برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul X دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

Hyundai SeoulX 16GB RAM 2GB Dual Sim Mobile Phone

Hyundai Seoul X 16GB RAM 2GB Dual Sim Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 7
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 13 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری :  3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
7 Android
4G
توضیحات

معرفی گوشی هیوندای سئول ایکس

شرکت هیوندای در زمان کم توانسته گوشی هایی با قیمت مناسب و امکانات خوب روانه بازار کند و تقریبا تولید گوشی های میان رده را در دست گرفته است. گوشی هیوندا سئول ایکس محصولی از شرکت نام آشنای هیوندای در ماه نوامبر 2018 به بازار عرضه شد. هیوندای سئول ایکس با مشخصات و امکاناتی که دارد به نسبت قیمتش قطعا ارزش خرید دارد و نظر بسیاری از کاربرانی که به دنبال گوشی های ارزان قیمت هستند را به خود جلب کرده است. محصول جدید هیوندای با طراحی خوب و با امکانات مناسبی دارد که در وهله اول به چشم هر کاربری می آید. این گوشی دارای صفحه نمایشی بزرگ با اندازه 5.5 اینچ است که از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است. شرکت هیوندای برای حافظه داخلی این گوشی از 16 گیگابایت و یک رم 2 گیگابایتی استفاده کرده که با توجه به قیمت هیوندای سئول ایکس بسیار خوب عمل کرده است. این گوشی دارای دوربین اصلی دوگانه که شامل دو لنز 13 و 5 مگاپیکسلی است.

 

معیارهای خرید گوشی هیوندای سئول ایکس

طراحی گوشی هیوندای سئول ایکس

گوشی هیوندا سئول ایکس یکی دیگر از گوشی های میان رده و ارزان قیمت شرکت هیوندای است که با توجه به طراحی زیبا و کیفیت مناسب توانست نظر بسیاری از کاربرانی که به دنبال گوشی های هوشمند خوش قیمت هستند را به خود جلب کند. شرکت هیوندای طی سال های اخیر که وارد حوزه ساخت گوشی های هوشمند شده، نشان داد که با قیمت مناسب می توان گوشی با کیفیت خوب تولید کرد. گوشی هیوندای سئول Xطوری طراحی شده که بسیار خوش دست است و وزنی در حدود 140 گرم داشته که حمل این گوشی برای طولانی مدت بسیار راحت و آسان بوده و کاربر بعد کار کردن چندین ساعت با آن احساس خستگی نمی کند. در ساخت بدنه این گوشی از مواد باکیفیت استفاده شده است. بدنه این گوشی از جنس فلز و شیشه طراحی شده و به همین خاطر کاربران سبکی آن را در همان وهله اول حس می کنند. ابعاد هیوندای سئول X در حدود 8.0 × 73 × 142 میلی متر می باشد. دوربین اصلی این گوشی 13 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است. گوشی سئول میکس از باتری 3000 میلی آمپری ساعت بهره برده است که به نسبت قیمت گوشی های میان رده یکی دیگر از نقاط مثبت این گوشی محسوب می شود.

صفحه نمایش گوشی هیوندای سئول ایکس

گوشی هیوندا سئول ایکس از صفحه نمایش IPS HD در اندازه 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 بهره می برد. کیفیت نمایش تصویر در صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با سایر رقبا حرفهایی برای گفتن دارد. با توجه به رزولوشن و تراکم پیکسلی مناسب این گوشی باید گفت با صفحه نمایش با کیفیت و خوبی روبرو هستیم. قابل ذکر است که این گوشی از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و رنگ ها در گوشی به خوبی نمایش داده می شود. نور صفحه نمایش خوب است و کاربر برای مشاهده محتوا در فضاهای باز و تابش مستقیم نور خورشید دچار مشکل نمی شود.

دوربین گوشی هیوندای سئول ایکس

هیوندای سئول ایکس از دوربین اصلی دوگانه که دارای دو حسگر 13 و 5 مگاپیکسلی می باشند استفاده کرده است. دوربین اصلی در قسمت قاب پشتی و در بخش فوقانی که به صورت عمودی طراحی شده قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی از فلش LED بهره می برد که عکسهای زیبا و خاطره انگیز را ثبت می کند. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز 8 مگاپیکلسلی بهره برده که در نور روز عکس‌های خوبی ثبت می کند و می توان گفت که زاویه دید دوربین خوب و قابل قبول است و فضای مناسبی را پوشش می‌دهد.

سخت افزار و نرم افزار گوشی هیوندای سئول ایکس

هیوندای سئول Xاز یک تراشه Quard Core چهار هسته ای و پردازنده مرکزی با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتزی بهره برده است. این گوشی در جهت استفاده روزمره همانند چک کردن شبکه‌های اجتماعی ، برقراری تماس ، عکسبرداری و فیلمبرداری کاربر را دچار هیچ مشکلی نخواهد کرد و می‌توانید به‌ عنوان یک گوشی کارآمد در انجام این موارد روی آن حساب کنید.گوشی هیوندا سئول ایکس دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت و مقدار رم 2 گیگابایت می باشد. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی اندروید نسخه 7 می باشد. این گوشی از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند.

باتری گوشی هیوندای سئول ایکس

گوشی هیوندای سئول X از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت بهره برده است و تا یک روز شارژدهی کامل دارد. در این مدل گوشی برای شارژ کامل باتری آن به مدت زمانی تنها 2 ساعت  نیاز است تا از صفر به شارژ 100 درصد برسد که برای باتری‌ با این ظرفیت خوب یک عدد کاملا قابل قبول و خوبی به‌حساب می‌آید.

چرا گوشی هیوندای سئول ایکس را بخریم؟

هیوندای سئول X بسیار خوش دست است که شرکت هیوندای برای تمامی بخش‌های این گوشی از قسمت سخت‌افزاری گرفته‌ تا دوربین اصلی دوگانه، رم و حافظه در حد خوب و مناسب بسیاری از کاربران، تولید کرده است. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که قیمت هیوندای سئول ایکس برجسته ترین ویژگی آن است که با توجه به امکانات این گوشی بسیار به صرفه است. خرید گوشی هیوندای سئول ایکس این گوشی را به آن دسته از کاربرانی که به دنبال گوشی اندرویدی با ظاهری شیک و بدنه مناسب و کیفیت دوربین مطلوبی هستند می توان پیشنهاد داد که با داشتن امکانات مناسب و قیمتی کم نظیر یک گوشی هوشمند شیک در دست داشته باشند.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هیوندای سئول ایکس

شرکت هیوندای با توجه به اینکه گوشی های با قیمت بسیار مناسب و پایین تولید می کند ولی از امکانات خوبی برای محصولات جدید خود به کار می برد. هیوندای برای این گوشی باتری بسیار مناسب  و توان شارژدهی خوب در نظر گرفته و باتری آن توانسته رضایت بسیاری از کاربران را کسب کند. بنابراین به طور کلی می توان گفت که قیمت هیوندای سئول ایکس نسبت بهقدرت شارژدهی باتری آن بسیار مناسب و هوشمندانه در نظر گرفته شده است. کاربر با توجه به مناسب بودن قیمت هیوندای سئول ایکس اصلا توقع دوربین دوگانه و با کیفیت خوب را ندارد و باخرید گوشی هیوندای سئول ایکس و مشاهده دوربین باکیفیت شگفت زده می شود. دوربین هیوندای سئول X در حد و اندازه یک گوشی ارزان قیمت عملکرد خوبی در نور روز و شب را دارد.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS HD
اندازه صفحه نمایش
5.5 اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
شبکه 4G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
شارژر EU
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
دوربین سلفی
دارد
مشخصات دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
7 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
منوی فارسی
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(7)
رتبه‌بندی کلی
4.4
7 نظرات
به نظرم دوربین واقعا سیزده نیست چون کیفیتش نسبت به دوربین سیزده پایین تره
بیشتر از ۴برنامه روش نصب بشه هنگ میکنه
زود ویروسی میشه برای کسانی که کار زیادی با موبایل ندارن خوبه اما این رو هم بگم سرعت اینترنت خیلی خوبی داره

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul X دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul X دو سیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS HD
اندازه صفحه نمایش
5.5 اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
شبکه 3G
شبکه 4G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
شارژر EU

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
دوربین سلفی
مشخصات دوربین سلفی
8 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
7 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم