برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ال جی مدل K40 دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابات

LG K40 Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

LG K40 Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 8.1
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین : 16 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
32 گیگابایت
8.1
4G
3000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی ال جی K40

گوشی K40 در آوریل سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و با ارائه یک باتری مناسب لیتیوم یونی و صفحه نمایشی درخشان و مناسب، موردتوجه کاربران قرار گرفت. گفتنی است که این محصول از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و حافظه داخلی آن هم تنها ۳۲ گیگابایت است که همراه با یک رم ۲ و ۳ گیگابایتی و در دو مدل عرضه می‌شود. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی می‌توان به کیفیت عالی دوربین سلفی و طراحی بدنه مدرن و شیک آن اشاره کرد.

معیارهای خرید گوشی ال جی K40

صفحه نمایش مجهز به پنل IPS و عدم تغییر زاویه دید در شرایط مختلف

گوشی K40 از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز به پنل IPS برخوردار است که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ برخوردار است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که درخشندگی صفحه نمایش این گوشی ۴۶۷ نیت و عملکرد خوبی در بین گوشی‌های هم‌رده محسوب می‌شود. از این بررسی‌ها مشخص شد که نور پس زمینه ۹۰ درصد است و می‌تواند بدون در نظر گرفتن قرارگیری در محیط، سنسور روشنایی را فعال‌سازی کرده و آن را به حداکثر مقدار خود برسانید.

طراحی گوشی k40

سطح نمایش رنگ مشکی صفحه نمایش گوشی K40 نسبت به رقبای خود در بازار از سطح پایین‌تری برخوردار است. این روند نشان می‌دهد که رنگ‌های مشکی کمی تاریک‌تر و غنی‌تر از دستگاه‌هایی همچون Moto G7 Play و هواوی Y9 2019 به‌نظر می‌رسد. گوشی K40 کنتراست بهتری نسبت به این مدل‌ها دارد و این میزان طبق جدولی که برای این منظور تهیه شده است، عدد ۱.۴۸۴:۱ را نشان می‌دهد.

نکته‌ی ناامید کننده این است که صفحه نمایش از نظر مدولاسیون عرضی از روشنایی کمتر ۱۵ درصد برخوردار است. این کمبود سبب می‌شود که زیر استاندارد تعیین شده باشد و نرخ ۱۰۰ هرتزی آن باعث ایجد مشکلاتی همچون چشم درد و سردرد برای برخی از افراد خواهد شد.

علاوه بر این، طیف سنج تصویر این محصول هم نشان می‌دهد که پنل صفحه نمایش ال جی K40 در نمایش رنگ آبی با مشکل روبرو می‌شود و انحراف بیشتری را در برابر دستگاه‌های دیگر خواهیم داشت. کمبود چنین چیزی باعث می‌شود که دقت و رنگ صفحه نمایش کاهش پیدا کند. ال جی در این مدل از گوشی، از یک فیلتر نوری آبی استفاده کرده است که می‌توانید به‌صورت دستی آن را تنظیم کنید.

صفحه نمایش گوشی K40 حتی در روزهای آفتابی و بیرون از منزل هم خوانایی خوبی دارد، اگرچه ممکن است این خوانایی برای برخی از افراد کافی نباشد و باعث شود که به سمت سایه حرکت کنید تا خوانایی بهتری را شاهد باشید. این صفحه نمایش به‌دلیل استفاده از پنل IPS دارای یک زاویه دید پایدار است و بنابراین روشنایی و تحریف رنگ نمی‌تواند زاویه دید شما را تحت تاثیر قرار دهد.

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قابل قبول همراه با یک دوربین سلفی شگفت‌انگیز

دوربین گوشی K40 برای یک گوشی هوشمند میان‌رده سطح پایین مناسب است. ال جی این دستگاه را به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز کرده است که در کنار سنسور دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. این محصول در مقایسه با محصول قبلی دوربینی با سنسور ضعیف‌تر را ارائه می‌دهد، در حالی که رنج قیمت تقریبا در همین حد بود.

دوربین گوشی k40

سنسور اصلی دوربین می‌تواند عکس‌های خوبی در نور طبیعی بگیرد، اگرچه جزئیات کمی پایین است و وقتی از نزدیک به تصاویر نگاه کنید، نویز تصاویر دیده می‌شوند. دوربین این گوشی ال جی چندان نمی‌تواند تصاویر را در حالت اکسپوژر همانند گوشی‌هایی همچون آیفون XS Max و وان پلاس 5T به ‌نمایش گذارد. ال جی حالت GIF را هم در این محصول به‌کار برده است و ممکن است در نگاه اول حیرت انگیز باشد که البته همین‌طور هم است و در طول تست‌ها مختلفی سربلند بیرون آمده است.

سنسور سلفی گوشی K40 از ۸ مگاپیکسل قدرت برخوردار است و دقیقا مناسب چنین رده‌ی قیمتی است. تصاویر معقول و قابل اطمینان هستند و می‌تواند علاقه‌مندان تصاویر سلفی را راضی و خوشحال کند. این تصاویر رنگ متعادلی دارند که همیشه نمی‌توانید برای گوشی‌های در این رنج قیمت داشته باشید. گوشی K40 ال جی از فلاش LED در دوربین جلویی خود بهره می‌برد که در صورت نیاز می‌تواند نورپردازی بهتری برای تصاویر شما داشته باشد.

سنسور اصلی گوشی K40 می‌تواند فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای را با کیفیت 1080p برای‌تان داشته باشد. دوربین در این زمینه اکسپوژر خوبی دارد و تنظیمات لازم را در این زمینه ارائه می‌کند. اگر شرایط محیط تغییر پیدا کند، باید از درجه بندی جزئی دوربین استفاده کرده و کیفیت تصاویر را کمی بهبود دهید.

گوشی k40

تراشه مدیاتک و مشکلات همیشگی

گوشی K40 از تراشه مدیاتک هلیو P22 MT6762 SoC برای تامین عملکرد مناسب گوشی خود استفاده می‌کند و ۳ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. پردازنده این تراشه از دو کلاستر اصلی تشکیل شده است که از معماری Arm Cortex-A53 استفاده می‌کند و هرکدام تا ۲ گیگاهرتز سرعت دارند. باتوجه به اینکه محصولاتی همچون Moto G7 Play و Redmi 7 از اسنپ دراگون ۶۳۲ استفاده می‌کنند، گوشی K40 قدرتی ما بین این گوشی‌ها را برای کاربر خواهد داشت و در این رده‌ی قیمت مناسب است.

در حالت کلی گوشی K40 معیارهای مناسبی در این زمینه دارد و عملکرد سیستم در حالت کلی قابل قبول استوار است. انیمیشن‌ها روند نامنظمی دارند و مخصوصا هنگام بستن اپلیکیشن‌ها، این روند بیشتر حس می‌شود. رابط کاربری UI هم در برخی اوقات دارای لگ‌هایی است که چندان نمی‌توان به آن‌ها ایراد گرفت.

عملکرد گوشی هنگام استفاده از مرورگر بسیار مناسب است و قابلیت‌های ارتباطی ال جی K40 سرعت دانلود و آپلود خوبی را ارائه می‌دهند.

با نگاهی به سرعت حافظه داخلی، متوجه می‌شویم که معیارهای کلی خوب است، اما همچنان کمبود سرعت را در خواندن و نوشتن فایل‌ها مشاهده می‌کنیم. اگرچه این معیارها نسبت به قبل کمی بهتر شده‌اند، اما هنوز هم برای رسیدن به سطح گوشی‌های این رده فاصله دارند. سرعت کارت خوان MicroSD کمی بهتر از انتظارات ظاهر شده است و نسبت به حافظه داخلی بهتر است. پیشرفت ده درصدی سرعت نشان می‌دهد که استفاده از یک کارت حافظه microSDXC خوب می‌تواند کمبودهای سرعت حافظه داخلی را پوشش دهد.

گوشی k40

اجرای بازی‌های متوسط با پردازنده گرافیکی PowerVR

گوشی K40 از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 استفاده می‌کند که علارغم اینکه برای بازی‌های بزرگ و حجیم ارائه نشده است، اما قدرت بالایی در زمینه اجرای بازی‌هایی همچون Angry Birds 2 و Temple Run 2 ارائه می‌کند. عناوین پیچیده‌ای همچون پابجی عملا شانسی برای اجرای مناسب روی این دستگاه نخواهد داشت. صفحه لمسی و سنسورهایی که برای تجربه بازی‌ها به کار می‌رود، مناسب است و جا به جایی دقیق شخصیت‌ها و نرمی لمس را برای کاربر فراهم می‌کند. در این زمینه گوشی با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود و شاهد بهینه‌سازی‌های ال جی در این زمینه هستیم.

اسپیکر DTS-X 3D مناسب و با حجم صدای بالا

گوشی K40 از یک اسپیکر موتو در قسمت زیرین فریم گوشی بهره می‌برد که صدای بسیار بلندی دارد. این اسپیکر در حداکثر بلندی صدا، دارای نویز نیست و می‌تواند صدایی باکیفیت در همه‌ی حالات داشته باشد. اگرچه نوع صوتی که از اسپیکر پخش می‌شود، تاثیر زیادی روی عملکرد این اسپیکر دارد، اما هیچ‌گاه دچار خلل در تجربه‌ی آن نخواهید شد. این گوشی دارای یک اکولایزر است و می‌توانید تنظیم کاملی روی کیفیت صوت داشته باشید.

با استفاده از این قابلیت حتی می‌توانید ظرافت صدا را هم تا حد زیادی در تسلط خود داشته باشید. گوشی K40 از یک صدای DTS-X سه بعدی برخوردار است، اما فقط برای دیگر تجهیزات صوتی همچون هدفون کار می‌کند. در کمال تعجب، این روند باعث می‌شود که صدای موسیقی وسیع‌تر از قبل شنیده شود و حتی تفاوت زیادی نسبت به منبع صدا خواهد داشت. این شبیه سازی یکی از خصوصیت‌های اصلی اسپیکر گوشی ال جی K40 است و در اکثر مواقع کارایی اصلی خود را حفظ می‌کند. جک ۳.۵ میلی متری در این گوشی قرار گرفته است و هنگام اتصال هدفون از طریق بلوتوث هم صدای واضح و بدون نویزی خواهیم داشت.

باتری کوچک ۳ هزار میلی آمپر ساعتی

گوشی K40 ال جی از یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که نسبت به رقبای خود کمی کوچک‌تر است. علارغم این، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این باتری می‌تواند مدت زمانی طولانی ۱۲ ساعت و ۲۵ دقیقه همراه با روشن بودن وای فای دوام داشته باشد و عمر مناسبی برای باتری گوشی در این رده محسوب می‌شود.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت که اگر همیشه استفاده سنگینی از گوشی خود ندارید، گوشی K40 می‌تواند یک روز کامل تنها با یک بار شارژ کردن دوام بیاورد. حتی اگر استفاده کمی از خود داشته باشید، این مدت زمان را می‌توانید به دو روز برسانید. حدود دو ساعت هم طول می‌کشد که باتری گوشی را به شارژ صد درصد برسانید.

طراحی مناسب دکمه‌های فیزیکی و المان‌های دیگر

ال جی K40 از نظر عملکرد برخی از المان‌هایش زیر ذره‌بین است و یکی از این موارد، صفحه کلید و امکان فراهم سازی تایپ آسان برای کاربران است. این صفحه کلید دکمه‌های نسبتا کوچکی دارد، اما در صورت تمایل می‌توانید از صفحه‌ کلیدهای دیگر موجود در گوگل‌پلی استفاده کنید.

صفحه لمسی گوشی عملکرد خوبی دارد و در گوشه‌ها هم عملکرد مناسبی دارد. لایه شیشه‌ی محافظ که روی صفحه لمسی را پوشانده است، از یک مقاومت اندک در برابر ضربه برخوردار است و می‌تواند از چند انگشت همزمان روی این صفحه لمسی پشتیبانی کند. گوشی K40 در طول زمان به‌هیچ عنوان از مشکلات صفحه لمسی و تاخیر در کارکرد روبرو نمی‌شود.

طراحی گوشی k40

گوشی K40 از یک سنسور اثر انگشت برخوردار است و در قسمت پشتیبانی دستگاه قرار داده شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که عملکرد این قابلیت مناسب است، اما هنوز هم یک‌سری تاخیرات در کارکرد آن دیده می‌شود. دکمه‌های سخت‌افزاری این محصول به‌خوبی کار شده‌اند و دارای نقطه فشار واضحی هستند. از زمانی که اپلیکیشن دستیار گوگل به گوشی‌های پرچم‌دار ال جی راه یافته است، این محصول نیز از چنین قابلیتی برخوردار است و می‌تواند نقطه تماس و ارتباط جالبی برای شما باشد.

ابزارهای جانبی و گارانتی

گوشی K40 از نظر لوازم جانبی با کمبودهایی روبرو است و صرفا یک شارژر، یک کابل USB و ابزارهای جانبی همچون پارچه تمیزکننده صفحه نمایش و ابزار جداسازی سیم کارت در جعبه آن قرار داده شده است. به‌نظر هم نمی‌رسد که این کمپانی ابزار جانبی جدیدی را در آینده برای این محصول در نظر داشته باشد. محصولات ال جی معمولا با یک گارانتی ۲۴ ماهه عرضه می‌شوند و این روند نسبت به کشورهای مختلف یکسان نیست.

چرا ال جی K40 را بخریم؟

گوشی K40 محصول میان‌رده مناسب و خوبی است که می‌تواند رقابت مناسبی با رقبای خود در بازار داشته باشد. قیمت گوشی ال جی K40 نشان می‌دهد که چه انتظاراتی باید از آن داشته باشید. این محصول از یک طراحی مدرن و کم نظیری برخوردار است و حاشیه‌های آن به‌طرز قابل توجهی کم است. در اصل می‌توان گوشی K40 را محصولی دانست که باتری خوب، دوربین مناسب و قابلیت‌های اینترنتی فراوانی دارد، اما همزمان دارای ایراداتی است که باید نسبت به رده‌ی قیمت آن مورد پذیرش قرار گیرد. نمایشگر گوشی به‌اندازه کافی روشن است و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ هم یکی دیگر از قابلیت‌های آن است.

خرید گوشی ال جی K40 بسته به نیاز کاربران توصیه می‌شود و اگر کیفیت ساخت و اعتبار نام ال جی برای‌تان قابل احترام است، تقریبا هیچ شکی در آن نخواهید داشت. در زمینه‌ی اتصال اینترنتی، می‌توان به قابلیت NFC، سرعت مناسب و البته نامنظم وای فای اشاره کرد. گوشی K40 به‌طرز قابل توجهی سبک وزن بوده و حالت فشرده‌تری دارد. اسلات اختصاصی کارت حافظه گوشی K40 سبب می‌شود که بتوانید از سیم کارت دوم و کارت حافظه به‌صورت همزمان استفاده کنید.

گوشی k40

گفتنی است که گوشی K40 کاستی‌های زیادی دارد، اما طراحی قدرتمند و وجود یک‌سری از ویژگی‌هایی که در ابقی محصولات نمی‌بینیم، خرید گوشی ال جی K40 را چندان غیرمعقول نمی‌کند. ال جی K40 یک گوشی میان‌رده سطح پایین است و عملکرد پایین آن به‌وضوح در خیلی از قسمت‌ها دیده می‌شود. ال جی K40 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است دوام خوبی از نظر باتری و ساخت بدنه دارد. این محصول از کیفیت تماس مناسبی هم برخوردار است و تراشه هلیو P22 SoC نمی‌تواند مانعی دربرابر رقابت آن با سایر گوشی‌های هوشمند هم‌رده باشد.

گوشی K40 از اپلیکیشن‌های موردنیاز کاربران استفاده می‌کند و می‌توانید از قابلیت‌های پخش موسیقی، ادغام حالت‌های دوربین و برنامه‌های پیش‌فرض استفاده کنید. اندروید این محصول قدیمی است و ال جی هم چندان برنامه‌ای برای به‌روزرسانی نرم‌افزاری این محصول ندارد. در کنار آن باید ماژول نادرست GPS را هم قرار دهیم که امکان استفاده از دقت بالاتر را از آن می‌گیرد.

نظرات کاربران پس از خرید ال جی K40

کاربران قیمت گوشی ال جی K40 را بسیار بالاتر از حد مشخصات فنی آن می‌دانند و نسبت به میان‌رده بودن آن، هنوز هم باب میل بسیاری از کاربران نیست. پردازنده در کنار قیمت، یکی دیگر از نکات منفی مهمی است که توسط کاربران به آن اشاره می‌شود و اذعان دارند که ضعف زیاد این محصول در زمینه‌ی پردازنده، نمی‌تواند چنین قیمتی را برای آن توجیه کند. کاربران در میان‌رده بودن این محصول هم شک دارند. می‌دانیم که در مواجهه با گوشی‌های ال جی همیشه یک دو دسته‌گی در بین کاربران وجود داشته است.

عده‌ای از آن‌ها به نام و برند ال جی اعتماد می‌کنند و عقیده دارند که نباید به ظاهر اکتفا کرد و ال جی همیشه گوشی‌های باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. آن‌ها چنین اعتباری را با توجه به محصولات دیگر سونی در شاخه‌های الکترونیکی دیگر قضاوت می‌کنند.

کاربران صفحه نمایش گوشی را هم‌رده با محصولات بسیار خوبی همچون A70 می‌دانند و اعتقاد دارند که برای بررسی آن، حتما باید گوشی را مورد استفاده قرار دهید و صرفا قضاوت از روی کاغذ نمی‌تواند قابل اطمینان باشد. افراد خوش بین نسبت به این محصول، از مقایسه‌ی گوشی با محصولات شیائومی گله‌مند هستند و اعتقاد دارند که شیائومی همیشه روی کاغذ مشخصات فنی نجومی نسبت به واقعیت داشته است و نمی‌توان از روی چنین مواردی قضاوت کرد.

گوشی k40

دوربین این محصول از دید کاربران قابل تائید است و حتی دوربین اصلی را هم در کنار دوربین سلفی مناسب می‌دانند. گوشی طراحی مناسب و کیفیت ساخت خوبی از نظر بدنه دارد و می‌تواند مناسب شیک پسندان و البته سخت پسندان باشد. گوشی زیبایی خاصی دارد و این مورد از دید اکثر کاربران تائید می‌شود. صدای اسپیکر نیز یکی از نقاط قوت مهم گوشی K40 است و با ارائه یک صدای سه‌بعدی، نقصی در حجم صدای بلند از خودش نشان نمی‌دهد.

کاربران امکانات گوشی را با توجه به قیمتش مورد بررسی قرار می‌دهند و اعتقاد دارند که این مشخصات در هر حدی که باشد، نسبت به قیمت غیرمنطقی است. مورد مقایسه در چنین شرایطی همیشه شیائومی است و گوشی‌های چینی را از همه نظر بهتر می‌دانند. عده‌ای از کاربران هم معتقد هستند که گوشی‌های شیائومی تنها مشخصات اسمی دارند و گوشی ال جی یقینا از محصولات این برند بالاتر است. البته این کاربران گوشی K40 را از همه لحاظ هم‌رده گوشی‌های سامسونگ می‌دانند و تنها نکته منفی را ظرفیت پایین باتری معرفی می‌کنند.

گفتنی است که یقینا ال جی جایگاه خود را در بین بازار گوشی‌های هوشمند از دست داده است و صرفا افرادی به‌دنبال تهیه محصولات این شرکت می‌روند، که از برند و اعتبار قبلی ال جی را بیاد دارند. ال جی با این رده مشخصات فنی و قیمت بالاتری که معمولا نسبت به همه‌ی مدل‌های موجود در بازار ارائه می‌کند، احتمالا شانس چندانی برای رقابت نخواهد داشت و به‌همین خاطر بازار معمولا روی خوشی به محصولاتی همچون ال جی K40 نشان نمی‌دهد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398
طول و عرض
153x71.9 میلی‌متر
ضخامت
8.3 میلی‌متر
وزن
144 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور1/3.1 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
8.1
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ال جی مدل K40 دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابات
گوشی موبایل ال جی مدل K40 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابات
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398

طراحی

طول و عرض
153x71.9 میلی‌متر
ضخامت
8.3 میلی‌متر
وزن
144 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور1/3.1 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
8.1
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم