برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ال جی مدل W30 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

LGW30 Dual SIM 32GB RAM 3GB Mobile Phone

LG W30 Dual SIM 32GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 12- 13- 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
32 گیگابایت
9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی ال جی W30

گوشی W30 nv ماه جولای سال ۲۰۱۹ همراه با پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار شد. این گوشی تنها از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی آن در کنار کم مصرف بودن ‌‌ذاتی گوشی بسیار فوق‌العاده است. دوربین اصلی گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و می‌تواند عملکرد خوبی در عکس‌برداری نور روز داشته باشد. استفاده از اندروید ۹.۰ و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک از دیگر قابلیت‌های این گوشی ال جی  است.

معیارهای خرید گوشی ال جی W30

صفحه نمایش بزرگ با فناوری IPS LCD

صفحه نمایش گوشی W30 در ابعاد ۱۶۲.۷ در ۷۸.۷ در ۸.۵ عرضه شده است و پنل آن از جنس LCD است. طراحی کلی این صفحه نمایش به‌صورت شیشه‌ای است و در اکثر گوشی‌های مشابه مورد متداولی محصوب می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش ۱۵۲۰ در ۷۲۰ است و از نسبت تصویر ۱۹:۹ برخوردار است. نسبت پیکسل در هر اینچ صفحه نمایش گوشی W30 هم عدد ۲۶۹ را نشان می‌دهد. صفحه نمایش گوشی در بین محصولات هم‌رده بزرگ دیده می‌شود و نسبت آن به کل بدنه‌ی گوشی هم ۸۰.۴ درصد است.

طراحی گوشی w30

رنگ‌های زیبای به‌کار رفته در صفحه نمایش گوشی W30 حس خوبی را هنگام تماشای فیلم و تجربه‌ی بازی‌ها خواهد داشت. مخصوصا کاربرانی که زیاد از شبکه‌ی یوتیوب استفاده می‌کنند، این حس خوب را بیشتر درک خواهند کرد. رنگ‌ها تعادل مناسبی دارند و صفحه نمایش از روشنایی مناسبی برخوردار است. این صفحه نمایش در برابر لک کاملا مقاوم است و بیشتر اوقات تصاویر بکر و واضح خودش را حفظ می‌کند. صفحه نمایش گوشی از یک ناچ U شکل برخوردار است که می‌توانید آن را با تنظیمات ساده به مورد کاربردی‌تری تبدیل کنید. دیدن صفحه نمایش گوشی W30 حتی زیر نور آفتاب هم به‌راحتی امکان پذیر است.

دوربین سه‌گانه با لنز اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی

گوشی W30 از دوبین سه‌گانه بسیار خوبی برخوردار است. سنسور اصلی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و با دیافراگم f/2.0 همراه شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت فوکوس ثابت و دریچه دیافراگم f/2.2 هم در این محصول به‌کار رفته است و همراه با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی، کیفیت خارق‌العاده تصاویر ثبت شده را تضمین خواهند کرد. دوربین اصلی از سنسور IMX486 سونی استفاده می‌کند که در محصولاتی همچون زنفون مکس پرو M2 ایسوس هم به‌کار رفته بود.

متاسفانه سیستم فوکوس خودکار دوربین کارایی مناسبی ندارد و هر زمان که نیاز به فوکوس داشته باشید، باید آن را در عرض یک ثانیه‌ی کوتاه تنظیم کنید. در نور روز کیفیت تصاویر بسیار عالی است، اما اشیایی که در فاصله‌ی نزدیک به هم قرار دارند، از جزئیات کمتری برخوردارند. کلوزآپ‌ها عملکرد بهتری دارند و هنگام عکس‌برداری می‌توانید از شاتر قابل توجه آن لذت ببرید. کلا سوژه شما باید بعد از فشار دادن دکمه دیافراگم، به‌مدت دو ثانیه منتظر بماند تا تصویر با کیفیت بهتری گرفته شده و تیرگی در آن ایجاد نشود. جا‌به‌جایی سنسورهای اولترا واید و اصلی در گوشی W30 تاثیر بسیار خوبی در زمینه منظره‌یابی توسط دکمه‌ی مخصوص گوشی داشته سات. با اینکه عکس‌های عریض گوشی جزئیات کمتری را نشان می‌دهند، اما می‌توانید از حالت‌های عکس‌برداری دیگری همچون پانوراما، تایم لپس، اسلوموشن، بوکه‌ها و حالت‌های جذاب عکس‌برداری در شب استفاده کنید.

دوربین گوشی w30

عملکرد عالی قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری دوربین

با استفاده از حالت بوکه گوشی W30، می‌توانید سطح تاری پس زمینه را تنظيم کنید، اما در نظر داشته باشید که بعد از عکس‌برداری، دیگر قابل تنظیم نیست. تشخیص لبه کمی در گوشی W30 ال جی جلوه‌ی خوبی ندارد و مواقعی کاربرد دارد که بخواهیم از اشیا ثابت عکس‌برداری کنیم. متوجه شدیم که نرخ فریم در منظره‌ها کمی اف پیدا می‌کند و شفافیت موردانتظار را در یک شات عالی نخواهیم داشت. اما در حالت کلی عکس‌برداران حرفه‌ای می‌توانند این چالش‌ها را پشت سر گذاشته و یک تجربه عالی و بی‌نظیر با دوربین سه‌گانه ال جی W30 داشته باشند.

شب هنگام، دیافراگم‌های باریک هر دو سنسور، در ثبت با جزئیات تصاویر شکست می‌خورند و معمولا تصاویر تاریکی را شاهد هستیم. البته می‌توانید با استفاده از حالت تاریک دوربین، شفافیت را به تصاویر خود برگردانید. اما هنوز هم جزئیات کمی را شاهد هستیم. گفتنی است که حالت شب را می‌توانید در سنسور اولترا واید هم به‌کار ببرید.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته در جلوی گوشی، تصاویر سلفی قابل قبولی را ثبت می‌کند و معمولا مشکلی از نظر جزئیات و کیفیت ندارد. حتی می‌توانید هایلایت‌های خود را با قابلیت HDR ثبت کنید. گفتنی است که کیفیت این دوربین در نور کم، حالت متوسطی دارد، اما هنوز هم برای دوربین سلفی زیبا و چشم‌نواز است. این دوربین می‌توان بافت‌های پوستی اشخاص را هم صاف و زیبا کند.

فیلم‌برداری 1080p با دوربین

گوشی W30 می‌تواند تا حداکثر کیفیت 1080p فیلم‌برداری کند، اما هیچ‌کدام از این سنسورها دارای تثبیت‌کننده الکترونیکی نیستند. کیفیت تصاویر بسیار خوب است و معمولا نواحی روشن در فیلم بهتر دیده می‌شوند. فوکوس خودکار معمولا در همه‌ی حالت‌ها خوب کار می‌کند و کاربران مشکلی از این بابت نداشته‌اند.

رابط کاربری گوشی w30

رابط کاربری سریع و روان با استفاده از اندروید ۹.۰

گوشی W30 رابط کاربری اندروید منظم و خوبی دارد و می‌تواند تسک‌های شما را پشتیبانی کند. جابه‌جایی بین منو‌ها سریع‌تر شده است و به‌لطف استفاده از یک رم بالا، برنامه‌ها نیازی به بارگیری طولانی مدت ندارند. با این حال ممکن است عملکرد SoC کمی ضعیف باشد و شاهد لگ یا متوقف شدن اجرای برنامه‌ها در حالات خاص باشیم. احتمالا هنگام اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین، امتیاز بالایی به گوشی W30 ال جی نخواهید داد، اما بهتر است این عملکرد را با قیمت گوشی ال جی W30 هم بررسی کنید تا کمی با منطق نسبت به مقایسه گوشی با دیگر محصولات واکنش نشان دهید.

عملکرد گرافیکی عالی گوشی W30

به‌عنوان مثال بازی PUBG Mobile به‌طور پیش فرض در پایین‌ترین سطح گرافیکی تنظیم می‌شود و حتی در این حالت هم شاهد کند شدن بازی در جاهای شلوغ هستیم. اما این روند صرفا در مورد بازی‌های بزرگ است و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 گوشی W30 هنگام اجرای بازی‌های ساده‌تری همچون اودیسه آلتو عملکرد خوبی دارد.

گوشی W30 زیاد داغ نمی‌کند، اما هنگام اجرای بازی‌های سنگین شامل استثنا خواهد بود. اسپیکر مونو قابلیت ارائه حجم صدای بلندی دارد، اما معمولا کیفیت در تن‌های بالا دچار تزلزل می‌شود.

باتری خارق‌العاده ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و دوام بالای آن حتی در شرایط استفاده‌ی سنگین

جالب است بدانید که حتی هنگام استفاده‌ی سنگین از دوربین گوشی W30 و اجرای بازی‌های سنگین، باتری عملکرد خوب خود را از دست نمی‌دهد. گوشی ال جی W30 به‌طور ذاتی کم مصرف است و اگر وضوح صفحه نمایش را در حالت HD قرار دهید، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی گوشی ماندگاری بسیار بیشتری را خواهد داشت.

در تست‌های انجام شده مشخص شد که باتری در حالت HD می‌تواند ۲۳ ساعت و ۲۱ دقیقه دوام داشته باشد که آمار بسیار خوبی است. در استفاده‌ی عادی از گوشی W30، می‌توانید یک روز و نیم آن را تنها با یک‌بار شارژ روشن نگه دارید. گوشی W30 از یک آداپتور ۱۰ واتی استفاده می‌کند که برای شارژ کامل آن تنها دو ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

باتری غیرقابل تعویض گوشی W30 از لیتیوم پلیمر ساخته شده است و اقلام عادی را در خودش به‌همراه دارد. گوشی از حسگرهای متفاوتی هم استفاده می‌کند که می‌توان به حسگر شتاب سنج، حسگر مجاورت و ژیروسکوپ اشاره کرد.

باتری گوشی w30

طراحی خوش دست و زیبا

گوشی W30 به‌لطف بدنه‌ی پشتی با طرح آلومینیومی که از پلاستیک دو و نیم بعدی پوشیده شده است و همچنین استفاده از یک روکش کرومی، ظاهر بسیار شیک و جالبی پیدا کرده است. رنگ پلاتینیوم خاکستری از نظر ظاهری بسیار جذاب و چشم‌نواز است، اگرچه اگر می‌خواهید تفاوت واقعی را احساس کنید، می‌توانید رنگ Thunder Blue این گوشی را به‌کار ببرید. شیشه جلویی و کناری آن دارای لبه‌های گرد است که باعث می‌شود گوشی W30 از نظر نگهداری، محصول بسیار خوش دست و راحتی باشد. این گوشی با داشتن وزن ۱۷۲ گرمی خیلی سنگین نیست، اما ضخامت ۸.۵ میلی متری آن کمی از دیگر گوشی‌های این برند بیشتر است.

دکمه‌های پاور و حجم صدای ال جی W30 فاصله چندانی از هم ندارند، بنابراین به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. گوشی W30 احساس خوبی به‌شما خواهد داد و پلاستیک استفاده شده در آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. طی تست‌های انجام شده، هیچ خط و خشی در پشت لمینیت گوشی دیده نشد که خبر خوبی برای بسیاری از خریداران محسوب می‌شود. علارغم اینکه وضوح صفحه نمایش تنها HD+ است، تصاویر و متون وضوح بسیار خوبی دارند و کمبودی در این زمینه نخواهید یافت. گویا سازندگان از شیشه‌های تقویت شده در گوشی W30 استفاده نکرده‌آند، اما در طول دوره استفاده از آن هیچ خط و خشی روی آن نخواهد افتاد.

گوشی W30 ال جی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها با VoLTE و دیگری با ViLTE کار خواهند کرد و هردو از نوع نانو خواهند بود. نکته منفی این قضیه در اینجاست که هنگام استفاده از سیم کارت دوم، دیگر نمی‌توانید از میکرو اس دی استفاده کنید و این دو اسلات مشترکی باهم دارند. خبر بدتر این است که احتمال خیلی زیاد از microSDXC باید استفاده کنید، چرا که حافظه داخلی گوشی تنها ۳۲ گیگابایت است.

سوکت هدفون در بخش بالایی گوشی قرار دارد و اسپیکر و پورت میکرو USB هم در قسمت پایین گوشی جای گرفته‌اند. در این زمینه باید گفت که محصولات رقیب همچون نوکیا ۵.۱ پلاس و ردمی نوت ۷ از USB Type-C برخوردارند و این روند ممکن است برای برخی‌ها ناامید کننده باشد. استانداردی که معمولا در گوشی‌های میان‌رده و بالارده استفاده می‌شود و ال جی در این زمینه کمی عقب مانده است.

صفحه نمایش کوچک LED

گوشی از صفحه نمایش ضخیم و دارای حاشیه‌ استفاده می‌کند که مخصوصا در قسمت پایین چین خوردگی‌های آن دیده می‌شود. ال جی از یک LED برای نوتیفیکیشن‌های گوشی W30 استفاده کرده است که شکاف کوچکی به آن اختصاص داده شده است. خیلی از کاربران این صفحه نمایش استقبال کرده‌اند. به‌شیوه‌های نرم‌افزاری می‌توانید ظاهر این شکاف را تعییر دهید و سبک پیش فرض آن را به dewdrop تغییر دهید. در این حالت می‌توانید دید این بخش را کمی کاهش دهید یا به صورت کامل آن را ماسک کنید. در این حالت هنگام پخش ویدیوهای یوتیوب، از این صفحه نمایش کوچک هم استفاده می‌شود.

در قسمت پشتی گوشی W30 سه دوربین در سمت چپ و یک سنسور اثر انگشت بزرگ در وسط قرار دارد. این سنسور عملکرد بسیار خوبی برای تائید هویت شما دارد و هنگام لمس آن، بازخورد حیرت انگیز آن را حس خواهید کرد. ال جی W30 از قابلیت تشخیص چهره هم برخوردار است، اما عملکرد مناسبی در تاریکی ندارد و نمی‌توانید به آن دل ببندید.

تراشه متوسط مدیاتک و قابلیت‌های دیگر

گوشی W30 ال جی از تراشه مدیاتک هلیو P22 SoC بهره می‌برد که قبلا در گوشی‌هایی همچون Realme C2 هم به‌کار رفته است. ال جی می‌توانست از مدل‌های بهتری همچون Helio P60 هم استفاده کند تا کمی عملکرد بهتری در رقابت با محصولات مشابه داشته باشد.

گوشی W30 تنها در یک پیکربندی عرضه شده است و آن هم ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. وای‌فای دوگانه در این محصول به‌کار رفته است و بلوتوث 4.2 هم یکی دیگر از قابلیت‌های آن است. مجموعه امکاناتی دیگری همچون رادیو و USB-OTG هم در این پیکربندی یافت می‌شوند. ال جی W30 از مجوزهای محدودی استفاده می‌کند و این بدان معنی است که نمی‌تواند درخواست کیفیت‌ بالاتری همچون HD را از شبکه‌هایی نظیر نتفلیکس دریافت کنید.

در قسمت نرم‌افزاری گوشی W30 می‌توان گفت که اندروید ۹.۰ عملکرد بسیار خوبی دارد و هنگام راه‌اندازی گوشی می‌توانید بسته امنیتی مخصوص ماه می ۲۰۱۹ را دریافت کنید. به‌طور پیش فرض سبک جهت یابی اندروید ۹.۰ در گوشی W30 به‌کار رفته است و می‌توانید از دکمه‌ی مخصوص Home که قابلیت سوایپ دارد، برای جابه‌جایی بین برنامه‌ها استفاده کنید. این قابلیت را در گوشی‌های گوگل پیکسل هم می‌بینیم، اما در این محصول می‌توانید شماتیک رایج سه دکمه‌ای را هم داشته باشید و از برنامه‌ای نظیر Digital Wellbeing استفاده کنید.

گوشی w30

ال جی W30 یک‌سری فناوری تاچ به‌همراه دارد که می‌توان به Panic button برای ایجاد تماس با شماره‌های اضطراری اشاره کرد. این قابلیت با سه‌بار فشار دادن سریع دکمه‌ی پاور گوشی W30 فراهم می‌شود. برای مدیریت بهتر اسکرین شات‌ها هم می‌توانید از بخش تنظیمات میانبرهایی را تعیین کنید و عملکردی بهتری نسبت به دیگر گوشی‌ها داشته باشید.

گزینه‌های بیشتری در زمینه نرم‌افزاری هم وجود دارد که امکان باز نگه داشتن برنامه‌ها در پس زمینه را به‌صورت اجباری فراهم می‌کند. گوشی W30 ال جی هیچ گزینه‌ای برای اجبار برنامه‌ها جهت اجرای فول اسکرین ندارد و می‌توانید استفاده‌ی دلخواهی از صفحه نمایش خود داشته باشید.

چرا ال جی W30 را بخریم؟

ال جی نسبت به سایر برندها سرمایه‌گذاری زیادی برای بازاریابی و ارتقا کیفیت محصولات خود انجام داده است. این روند در گوشی‌های هوشمند بسیار بیشتر دیده می‌شود و همچنان به‌دنبال این است که جایگاه واقعی خود را در بین رقبا پیدا کند. در حالی که برندهایی همچون اوپو، هواوی و ویوو شاهد رشد سالیانه بسیار خوبی در بین گوشی‌های موبایل بوده‌اند، ال جی از این نظر عملکرد چندان خوبی نداشته است.

ال جی اخیرا تمرکز زیادی روی پرچم‌داران خود یعنی سری G و V داشته است، اما این محصولات بسیار گران قیمت هستند و قشر بیشتر کاربران معمولا به‌سراغ دیگر مدل‌های این برند یعنی K و Q می‌روند. این سری‌ها پیشرفت خوبی در طی سال‌های گذشته داشته‌اند و حتی وارد رقابت سنگینی هم با Realme شده‌اند.

این شرکت امیدوار است که با گوشی W30 جدید خود، تمام مشکلات گذشته خود را برطرف کرده و با داشتن باتری مناسب، دوربین عالی و یک نمایشگر شفاف، قشر طرفداران را برای خرید گوشی ال جی W30 علاقه‌مند کند. زمان آن رسیده است که ال جی حرکت بزرگی انجام داده و محصولات خودش را با یک مشخصات خوب و قیمت معقول در اختیار بازار گوشی‌های هوشمند قرار دهد. گوشی W30 کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و می‌تواند از نظر صفحه نمایش قدرتمندش، با محصولات رقبا رقابت کند. عمر باتری فوق‌العاده گوشی باعث می‌شود که حتی تا دو روز با استفاده‌ی معقول از گوشی بهره ببرید. کیفیت ساخت محصولات ال جی همیشه نقل زبان‌ها بوده است و گوشی W30 هم از این قاعده مستثنی نیست. این محصول از یک برند کره‌ای روانه‌ی بازار شده است و می‌تواند در دراز مدت نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند. در کنار این خصیصه‌ی بسیار مهم، رابط کاربری گوشی W30 ال جی هم حالت مشابهی دارد و روان بودن و هنگ نکردن بسیاری از قابلیت‌های گوشی تا دراز مدت پابرجا خواهد بود و این خصیصه معمولا در محصولات برندهای رقیب دیده نمی‌شود.

گوشی w30

نظرات کاربران پس از خرید ال جی W30

کاربران در مواجهه با گوشی‌های برند LG معمولا اعتبار بزرگ آن در نظر می‌گیرند و معتقد هستند که این شرکت هیچ‌گاه گوشی بد نمی‌سازد. البته همان مشکل همیشگی نداشتن ارزش خرید برای این محصولات در مورد گوشی W30 هم صدق می‌کند و گویا این مشخصات با این رده قیمت، هنوز هم به مذاق بسیاری از خریدارن خوش نیامده است. کاربران معتقدند که گوشی‌های ال جی معمولا از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و از برندهایی نظیر سامسونگ عملکرد بهتری دارد. کاربران مشخصات گوشی را بسیار عالی می‌پندارند و معتقد هستند که از نظر عملکرد نرم‌افزاری بسیار عالی است و هیچ لگ و هنگی را مشاهده نمی‌شود.

گوشی W30 باتری بسیار بادوامی دارد و بعد از مدتی دجار افت کیفیت نمی‌شود. عده‌ای از کاربران هم کاستی این گوشی را نسبت به برندهایی همچون سونی و سامسونگ قبول دارند، اما معتقد هستند که عملکرد گوشی W30 نسبت به خیلی از گوشی‌های رقیب از برند شیائومی برتری دارد. آن‌ها این برتری را روی طراحی و کارایی گوشی می‌دانند و عقیده دارند که برتری روی کاغذ نمی‌تواند دلیلی برای مقایسه باشد. بهتر است که کارایی گوشی را در بلند مدت مشاهده کنید تا به کیفیت ساخت عالی گوشی‌های ال جی دست یابید.

عده‌ای از کاربران هم اشاره‌ای به برتری مشخصات فنی دیگر محصولات رقیب دارند و معتقدند که با این رده قیمت می‌توان یک محصول با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی پیدا کرد. کاربران تناسبی در زمینه مشخصات گوشی W30 ال جی با قیمت را مشاهده نمی‌کنند. کاربرانی هم هستند که کره‌ای بودن برند را برتری مهمی می‌دانند و محصولات این برند را بهتر از گوشی‌های چینی می‌دانند. آن‌ها ارزش صرف کردن چنین قیمتی را برای گوشی تائید می‌کنند و معتقد هستند که برتری اصلی گوشی در کیفیت ساخت و کارایی ثابت آن در دراز مدت است.

کاربران اصلی‌ترین مشکل گوشی W30 را در پردازنده آن می‌دانند. مدیاتک نسبت به پردازنده‌های اسنپ دراگون از محبوبیت چندانی در کشور برخوردار نیست و مخصوصا ال جی با استفاده از یک تراشه رده پایین، نظرات منفی بسیاری را به‌سمت خود جذب کرده است. مقایسه در نظرات کاربران و حتی خریداران حرف اول را می‌زند. آن‌ها گوشی‌هایی همچون A20 سامسونگ و ردمی نوت را به‌جای این محصول توصیه می‌کنند و حتی اعتقاد دارند که فاصله به‌قدری زیاد است که نیازی به بحث در مورد بالا بودن قیمت گوشی نسبت به مشخصاتش نیست.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
July 2019
تاریخ شمسی
مرداد 1398
طول و عرض
159x76.5 میلی‌متر
ضخامت
8.2 میلی‌متر
وزن
175 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور1/2.9 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.25 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور1/3.06 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
بسیار عالی

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ال جی مدل W30 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت
گوشی موبایل ال جی مدل W30 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
July 2019
تاریخ شمسی
مرداد 1398

طراحی

طول و عرض
159x76.5 میلی‌متر
ضخامت
8.2 میلی‌متر
وزن
175 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور1/2.9 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.25 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور1/3.06 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم