برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت لنوو مدل "Tab P11 Pro 11.5 ظرفیت 4/128 گیگابایت

LenovoTabP11 Pro 11.5" 128GB RAM 4GB Tablet

 Lenovo Tab P11 Pro 11.5" 128GB RAM 4GB Tablet 

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 13 - 5 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 8600 میلی آمپر بر ساعت 

ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
8600 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Lenovo Tab P11 Pro

لنوو، نامی آشنا در زمینه لپ تاپ ها است و می‌شود گفت که یکی از بهترین شرکت‌های فعال در این زمینه به شمار می‌رود؛ در اصل، لپ تاپی هم که این متن با استفاده از آن نوشته شده، محصول شرکت لنوو بوده. این شرکت، به جز لپ تاپ ها، محصولات دیگری نیز تولید می‌کند که به اندازه همان لپ تاپ ها، دارای ارزش بالایی هستند. یکی از زمینه‌هایی که لنوو در آن، حسابی درخشیده، تبلت ها هستند.

تبلت های لنوو از نظر کیفی، بسیار چشم‌گیرند و از نظر قیمت هم می‌شود گفت که منصفانه هستند. یکی از تبلت های منصفانه لنوو، پی ۱۱ پرو بوده که قیمت مناسب آن در کنار مشخصاتی که برای این تبلت ذکر شده، خودنمایی می‌کند. این تبلت برای امور گرافیکی و اداری گزینه خوبی است. لنوو پی ۱۱ پرو، دارای نمایشگری بسیار چشم‌گیر، سخت‌افزاری گیمینگ و توانا، باتری‌ای حجیم، دوربینی مناسب و دوربین سلفی خوبی بوده که ما در ادامه، قصد بررسی تک تک این موارد را داریم.

مقدمه‌ای بر تشریح تبلت Lenovo Tab P11 Pro

اول از همه، باید بگوییم که لنوو تب پی ۱۱ پرو و البته باقی اعضای خانواده کوچک پی ۱۱ از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند، در حالی که اعضای خانواده طلایی لنوو پد، با سیم‌کارت هم‌خوانی ندارند. لنوو تب پی ۱۱ پرو با سخت‌افزاری از شرکت کوالکام آمده که تحت عنوان یک سخت‌افزار گیمینگ معرفی شده و دارای توانایی پردازشی بالایی است؛ به انضمام این‌که در زمینه مصرف باتری هم عملکرد خوبی دارد.

نمایشگر لنوو تب پی ۱۱ پرو، یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. این نمایشگر اولد‌ به لطف نرخ پاسخ‌گویی مناسب و پشتیبانی از قلم استایلوس، می‌تواند برای امور گرافیکی هم مناسب باشد. رزولوشن نمایشگر، رضایت‌بخش است و کیفیت تصویر هم به همین ترتیب. نرخ نوسازی نمایشگر، مقدار ۶۰ هرتز گزارش شده که به عنوان نرخ استاندارد، شناخته می‌شود.

یک باتری لیتیم-پلیمری، وظیفه تامین انرژی تمامی موارد بالا را دارد که ظرفیت مناسبی هم برای آن ذکر شده و به احتمال قوی، می‌شود از این باتری، انتظارات زیادی داشت. دوربین اصلی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی را در کنار یک حسگر زمان پرواز دارد و بیش‌تر به درد کارهای امنیتی می‌خورد.

Lenovo Tab P11 Pro

طراحی و کیفیت ساخت تبلت لنوو تب پی ‍۱۱ پرو

طراحی لنوو پی ۱۱ پرو، چندان از طراحی‌های مرسوم تبلت‌ها، مجزا نیست و می‌شود گفت که ما با یک طراحی تکراری در تبلت‌ها، مواجه هستیم. طراحی مورد بحث، بعدا برای خانواده یادشده لنوو پد نیز استفاده شد و می‌شود گفت که طراحی قابل قبولی است. این طراحی با حسگر اثر انگشت هم همراه شده که امنیت کاربر را تضمین می‌کند و در میان تبلت های هم‌قیمت پی ۱۱ پرو و برخی از رده‌بالاترها هم مورد کم‌یابی است و زیاد به آن بها داده نمی‌شود.

پنل جلویی پی ۱۱ پرو، دارای طراحی تمیزی در زمینه حواشی نمایشگر است. حواشی اطراف نمایشگر پی ۱۱ پرو در تمامی نقاط به یک اندازه هستند که مورد خوشایندی است و توازن در طراحی را سبب می‌شود. اگر این تبلت را افقی درنظر بگیریم، در بالای آن، متوجه دو سنسور دوربین سلفی می‌شویم که فاصله میان آن‌ها، نسبتا زیاد است.

پنل پشتی، مانند اعضای خانواده لنوو پد به دو قسمت تقسیم شده که یک قسمت مات و دیگر براق است. پنل پشتی لنوو تب پی ۱۱، اثر انگشت شما را به خود جذب می‌کند و از این رو، داشتن یک دستمال برای پاک کردن اثر انگشت‌های حاصل، کار ضروری‌ای به‌نظر می‌رسد. در گوشه بالایی پنل پشتی، دوربین اصلی را می‌بینیم که دو سنسور را شامل می‌شود و هر دو سنسور هم در قاب، مشهود هستند.

اطراف پی ۱۱ پرو، ۴ اسپیکر استریئو آمده‌اند و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم خوشبختانه بر روی این فریم است. «Lenovo Tab P11 Pro» با ابعاد ۱۶۴.۳ در ۱۷۱.۴ در ۶.۹ میلی‌متر، وزن ۴۸۵ گرم، با پشتیبانی از سیم‌کارت، با پشتیبانی از قلم استایلوس یا همان قلم لمسی و رنگ خاکستری عرضه می‌شود.

Lenovo Tab P11 Pro

نمایشگر تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو

پنل نمایشی مورد استفاده برای لنوو تب پی ۱۱ پرو، از نوع اولد‌ بوده. نمایشگرهای اولد‌ میان تبلت ها، عضو گران‌بهایی هستند و شما به راحتی نمی‌توانید، تبلتی مناسب و اقتصادی با نمایشگر اولد پیدا کنید. نمایشگر لنوو تب پی ۱۱ پرو، علاوه بر پنل نمایشی مناسب، رزولوشن خوبی هم دارد و از فناوری‌های HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

نرخ نوسازی نمایشگر، همان نرخ استاندارد ۶۰ هرتز است که برای استفاده‌های غیر گیمینگ، گزینه خوبی به شمار می‌رود. نهایت نرخ روشنایی نمایشگر هم مقدار ۵۰۰ نیت ذکر شده که برای استفاده در محیط‌های پرنور خوب است و می‌شود روی آن حساب کرد. رزولوشن نمایشگر، ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده که در کنار قطر ۱۱.۵ اینچی، تراکم پیکسلی ۲۶۳ پیکسل بر هر اینچ را سبب می‌شود. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۳۸۳.۵ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۴.۶ درصد از فضای پنل جلویی «Lenovo Tab P11 Pro» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو

«Lenovo Tab P11 Pro» بدون رابط کاربری و با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. البته، لنوو رابط کاربری دارد، اما نه برای اندروید ۱۰ و رابط کاربری آن بر روی اندروید ۱۱ سوار می‌شود. ارتقا این تبلت به اندروید ۱۱، چندان دور از ذهن نیست، اما اگر بخواهیم خود اندروید ۱۰ را بی‌هیچ مخلفاتی درنظر بگیریم، به مشکل چندانی نمی‌خوریم و فضای کاربری خود اندروید ۱۰ هم، چندان غریب نیست.

سخت‌افزار تبلت پی ۱۱ پرو، محصول شرکت کوالکام است و تراشه از سری ۷۰۰ این شرکت، به عنوان یک تراشه گیمینگ ۸ نانومتری معرفی شده و Snapdragon 730G نام دارد. توانایی پردازشی این تراشه، خوب است و می‌تواند برای بازی‌های اندرویدی درنظر گرفته شود. با این‌که لیتوگرافی پردازنده، کمی جای سرزنش دارد، اما سبب مصرف باتری خوب تراشه شده.

پردازنده هشت‌هسته‌ای لنوو تب پی ۱۱ پرو، متشکل از دو هسته Kryo 470 Gold با نهایت فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Kryo 470 Silver با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است و پردازنده گرافیکی Adreno 618 بر روی آن قرار گرفته. پردازنده گرافیکی یادشده، برای امور سه‌بعدی خوب است. «Lenovo Tab P11 Pro» در یک نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دو نسخه رم ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

Lenovo Tab P11 Pro

دوربین تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو

لنوو تب پی ۱۱ پرو، یک دوربین اصلی دوگانه را به همراه دارد، که سنسور اصلی آن، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی عریض است. این حسگر، کیفیت مناسبی داشته و با این‌حال، برای عکاسی پرتره مناسب نیست و فقط برای رفع نیاز به‌کار می‌آید. عضو دیگر دوربین اصلی، حسگر ۵ مگاپیکسلی فوق عریض بوده که آن هم به دلیل نمایش سرد رنگ‌ها و نویزهای زیاد، فقط برای رفع نیاز، توصیه می‌شود. دوربین سلفی هم متشکل از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور زمان پرواز است. دوربین سلفی، مانند دوربین اصلی، برای کارهای حرفه‌ای مناسب نیست و برای امور امنیتی و یومیه، مناسبت دارد. درمورد فیلم‌برداری دوربین سلفی، چیزی گفته نشده، ولی دوربین اصلی با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند.

باتری تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو

پی ۱۱ پرو با یک باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آمده که از نوع لیتیم-پلیمری است و با توجه به سخت‌افزار و نمایشگر این تبلت می‌شود گفت که شارژدهی مناسبی دارد. «Lenovo Tab P11 Pro» از ۲۰ واتی، پشتیبانی فناوری شارژ سریع می‌کند.

مشاوره در خرید تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو

نمایشگر اولد با پشتیبانی از استانداردهای متنوع، سخت‌افزار قدرتمند و گیمینگ، امنیت بالا با استفاده از سنسور زمان پرواز و باتری حجیم، تنها بخشی از مواردی هستند که تب پی ۱۱ پرو به کاربر خود ارائه می‌دهد. این تبلت برای تمامی کاربران، گزینه‌ای شایسته است. شما می‌تواند پی ۱۱ پرو را از فروشگاه دیجیدو تهیه کرد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2020
تاریخ شمسی
آذر 1399
طول و عرض
264.3x171.4 میلی متر
ضخامت
6.9 میلی متر
وزن
485 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
11.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600x2560 پیکسل
تراکم پیکسلی
263~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 26, 28, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
IR TOF 3D
سنسور بیومتریک
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
8600 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 20 واتی
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت لنوو مدل "Tab P11 Pro 11.5 ظرفیت 4/128 گیگابایت
تبلت لنوو مدل "Tab P11 Pro 11.5 ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2020
تاریخ شمسی
آذر 1399

طراحی

طول و عرض
264.3x171.4 میلی متر
ضخامت
6.9 میلی متر
وزن
485 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
11.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600x2560 پیکسل
تراکم پیکسلی
263~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 26, 28, 38, 39, 40, 41<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
IR TOF 3D<br /> سنسور بیومتریک
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
8600 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 20 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم