برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul S6 دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

Hyundai Seoul S6 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

Hyundai Seoul S6 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 6.0 
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین  : 8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 2150 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
اندروید 6
4G
8 مگاپیکسل
2150 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی هیوندا سئول اس 6

به انتخاب یک گوشی هوشمند برای خرید در میان ده­ ها مدل و برند مختلف فکر کنید. اولین برند­هایی که به ذهن شما می­ رسد چیست؟ احتمالا برند­های معروفی مانند سامسونگ و اپل در وهله­ ی اول به ذهن شما خطور خواهند کرد. بعد از آن هم نوبت به برند­های چینی می­رسد که این روز­ها مدل­ های متنوعی را با هدف جلب توجه بیشتر کاربران گوشی­ های هوشمند روانه ­ی بازار می کنند.

در سال ­های اخیر صنعت تولید گوشی ­های هوشمند علاوه بر تجربه­ ی یک پیشرفت چشمگیر به بازاری بسیار رقابتی هم تبدیل شده است. بازاری که امکان شناخته شدن برند­های تازه تاسیس و با کیفیت را بسیار پاییین آورده است.  تقریبا هیچ کدام از شما به فکر خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی با نام برند هیوندا نخواهید افتاد! هیوندا یک شرکت تولید خوردو است که در سال­های اخیر تصمیم به ورود به بازار موبایل را گرفته است. در این مقاله که توسط سایت دیجی دو تهیه شده است قصد بررسی یکی از محصولات این برند با نام گوشی هیوندا سئول اس 6 را داریم.

گوشی هیوندا  s6 در سه رنگ سفید، مشکلی و طلایی روانه­ ی بازار شده است. گوشی در هر سه رنگ طراحی چشم نواز دارد که انتخاب از میان آن ­ها را کمی مشکل می کند. با باز کردن جعبه ­ی گوشی با یک گوشی مواجه خواهید شده که تماما با آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. امروزه حتی میان رده های برند های معروفی مانند سامسونگ و شیائومی هم در ساخت میان رده های خود از پلاستیک استفاده می کنند و ترکیب شیشه و فلز تنها مختص به گوشی­ های بالارده ­ی بازار است. بنابراین این گوشی از نظر کیفیت ظاهری حرف­ه ای بسیاری برای گفتن دارد. هیوندا سئول اس 6 برای اولین بار در نوامبر 2015 معرفی شد و در همان ماه نیز روانه­ ی بازار شده تا کاربران علاقمند بتوانند آن را تهیه کنند. گوشی هیوندا سئول s6 ویژگی­ هایی مشابه با یک میان رده ­ی امروزی دارد و البته کیفیتی فراتر از آن. برای آشنایی بیشتر با این گوشی جذاب با ما همراه باشید.

معرفی هیوندای سئول اس 6

معیار­های خرید گوشی هیوندا سئول اس 6

ظاهری جذاب و متفاوت  

شاید اولین نکته­ ای که در مورد هیوندا سئول اس 6 توجه را به خود جلب کند ظاهر آن باشد. ظاهری که این روز­ها در میان هجوم مدل­ های مختلف گوشی های هوشمند کمتر نظیر آن را می­ بینید. این مسئله هم شامل ظاهر گوشی و هم کیفیت ساخت آن و متریال­ هایی می شود که در ساخت گوشی به کار رفته اند. احتمالا این مسئله باعث شگفتی شما خواهد شد که در ساخت هیوندا سئول اس 6 از  فلز استفاده شده است. این بدنه­ ی فلزی مقاومت گوشی در برابر ضربه را بسیار بالا برده است. از طرف دیگر حس استحکام را در گوشی بسیار تقویت کرده است و به کاربر احساس استفاده از یک گوشی با کیفیت ساختی در حد یک بالا رده را می­دهد. بدنه­ ی گوشی به خاطر استفاده از آلومینیوم ظاهری درخشان دارد. قاب پشتی در محل قرار گیری حاشیه های کناری کمی انحنا دارد که باعث شده است این گوشی راحت تر در دست جا بگیرد. حاشیه­ ها در بالا و پایین گوشی هیوندا اس 6 کمی بیشتر است. در جلوی گوشی و پایین صفحه نمایش نام برند هیوندا با ظرافت حک شده است که جلوه ­ی خوبی هم دارد. در قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت در بالا و وسط قاب قرار گرفته است. همچنین یک نوار نقره­ای در بالا و پایین قاب پشتی به صورت خطوطی منحنی قرار گرفته است که ظاهر گوشی را از سادگی و یک نواختی خارج کرده است. پایین سنسور اثر انگشت نام برند هیوندا حک شده است. گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی روانه­ ی بازار شده است. انتخاب از میان این رنگ­ ها ممکن است کمی مشکل باشد چرا که هر سه جذابیتی انکار نشدنی دارند.

طراحی هیوندای سئول اس 6

سخت افزاری برای انجام کا­های شما

در ساخت گوشی هیوندا سئول اس 6 از یک تراشه به نام MediaTek MT6736P در کنار پردازنده­ ی مرکزی 4 هسته ای  با سرعت 1.5 گیگاهرتز استفاده شده است. این ترکیب در کنار هم می­ تواند از پس انجام فعالیت­ های روزمره­ای که با گوشی اندرویدی خود انجام می دهید و حتی فعالیت­ های سنگین مانند بازی کردن هم به خوبی بر بیاید. بی شک این خبر خوبی برای کاربرانی است که بودجه ای محدود دارند اما قصد خرید یک گوشی با کیفیت را دارند که بتوانند با آن بازی هم بکنند! همچنین این گوشی به یک رم 2 گیگاباینی هم مجهز شده است که در میان همرده ­های خودش مقدار خوبی است. همچنین در میان گوشی­ های همرده ی هیوندا سئول s6 استفاده از یک پردازنده ی 64 بیتی تا حد زیادی کم نظیر است، اما خوشختانه در ساخت این مدل از چنین پردازنده­ای استفاده شده است. حافظه­ ی ذخیره سازی داخلی این گوشی 16 گیگابایت است. در صورت استفاده از رم میکرو اس دی می­توان این حافظه را تا 64 گیگابایت افزایش داد. همچنین در ساخت این مدل از پردازنده ­ی گرافیکی Mali-720 MP استفاده شده است.

صفحه نمایش HD

در ساخت هیوندا سئول s6 از یک صفحه نمایش چند لمسی خازنی IPS LCD با کیفیت HD و رزولوشن 1280 × 720 استفاده شده است. اندازه ی این صفحه نمایش تنها 5 اینج می ­باشد و دارای تراکم پیکسلی به اندازه ی 293 پیکسل بر هر اینج است. این دو ویژگی در کنار هم به همراه رزولوشن گوشی که 1280 × 720 می باشد باعث شده است که تصاویر به طور سوپرایز کننده ­ای در این صفحه نمایش خوب به نظر برسند.  همچنین این صفحه نمایش دارای 16 میلیون رنگ می ­باشد و نسبت ابعاد نمایشگر به اندازه ی 16:9 است. افرادی که به بازی کردن با گوشی هوشمند خود علاقه دارند حتما از استفاده از قابلیت لمس چند نقطه به صورت همزمان این مدل گوشی لذت خواهند برد. این قابلیت یعنی Multi Touch  بودن صفحه نمایش در بازی­ های اندرویدی کاربرد بسیاری دارد.

صفحه نمایش هیوندای سئول اس 6

دوربین باکیفیت این گوشی نقطه قوت دیگری است

بی شک گوشی هیوندا سئول اس 6 ویژگی­های بسیاری دارد که آن را از رقبای هم رده­ ی خود بالاتر قرار میدهد. ویژگی ­هایی مانند بدنه­ ی آلومینیومی و صفحه نمایش قدرتمند. اما اینبار قصد صحبت در مورد یکی از نقاط قوت این گوشی که در میان کاربران هم بسیار محبوب است صحبت کنیم. این ویژگی استفاده از دوربین ­هایی با کیفیت بالا در ساخت این گوشی است. دوربین اصلی که در پشت گوشی قرار دارد یک لنز 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است که می­ تواند تصاویر پرتره ی خوبی را به ثبت برساند. دوربین پشتی به فلش ال ای دی هم مجهز شده است و با فیلم برداری فول اچ دی با رزولوشن رزولوشن (1920 × 1080) و سرعت 30 فریم بر ثانیه کلیپ ­های بسیار خوبی را در این سطح ضبط خواهد کرد. از دیگر ویژگی­های این دوربین 8 مگاپیکسلی می­ توان به قابلیت تشخیص چهره، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر و هم چنین قابلیت تصویر برداری HDR اشاره کرد.

دوربین سلفی نیز به یک لنز 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. اگر از جمله افرادی هستید که از به اشتراک گذاری تصاویر سلفی خود در شبکه ­های اجتماعی لذت می برید، این گوشی برای شما انتخابی بسیار خوبی است. دوربین سلفی این گوشی کیفیتی بسیار مناسب در به ثبت رساند خاطرات شما در این سطح قیمت دارد.

هیوندای سئول اس 6

باتری که برای شما دوام خواهد آورد!

در ساخت هیوندا سئول s6 از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2150 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. شاید این ظرفیت در مقایسه با رقم­ هایی که امروزه باتری ­های گوشی هوشمند دارند کمی ناکافی به نظر برسد اما استفاده از یک رابط کاربری که مصرف بسیار کمی دارد باعث شده است که بازده ی این باتری به شدت افزایش پیدا کند و بتواند با دیگر مدل­ ها به رقابت بپردازد.

چرا گوشی هیوندا سئول اس 6 بخریم؟­

این گوشی شاید کمی کمتر شناخته شده باشد اما هنگامی که ویژگی­ هایی که دارد را با قیمت گوشی هیوندا سئول اس 6 مقایسه می ­کنیم تصمیم گیری بسیار راحت خواهد بود. پیش از هر چیز در ساخت این مدل از فلز استفاده شده است. گوشی حس و حالی قدرتمند القا می­ کند و از نظر زیبایی ظاهری هیچ کم و کسری ندارد. صفحه نمایش کوچک 5 اینجی با تراکم پیکسلی به اندازه ی 293 پیکسل بر هر اینج باعث شده است که تصاویر و فیلم­ ها با کیفیت بسیار خوبی در این صفحه نمایش رسم شوند. لازم به ذکر است که کیفیت این صفحه نمایش فول اچ دی است. دوربین 6 مگاپیکسلی پشت گوشی کیفیت و قابلیت ­های متنوعی دارد و دوربین جلو نیز در ثبت تصاویر سلفی عملکرد خوبی در این سطح از خود نشان داده است.

هیوندای سئول اس 6

یکی از ویژگی­ های جذاب این مدل استفاده از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است که حساسیت بسیار خوبی هم دارد. حسگر مجاورتی، شتاب سنج و روشنایی از دیگر ویژگی­ های این گوشی اندرویدی هستند. باتری گوشی قابل تعویض توسط کاربر نیست و به لطف رابط کاربری سبک و کم مصرف بازدهی خوبی دارد. ابعاد گوشی به اندازه ی 6.9 × 69.8 × 140.8 است بنابراین با یک گوشی بزرگ رو به رو نخواهید شد. می­ توان بر روی گوشی هیوندا سئول s6 دو سیم کارت کوچک نصب کرد. گوشی از قابلیت 4G پشتیبانی می­ کند بنابراین دانلود ها پر سرعت انجام می ­شود. همچنین ویژگی ­هایی همچون وای فای، وای فای دایرکت برای انتقال فایل ها، بلوتوث و هات اسپات از دیگر ویژگی­ های این گوشی هوشمند هستند. جک سه و نیم میلی متری هندزفری در این مدل همچنان وجود دارد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هیوندا سئول اس6

ویژگی­ های زیادی در هیوندا سئول s6 باعث شده است که این مدل رضایت کاربرانش را جلب کند. یکی از مهم ترین آن ­ها ظاهری جذاب گوشی است. در جایگاه دوم می­توان به صفحه نمایش قدرتمند اشاره کرد. سخت افزار گوشی رضایت کاربران را جلب کرده چرا که به خوبی از پس انجام فعالیت ­های آن ها بر آمده است. باتری بازدهی خوبی دارد و می ­تواند تا یک روز دوام بیاورد. البته برخی از کاربران اظهار داشته اند که حافظه  ذخیره سازی گوشی به اندازه­ ی کافی زیاد نیست. خوشبختانه این گوشی از حافظه­ ی جانبی میکرو اس دی پشتیبانی می ­کند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
69.8 × 140.8 میلیمتر
ضخامت
6.9 میلیمتر
ساختار بدنه
فلزی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek MT6736
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.5 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-720 MP
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
64 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
اندازه صفحه نمایش
5.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
(1280 × 720) HD
تراکم پیکسلی
293 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
تک دوربین
مشخصات دوربین
8 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
8.0 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
دارد
مشخصات دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 6
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
2150 میلی‌آمپر/ساعت
منوی فارسی
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
واقعا گوشی مزخرفی هس ن میشه آپدیتش کرد و اندرویدش رو برد بالا و ن صدای خوبی داره صداش خیلی کمه تنها چیزیش که خوبه ظاهرش زیبا هس منیکه دارم ازش استفاده میکنم اصلا ازش راضی نیستم

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul S6 دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul S6 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
69.8 × 140.8 میلیمتر
ضخامت
6.9 میلیمتر
ساختار بدنه
فلزی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek MT6736
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.5 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-720 MP

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
64 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
اندازه صفحه نمایش
5.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
(1280 × 720) HD
تراکم پیکسلی
293 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8.0 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
مشخصات دوربین سلفی
5 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 6
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
2150 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم