیفون 6 به روز شده یا نوکیا 6 یا سامسونگ Galaxy J6 (2017) جدید است.

صفحه های IPS مانند نمایشگرهای نوکیا 3.1 پلاس عموماً سفیدی و درخشش بسیار خالص ارائه می دهند اما پانچ، پاپ و غنای کمتری نسبت به OLED ها دارند، بنابراین جای تعجب نیست که این 6 اینچ با کارایی مقرون به صرفه کمی روشن تر و کمی تاریک تر از بیشتر تلفن های هوشمند برتر باشد. نوسانات رنگ کاملا قابل توجه نیست و تصاویر کمی مسطح تر از آنچه دوست داریم به نظر می رسند، اما نسبت وضوح از زاویه های دید مختلف همچنان چشمگیر است.

تنظیمات صفحه نمایش محدود به اصول اولیه موجود در گوشی های اندرویدی است. درخشندگی خودکار، تغییر اندازه متن و... هیچ کدام از کنترل های گرانول تر، مانند تنظیم تنالیته ی رنگ، همانطور که در Honor 10 Lite وجود دارد، یافت نمی شود.

با این حال نور شبانه به اندروید  8.1 بستگی دارد، و بنابراین این بدان معنی است که نوکیا 3.1 Plus می تواند هنوز هم از نور آبی مضر جلوگیری کند تا شما خواب شبانه ی راحتی داشته باشید.

 

قیمت و در دسترس بودن نوکیا 3.1 پلاس

تلفن های تولید شده توسط HMD Global با نام تجاری جدید نوکیا در سراسر اروپا و هند محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. نوکیا 3.1 plus بالاتر ازNokia 3.1 و پایین تر از Nokia 6.1 قرار می گیرد و هزینه ی پرداختی بسیار ارزان تر از خدمات ارائه شده در آن است.برای همان مقدار از پول نقد، شما می توانید به عنوان مثال Moto G6 Play را انتخاب کنید، اما با داشتن صفحه نمایش بزرگتر و بدنه تمام فلزی، آخرین تلفن نوکیا قطعاً قابل رقابت است.

نوکیا 3.1 پلاس 

باتری

یکی دیگر از نکته ی برجسته ی این تلفن باید باتری پر قدرت 3،500 میلی آمپری آن باشد. ما معمولاً چنین باتری های بزرگی را در تلفن هایی که از رده بالایی برخوردار نیستند مشاهده نمی کنیم و با توجه به کمی میزان مصرف باتری ​​یک پردازنده ی میان رده، حداقل روی کاغذ و هنگام محاسبه، عملکرد باتری نوکیا 3.1 Plus نوید بخش است.یک دونده ماراتن واقعی! نوکیا 3.1 Plus ادعا می کند که قدرت تامین چندین روز باتری را داشته و در عین حال یک تجربه سریع و عالی از Android One را به همراه سخت افزار مناسب ارائه می دهد.

HMD Global توانسته است نوکیا را به عنوان برندی معرفی کند که برای هر بودجه ای، تلفن های هوشمند باکیفیتی ارائه می دهد. با استفاده از Android One، کاربران نیازی به نگرانی در مورد باگ های ناخواسته ندارند.

 

پردازنده ها

پردازنده های آن Mediatek Helio P22 MT6762 SoC و PowerVR GE8320 کمی سریع تر هستند. با این حال، حافظه RAM و eMMC آن که به ترتیب 2 و 16 گیگابایت است، اصلاح نشده. دوربین پشتی دارای تنظیمات لنز دوگانه (13 + 5 مگاپیکسل) است و به دلیل بزرگتر بودن صفحه نمایش 6 اینچی این دستگاه از نظر اندازه رشد کرده است.

پردازنده: Mediatek Helio P22 MT6762PowerVR GE8320، آداپتور گرافیکیPowerVR GE8320، حافظه: 2048 MB، LPPDDR3 (2 گیگابایت یا 3 گیگابایت)، حافظه:16 GB eMMC Flash ، 16 گیگابایت

قاب

این قاب از آلومینیوم محکم و پوششی به رنگ آبی مات ساخته شده است. دهانه های محکم با دقت بالایی ماشین کاری شده و تمام دکمه ها در سمت راست قرار دارند. صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی در قسمت جلوی صفحه ای که از حاشیه ی کمتری برخوردار است، واقع است. بر خلاف تلفن های هوشمند دیگر، نوکیا 3.1 Plus دارای یک شکاف برای قرار دادن دوربین جلویی نیست بلکه یک باند باریک در بالای صفحه نمایش قرار دارد. حسگر اثر انگشت در قسمت عقب در قسمت یک سوم پایین قرار دارد و به راحتی برای دست چپ و راست قابل دسترسی است. دوربین پشتی و فلاش LED نیز در بالای حسگر اثر انگشت قرار گرفته اند.

 

اتصال

نوکیا 3.1 پلاس با استفاده از Mediatek Helio P22 MT6762 SoC و یک PowerVR GE8320 دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی eMMC است. این پیکربندی سخت افزاری کمی بهتر از میانگین گوشی هوشمند سطح ورودی است و حافظه ی داخلی با کارت حافظه ی حداکثر 400 گیگابایتی قابل آپگرید است. با استفاده از جایگاه های جداگانه برای کارت حافظه و دو سیم کارت نانو، قابلیت نصب سیم کارت دوگانه ی تلفن به علاوه ی نصب کارت حافظه مانعی ندارد.

 

به علاوه ی بلوتوث 4.1، این تلفن هوشمند همچنین از جک هدفون 3.5 میلی متری برای بلندگوها یا هدفون های آنالوگ سیمی و درگاه microUSB در پایین برای شارژ و همچنین انتقال اطلاعات از طریق دستگاه و به دستگاه بهره می برد. متأسفانه، این گوشی فقط از USB 2.0 پشتیبانی می کند.

 نوکیا 3.1 پلاس

چرا گوشی نوکیا 3.1 Plus  را بخریم؟

نقاط مثبت:

صفحه نمایش عالی نسبت به قیمت، رابط کاربری Android One  بسیار دلپذیر و خوش دست است و عمر باتری عالی.

نقاط منفی:

درگاه میکرو یو اس بی بسیار قدیمی است، فقط 16 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه دارد و بلندگوی تکی.

ویژگی های کلیدی

• بدنه فلزی

• صفحه نمایش HD 18: 9

• باتری بزرگ 3500 میلی آمپر

نظرات کاربران نوکیا 3.1 پلاس

-تنها مشکل نوکیا 3.1 پلاس نمایشگر LCD است. دوربین عالی است، عمر باتری خوبی دارد، پردازنده عالی است و در دست گرفتن آن احساس عالی به شما می دهد.

 -نوکیا 3.1 پلاس می تواند بازی PUBG را بسیار نرم بازی کند! شما فقط باید ابزار GFX را بارگیری کنید.

-من به تازگی گوشی نوکیا 3.1plus را خریده ام و هرگز از خریدن آن پشیمان نخواهم شد. گوشی بسیار زیبا است و همه چیز آن به صورت فوق العاده ای کار می کند حتی اگر فضای داخلی حافظه پر باشد...این یک گوشی بسیار قوی است. تلفن من از ارتفاع بلندی روی زمین افتاد اما هیچ اتفاقی برای آن نیافتاد و همه چیز آن همچنان کار می کرد. من عاشق این گوشی هستم اما به نظر من نوکیا باید تلاش کند تا میزان امنیت گوشی را با قابلیت ردیابی گوشی در صورت گم شدن تقویت کند. حتی اگر گزینه ی مورد نظر روی گوشی خاموش شده باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek 6737
پردازنده ‌مرکزی
ARM Cortex-A53
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.3 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-T720 Mp2
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
128 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
5.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720×1280 پیکسل
تراکم پیکسلی
294 پیکسل بر هر اینچ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
رزولوشن عکس
8.0 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
8.0 مگاپیکسل
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
نسخه7 (نوقا)
ابعاد
143.4 × 71.4 × 8.48 میلی‌متر
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
موسیقی
+eAAC , Flac , MP3 , WAV , WMA
ویدئو
DivX , H.264 , MP4 , WMV , XviD
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
حس‌گرها
روشنایی (Light) , ژیروسکوپ (Gyro) , شتاب‌سنج ( Accelerometer ) , فشارسنج ( Barometer ) , قطب‌نما (Compass) , مجاورت ( Proximity )
فیلمبرداری
1920x1080 (1080p HD)
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1 Plus دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1 Plus دو سیم کارت Nokia 3.1 Plus Dual Sim Mobile Phone
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
ابعاد
143.4 × 71.4 × 8.48 میلی‌متر

پردازنده

تراشه
Mediatek 6737
پردازنده ‌مرکزی
ARM Cortex-A53
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.3 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-T720 Mp2<br />

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
128 گیگابایت

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش
5.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720×1280 پیکسل
تراکم پیکسلی
294 پیکسل بر هر اینچ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac

دوربین

رزولوشن عکس
8.0 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
8.0 مگاپیکسل
ویدئو
DivX , H.264 , MP4 , WMV , XviD

صدا

موسیقی
+eAAC , Flac , MP3 , WAV , WMA

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
نسخه7 (نوقا)
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت

حسگر ها

حس‌گرها
روشنایی (Light) , ژیروسکوپ (Gyro) , شتاب‌سنج ( Accelerometer ) , فشارسنج ( Barometer ) , قطب‌نما (Compass) , مجاورت ( Proximity )

سایر ویژگی‌ها

فیلمبرداری
1920x1080 (1080p HD)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم