برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ال جی مدل K50 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابات

LG K50 Dual SIM32GB RAM 3GB Mobile Phone

LG K50 Dual SIM 32GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 13- 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
32 گیگابایت
9.0
4G
3500 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی ال جی K50

ال جی K50 در ماه آگوست سال ۲۰۱۹ همراه با ۳ گیگابایت رم و یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی روانه بازار شد. صفحه نمایش بزرگ، باتری با عمر عالی و امکان استفاده از حافظه جانبی تا حداکثر ۲ ترابایت از بهترین ویژگی‌های این محصول است. یقینا خوش ساخت بودن اصلی ترین ویژگی گوشی های ال جی است و گوشی K50 هم از این قاعده متسثنی نیست. گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

معیارهای خرید گوشی ال جی K50

صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی با پنل IPS LCD

گوشی K50 از یک پنل ۶.۲۶ اینچی استفاده می‌کند که رزولوشنی معادل ۱۵۲۰ در ۷۲۰ را به‌کاربران خود ارائه می‌دهد. این دستگاه حداکثر روشنایی ۴۵۳ نیت را ارائه می‌دهد که در بین گوشی‌های هم رده در رتبه‌های میانی قرار می‌گیرد. کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که خیره شدن بیش از حد به صفحه نمایش گوشی K50، می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مانند گوش درد، چشم درد و سردرد برای برخی از افراد شود. بنابراین توصیه می‌شود که قبل از خرید گوشی ال جی K50 حتما به این موارد دقت کنید.

طراحی گوشی k50

آزمایشات ثابت کرده‌اند که گوشی K50 از کنتراست مناسب ۱،۱۶۴:۱ برخوردار است که در مقایسه با محصولی مانند Q60 عدد کمتری را نشان می‌دهد این مسئله سبب می‌شود که رنگ مشکی در این صفحه نمایش بسیار واضح‌تر نشان داده شود و آزمایش عدد ۰.۴۲ cd/m² را نشان می‌دهد. ال جی از یک فیلتر مخصوص در نرم افزار خود استفاده می‌کند که شدت رنگ نور آبی را تنظیم می‌کند. این قابلیت به‌صورت پیش فرض فعال نیست و بهتر است در صورت دلخواه آن را فعال کنید.

گوشی K50 به‌لطف استفاده از پنل IPS LCD، زاویه دید پایداری دارد و هیچگونه تغییری در روشنایی و رنگ هنگامی که از بغل به گوشی نگاه می‌کنید، نخواهید یافت. صفحه نمایش در نور خورشید عملکرد چندان خوبی ندارد و توصیه می‌شود که هنگام استفاده از گوشی K50 در نور آفتاب، سایه‌ای پیدا کرده و سپس از گوشی استفاده کنید. این صحه نمایش بازتاب بدی هم از نور دارد و چشمان شما را اذیت خواهد کرد.

دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی

گوشی K50 ال جی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی برخوردار است که در یک ماژول دوگانه در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی گوشی K50 هم وجود دارد که کیفیت بسیار خوبی برای تصاویر سلفی شما فراهم می‌کند. این سنسور نه‌تنها در ثبت جزئیات موفق عمل می‌کند، بلکه می‌تواند در تولید رنگ‌های زنده هم موفق عمل کرده و به‌صورت پیش فرض بهترین تنظیمات را برای ثبت تصاویر شما به‌کار خواهد برد. در صورت دلخواه می‌توانید چهار پیشنهاد نرم‌افزاری دوربین گوشی K50 را که در قالب AI-CAM ارائه می‌شود، به‌کار ببرید.

دوربین گوشی k50

به‌همین ترتیب می‌توان گفت که تصاویر تهیه شده توسط دوربین اصلی گوشی K50، در طول روز کیفیت بالاتری دارند و جزئیات‌شان هم بیشتر است. سنسور اصلی اشیا را به‌خوبی از هم جدا می کند و این میزان دقت را در دوربین سلفی هم داریم. سطح زوم تاری محسوسی را برای تصاویر به‌همراه دارد، اما در حالت ماکرو این نکته منفی کمتر به‌چشم می‌خورد. رنگ‌ها و جزئیات در عکاسی شب، به‌سختی قابل تشخیص هستند و به‌هیچ عنوان نمی‌توان دوربین گوشی K50 را برای عکاسی در نور کم مناسب دانست و قیمت گوشی ال جی K50 هم به‌طور خودکار همین حس را به‌کار القا می‌کند. اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین گوشی K50 شامل قابلیت QLens است و کاربران می‌توانند اطلاعاتی در مورد اشیای موجود در تصویر تهیه شده را در سطح اینترنت جستجو کنند. گفتنی است که حالت Manual برای دوربین پشتی ارائه نشده است و این موضوع چندان برای عکاسان حرفه‌ای خوشایند نیست.

ویژگی های دوربین

دوربین گوشی K50 عملکرد بسیار خوبی در تست‌های روشنایی داشته است. جزئیات و ساختار تصاویر ضبط شده بسیار عالی هستند، اما سطح کنتراست در بخش میانی و راست تصاویر کمی کاهش می‌یابد. شاید برای‌تان تعجب‌آور باشد که تولید رنگ‌های مرجع در نور کم، توسط دوربین گوشی K50 به‌خوبی انجام می‌شود و دقت بسیار جالبی را در این زمینه شاهد هستیم. عکس‌ها غلظت مناسبی دارند، اما در نظر داشته باشید که در نور کم هنوز هم نورپردازی از اشکالات زیادی برخوردار است.

در بخش نرم‌افزاری دوربین گوشی K50 ال جی شاهد هستیم که با تاچ اسکرین می‌توانید همه چیز را کنترل کنید و مقیاس تصاویر را عوض کنید. با یک کلیک می‌توانید موقعیت خود را در صفحه لمسی تغییر دهید و سپس با کلیک دوم عکس را با بزرگ‌نمایی در پنجره جدیدی مشاهده کنید.

گوشی k50

سخت افزار متوسط متشکل از تراشه هلیو P22

همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم، ال جی K50 از تراشه هلیو P22 مدیاتک استفاده می‌کند و پردازنده این محصول چندان نمی‌توان در بین گوشی‌های مشابه حرفی برای گفتن داشته باشد. اگرچه روی کاغذ گوشی K50 قدرت لازم را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های بزرگ ندارد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این تراشه برای استفاده‌ی روزانه و برنامه‌های عادی کاربر سرعت خوب و قابل قبولی دارد. به‌همین ترتیب گوشی K50 در زمینه‌ی بنچمارک مرورگر به نتایج متوسطی دست یافته است و احساس خوبی به‌کاربر ارائه خواهد داد. با اینکه انیمیشن‌ها چندان پویا نیستند، اما محتوای رسانه‌ای دیگر هنگام بارگزاری در مرورگر سرعت بسیار خوبی دارند و خریداران چندان در این زمینه اذیت نخواهند شد.

گوشی K50 از حافظه داخلی نسبتا کمی برخوردار است، اما حافظه جانبی می‌تواند این نقص را به‌خوبی پوشش دهد. در مقایسه می‌توان گوشی شیائومی می A3 را ذکر کرد که حافظه جانبی کمتری نسبت به این مدل ارائه می‌دهد.

عملکرد پردازنده گرافیکی PowerVR در اجرای بازی‌ها

پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 برای بازی‌های متوسط به‌اندازه کافی قدرتمند است و حتی بازی‌های بزرگ این پلتفرم هم با گرافیک کم و متوسط اجرا می‌شوند. برای مثال می‌توان بازی‌هایی همچون آسفالت ۹ و Arena of Valor را ذکر کرد که اجرای نرمی را تجربه می‌کنند، به‌شرطی بیخیال گرافیک بالاتر هنگام اجرای این آثار شوید.

صفحه نمایش لسمی و سنسورهای مرتبط، عملکرد خوبی در زمینه‌ بازی‌ها ارائه می‌کنند و تاخیر صفحه نمایش در این زمینه اصلا برای بازیکن اذیت کننده نخواهد بود.

باتری عالی ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

گوشی K50 یک شارژر ۶ واتی در جعبه خود دارد که ظرفیت کافی برای سرپا نگه داشتن این دستگاه را در طول روز خواهد داشت. گوشی K50 ال جی از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که نمونه آن را در آلکاتل ۳ (۲۰۱۹) دیده بودیم. این ظرفیت ۱۰۰ میلی آمپر ساعت بیش‌تر از گلکسی A10 سامسونگ است. گوشی K50 در آزمایش باتری نشان داد که هنگام روشن بودن وای فای، می‌تواند ۱۳ ساعت و ۴۲ دقیقه روشن باقی بماند. این میزان اجرای بهتری نسبت به گلکسی A10 است و نمره قابل قبولی دریافت می‌کند. گفتنی است که شارژر گوشی هم می‌تواند در عرض ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه شارژ صفر گوشی K50 را به ۱۰۰ درصد برساند.

شارژر گوشی k50

طراحی زیبا همراه با کیفیت ساخت درخشان برند ال جی

گوشی K50 از یک فریم فلزی به‌همراه بدنه‌ی پلاستیکی ساخته شده است که در یک مدل با دو رنگ خاص Aurora Black و Moroccan Blue در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این بدان معنی است که گوشی K50 تمام تست‌های چهارده گانه محیطی و اقلیمی را با موفقیت پشت سر گذرانده و می‌تواند محصول مقاومی در نظر گرفته شود. با این حال، هنوز هیچ گواهی رسمی برای این محصول عرضه نشده است و این تست‌ها صرفا برای خود کمپانی ال جی قابل تائید هستند.

صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی گوشی K50 حس بدی نسبت به مخاطب القا نمی‌کند و همه چیز نشان از ساخت خوب و مناسب گوشی دارد. ابعاد و وزن گوشی مناسب گوشی‌های میان‌رده است و ال جی کیفیت ساخت همیشگی خود را در آن قرار داده است.

اتصال اینترنتی پرسرعت

گوشی ال جی K50 از تراشه هلیو P22 MT6762 SoC شرکت مدیاتک استفاده می‌کند و با ۳ گیگابایت رم همراه شده است. این تراشه با یک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 در کنار دیگر اجزای تشکیل دهنده ادغام شده است. حافظه ذخیره سازی گوشی هم ۳۲ گیگابایت است و کاربران می‌توانند تا ظرفیت ۲ ترابایت توسط microSDXC آن را ارتقا دهند.

البته گفتنی است که این کارت حافظه جانبی حتما باید از فرمت FAT، FAT 32 یا exFAT برخوردار باشد. یکی از ویژگی‌های مهم گوشی K50 این است که اسلات کارت حافظه کاملا جدا از اسلات سیم کارت دوم تعریف شده است و می‌توانید به‌صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنید. هر دو اسلات سیم کارت از فناوری LTE و VoLTE برخوردار هستند و در آن کنار آن می‌توان به پشتیانب از تماس‌های وای فای یا همان فناوری ViWiFi اشاره کرد.

گوشی k50

ال جی K50 به درگاه میکرو USB هم مجهز است که از استاندارد USB 2.0 پیروی می‌کند. نکته جالب توجه این است که ال جی از پورت مدرن‌تر USB Type-C در این محصول استفاده نکرده است، در حالی که آن در مدل‌های ارزان‌تر گوشی‌های هوشمند ال جی دیده بودیم. علاوه بر این‌ها یک LED برای اعلان‌های مخصوص گوشی K50 هم تعبیه شده است بدین ترتیب گواهی Widevine L3 را برای گوشی فراهم می‌کند. این گواهی بدین معنی است که محتوای حافظت شده DRM همچون نتفلیکس توانایی پخش HD در این گوشی را خواهند داشت.

ال جی K50 از شبکه‌های 3G، GSM و LTE پشتیبانی می‌تواند و هرکدام امکان دانلود تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و آپلود تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه را دارا هستند. این دستگاه به فناوری‌های بلوتوث ۵.۰، NFC و وای فای IEEE 802.11ac مجهز است و ارتباطات نزدیک را برای کاربر بسیار آسوده‌تر می‌کند. گوشی K50 کمی از نظر موقعیت یابی GPS با ضعف روبرو است و در سرعت‌های بالا نمی‌تواند مکان صحیح را به‌شکل سریع در اختیار کاربر قرار دهد. حتی میانبرهای مسیر را هم نمی‌تواند تشخیص دهد و همان مکان اولیه شما را در حالت‌های ناشناس نشان خواهد داد.

گوشی K50 ال جی به‌طور پیش فرض از برگه‌ی تماس مخصوص خود استفاده می‌کند و ابزارهای اختصاصی ال جی برای مشاهده سابقه تماس، مخاطبین و گروه‌های شما هم در اختیارتان قرار دارد. کیفیت تماس بسیار عالی خواهد بود و بلندی صدا هم قابل قبول است. حتی در محیط‌های پر سر و صدا هم این کیفیت خوب حفظ می‌شود و می‌توانید تماس‌های خود را برقرار کنید. ال جی برای بالا بردن کیفیت صدا، یک پس زمینه با فیلتر خاص روی تماس‌ها قرار می‌دهد تا صدا برای هر دو طرف به‌خوبی شنیده شود.

ویژگی های گوشی k50

نرم افزارهای اختصاصی ال جی همراه با کارکرد مناسب سیستم‌عامل اندروید ۹.۰

گوشی K50 از سیستم‌عامل اندروید ۹.۰ پای استفاده می‌کند و گویا سیستم امنیتی مخصوص ماه آگوست سال ۲۰۱۹ این سیستم‌عامل روی آن نصب شده است. ال جی از رابط کاربری (UI) مخصوص خود همراه با این سیستم‌عامل استفاده می‌کند که به‌صورت رسمی با اندروید همگام‌سازی شده است. منوی تنظیمات گوشی K50 ال جی مهم‌ترین بخش گوشی است که دچار تغییر و تحول‌های اساسی شده است. گوشی K50 به‌طور پیش‌فرض از یک لانچر داخلی و آیکون‌های اختصاصی استفاده می‌کند و اگر از کاربران پیشین ال جی نباشید، احتمالا با این تغییرات چندان آسوده نخواهید بود.

ال جی بسیاری از برنامه‌های اختصاصی خود همچون LG SmartWorld و Smart Doctor را در این محصول قرار داده است. در کنار آن برنامه‌های عمومی همچون اینستاگرام، فیس بوک، Assistant Amazon و McAfee هم روی آن به‌کار رفته است. تقریبا همه‌ی این برنامه‌ها به‌صورت پیش فرض در اختیار کاربر قرار دارند و مجموعه استاندارد برنامه‌های گوگل را هم باید به این لیست اضافه کنیم. این برنامه‌ها قابل حذف نیستند و باعث می‌شود که بخشی از حافظه در اشغال این برنامه‌ها باشد. یکی دیگر از نکات منفی گوشی K50 این است که کاربر نمی‌تواند از حافظه جانبی برای قراردادن برنامه‌های نصبی خود استفاده کند.

ویژگی‌های دیگر

ال جی K50 از یک شارژر، یک کابل میکرو USB، یک فریم مخصوص سیم‌کارت و وسیله‌ای برای پاک کردن گوشی در جعبه خود برخوردار است. لوازم جانبی دیگر گوشی را باید خریداری کنید و LG در این زمینه اعلام کرده است که هدفون بلوتوثی مخصوص خود را برای علاقه‌مندان به فروش می‌رساند. گوشی K50 را می‌توانید همراه با ضمانت نامه معتبر تهیه کنید.

چرا ال جی K50 را بخریم؟

گوشی K50 از یک صفحه نمایش بزرگ همراه با قابلیت‌های نیرومند دوربین برخوردار است و در کنار آن کیفیت ساخت مناسب آن هم که اصلی‌ترین خصلت محصولات ال جی محسوب می‌شود. هرچند عملکرد گوشی تفاوت آشکاری با قیمت گوشی ال جی K50 ندارد و در اجرای برنامه‌های روزمره همچون اینستاگرام، واتساپ و غیره سربلند خارج می‌شود. مرورگر اینترنت پرسرعت است و می‌تواند تجربه کاربری مناسبی را به خریداران ارائه کند. گوشی K50 عملکرد مناسبی در زمینه اجرای بازی‌های AAA پلتفرم موبایل ندارد، اما باتری آن قابل مقایسه و ایجاد برتری نسبت به برندهای دیگر است.

گوشی k50

گوشی ال جی K50 استانداردهای مناسب یک گوشی میان‌رده را ارائه می‌دهد و علاوه بر این در اکثر تست‌های عملکردی همچون GPS، وای فای و غیره هم بسیار امیدوارکننده ظاهر می‌شود. در کل می‌توان گفت که خرید گوشی ال جی K50 با این مشخصات کامل توجیه می‌شود و می‌تواند مناسب بودجه بسیاری از خریداران باشد. بهتر است که کاستی‌ها را فراموش کنید و یک گوشی خوش ساخت برند ال جی قطعا ارزشی بیشتر از مشخصات درج شده روی کاغذ برای‌تان خواهد داشت.

نظرات کاربران پس از خرید ال جی K50

کاربران در زمینه خرید گوشی ال جی K50 نظرات متفاوتی دارند. عده‌ای برند و نام ال جی را ارزشمند می‌پندارند و اعتقاد دارند که تمام مشخصات ارائه شده گوشی بهینه است و نباید آن را با گوشی‌های چینی مقایسه کرد. عده زیادی هم مشخصات گوشی K50 را با قیمت آن متناسب نمی‌دانند. علاقه‌مندان به برند ال جی، این برند را مبدا ارائه تکنولوژی‌های جدید موبایل می‌دانند و به آن اعتماد می‌کنند. استفاده از پردازنده ضعیف و دوربین سطح پایین، دلیل کاربران برای نامتناسب بودن قیمت گوشی ال جی K50 است و عده‌ی زیادی هم البته با این نظرات موافق هستند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398
طول و عرض
161.3x77 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
170 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3500 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
من خریدم خیلی عالیه. خیلی. بیشتر از آنچه ازش انتظار استم

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ال جی مدل K50 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابات
گوشی موبایل ال جی مدل K50 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابات
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398

طراحی

طول و عرض
161.3x77 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
170 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3500 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم