برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Hot 9 Play دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Infinix Hot 9 Play Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Infinix Hot 9 Play Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 13 مگاپیکسل + QVGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 6000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
9.0
4G
6000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Infinix Hot 9 Play

خرید یک گوشی مناسب برای سالمندان و یا خردسالان، مستلزم این است، که گوشی مورد نظر، قیمت کمی داشته باشد و بتواند نیازهای ابتدایی این افراد را با وجود قیمت کم، برآورده کند. پیدا کردن گوشی‌ای که از پس پردازش این نیازها بر بیاید، کار ساده‌ای است، اما پیدا کردن گوشی‌ای با قیمت مناسب، کار سختی به حساب می‌آید، زیرا اکثر شرکت‌ها، قیمت‌های زیادی بر روی تلفن های هوشمند خود اعمال می‌کنند.

شرکت‌هایی که شما می‌توانید برای خرید این دسته از گوشی ها با قیمت کن روی آن‌ها حساب کنید، نظیر نوکیا، آلکاتل و اینفینیکس هستند و ما مشخصا، قصد داریم تا گوشی اینفینیکس هات 9 پلی را بررسی کنیم. این گوشی که با نمایشگری استاندارد، سخت‌افزاری مناسب، طراحی‌ای زیبا، باتری‌ای حجیم، دوربین اصلی دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و طراحی‌ای زیبا آمده می‌تواند برای استفاده خردسالان و سالمندان، خوب باشد.

مقدمه‌ای بر تشریح Infinix Hot 9 Play

هات 9 پلی، میان‌رده‌ای اقتصادی است که در دو نسخه سخت‌افزاری با دو چیپ متفاوت، معرفی شده. در یک طرف، چیپی چهار هسته‌ای را می‌بینیم و در طرفی دیگر، شاهد یک چیپ هشت‌هسته‌ای هستیم که در زمینه توانایی پردازشی، تقریبا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و نیازی نیست تا زمان زیادی برای انتخاب چیپ بهتر، صرف کنید. هر دو این سخت‌افزارها، توسط شرکت مدیاتک تولید شده‌اند و برای بازی‌های موبایلی مناسب نیستند و آن‌ها را باید برای پردازش‌های سبک به کار بگیرید.

در زمینه نمایشگر، دو نسخه نداریم و دو نسخه‌ای بودن، فقط به زمینه سخت‌افزار، محدود می‌شود. نمایشگر از نوع IPS‌ بوده که در میان هم‌رده‌های هات 9 پلی، زیاد تکرار می‌شود و به نوعی، مخصوص این رده از گوشی ها است. نمایشگر، وضوح HD را ارائه می‌دهد و مانند اکثر تولیدات شرکت اینفینیکس، دارای اندازه نسبتا بزرگی است.

باتری، یکی از موارد قابل تحسین این گوشی بوده، چراکه اکثر هم‌رده‌های هات 9 پلی، به سراغ باتری‌های لیتیم-یونی می‌روند که خطرات زیادی دارند و زودتر، تخریب می‌شوند، ولی این گوشی به سراغ یک باتری لیتیم-پلیمری رفته که گزینه بهتری به حساب می‌آید. دوربین اصلی هات 9 پلی از دو سنسور تشکیل شده که مانند اکثر هم‌رده‌های آن، یکی از سنسورهای این دوربین، ناکارآمد است و فقط می‌شود بر روی سنسور 13 مگاپیکسلی این گوشی، مانور داد. دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی دارد.

Infinix Hot 9 Play

طراحی و کیفیت ساخت اینفینیکس هات 9 پلی

اینفینیکس هات 9 پلی با طراحی مناسبی آمده که پنل جلویی آن نسبت به هم‌رده‌های هات 9 پلی، خوب است و پنل پشتی هم به لطف طرح جالبی که دارد، زیبا به‌نظر می‌رسد. این طراحی، تا حدودی به طراحی‌های شرکت موتورولا شبیه است و به اوپو نیز بی‌ربط نیست. بر روی پنل پشتی هات 9 پلی، حسگر اثر انگشت این گوشی دیده می‌شود که با طراحی حفره به این پنل اضافه شده.

پنل جلویی هات 9 پلی، برخلاف اکثر هم‌رده‌های آن، دارای حواشی نسبتا کمی در اطراف نمایشگر است، که در سمت راست، بالا و چپ، ضخامت یکسانی دارند، ولی در پایین، ضخامت بیش‌تری پیدا می‌کنند، ولی نه آن‌قدر زیاد که توی چشم باشند. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی را می‌بینیم که طراحی حفره را انتخاب کرده؛ این طراحی در میان هم‌قیمت‌های هات 9 پلی، مرسوم است.

پنل پشتی هات 9 پلی، سه خط متقاطع دارد، که طراحی را از سادگی درآورده‌اند و طرحی جالب به آن بخشیده‌اند. این پنل، چندان صیقلی به‌نظر نمی‌آید، اما احتمالا بتواند، اثر انگشت شما را جذب کند. حسگر اثر انگشت هم دقیقا در وسط همین پنل است. در گوشه بالایی پنل پشتی هم دوربین اصلی دوگانه را می‌بینیم که دو سنسور، به انضمام یک طرح سنسور، در سمت چپ آن هستند.

یکی از ایرادات اساسی طراحی‌های گوشی های اینفینیکس، ضخامت زیادی است که فریم این گوشی ها دارند و متاسفانه، این ضخامت زیاد درمورد هات 9 پلی هم تکرار شده، به انضمام این‌که، هات 9 پلی، اندازه نسبتا بزرگی دارد. «Infinix Hot 9 Play» با ابعاد 171.8 در 78 در 8.9 میلی‌متر، وزن 209 گرم و رنگ‌های آبی پررنگ، آبی، بنفش و مشکی عرضه می‌شود.

Infinix Hot 9 Play

نمایشگر اینفینیکس هات 9 پلی

نمایشگر هات 9 پلی از نوع IPS است که به نوعی می‌شود آن را نمایشگر گوشی های میان‌رده‌ای اقتصادی دانست؛ البته این نمایشگرها، قبلا بر روی تمامی میان‌رده‌ها و پرچم‌داران استفاده می‌شدند، اما با آمدن نمایشگرهای اولد و آمولد، اوضاع، کمی فرق کرد؛ بگذریم. نمایشگرهای IPS کیفیت مناسبی دارند و نمایشگر هات 9 پلی هم با وضوح HD آمده که مقدار مناسبی برای این گوشی با این قیمت کم است.

نمایشگر مورد بحث، نرخ نوسازی 60 هرتز را به همراه خود آورده که مقدار استاندارد است و برای امور عادی، مناسبت دارد. رزولوشن نمایشگر که سبب وضوح شده، مقدار 720 در 1640 پیکسل است که برای این نمایشگر 6.82 اینچی، تراکم پیکسلی 263 پیکسل بر هر اینچ را عرضه می‌کند. نمایشگر یاد شده با مساحت 110.5 سانتی‌متر مربعی خود، 82.4 درصد از فضای پنل جلویی «Infinix Hot 9 Play» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اینفینیکس هات 9 پلی

«Infinix Hot 9 Play» با اندروید 9 پای گوادیشن، معرفی شده. خود اندروید 9 پای، دارای فضای کاربری نسبتا مدرنی است، که دل شما را نمی‌زند و گوادیشن هم به سبک بودن این نسخه دلالت دارد. نسخه‌های گوادیشن برای دستگاه‌هایی معرفی می‌شوند که دارای توان پردازشی بالایی نیستند و نمی‌توانند از اندروید عادی استفاده کنند؛ پس می‌شود فهمید که هات 9 پلی با سخت‌افزار یا سخت‌افزارهایی توانایی معرفی نشده.

همان‌طور که گفتیم، سخت‌افزار 9 پلی دارای دو نسخه است، که تفاوت چندانی با هم ندارند و هر دو این سخت‌افزارها، از نظر پردازشی، بسیار ضعیف هستند. سخت‌افزار اول، چیپ 12 نانومتری چهار هسته‌ای Helio A22 را دارد که با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8300 همراه شده و در یک نسخه با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه می‌شود. تراشه چهارهسته‌ای، متشکل از چهار هسته Cortex-A53 با نهایت فرکانس 2.0 گیگاهرتز است.

نسخه دوم، تراشه هشت‌هسته‌ای Helio A25 را دارد که بر پایه همان لیتوگرافی 12 نانومتری، طراحی شده. این نسخه، پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 را به همراه می‌آورد و تراشه هشت‌هسته‌ای آن متشکل از چهار هسته Cortex-A53 با نهایت فرکانس 1.8 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس 1.5 گیگاهرتز است و در سه نسخه به شرح زیر، عرضه می‌شود:

  • رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت

  • رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت

  • رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت

Infinix Hot 9 Play

دوربین اینفینیکس هات 9 پلی

دوربین اصلی هات 9 پلی، دو سنسور را شامل می‌شود. همان‌طور که قبلا گفتیم، با این که دوربین، دوگانه است، اما سنسور QVGA آن کارایی خاصی ندارد و فقط برای این‌که دوگانه بودن دوربین، مطرح شود، اضافه شده. سنسور دیگر این دوربین، که سنسور اصلی هم است، لنز 13 مگاپیکسلی عریض بوده که می‌تواند برای استفاده‌های عادی، کارساز باشد.

دوربین اصلی هات 9 پلی، یک فلش ال‌ای‌دی سه‌گانه هم دارد. دوربین سلفی، متشکل از یک سنسور 8 مگاپیکسلی عریض است که کیفیت بالایی نداشته و برای عکاسی چهره، توصیه نمی‌شود، ولی می‌تواند برای تماس‌های تصویری گزینه خوبی باشد. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Infinix Hot 9 Play» با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری اینفینیکس هات 9 پلی

برخلاف هم‌رده‌های هات 9 پلی که از باتری‌های لیتیم-یونی نسبتا خطرناک، استفاده می‌کنند، این گوشی به سراغ یک باتری لیتیم-پلیمری ایمن رفته که ظرفیت فوق‌العاده بالای 6000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

مشاوره در خرید اینفینیکس هات 9 پلی

هات 9 پلی دارای توانایی پردازشی بالایی نیست و از این رو، نمی‌شود آن را برای گیم و موارد، اینچنینی، توصیه کرد، در عوض، هات 9 پلی، می‌تواند برای سالمندان و خردسالان، گزینه‌ای جذاب باشد. شما می‌توانید اینفینیکس هات 9 پلی را از فروشگاه دیجیدو، تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
171.8x78 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
وزن
209 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio A25
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.8 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.82 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1640 پیکسل
تراکم پیکسلی
263~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.1 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
QVGA
مشخصات دوربین دوم
Low light sensor
فلش
Triple-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Hot 9 Play دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Hot 9 Play دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
171.8x78 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
وزن
209 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio A25
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.8 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.82 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1640 پیکسل
تراکم پیکسلی
263~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.1 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
QVGA
مشخصات دوربین دوم
Low light sensor
فلش
Triple-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم