برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ال جی مدل K62 دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

LGK62 Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

LG K62 Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 48 - 5 - 2 -  2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی LG K62

سری رقابتی K ال‌جی، امکانات مناسبی را به کاربران این سری، ارائه می‌دهد. خط تولید K برای رقابت شرکت ال‌جی در بازار میان‌رده‌ها، تاسیس شده. ال‌جی که نام آن در بازار گوشی‌های هوشمند، کم شنیده می‌شود، قصد دارد تا با محصولات این‌ سری، ضمن پس گرفتن نام خود، یک رقابت جدی را آغاز کند؛ که البته باید بررسی کرد و دبد، آیا ال‌جی می‌تواند، از این رقابت، سربلند، بیرون بیاید.

عمده تولیدات این سری، با یک زبان طراحی عمومی و مشترک، عرضه می‌شوند؛ اکثر اسمارتفون‌های خط تولید K که زبان طراحی مشترک دارند، با سخت‌افزاری تقریبا مشابه، معرفی شده‌اند. ال‌جی، قصد داشته تا با ارائه دوربین‌های چندگانه بر روی محصولات سری رقابتی خود، کمی به بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده، جو بدهد.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات ال‌جی K62

طراحی « LG K62» با بسیاری از هم‌خانواده‌های خود، شباهت زیادی دارد و این شباهت می‌تواند، به اسم و رسم یک اسمارتفون میان‌رده رقابتی، لطمه زیادی بزند. سخت‌افزار « LG K62» هم مانند طراحی آن، با برادران خود، اشتراکات زیادی دارد؛ اما این اشتراکات، تا آن حدی زیاد نیستند، که این اسمارتفون را با بقیه محصولات سری K یک‌سان بشماریم.

طراحی « LG K62» به رای بازار گوشی‌های هوشمند، نزدیک است و به‌طور خلاصه‌وار می‌توان، طراحی « LG K62» را یک طراحی بازارپسند بدانیم؛ اما شباهت طراحی « LG K62» و « LG K52» غیرقابل چشم‌پوشی است و این موضوع، سبب می‌شود تا « LG K62» را همان « LG K52» بخوانیم، که برای جلب توجه بازار، دوباره تولید و توزیع شده.

سخت‌افزار موجود در « LG K62» را هم‌سان با دیگر محصولات این سری، معرفی نمی‌کنیم؛ اما شباهت ترکیب سخت‌افزاری « LG K62» با محصولات دیگر سری K توجه هر کاربری را جلب خواهد کرد. درمورد سخت‌افزار محصولات سری K نمی‌شود، انتظارات کاربر را بالا برد؛ چراکه سخت‌افزار « LG K62» و باقی محصولات سری K برای مصارف بسیار سنگین، مناسب نیستند.

در جنوب غربی چین، پس از کشور کره شمالی، به کره جنوبی خواهیم رسید، که مساحت آن، تقریبا یک شانزدهم مساحت ایران است؛ تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند در این کشور، به نمایشگر میان‌رده‌های خود، اهمیت چندانی نمی‌دهند. البته در میان‌رده‌های سامسونگ و ال‌جی، نمایشگر با رزولوشن بالا، پیدا می‌شود؛ اما در حالت کلی، نمایشگر‌های میان‌رده‌های این دو شرکت با حداقل رزولوشن، روانه بازار می‌شوند.

LG K62

ال‌جی K62: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « LG K62» به طراحی میان‌رده‌های خانواده ال‌جی رفته. این طراحی که برای بسیاری از میان‌رده‌ها، استفاده می‌شود، زیبایی خاصی دارد. پنل جلویی، محتوی نمایشگر و دوربین سلفی است. طبق عادت، پنل پشتی با دوربین اصلی چهارگانه، همراه شده و پنل از کنترلر‌های صدا، دکمه گوگل اسیستنت، دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه شارژ Type-C، حمایت می‌کند.

در پنل جلویی « LG K62» دوربین سلفی با طراحی مدرن حفره به این پنل، اضافه شده. طراحی حفره، نسبت به طراحی ناچ، ارجحیت دارد؛ چراکه در این طراحی، نمایشگر با حاشیه‌های نسبتا کم‌تر، همراه می‌شود. نمایشگر « LG K62» به لطف طراحی حفره، همان حاشیه‌های نسبتا کم‌تر را دارد. حواشی، بسیار متقارن در دور تا دور نمایشگر، پخش شده‌اند.

در گوشه بالایی قاب پشتی، دوربین اصلی، قرار گرفته. دوربین‌های اصلی سری K معمولا از چهار سنسور، تشکیل می‌شوند و « LG K62» از این رسم خانوادگی، مستثنی نیست. چهار سنسور دوربین اصلی و متعلقات آن، درون یک قاب بیضی شکل، حضور دارند. طراحی قاب پشتی « LG K62» به‌نظر، مات می‌رسد؛ طراحی‌های مات از لوکس بودن ظاهر اسمارتفون، جلوگیری می‌کنند؛ اما نسبت به طراحی‌های صیقلی و صاف، لک کم‌تری به خود می‌گیرند.

به نظر می‌رسد در سمت چپ فریم « LG K62» کنترلر‌های صدا، فراخوان فیزیکی دستیار گوگل و اسلات سیم‌کارت، قرار داشته باشند. در سمت راست فریم هم، شاهد دکمه پاور هستیم، که حسگر اثر انگشت را هم به دنبال خود دارد. « LG K62» با ابعاد ۱۶۵ در ۷۶.۷ در ۸.۴ میلی‌متر، وزن ۱۸۶ گرم و رنگ‌های سفید، آبی آسمانی و قرمز، عرضه می‌شود.

LG K62

ال‌جی K62: نمایشگر

میان‌رده‌های تمام برندها، دوست دارند تا با پنل نمایشی IPS LCD همراه شوند. این پنل نمایشی، قیمت مازادی به مدل مدنظر، اضافه نمی‌کند؛ در عین حال هم انرژی کمی مصرف می‌کند و زاویه دید خوبی هم دارد. استفاده از یک پنل نمایشی IPS LCD در « LG K62» ایرادی ندارد و حتی خوب هم هست، اما رزولوشن کم این نمایشگر، باعث ناراحتی ما می شود.

با این‌که رزولوشن یاد شده، با استاندارد بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده، هم‌خوانی دارد؛ اما ما مقادیر بالاتر را به این رزولوشن، ترجیح می‌دهیم. رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰، برای تماشای فیلم و سریال، شایسته است. اما این رزولوشن کم، بر روی تراکم پیکسلی نمایشگر « LG K62» تاثیر خود را گذاشته و ما حالا مقدار ۲۶۶ پیکسل بر هر اینچ را برای نمایشگر این اسمارتفون می‌بینیم.

قطر نمایشگر « LG K62» با قطر دیگر نمایشگر‌های محصولات این سری، یک‌سان است. قطر ۶.۶ اینچی، ما را به‌یاد بسیاری از اسمارتفون‌های سری K ال‌جی می‌اندازد. نمایشگر « LG K62» با مساحت ۱۰۵ سانتی‌متر مربعی خود، توانسته تا ۸۳ درصد از فضای پنل جلویی را صرف خود کند.

ال‌جی K62: سخت‌افزار و نرم‌افزار

نمی‌توان با نظری، تدقیق شده، درمورد رابط کاربری « LG K62» نظر محکمی داد؛ اما این اسمارتفون با اندروید نسخه ۱۰، پا به بازار گوشی‌های هوشمند خواهد گذاشت. دستیار صوتی گوگل که در بخش طراحی از آن، نام بردیم، چه کاربردی دارد؟ دستیار گوگل می‌تواند، اخبار را برای شما بخواند، عکس به‌خصوصی را برای شما پیدا کند، می‌تواند اطلاعاتی از وضعیت آب و هوایی به‌ کاربر خود بدهد، مسائل مهمی که به‌آن گفته می‌شود را یاد‌آوری کند و .....

چیپست « LG K62» با زحمات بی‌شائبه شرکت مدیاتک، ساخته شده. قلب تپنده این اسمارتفون با نام MT6765 Helio P35 و لیتوگرافی ۱۲ نانومتری، معرفی شد. این چپست هشت‌هسته ای که از هم‌کاری چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، پدید آمده، را نمی‌توان برای کاربری‌های فوق سنگین، درنظر گرفت.

چیپست گرافیکی هم تا اندازه تراشه، قابلیت کاربری دارد؛ یعنی نمی‌توان آن را برای پردازش برنامه‌هایی با گرافیک بسیار بالا، آماده کرد. چیپست گرافیکی « LG K62» با نام PowerVR GE8320 معرفی شده. این اسمارتفون مانند بسیاری از سر برآوردگان سری K ال‌جی با رم ۴ گیگابایتی، به‌فروش می‌رسد. البته برای حافظه داخلی « LG K62» می‌توانید روی دو مقدار ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت، حساب باز کنید. کاربر می‌تواند با استفاده از درگاه microSDXC مقدار حافظه در دسترس خود را افزایش دهد.

ال‌جی K62: دوربین

اگر در قسمت بالایی قاب مستطیلی شکل دوربین اصلی، یک مربع را تجسم کنید؛ هر یک از سنسور‌های دوربین « LG K62» دقیقا بر روی یکی از زوایای این مربع، مقرر شده‌اند. در زیر این چهار سنسور، فلش دوگانه ال‌ای‌دی آمده. یکی از نکات جالب نرم‌افزاری دوربین « LG K62» گزینه‌ای است، که با آن می‌توانید، لایو مستقیمی را در کانال یوتیوب خود، شروع کنید. دوربین اصلی « LG K62» با سنسور‌های زیر، همراه است:

  • لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8

  • لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و بازه دید ۱۱۵ درجه

  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

کاربر « LG K62» می‌تواند، امید داشته باشد، که با کمک سنسور تشخیص عمق به لنز اصلی بتواند، عکس‌های چهره مناسبی را ثبت کند. دوربین سلفی از یک لنز کم‌یاب ۲۸ مگاپیکسلی، تشکیل شده. دوربین اصلی، قابلیت عکس‌برداری HDR را دارد، اما درمورد این قابلیت برای دوربین سلفی، چیزی گفته نشده؛ اما دوربین سلفی، پابه‌پای دوربین اصلی می‌تواند، با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری کند.

LG K62

ال‌جی K62: باتری

باتری لیتیم-پلیمری « LG K62» برای دنبال‌کنندگان سری K ال‌جی، مورد آشنایی است. این باتری با حجم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در بسیاری از محصولات سری ‌K این شرکت دیده‌ایم. « LG K62» از فناوری شارژ سریع، پشتیبانی نمی‌کند؛ اما به دلیل نکات سخت‌افزاری، باتری آن، طول عمر بالایی خواهد داشت.

مشاوره در خرید ال‌جی K62

با این‌که « LG K62» برای استفاده‌های بسیار سنگین، توصیه نمی‌شود، آن را برای اکثر مصرف‌کنندگان، مناسب، معرفی می‌کنیم؛ چراکه این اسمارتفون می‌تواند، از اکثر خواسته‌های کاربر خود، حمایت کند، اما باز تذکر داده می‌شود، که این اسمارتفون برای مصارف گیمینگ سنگین، مناسب نیست. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
165x76.7 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
186 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
(LTE (unspecified
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚115
دریچه دیافراگم f/2.2
سایز سنسور 1/5.0 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
28 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ال جی مدل K62 دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل ال جی مدل K62 دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
165x76.7 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
186 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
(LTE (unspecified
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚115<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> سایز سنسور 1/5.0 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
28 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم