برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Zero 8i دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

InfinixZero 8i Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Infinix Zero 8i Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 48 - 8 - 2 مگاپیکسل + نامشخص
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
10
4G
4500 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Infinix Zero 8i

شرکت چینی اینفینیکس، شرکتی است که تنها در زمینه تولید میان‌رده‌ها فعالیت می‌کند و در این زمینه، بسیار موفق است. این شرکت که در بازار ایران، بهای چندانی به آن داده نشده، میان‌رده‌های اقتصادی زیادی تولید کرده و کم‌تر، دست به تولید میان‌رده‌های چشم‌گیری مانند زیرو 8 و زیرو 8 آی زده. زیرو 8 آی با این‌که یک میان‌رده اقتصادی نیست، اما قیمت بسیار کمی دارد.

قیمت 170 یورویی این اسمارتفون با توجه به یک سخت‌افزار توانا، دوربین اصلی چهارگانه، دوربین سلفی دوگانه، نمایشگری با کیفیت فوق‌العاده بالا، باتری‌ای حجیم به همراه شارژر سریع و طراحی زیبایی که به همراه زیرو 8 آی می‌آیند، حقیقتا کم است. ما در ادامه، قصد داریم تا تک تک موارد بالا را با دقت درمورد زیرو 8 آی، بررسی کنیم.

مقدمه‌ای بر تشریح Infinix Zero 8i

زیرو 8 آی، با توجه به اسم آن باید نسخه‌ای ضعیف‌تر از زیرو 8 باشد، اما می‌بینیم که این دو گوشی، تقریبا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در زمینه دوربین‌های سلفی و اصلی، زیرو 8 از نسخه آی، سبقت می‌گیرد که باز هم در این زمینه، زیرو 8 آی، حرف‌های بیش‌تری برای گفتن دارد، زیرا دوربین سلفی آن با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کند، ولی این کیفیت برای زیرو 8، 1080 ذکر شده. دوربین اصلی زیرو 8 آی، یک سنسور 48 مگاپیکسلی دارد که سنسور اصلی آن است و یکی از سنسورهای همین دوربین، ناشناخته مانده، ولی به احتمال زیاد، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود.

نمایشگر زیرو 8 آی مانند تمامی تولیدات شرکت اینفینیکس، اندازه بزرگی داشته و از نوع IPS است. این نمایشگر، وضوخ فوق‌العاده FHD‌ را ارائه می‌دهد و نرخ نوسازی 90 هرتزی به همراه آن می‌آید که هر دو این موارد، زیرو 8 آی را به گزینه‌ای جذاب از نظر نمایشگر برای کاربران گیمر، بدل کرده‌اند. این نمایشگر، هم‌چنین نهایت نرخ روشنایی 480 نیتی دارد، که از حق نگذریم، چندان هم جذاب نیست.

این گوشی، از فناوری نسل پنجم، پشتیبانی نمی‌کند. سخت‌افزار زیرو 8 آی، که متاسفانه برای فناوری نسل پنجم، تولید نشده، کار دست شرکت مدیاتک است و توانایی پردازشی بالایی دارد. باتری‌ای که انرژی سخت‌افزار را تامین می‌کند از نوع لیتیم-پلیمری بوده و ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی را به همراه خود می‌آورد که با توجه به شارژر سریع 33 واتی، زمان زیادی برای تکمیل ظرفیت خود، نمی‌خواهد.

Infinix Zero 8i

طراحی و کیفیت ساخت اینفینیکس زیرو 8 آی

زیرو 8 آی با طراحی‌ای کم‌نظیر همراه است، که تقریبا در محصولات هیچ شرکتی، جز خود اینفینیکس، نمی‌شود آن را پیدا کرد؛ البته این طراحی برای گیمرها، کمی دردسرساز است و این دردسر به بزرگ بودن قاب دوربین اصلی و جای کم مانور دست‌ها، مربوط می‌شود. ایراد دیگر طراحی زیرو 8 آی، اندازه بزرگ و وزن زیادی است که آن دارد. حسگر اثر انگشت زیرو 8 آی، از نوع ادغامی بوده، یعنی این‌که با دکمه پاور بر روی فریم ترکیب شده و شما در حین روشن کردن گوشی، دارید اثر انگشت خود را نیز به آن می‌دهید.

پنل جلویی اینفینیکس زیرو 8 آی، یک طراحی کاملا میان‌رده‌ای و البته مدرن دارد. این پنل، شامل حواشی‌ای با ضخامت یکسان در سمت راست، بالا و چپ خود می‌شود، ولی همین حواشی در قسمت پایینی، ضخامت بیش‌تری پیدا می‌کنند. البته حواشی همین قسمت پایینی هم مانند محصولاتی مانند سامسونگ ام 31، دارای ضخامت زننده‌ای نیستند و فقط از نواحی دیگر، ضخیم‌تر هستند. در گوشه بالایی نمایشگر، دوربین سلفی دوگانه را می‌بینیم که درون یک حفره بیضی شکل، لحاظ شده.

پنل پشتی این گوشی، به دو قسمت مات و براق تقسیم می‌شود، که البته هر دو این نواحی، پتانسیل، جذب اثر انگشت شما را دارند. در قسمت مات بالایی، دوربین اصلی چهارگانه را می‌بینیم که به‌طور عجیبی در وسط پنل و درون یک قاب لوزی شکل، تعبیه شده. سنسورها و فلش ال‌ای‌دی چهارگانه دوربین، بر روی قطرهای لوزی، لحاظ شده‌اند. این قاب، اندازه بزرگی دارد و جاگیری آن در وسط پنل پشتی، سبب می‌شود تا در حین بازی، زمانی را برای تنظیم دست خود بر روی پنل پشتی، صرف کنید.

فریم، ضخامت زیادی دارد و در قسمتی که دکمه پاور حسگر اثر انگشتی زیرو 8 آی، مشهود است، اندکی، به پنل پشتی وارد شده تا این حسگر را بر روی خود، جا دهد. «Infinix Zero 8i» با ابعاد 168.7 در 76.1 در 9.1 میلی‌متر، وزن 210.5 گرم و رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

Infinix Zero 8i

نمایشگر اینفینیکس زیرو 8 آی

نمایشگر زیرو 8 آی، از نوع IPS‌ است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این نمایشگر به همراه وضوح FHD آمده و می‌تواند برای کاربران دوست‌دار فیلم و سریال، به کار بیاید. نمایشگر هم‌چنین، نهایت نرخ روشنایی 480 نیتی را به همراه خود دارد، که مقدار زیادی به حساب نمی‌آید، ولی با استفاده از آن، کمی در زیر نور خورشید، راحت‌تر خواهید بود.

نرخ نوسازی نمایشگر هم مقدار 90 هرتز بوده که اندکی از مقدار استاندارد بازار، بالاتر است و برای استفاده گیمرها و هم‌چنین گشت و گذار در فضای مجازی، مناسبت دارد. این نمایشگر، رزولوشن 1080 در 2460 پیکسلی را به همراه خود آورده که در کنار قطر 6.85 اینچی، تراکم پیکسلی 392 پیکسل بر هر اینچ را ثمره می‌دهد. 86.8 درصد از فضای پنل جلویی «Infinix Zero 8i» در اختیار نمایشگر 111.4 سانتی‌متر مربعی آن، قرار گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اینفینیکس زیرو 8 آی

درمورد رابط کاربری «Infinix Zero 8i» چیزی گفته نشده و به احتمال قوی، این گوشی، رابط کاربری‌ای به همراه خود ندارد، اما می‌دانیم که با اندروید 10 عرضه می‌شود. اگر فرض را بر نبود رابط کاربری بگذاریم، باز هم فضای کاربری اندروید 10، چندان بد یا زننده نیست و اتفاقا مدرن به‌نظر می‌رسد.

سخت‌افزار زیرو 8 آی، توسط شرکت مدیاتک تولید شده و در خود زیرو 8 هم مورد استفاده بوده. این سخت‌افزار می‌تواند برای گیمرها، خوب باشد و در زمینه توانایی پردازشی نیز می‌شود به آن نمره بالایی داد. تراشه این گوشی از خانواده جی 90 مدیاتک بوده و یک تراشه 12 نانومتری است که MT6785 Helio G90T نام دارد.

تراشه هشت‌هسته‌ای اینفینیکس زیرو 8 آی، متشکل از دو هسته Cortex-A76 با نهایت فرکانس 2.05 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس 2.0 گیگاهرتز است و با پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MC4 همراه شده که در زمینه امور سه‌بعدی، کیفیت مناسبی دارد. «Infinix Zero 8i» در یک نسخه با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت، عرضه می‌شود.

Infinix Zero 8i

دوربین اینفینیکس زیرو 8 آی

دوربین اصلی زیرو 8 آی، یک دوربین چهارگانه است، که در میان سنسورهای آن، یک سنسور معرفی نشده، ولی می‌شود حدس زد که یک حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو است. به هر حال، سنسور اصلی دوربین، یک لنز 48 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 بوده که کیفیت بالایی دارد و از حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای عکس‌برداری پرتره، کمک می‌گیرد. سنسور دیگر این دوربین، حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض است که زاویه دید گسترده 119 درجه‌ای دارد.

دوربین اصلی، می‌تواند با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند و زمانی که انتظار می‌رود، دوربین سلفی، توانایی فیلم‌برداری با این کیفیت را نداشته باشد، می‌بینیم که دوربین سلفی هم با همین کیفیت و سرعت، فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی، از دو سنسور تشکیل شده که سنسور اصلی آن، لنز 16 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 است و توانایی بالایی در زمینه عکس‌برداری سلفی دارد. سنسور دیگر دوربین، حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید 105 درجه است، که می‌تواند برای سلفی‌های دسته‌جمعی، مورد استفاده باشد.

باتری اینفینیکس زیرو 8 آی

زیرو 8 آی با باتری‌ای لیتیم-پلیمری آمده، که نمی‌شود آن را چندان حجیم دانست، اما ظرفیت خوبی دارد. حجم 4500 میلی‌آمپر ساعتی این باتری می‌تواند برای استفاده‌های نه‌چندان طولانی، مناسب باشد. «Infinix Zero 8i» از فناوری شارژ سریع 33 واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید اینفینیکس زیرو 8 آی

زیرو 8 آی، که یکی از محصولات مناسب اینفینیکس است، نمایشگری باکیفیت به همراه نرخ نوسازی 90 هرتزی، سخت‌افزاری توانا، دوربینی چهارگانه با سنسور 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه، باتری‌ای با ظرفیت مناسب و شارژر سریع دارد، که با این وجود، گزینه‌ای شایسته برای اکثر کاربران است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2020
تاریخ شمسی
آذر 1399
طول و عرض
168.7x76.1 میلی‌متر
ضخامت
9.1 میلی‌متر
وزن
210.5 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio G90
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.05 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MC4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.85 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2460 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (typ)
تراکم پیکسلی
392~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚119
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
رزولوشن عکس دوربین چهارم
نامشخص
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide
˚105
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
4K@30fps, 1080p@30/60fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Zero 8i دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Zero 8i دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2020
تاریخ شمسی
آذر 1399

طراحی

طول و عرض
168.7x76.1 میلی‌متر
ضخامت
9.1 میلی‌متر
وزن
210.5 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio G90
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.05 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MC4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.85 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2460 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (typ)
تراکم پیکسلی
392~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 38, 40, 41<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚119<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
رزولوشن عکس دوربین چهارم
نامشخص
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚105<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 4K@30fps, 1080p@30/60fps<br />
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم