برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 7 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

InfinixNote 7 Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Infinix Note 7 Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 48 - 2 - 2 - 2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
10.0
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Infinix Note 7

شما شرکت‌های زیادی در بازار گوشی های هوشمند را می‌شناسید و می‌توانید بسیاری از آن‌ها را نام ببرید؛ اما شرکت‌هایی هستند، که شما چیزی از آن‌ها نشنیده‌اید و همین ناآشنا بودن آن‌ها، این شرکت‌ها را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای خرید یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ای با قیمت کم کرده. یکی از این شرکت‌هایی که حتما باید نگاهی به آن داشته باشید، شرکت اینفینیکس چینی است. این شرکت، مشخصا در بازار میان‌رده‌های اقتصادی فعالیت می‌کند و بازار کار خود را تا به حال، گسترش نداده.

بسیاری از محصولات شرکت اینفینیکس با پیشوند هات به معنی جذاب و برخی دیگر با پیشوند نوت می‌آیند، مانند اینفینیکس نوت 7. گوشی نام‌برده، حقیقتا از لحاظ ظاهری، جذاب بوده و در دیگر زمینه‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نوت 7 با نمایشگری استاندارد، سخت‌افزاری خوب از شرکت مدیاتک، باتری‌ای حجیم به همراه شارژر سریع، دوربین اصلی چهارگانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و طراحی‌ای زیبا آمده که ما در ادامه، همین موارد را بررسی خواهیم کرد.

مقدمه‌ای بر تشریح Infinix Note 7

آن‌چه درمورد نام اینفینیکس نوت 7، این گوشی را به‌طور کامل معرفی می‌کند، همان کلمه نوت است و این گوشی هم یک گوشی در کنار جذابیت ظاهری دارای اندازه بزرگی‌ای است که در هر رنگ، طراحی‌ آن به طور مختصری، تغییر می‌کند. آن‌چه کمی از جذابیت این گوشی می‌کاهد، پشتیبانی نکردن آن از فناوری فایو جی یا همان نسل پنجم است. نوت 7 با سخت‌افزاری از شرکت مدیاتک همراه شده، که از این فناوری، پشتیبانی نمی‌کند و در عوض به سراغ فناوری نسل چهارم رفته.

مدیاتک گفته که سخت‌افزار نوت 7 برای پردازش‌های نیمه‌سنگین، مناسب است و هم‌چنین می‌تواند برای بازی‌های موبایلی غیرحرفه‌ای و غیرسنگین، پاسخ‌گو باشد. این سخت‌افزار از یک باتری حجیم لیتیم-پلیمری بهره می‌برد که ظرفیت چشم‌گیر 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن، با احتساب شارژر سریع 18 واتی، زمان زیادی برای شارژ شدن نمی‌خواهد.

این باتری، نیروی مورد نیاز نمایشگر را هم تامین می‌کند که از نوع IPS بوده و وضوح HD را دارا است. دوربین اصلی این گوشی، چهار سنسور را شامل می‌شود که در میان آن‌ها، سنسور 48 مگاپیکسلی عریض، قطعا از باقی، مهم‌تر و چشم‌گیر‌تر است. دوربین سلفی هم با یک سنسور 16 مگاپیکسلی عریض آمده و کیفیت خوبی دارد.

Infinix Note 7

طراحی و کیفیت ساخت اینفینیکس نوت 7

اینفینیکس نوت 7 مانند اکثر تولیدات شرکت اینفینیکس، دارای اندازه بزرگی‌ است که استفاده یک دستی از آن را سخت می‌کند. این گوشی، دارای طراحی‌ای خوشایند بوده که آن را می‌شود به خانواده پوکو ایکس 3 و برخی از اعضای خانواده نوت 9 ردمی، ربط داد. طراحی مورد بحث، بر روی پنل پشتی خود، شامل خطوطی است که در هر رنگ، تفاوت اندکی با یک دیگر دارند و از این جهت، طراحی حتی نسبت به خودش هم خاص خواهد بود. حسگر اثر انگشت این گوشی با دکمه پاور آن ترکیب شده، ولی از آن‌جایی که نوت 7 نسبتا بزرگ است، دسترسی به آن، احتمالا کمی سخت خواهد بود.

پنل جلویی در سمت راست، چپ و بالا، طراحی فوق‌العاده‌ای دارد، زیرا این نواحی، شامل حواشی‌ای با ضخامت کم می‌شوند، اما در پایین، حواشی، ضخامت بیش‌تری پیدا می‌کنند و طراحی و تقارن آن را بر هم می‌زنند. در گوشه بالایی، دوربین سلفی را می‌بینیم که طراحی حفره را به همراه خود آورده؛ شعاع کم این حفره، جای تقدیر دارد.

پنل پشتی، که طراحی این گوشی را خاص کرده، برای مثال در رنگ سبز، خطوط سهموی شکلی دارد که در رنگ سفید دیده نمی‌شوند، زیرا این رنگ، فقط یک خط با شیب منفی دارد. در وسط پنل پشتی، قاب نسبتا بزرگ دایره‌ای شکل دوربین اصلی را می‌بینیم که چهار سنسور به صورت یک مربع بر روی آن، ظاهر شده‌اند و در زیر آن‌ها، فلش ال‌ای‌دی چهارگانه آمده.

بر روی فریم و در جایی که حسگر اثر انگشت ادغامی این گوشی به همراه دکمه پاور، طراحی شده، می‌بینیم که قسمتی از فریم به نزدیکی حریم پنل پشتی رفته تا این حسگر را جا دهد؛ این حرکت فریم، سبب شده تا طراحی فریم، یک طراحی نیمچه پرچم‌دار باشد. «Infinix Note 7» با ابعاد 173.4 در 79 در 8.8 میلی‌متر، وزن 206 گرم و رنگ‌های سفید، سرمه‌ای و سبز عرضه می‌شود.

Infinix Note 7

نمایشگر اینفینیکس نوت 7

نمایشگر اینفینیکس نوت 7 از نوع IPS بوده و نمایشگری عادی و استاندارد به حساب می‌آید. این نمایشگرها برای تمامی میان‌رده‌های اقتصادی مانند نوت 7 درنظر گرفته می‌شوند. نمایشگر مورد بحث با وضوح HD به پنل جلویی این گوشی، پا گذاشته و از این رو می‌تواند برای تماشای فیلم و سریال، مورد استفاده باشد.

نمایشگر، نرخ نوسازی 60 هرتز را به همراه خود می‌آورد که مقدار استاندارد است و برای استفاده‌های یومیه، کارایی زیادی دارد. رزولوشن نمایشگر، مقدار 720 در 1640 پیکسل بوده و قطر آن نیز 6.95 اینچ است، که قطر زیادی به حساب می‌آید. قطر و رزولوشن در کنار یک‌دیگر، سبب تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر هر اینچ می‌شوند. نمایشگر مورد بحث با مساحت 114.7 سانتی‌متر مربعی خود، 83.7 درصد از فضای پنل جلویی «Infinix Note 7» را تسخیر کرده.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اینفینیکس نوت 7

«Infinix Note 7» با رابط کاربری XOS 6.0 بر پایه اندروید 10 می‌آید. این رابط کاربری، فضای ساده‌ای دارد و البته کمی سطح پایین است. به هر حال، می‌شود با رابط کاربری نوت 7 موارد زیادی، نظیر فلش زدن گوشی در هنگام زنگ خوردن را تنظیم کرد که البته در بسیاری از گوشی های هوشمند دیگر و رابط کاربری‌های معرفی شده مشهور نیز دیده می‌شود.

سخت‌افزار نوت 7، طبق گفته شرکت سازنده آن، یعنی مدیاتک، برای بازی‌های موبایلی ساده و ابتدایی، کارایی دارد و می‌تواند برای داده‌های نیمه‌سنگین نیز استفاده شود. تراشه این گوشی، که با نام Helio G70 آن را می‌شناسیم، برپایه لیتوگرافی 12 نانومتری طراحی شده و دارای توانایی پردازشی مناسبی است.

تراشه هشت‌هسته‌ای Helio G70 از دو هسته Cortex-A75 با نهایت فرکانس 2.0 گیگاهزتر در کنار شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس 1.7 گیگاهرتز تشکیل شده. بر روی پردازنده هم، تراشه گرافیکی Mali-G52 2EEMC2 قرار گرفته که در زمینه امور سه‌بعدی، دارای عملکرد عادی‌ای است. «Infinix Note 7» در سه نسخه به شرح زیر عرضه می‌شود:

  • رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت

  • رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت

  • رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت

Infinix Note 7

دوربین اینفینیکس نوت 7

دوربین اصلی اینفینیکس نوت 7، چهار سنسور را به همراه خود می‌آورد که در میان آن‌ها، یک سنسور فقط به نسخه رم 6 گیگابایتی تعلق دارد و در این نسخه ‌هم نمی‌شود روی آن زیاد حساب کرد. سنسور اصلی این دوربین، حسگر 48 مگاپیکسلی عریض است که کیفیت مناسبی داشته و از سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای عکس‌برداری پرتره، کمک می‌گیرد. سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو این دوربین هم کیفیت خوبی داشته، ولی برای عکس‌برداری آماتور به کار می‌آید. دوربین اصلی «Infinix Note 7» از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • حسگر 48 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8

  • حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • حسگر 2 مگاپیکسلی ویدئو با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 فقط برای نسخه 6/128

دوربین سلفی این گوشی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فاصله کانونی 26 میلی‌متر دارد که کیفیت مناسبی در زمینه عکس‌برداری سلفی از خود نشان داده. این دوربین به احتمال قوی از حالت HDR‌ هم پشتیبانی خواهد کرد. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Infinix Note 7» با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری اینفینیکس نوت 7

اینفینیکس نوت 7 به همراه خود، یک باتری لیتیم-پلیمری را می‌آورد که ظرفیت چشم‌گیر 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و با احتساب این ظرفیت، شارژدهی بالایی خواهد داشت. «Infinix Note 7» از فناوری شارژ سریع 18 واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید اینفینیکس نوت 7

اینفینیکس نوت 7، گوشی‌ای است که در تمامی زمینه‌ها، عملکرد خوب و استانداردی دارد. این عملکرد خوب، سبب می‌شود تا ما این گوشی را برای کاربران عادی، یک گزینه چشم‌گیر بدانیم.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
July 2020
تاریخ شمسی
تیر 1399
طول و عرض
173.4x79 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio G70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.7 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 2EEMC2
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.95 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1640 پیکسل
تراکم پیکسلی
258~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 38, 40, 41
1, 3, 7, 8, 20, 28
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
دوربین فیلمبرداری اختصاصی
دریچه دیافراگم f/1.8
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.06 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
1
1 نظرات
واقعا عالی
از همه نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 7 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 7 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
July 2020
تاریخ شمسی
تیر 1399

طراحی

طول و عرض
173.4x79 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio G70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.7 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 2EEMC2

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.95 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1640 پیکسل
تراکم پیکسلی
258~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 38, 40, 41<br /> 1, 3, 7, 8, 20, 28<br /> 1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
دوربین فیلمبرداری اختصاصی<br /> دریچه دیافراگم f/1.8
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.06 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم