برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Hot 9 Pro دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

InfinixHot 9 Pro Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Infinix Hot 9 Pro Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 48 - 2 - 2 مگاپیکسل + QVGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
10.0
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Infinix Hot 9 Pro

گوشی های میان‌رده‌ای اقتصادی، یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌هایی هستند، که کاربران می‌توانند داشته باشند، اما پیدا کردن چنین اسمارتفون‌هایی، کمی سخت به‌نظر می‌رسد، زیرا اکثر شرکت‌ها، قیمت‌های زیادی برای محصولات خود، درنظر می‌گیرند. یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید میان‌رده‌های اقتصادی، اینفینیکس چینی است که گوشی هایی با کیفیت مناسب و قیمت کم تولید می‌کند.

شرکت چینی اینفینیکس، برای محصولات خود، نام‌هایی نظیر هات درنظر می‌گیرد و یکی از این محصولات هاتی اینفینیکس، هات 9 پرو است که از خانواده هات 9 سر درآورده. با نگاهی تند به اینفینیکس هات 9 پرو، متوجه سخت‌افزاری مناسب، دوربین اصلی چهارگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، نمایشگری استاندارد، باتری‌ای با ظرفیت چشم‌گیر 5000 میلی‌آمپر ساعتی و طراحی‌ای دل‌نشین می‌شویم که ما در ادامه، هر یک از این موارد را بررسی خواهیم کرد.

مقدمه‌ای بر تشریح Infinix Hot 9 Pro

هات به معنی جذاب است و طراحی اینفینیکس هات 9 پرو، حقیقتا، جذابیت خاصی دارد که این جذابیت را تا حدودی، مدیون تقارن و توازن خود در پنل جلویی است. ایراد اساسی این گوشی، پشتیبانی نکردن آن از فناوری فایو جی یا همان نسل پنجم بوده که به سخت‌افزار مدیاتکی هات 9 پرو مربوط می‌شود. این سخت‌افزار، یک سخت‌افزار میان‌رده‌ای است که توانایی پردازشی بسیار بالایی ندارد، اما می‌تواند برای امور نیمه‌سنگین، خوب باشد.

نمایشگر هات 9 پرو، مانند آن‌چه در تمامی محصولات شرکت اینفینیکس می‌بینیم، از نوع IPS است و وضوح HD را به همراه خود می‌آورد. این وضوح، کمی جای بحث دارد، اما تا همین‌جا بدانید که برای تماشای فیلم و سریال، گزینه عادی‌ای است. نهایت نرخ روشنایی نمایشگر، مقدار 480 نیت بوده که چندان زیاد نیست، اما نسبت به نمایشگرهای عادی، ارجحیت دارد.

دوربین اصلی هات 9 پرو که با طراحی خانواده نوت 8 شیائومی آمده، چهار سنسور را شامل می‌شود که در میان آن‌ها، یک سنسور، الکی اضافه شده و تقریبا هیچ کارایی‌ای ندارد. سنسور اصلی این دوربین هم یک لنز 48 مگاپیکسلی عریض است. دوربین سلفی که با طراحی مدرنی همراه شده، یک سنسور 8 مگاپیکسلی را به همراه خود می‌آورد. باتری این گوشی، مانند طیف وسیعی از محصولات اینفینیکس، ظرفیت زیادی داشته، اما متاسفانه این ظرفیت زیاد از فناوری شارژ سریع، استفاده نمی‌کند.

Infinix Hot 9 Pro

طراحی و کیفیت ساخت اینفینیکس هات 9 پرو

هات 9 پرو، همان‌طور که گفتیم، یک گوشی جذاب است. علی‌رغم اکثر محصولات میان‌رده‌ای، هات 9 پرو دارای توازن چشم‌گیری در زمینه حواشی پنل جلویی بوده که طراحی آن را یک قدم به جلو برده‌اند، اما چیزی که سبب شده، طراحی، یک قدم به عقب برود، حسگر اثر انگشتی است که بر روی پنل پشتی، حاضر شده و طراحی حفره را به همراه دارد. همین پنل پشتی، دارای پیچ و تاب‌هایی نالازمی است، که زیبایی خاصی به این پنل، داده‌اند.

پنل جلویی که چندی پیش، محل بحث ما بوده، حواشی‌ای در سمت راست، چپ و بالا دارد که همگی‌، با ضخامت یکسان، معرفی شده‌اند و زمانی که ما از این گوشی میان‌رده‌ای انتظار حواشی فوق ضخیم در پایین پنل را داریم، حواشی‌ای با ضخامت کم می‌بینیم که سبب جذابیت پنل جلویی شده‌اند. در گوشه بالایی این پنل هم دوربین سلفی مشهود است، که با طراحی حفره آمده و این پنل را مدرن‌تر نشان می‌دهد.

پنل پشتی، شباهت خاصی با خانواده نوت 8 ردمی داشته و به محصولات شرکت موتورولا هم بی‌ربط نیست. این پنل، چند خط منحنی بر روی خود دارد، که به آن، کمی رنگ و لعاب داده‌اند. پنل پشتی هات 9 پرو، کمی صیقلی به‌نظر می‌آید و در گوشه بالایی آن، ما دوربین اصلی چهارگانه را می‌بینیم که درون یک قاب مستطیلی شکل نسبتا بزرگ آمده. این قاب، چهار سنسور اصلی را در سمت چپ خود دارد. عضو دیگر پنل پشتی، حسگر اثر انگشتی است که از آن، یاد کرده‌ایم.

یکی از ایرادات این گوشی در طراحی، ضخامت زیاد فریم آن بوده که چیزی نزدیک به 9 میلی‌متر است و در گوشی‌های شرکت نام‌برده موتورولا هم چپ و راست، دیده می‌شود. «Infinix Hot 9 Pro» با ابعاد 165 در 76.8 در 8.7 میلی‌متر، وزن 185 گرم و رنگ‌های بنفش و آبی در دسترس است.

Infinix Hot 9 Pro

نمایشگر اینفینیکس هات 9 پرو

حالا که تا این‌جا، شباهت‌های اینفینیکس و موتورولا، زیاد، مورد بحث ما بوده، بهتر است به این هم اشاره کنیم که هر دو شرکت موتورولا و اینفینیکس، فقط از نمایشگرهای IPS استفاده می‌کنند و هات 9 پرو هم با یک نمایشگر IPS‌ معرفی شده، که زاویه دید گسترده‌ای به همراه خود می‌آورد و عملکرد خوبی هم در زمینه رنگ‌ها دارد. این نمایشگر، وضوح HD‌ را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای تماشای فیلم و سریال، خوب باشد، اما بسیاری از کاربران حساس، گفته‌اند که این وضوح، سبب شده تا حد فاصل پیکسل‌ها را تشخیص دهند.

نمایشگر، نهایت نرخ روشنایی 480 نیتی را عرضه می‌کند که مقدار بالایی به حساب نمی‌آید، اما برای رفع نیاز خوب است. نمایشگر، هم‌چنین، رزولوشن 720 در 1600 پیکسلی دارد که به دنبال آن و با احتساب قطر 6.6 اینچی، تراکم پیکسلی 266 پیکسل بر هر اینچ می‌آید. نمایشگر مورد بحث با مساحت 105.2 سانتی‌متر مربعی خود، 83 درصد از فضای پنل جلویی «Infinix Hot 9 Pro» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اینفینیکس هات 9 پرو

«Infinix Hot 9 Pro» با رابط کاربری XOS 6.0 بر پایه اندروید 10 عرضه می‌شود. رابط کاربری XOS 6.0 به اندازه نسخه 7.6، مورد بحث نبوده و امکانات رابط کاربری جدید را هم ندارد، اما بودن این رابط کاربری، بهتر از نبودن آن است و فضای خشک و خالی اندروید را کمی قابل تحمل‌تر جلوه می‌دهد.

سخت‌افزار این گوشی، یک سخت‌افزار میان‌رده‌ای است که توسط شرکت مدیاتک و در سال 2018 تولید شده. این سخت‌افزار، علی‌رغم قدیمی بودن، توانایی پردازشی مناسبی دارد و می‌تواند برای بسیاری از امور نیمه‌سنگین خوب باشد. تراشه این گوشی که با نام MT6762 Helio P22 شناخته می‌شود، اولین تراشه میان‌رده‌ای 12 نانومتری‌ای بوده که معرفی شده.

تراشه هشت‌هسته‌ای MT6762 Helio P22 متشکل از رشته‌های متفاوت نیست و در عوض از یک رشته هشت‌هسته‌ای تشکیل شده از هشت هسته Cortex-A53 با نهایت فرکانس 2.0 گیگاهرتز، استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی هم، PowerVR GE8320 است که توانایی پردازشی مناسبی در زمینه امور سه‌بعدی ندارد. «Infinix Hot 9 Pro» در یک نسخه با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه می‌شود.

Infinix Hot 9 Pro

دوربین اینفینیکس هات 9 پرو

دوربین اصلی هات 9 پرو از چهار سنسور تشکیل شده که در میان آن‌ها، سنسور QVGA کارایی خاصی ندارد. سنسور اصلی این دوربین، یک لنز 48 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 است که کیفیت مناسبی دارد، اما جزئیات زیادی را از دست می‌دهد. سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هم می‌تواند، افکت‌های بوکه را ایجاد کند و عکس‌برداری پرتره را ارتقا دهد. سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو هم ناکارآمد به‌نظر می‌رسد.

دوربین سلفی هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی عریض دارد، که در زمینه عکس‌برداری سلفی، کیفیت بسیار عادی‌ای داشته و می‌شود آن را قابل قبول دانست. دوربین سلفی، یک فلش ال‌ای‌دی را به خود اختصاص داده که مشخصا، تاثیر زیادی ندارد، دوربین اصلی هم یک فلش ال‌ای‌دی چهارگانه در کنار خود دارد. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Infinix Hot 9 Pro» با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری اینفینیکس هات 9 پرو

یکی دیگر از شباهت‌های شرکت اینفینیکس و موتورولا این است که هر دو این شرکت‌ها، برای گوشی های هوشمند خود، باتری‌های حجیم را درنظر می‌گیرند و هات 9 پرو هم با یک باتری حجیم لیتیم-پلیمری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آمده.

مشاوره در خرید اینفینیکس هات 9 پرو

هات 9 پرو، با استفاده از یک دوربین چهار‌گانه، سخت‌افزاری مناسب، نمایشگری استاندارد، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری‌ای حجیم، یک گوشی میان‌رده‌ای اقتصادی خوب نامیده شود که آن را می‌توانید از فروشگاه دیجیدو، تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2020
تاریخ شمسی
خرداد 1399
طول و عرض
165x76.8 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
185 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (typ)
تراکم پیکسلی
266~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
رزولوشن عکس دوربین چهارم
QVGA
مشخصات دوربین چهارم
Low light sensor
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
LED flash
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Hot 9 Pro دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Hot 9 Pro دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2020
تاریخ شمسی
خرداد 1399

طراحی

طول و عرض
165x76.8 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
185 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (typ)
تراکم پیکسلی
266~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 38, 40, 41<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
رزولوشن عکس دوربین چهارم
QVGA
مشخصات دوربین چهارم
Low light sensor
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
LED flash<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم