برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Zero 8 دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

InfinixZero 8 Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Infinix Zero 8 Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 64 - 8 - 2 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
10
4G
4500 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Infinix Zero 8

میان‌رده‌هایی که ما در بازار گوشی های هوشمند می‌بینیم، عمدتا قیمت کمی دارند و این قیمت کم، با طراحی‌های متداولی همراه است، که در دست تمامی کاربران، دیده می‌شوند. برای مثال، شرکت سامسونگ، اکثر میان‌رده‌های خود را با طراحی همیشگی‌ای به بازار می‌فرستد، که اخیرا کمی خسته کننده شده؛ این موضوع درمورد شرکت موتورولا نیز صدق می‌کند.

به همین دلیل، دیدن میان‌رده‌هایی که با طراحی جدیدی می‌آیند، همیشه دل‌چسب بوده؛ البته اگر پرداختن به طراحی، سبب افت کیفیت در زمینه‌های دیگر نشود. شرکت اینفینیکس که در سال 2013 تاسیس شده، طراحی‌های متنوع بسیاری دارد که بر روی گوشی های باکیفیتی اعمال شده‌اند و قیمت کمی را به ارمغان آورده‌اند؛ اما گاها این شرکت نوپا، دست کم گرفته می‌شود، به همین دلیل، قصد داریم تا با بررسی گوشی جدید شرکت اینفینیکس، یعنی زیرو 8، به کیفیت محصولات این شرکت، مهر اثبات بزنیم.

مقدمه‌ای بر تشریح Infinix Zero 8

آن‌چه درمورد زیرو 8 توانسته، جلب توجه کند، طراحی جدید و مدرن آن است، که در کم‌تر اسمارتفونی دیده شده. این طراحی با وجود زیبایی بی‌حدوحصر خود، این گوشی را با کیفیت پایینی همراه نکرده و درمورد زیرو 8 می‌توانید، ظاهر زیبا را همراه با باطن زیبا ببینید. زمانی که می‌گوییم، زیرو 8 دارای باطنی زیبا است، به این موضوع نمی‌پردازیم که سخت‌افزاری تنومند دارد؛ بلکه داریم می‌گوییم، این گوشی، سخت‌افزاری پرقدرت خود را در کنار نمایشگری مناسب و دوربینی باکیفیت آورده.

نمایشگر اینفینیکس زیرو 8، یک نمایشگر عادی در میان گوشی های هوشمند میان‌رده‌ای است که نرخ نوسازی بالایی دارد. نرخ نوسازی 90 هرتزی این نمایشگر IPS، این گوشی را به گوشی های گیمینگ نزدیک کرده و انتظارات ما را کمی بالا برده. نمایشگر زیرو 8 از باتری‌ای حجیم نیرو می‌گیرد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند و شارژدهی بالایی دارد. 

دوربین زیرو 8، از چهار سنسور تشکیل شده که یکی از آن‌ها، سنسور 64 مگاپیکسلی عریض است. این سنسور در کنار سه سنسور دیگر و یک فلش ال‌ای‌دی چهارگانه، ترکیب دوربین اصلی را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی نیز دارای دو سنسور است، که یکی از آن‌ها، برای عکس‌برداری دست جمعی کاربرد دارد و دیگری نیز یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض است. سخت‌افزار اینفینکس زیرو 8، توسط شرکت مدیاتک تولید شده و سخت‌افزار خوبی به شمار می‌رود، اما از فناوری نسل پنجم پشتیبانی نمی‌کند.

Infinix Zero 8

طراحی و کیفیت ساخت اینفینیکس زیرو 8

طراحی اینفینیکس زیرو 8، در محصولات دیگر خانواده زیرو 8، قابل رویت است؛ اما آن را با خانواده‌ای دیگر از شرکت دیگری نخواهید دید. این طراحی، یک طراحی مدرن و بی‌نظیر است، که جای ایراد چندانی ندارد. طراحی زیرو 8، برای یک گوشی 210 یورویی، یک شاهکار به‌شمار می‌رود، چراکه اصلا این گوشی را شبیه به یک میان‌رده نشان نمی‌دهد و آن را به یک پرچم‌دار نزدیک کرده. بر روی فریم زیرو 8، دکمه پاور را می‌بینیم که ضمن ادغام با حسگر اثر انگشت، جاگیری مناسبی در زیر کنترلرهای صدا دارد. 

پنل جلویی زیرو 8 به دو دلیل، طراحی‌ای نزدیک به طراحی پرچم‌داران دارد. دلیل اول، خم‌شدگی حداقلی نمایشگر به طرفین و متعاقبا کم‌شدن حواشی مربوط به نمایشگر است که البته کمی در قسمت پایینی صفحه‌نمایش، ضخیم‌تر می‌شوند. دلیل دوم نیز به طراحی دوربین سلفی دوگانه این گوشی مربوط است. دوربین دوگانه سلفی زیرو 8، درون یک حفره بیضی شکل در گوشه بالایی صفحه، قرار گرفته.

پنل پشتی نیز به همین ترتیب است و طراحی آن با طراحی پرچم‌داران، نزدیکی دارد. در بالای قاب و در وسط طول مختصاتی پنل پشتی، دوربین اصلی چهارگانه را می‌بینیم که درون یک لوزی تعبیه شده. اگر قطرهای این لوزی را ترسیم کنید، می‌بینید که همه سنسورها و فلش چهارگانه ال‌ای‌دی بر روی قطرها قرار دارند و سنسور اصلی نیز در وسط محل برخورد قطرها است.

ایراد طراحی زیرو 8، ضخامت نسبتا زیادی است که دارد. «Infinix Zero 8» با ابعاد 168.7 در 76.1 در 9.1 میلی‌متر، وزن 205 گرم و رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سبز عرضه می‌شود.

نمایشگر اینفینیکس زیرو 8

نمایشگر مورد استفاده برای اینفینیکس زیرو 8، یک نمایشگر عادی برای گوشی های میان‌رده‌ای است. نمایشگر IPS زیرو 8، توانایی بالایی در به‌تصویر کشیدن رنگ سفید دارد و در زمینه مصرف باتری نیز بسیار خوب است. ایراد این نمایشگر در زیرو 8، همراهی آن با طراحی دوربین سلفی حفره بوده، که سبب نشت نور در اطراف حفره دوربین سلفی این گوشی می‌شود.

این نمایشگر، نرخ نوسازی 90 هرتزی را دارا است، که به آن اجازه 90 بار به‌روزرسانی تصویر در هر ثانیه را می‌دهد. رزولوشن این نمایشگر، وضوح FHD+ را سبب می‌شود. رزولوشن 1080 در 2460 پیکسلی نمایشگر با قطر 6.85 اینچی آن، ترکیب شده و تراکم پیکسلی 392 پیکسل بر هر اینچ را عرضه می‌کنند. 86.8 درصد از فضای پنل جلویی «Infinix Zero 8» در دست نمایشگر غول‌آسای 111.4 سانتی‌متر مربعی آن است.

Infinix Zero 8

سخت‌افزار و نرم‌افزار اینفینیکس زیرو 8

«Infinix Zero 8» با رابط کاربری XOS 7 بر پایه اندروید 10 عرضه می‌شود. رابط کاربری این شرکت چینی، حالتی تحت عنوان Digital Wellbeing دارد که میزان بار و دقیقه‌ای که شما به گوشی سر زده‌اید را چک می‌کند و قصد دارد که به تولید عادات سالم برای شما بپردازد. یکی دیگر از موارد جالب این رابط کاربری، Ear Sensor Receiver است که با ورود یک تماس و بردن گوشی به سمت گوشتان، تماس را پاسخ می‌دهید.

سخت‌افزار «Infinix Zero 8» یک سخت‌افزار میان‌رده‌ای خوب و قابل تحسین است، که توسط شرکت مدیاتک و برپایه یک تراشه 12 نانومتری ساخته شده. تراشه مدنظر ما، Helio G90T است، که توانایی پردازشی نسبتا بالایی دارد و می‌شود برای پردازش بازی‌هایی مانند فری‌فایر و پابجی روی آن حساب کرد؛ ضمن این‌که، تراشه، تاثیرات خوبی بر روی نمایشگر و دوربین این گوشی گذاشته.

این تراشه هشت‌هسته‌ای 12 نانومتری، متشکل از دو هسته Cortex-A76 با نهایت فرکانس 2.05 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. بر روی این تراشه، پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 تعبیه شده که مانند خود پردازنده، میان‌رده‌ای و توانا است. «Infinix Zero 8» در یک نسخه با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه می‌شود.

دوربین اینفینیکس زیرو 8

اینفینیکس زیرو 8 در پشت خود، دارای یک دوربین چهارگانه با طراحی‌ای زیبا است. این دوربین چهارگانه با یک سنسور 64 مگاپیکسلی همراهی می‌شود، که عکس‌هایی با نوسط نسبتا کم و رنگ‌های طبیعی می‌گیرد. سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض این دوربین نیز می‌تواند برای عکس‌برداری از چندیدن سوژه مورد استفاده باشد. سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز فوق‌العاده نیست، ولی برای عکاسی آماتور از سوژه‌های بسیار نزدیک، خوب است. دوربین اصلی «Infinix Zero 8» از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • لنز 64 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9

  • لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.3

  • لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین اصلی این گوشی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد، ولی دوربین سلفی با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی، شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 است. سنسور فوق عریض می‌تواند برای عکس‌برداری‌های دسته جمعی قابل استفاده باشد و سنسور عریض نیز کیفیت عکاسی چهره فوق‌العاده‌ای دارد.

Infinix Zero 8

باتری اینفینیکس زیرو 8

باتری اینفینیکس زیرو 8، مانند دیگر موارد سازنده آن، بسیار خوب و قابل اتکا است. این باتری لیتیم-پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی بر روی زیرو 8 سوار شده و برای نزدیک به 30 ساعت، تماس نسل سومی یا 15 ساعت، وب‌گردی شارژدهی دارد. «Infinix Zero 8» از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید اینفینیکس زیرو 8

زیرو 8، گوشی‌ای زیبا با سخت‌افزاری تنومند است، که می‌تواند ضمن تغییر عادت در طراحی یا مواردی مانند بازی‌های موبایلی نیمه‌سنگین مورد استفاده باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2020
تاریخ شمسی
شهریور 1399
طول و عرض
168.7x76.1 میلی‌متر
ضخامت
9.1 میلی‌متر
وزن
205 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio G90
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.05 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MC4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.85 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2460 پیکسل
تراکم پیکسلی
392~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.73 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.3
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps, gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Zero 8 دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Zero 8 دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2020
تاریخ شمسی
شهریور 1399

طراحی

طول و عرض
168.7x76.1 میلی‌متر
ضخامت
9.1 میلی‌متر
وزن
205 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio G90
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.05 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MC4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.85 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2460 پیکسل
تراکم پیکسلی
392~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.73 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.3<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps<br />
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم