برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 8i دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

InfinixNote 8i Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Infinix Note 8i Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 48 - 2 - 2 - 2  مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5200 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
10.0
4G
5200 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Infinix Note 8i

میان‌رده‌های اقتصادی که بازار گوشی های هوشمند ارزان را تشکیل می‌دهند، عمدتا طراحی‌های کسل‌کننده و همیشگی‌ای را به دوش می‌کشند که کاربران دارند از آن‌ها دل‌سرد می‌شوند. این طراحی‌های منحط، سبب شده‌اند تا بازار گوشی های ارزان، چندان داغ نباشد و به همین دلیل است، که شرکت‌هایی مانند سامسونگ به سراغ طراحی‌های جدیدتر رفته‌اند.

اما شرکت‌هایی هستند، که مانور جدی‌ای بر روی طراحی می‌دهند؛ شرکت‌هایی مانند میزو، ویوو، اوپو و البته اینفینیکس. شرکت اینفینیکس گاها با تغییر جزئی طراحی یک المان، ظاهر گوشی های هوشمند خود را به‌کلی ارتقا می‌دهد. یکی از این تغییرات جزئی را با اینفینیکس نوت 8 آی می‌بینیم که در ادامه، تمامی موارد قابل بحث آن را به انضمام طراحی آن، بررسی خواهیم کرد.

مقدمه‌ای بر تشریح Infinix Note 8i

نوت 8 آی، دارای یک طراحی زیبا است، که تغییرات اعمال شده بر روی پنل پشتی آن، ظاهر اینفینیکس نوت 8 آی را خاص و منحصر به فرد کرده‌اند، ولی این تغییرات بر روی پنل پشتی، به‌ گونه‌ای نبوده‌اند که طراحی این گوشی را به طراحی یک میان‌رده، کاهش دهند؛ هرچند که اینفینیکس نوت 8 آی، یک میان‌رده اقتصادی است. از نظر نمایشگر، اینفینیکس نوت 8 آی، عملکرد خوبی دارد، ولی نمی‌شود نمایشگر آن را بسیار خوب دانست.

نمایشگر این گوشی از نوع IPS است که وضوح HD+ را به کاربر خود ارائه می‌دهد. این وضوح می‌تواند به کار اهالی فیلم و سریال بیاید، اما کمی برای کاربران صنعت گیم، ناراحت‌کننده است؛ به انضمام این‌که نرخ نوسازی 60 هرتزی نمایشگر نیز نمی‌تواند کاربران صنعت گیم را راضی نگه دارد. نمایشگر با این‌که از رای مثبت کاربران گیمر بی‌نصیب مانده، اما از محافظت یک گوریلا گلس سود می‌برد.

سخت‌افزار اینفینیکس نوت 8 آی بر پایه تراشه 12 نانومتری شرکت مدیاتک که برای بازی‌های موبایلی طراحی شده، ساخته می‌شود. این سخت‌افزار دارای یک پردازنده گرافیکی نسبتا خوب است، که در مدل‌های دیگر تراشه، کم‌تر دیده می‌شود و نسبت به این مدل‌ها، ارجحیت دارد. نوت 8 آی از نظر باتری نیز راضی‌کننده است، چراکه یک باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی را حمل می‌کند که به دلیل لیتوگرافی پردازنده و نمایشگر، شارژدهی بالایی خواهد داشت و از فناوری شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

Infinix Note 8i

طراحی و کیفیت ساخت اینفینیکس نوت 8 آی

گاهی اوقات، برای تزئین میان‌رده‌ها، به پنل پشتی آن‌ها، کمی پیچ و تاب می‌دهند، تا بدین طریق، از سادگی طراحی بکاهند، ولی گاها این تصمیم، سبب افت در طراحی می‌شود. پنل پشتی اینفینیکس نوت 8 آی نیز پیچ و تاب دارد، ولی این تغییر در طراحی، دلیل نشده تا ظاهر این گوشی به گوشی های پایین رده نزدیک شود و برعکس، این طراحی به سمت گوشی های پرچم‌دار رفته. حسگر اثر انگشت نوت 8 آی، با دکمه پاور آن ادغام شده و یک طراحی میان‌رده‌ای مناسب برای این گوشی را شکل داده، که جای تشویق دارد.

پنل جلویی، کاملا تخت و بسیار زیبا است. حواشی نمایشگر با این‌که هیچ تفاوتی با حواشی دیگر گوشی های میان‌رده‌ای ندارند، اما از این گوشی‌ها، بهتر هستند و تا حدودی به پوکو ایکس 3 تشبیه می‌شوند. در گوشه بالایی این نمایشگر، دوربین سلفی نوت 8 آی دیده می‌شود که با طراحی حفره و شعاع کمی آمده؛ به انضمام این‌که، جاگیری درستی دارد. درکل، طراحی پنل جلویی نوت 8 آی، بی‌ایراد و خوب است.

پنل پشتی نیز مانند پنل جلویی، طراحی خوبی دارد. این پنل، شامل چندین لوزی به هم متصل است، که به طراحی نوت 8 آی، کمی پیچیدگی داده‌اند. این لوزی‌ها، با تفاوت در تیرگی رنگ، طراحی پنل پشتی را زیبا کرده‌اند. درگوشه بالایی این پنل، دوربین چهارگانه اصلی را می‌بینیم، که انگار شامل شش سنسور است، ولی در اصل، همان چهار سنسور، فلش ال‌ای‌دی و جایگاهی برای حروف اختصاری AI دارد.

بر روی فریم این گوشی، شاهد جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستیم، که امروزه، بر روی بسیاری از گوشی ها دیده نمی‌شود. «Infinix Note 8i» با ابعاد 171.4 در 77.7 در 8.9 میلی‌متر، وزن گفته نشده و رنگ‌های آبی، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد.

نمایشگر اینفینیکس نوت 8 آی

نمایشگر نوت 8 آی، مانند طراحی آن، کیفیت بسیار بالایی ندارد، اما راضی‌کننده است و نمی‌شود از آن ایراد درشتی گرفت. نمایشگر نوت 8 آی، یک نمایشگر IPS است که وضوح HD+ را به کاربر خود ارائه می‌دهد. این نمایشگر، در به تصویر کشیدن رنگ سفید، تبهر دارد، ولی در نمایش رنگ مشکی، راضی‌کننده نیست و می‌شود از آن ایراد گرفت.

رزولوشن این نمایشگر که سبب وضوح HD+ آن شده نیز چندان دل‌نشین نیست، ولی می‌شود آن را به عنوان رزولوشن نمایشگر یک گوشی اقتصادی، قبول کرد. رزولوشن 720 در 1640 پیکسلی این نمایشگر با احتساب قطر 6.78 اینچی آن، تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر هر اینچ را سبب می‌شود. 82 درصد از فضای پنل جلویی «Infinix Note 8i» در اختیار نمایشگر 109.2 سانتی‌متر مربعی آن است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اینفینیکس نوت 8 آی

«Infinix Note 8i» با رابط کاربری XOS 7.1 بر پایه اندروید 10 عرضه می‌شود. این رابط کاربری، به ذخیره حداکثری باتری، معروف است و با استفاده از حالت ذخیره باتری می‌تواند با شارژ 5 درصد برای 2 ساعت استفاده از برنامه واتساپ، نیرو بدهد. در حین بازی کردن، رابط کاربری نوت 8 آی، نوتیفیشن‌های پیام‌رسان‌ها را به‌صورت پاپ-آپ به کاربر نمایش می‌دهد.

سخت‌افزار نوت 8 آی، یک سخت‌افزار قابل قبول است، که در پردازش بازی‌هایی مانند پابجی و فری‌فایر، کم نمی‌آورد. این سخت‌افزار بر پایه یک چیپست 12 نانومتری، توسط شرکت مدیاتک، تولید شده. تراشه این گوشی، یعنی Helio G80 به عنوان یک تراشه گیمینگ میان‌رده‌ای، پا به این گوشی گذاشته و با استفاده از فناوری Hyper Engine، سطح پردازشی خوبی دارد.

این تراشه هشت‌هسته‌ای، متشکل از دو هسته Cortex-A75 با نهایت فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. برای این پردازنده، تراشه گرافیکی Mali-G52 MC2 با سرعت 950 مگاهرتز درنظر گرفته شده. «Infinix Note 8i» در سه نسخه سخت‌افزاری به شرح زیر عرضه می‌شود:

  • رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت

  • رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت

  • رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت

Infinix Note 8i

دوربین اینفینیکس نوت 8 آی

همان‌طور که در قسمت طراحی نیز متوجه شدید، زمانی که این مقاله در حال نوشته‌ شدن است، اطلاعات این گوشی، به طور کامل، منتشر نشده؛ از این‌ جهت، یکی از سنسورهای دوربین اصلی چهارگانه نوت 8 آی، اطلاعات درستی ندارد و در ادامه نیز به آن اشاره گذرایی خواهیم کرد. سنسور اصلی، که یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض است، کیفیت خوبی داشته و با این‌وجود، عکس‌های آن، نویز نسبتا زیادی دارند. سنسور ماکرو این گوشی برای عکس‌برداری آماتور از سوژه‌های فوق نزدیک، خوب است و سنسور تشخیص عمق نیز توانایی ایجاد افکت‌های بوکه را دارد. دوربین اصلی «Infinix Note 8i» از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • لنز 48 مگاپیکسلی عریض

  • سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو

  • سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق

  • سنسور 2 مگاپیکسلی

همان‌طور که در لیست بالا دیدید، خبری از اطلاعات کامل برای هیچ یک از سنسورهای دوربین اصلی چهارگانه این گوشی نیست. این دوربین با کیفیت 1440 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند، دوربین سلفی نیز قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی از یک لنز 8 مگاپیکسلی عریض تشکیل شده و نمی‌شود درمورد کیفیت عکس‌برداری آن، نظر قطعی داد.

باتری اینفینیکس نوت 8 آی

باتری نوت 8 آی، یکی از نقاط قوت آن است. این باتری لیتیم-پلیمری، ظرفیت 5200 میلی‌آمپر ساعتی دارد و با استفاده از شارژر سریع 18 واتی شارژ می‌شود؛ احتمالا این باتری به دلیل کم‌مصرف بودن پردازنده و نمایشگر، شارژدهی خوبی خواهد داشت.

مشاوره در خرید اینفینیکس نوت 8 آی

نوت 8 آی، با وجود تمامی اطلاعات ناقصی که برای آن ذکر شده، تا به این‌جای کار، عملکرد خوبی داشته و قطعا بعد از انتشار کامل جزئیات، سطح این عملکرد فرضی، بالاتر هم می‌رود. از این رو، نوت 8 آی برای تمامی کاربران عادی و گیمرهای نیمه‌حرفه‌ای، مناسب است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
171.4x77.7 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio G80
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.78 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1640 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (peak)
تراکم پیکسلی
264~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
HSDPA 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41
1, 3, 7, 8, 20, 28
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Dual-LED flash
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5200 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1440p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 8i دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 8i دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
171.4x77.7 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio G80
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.78 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1640 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (peak)
تراکم پیکسلی
264~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100<br /> HSDPA 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41<br /> 1, 3, 7, 8, 20, 28
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Dual-LED flash<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1440p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5200 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم