برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 5 دو سیم کارت ظرفیت 1/8 گیگابایت

Hyundai Seoul 5 Dual Sim 8GB RAM 1GB Mobile Phone

Hyundai Seoul 5 Dual Sim 8GB RAM 1GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 6.0 
  • حافظه داخلی : 8 گیگابایت
  • مقدار رم : 1 گیگابایت
  • دوربین : 8.0 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 3G
  • باتری :  2150 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
8 گیگابایت
Marshmallow 6.0
3G
توضیحات

معرفی گوشی هیوندا سئول 5

انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب برای خرید این روزها به یک دغدغه­ ی بسیار بزرگی تبدیل شده است؛ به خصوص برای کسانی که بودجه­ ی محدودی دارند و قصد خرید گوشی هوشمندی را دارند که بیشترین حد امکانات را در این سطح قیمت داشته باشد. بازار تولید گوشی ­های هوشمند این روزها به بازاری بسیار رقابتی تبدیل شده است. در هر سطح قیمت تنوع بسیار مدل­های مختلف گوشی­ های هوشمند که توسط برندهای مختلف ساخته می­ شود انتخاب را برای مصرف کنندگان سخت­ تر می کند.

در همین بین برندهای بیشتر شناخته شده سهم بزرگتری از بازار را به خود اختصاص داده­ اند. برند­ها و مدل­ هایی که شاید برای جیب همه مناسب نباشند. درست در همین­ زمان است که برخی تصمیم به فاصله گرفتن از برند گرایی می ­گیرند و به­ دنبال گوشی ­هایی ساخت برند­هایی می­ گردند که شاید کمی کمتر شناخته شده باشند اما کیفیتی بالاتر از انتظارات را در خود پنهان کرده ­اند.

یکی از این برندها می ­تواند هیوندا باشد. هیوندا یک شرکت تولید کننده ­ی خودرو است که در سال­ های اخیر تصمیم گرفته است که با تولید گوشی ­های هوشمند بازار خود را گسترش دهد و برای رسیدن به این هدف به تولید گوشی­ های میان رده ­ای پرداخت که به طور مستقیم جیب کاربران را هدف قرار داده بود. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد معرفی گوشی هیوندا سئول 5 که یک گوشی پایین رده محسوب می ­شود را داریم. برای آشنا شدن با این گوشی ارزان قیمت با ما همراه باشید.

معرفی هیوندای سئول 5

در وهله­ ی اول این گوشی در مقایسه با دیگر پایین رده ­ها که تنها از پلاستیک ساخته می­ شود یک گوشی مقاوم محسوب می شود چرا که بدنه­ ی گوشی از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده است. یکی دیگر از ویژگی ­هایی که در اولین نگاه با آن مواجه خواهید شد وجود سنسور اثر انگشت در پشت گوشی است. این مدل مانند بسیاری دیگر از گوشی­ های هوشمند امروزی از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می ­کند در نتیجه قادر است بسیاری از اپلیکیشن ­های رایج را بارگذاری کند.

هیوندا سئول 5 از دو سیم کارت پشتیبانی می­ کند و باتری آن قابل  تعویض توسط کاربر است. این گوشی از سخت افزار و حافظه­ ای در حد معمولی بهره می ­برد در نتیجه مخاطب­ های خاص خود را دارد. بی شک این گوشی مناسب جوانایی که قصد استفاده ­های سنگین از گوشی هوشمند خود دارند یا به تصویر برداری با گوشی خود اهمیت بسیاری می­ دهند نیست. اما اگر قصد تهیه­ ی یک گوشی هوشمند را دارید که نیاز­های اولیه ی شما را برطرف کند و در عین حال کیفیت ساخت مناسبی داشته باشد گوشی هیوندا Seoul 5 برای شما ساخته شده است.

معیار­های خرید گوشی هیوندا سئول 5

نمایشگر فول اچ دی که چشم را خسته نمی­ کند

در ساخت هیوندا سئول 5 از یک نمایشگر 5 اینجی که با تکنولوژی IPS LCD ساخته شده است، استفاده شده است. شاید یکی از برترین مزیت­ ها در مورد این صفحه نمایش سازگاری آن با چشم کاربران باشد و همین مسئله باعث شده که استفاده ­ی طولانی مدت از این گوشی هوشمند کمتر برای چشم خسته کننده باشد. از طرفی این صفحه نمایش روشنی و شفافیت بسیاری خوبی دارد.

این صفحه نمایش 5 اینجی در دل این گوشی خوش دست بی شک تجربه­ ی بسیار خوبی در ذهن کاربران به جا خواهد گذاشت. کاربران می­ توانند زمان زیادی را صرف چرخ زدن در صفحات سایت­ های مختلف و یا تماشای کلیپ کننند آن هم بدون اینکه چشم آن ­ها اذیت شود. این صفحه نمایش لمسی و رنگی از نمایش 16 میلیون رنگ پشتیبانی می­ کند و بازه­ی اندازه ­ی صفحه نمایش به اندازه ی 4.5 تا 5.0 اینج می باشد. یکی دیگر از مزیت­ های این صفحه نمایش این است که حتی در زیر نور خورشید هم می­ تواند تصویر واضحی را ارائه کنند در نتیجه کاربران مشکلی در استفاده از هیوندا Seoul 5 در فضای باز نخواهند داشت.

نمایشگر هیوندای سئول 5

لحظاتی که برای شما به ثبت می رسند.

شاید برای بسیاری از کاربرانی که به دنبال یک گوشی هوشمند در این سطح قیمت هستند دوربین مناسب ویژگی چندان مهمی نباشد. اغلب این کاربران به دنبال یک گوشی محکم و نسبتا قدرتمند هستند که بتواند به خوبی پاسخ فعالیت­ های روزانه ی آن­ها را بدهد. اما مطمیئنا به ثبت رساندن لحظات شیرین زندگی چیزی نیست که کسی آن را نخواهد. در دست داشتن وسیله ­ای که بتواند این لحظات را برای همیشه ثبت کنند در این زمان­ ها بسیار خوب به نظر می رسد. دوربین 8 مگاپیکسی هیوندا سئول 5 می­تواند در سطحی که قرار دارد به شما تصاویر شفاف و با کیفیت بالایی عرضه کند. همچنین در بخش محبوب سلفی نیز یک دوربین سلفی دو مگاپیسکلی قرار گرفته که می­تواند تصاویر قابل قبولی را به ثبت برساند.

شارژی که تا یک روز با شما همراه می­ شود

گوشی هیوندا سئول 5 به یک باتری 2150 میلی آمپر مجهز است. یکی از بزرگترین دغدغه­ های کاربران گوشی های هوشمند در هر سطحی زود خالی شدن شارژ باتری است. این باتری بازدهی خوبی دارد و در شرایط استفاده ­ی عادی به لطف نرم افزار سبک گوشی می­تواند تا یک روز کامل دوام بیاورد. دغدغه­ی دوم شارژ مجدد گوشی است هنگامی که از شارژ خالی می­ شود. این باتری در این زمینه هم خیال شما را راحت خواهد کرد چرا که با سرعت خوبی شارژ می ­شود و شما می ­توانید در کوتاه ترین زمان به استفاده ­ی مجدد از هیوندا سئول 5 بپردازید.

سخت افزاری که همراه شماست

هر چه استفاده ­ی بیشتری از گوشی هوشمند خود داشته باشید و برنامه ­های بیشتری را نصب و استفاده کنید به سخت افزاری به مراتب قدرتمند­تر نیاز دارید. خوشبختانه هیوندا سئول 5 از سخت افزار مناسبی پشتیبانی می­ کند که در این سطح برای راه انداختن فعالیت­ های روزانه­ ی کاربران گزینه­ ی خوبی است. در ساخت این گوشی از یک پردازنده ­ی مرکزی چهار هست ه­ای با سرعت 1.1 هرتز به نام Mediatek استفاده شده است.

این پردازنده یک پردازشگر 32 بیتی است فرکانس پردازنده­ ی مرکزی­اش به اندازه ی 1.1 گیگاهرتز است. این سخت افزار به کاربران اجازه می ­دهد در انجام فعالیت­ های روزانه ­ی خود لگ زدن و یا کندی تجربه نکنند و یک تجربه­ ی روان داشته باشند. در کنار این پردازنده­ ی مرکزی از یک رم 1 گیگابایتی نیز استفاده  شده است. حافظه­ ی ذخیره سازی این گوشی 8 گیگابایت است. خوشبختانه گوشی امکان اضافه کردن کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف 32 گیگابایت را دارد تا بدین وسیله این کمبود فضا را جبران کند.

طراحی هیوندای سئول 5

امنیت بیشتر، اطمینان بیشتر

شاید یکی از عجیب ترین ویژگی ­های گوشی هیوندا Seoul 5 این باشد که سازندگان برای این گوشی هوشمند پایین رده یک حسگر اثر انگشت را در نظر گرفته ­اند! همانطور که می دانید حسگر اثر انگشت به یک بخش جدایی ناپذیر از گوشی­ های هوشمند میان رده تبدیل شده است که البته نزد کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. علت این امر این است که حسگر اثر انگشت در مقایسه با الگو و پین از امنیت به مراتب بالاتری برخودار است و فقط همین نیست.

این حسگر اثر انگشت باعث صرفه جویی در زمان کاربر هم می­ شود. در نتیجه فرد در کمترین زمان بدون نیاز به ورود پین یا رمز می­ تواند به فضای گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کند؛ آن هم تنها با یک لمس کوتاه! باید گفت که طبق بررسی ­ها این حسگر عملکرد مناسبی را از خود نشان داده است. این حسگر شاید به قدرتمندی دیگر حسگرهای مدل ­های پیشرفته­تر نباشد؛ اما به کاربران خود راحتی و سرعت را هدیه کرده است.

شبکه ­ی ارتباطی 4G

اینترنت پر سرعت و محبوب 4G این روزها نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می­کند. از انجام کار تا سرگرمی، این سرعت بالا بسیار به کار ما می ­آید. مهم نیست که شما چقدر از گوشی خود کم استفاده می­ کنید، این قابلیت بالاخره به کار شما خواهد آمد و درست در همان لحظه از وجود آن خوشحال خواهید شد. هیوندا سئول 5 از نسل چهارم اینترنت پر سرعت پشتیبانی می­ کند بنابراین در دانلود­های سنگین هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

چرا گوشی هیوندا سئول 5 بخریم؟

این روزها گوشی­ های هوشمند با ویژگی­های خاص­شان شناخته می ­شوند. شاید بهترین صفتی که بتوانیم گوشی هیوندا سئول 5 را با آن توصیف کنیم اصطلاح ( کار راه انداز) باشد. در مقایسه با قیمت گوشی هیوندا سئول 5، این گوشی واقعا یک گزینه­ ی خوش ساخت و کاربردی محسوب می شود. جنس بدنه از کیفیت بالایی برخودار است. قاب فلزی گوشی به آن استحکام خاصی بخشیده که باعث می شود کاربر هنگام نگه داشتن گوشی تجربه ­ی خوبی داشته باشد.

هیوندای سئول 5

از طرفی گوشی با وجود نمایشگر 5 اینجی به خوبی در دست جا می گیرد. استفاده ی بلند مدت از این گوشی هوشمند نه چشم و نه دستان شما را خسته نخواهد کرد. در ساخت این مدل از صفحه نمایش IPS LCD استفاده شده است. باتری دوام خوبی دارد. برای هیوندا سئول 5 فضای ذخیره سازی به اندازه ی 8 گیگابایت با امکان اضافه کردن رم میکرو اس دی تا سقف 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشت و جلو به ترتیب به لنز 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی مجهز شده­ اند. نمی­ توان انتظار خاصی از دوربین این گوشی داشت؛ آن­ ها مانند دیگر ویژگی­ های این گوشی یک گزینه­ی کار راه انداز هستند. از دیگر ویژگی­ های این گوشی هوشمند می ­توان به بلند گو، جک سه و نیم میلی متری، حسگر اثرانگشت، وای فای، GPRS، بلوتوث و OTG اشاره کرد.

نظرات خریداران پس از خرید گوشی هیوندا سئول 5

این گوشی پاسخگوی نیاز کاربرانش بوده است. صفحه نمایش خوب و اجرای روان اپلیکیشن ­های مختلف دو عامل رضایت کاربران بوده است. ظاهر و کیفیت ساخت گوشی باعث شده که استفاده از گوشی برای کاربرانش دلچسب باشد. حسگر اثر انگشت یکی دیگر از موارد خاصی است که رضایت کاربران را در پی داشته است چرا که به وسیله­ ی آن می ­توانند یک دسترسی سریع و البته امن به فضای گوشی هوشمند خود داشته باشند. البته فضای ذخیره سازی برای برخی کاربران کم بوده است بنابراین پشنهاد می­شود در کنار حافظه ­ی اصلی از یک رم میکرو اس دی هم استفاده شود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
70.1 × 140.3 میلیمتر
ضخامت
6.9 میلیمتر
ساختار بدنه
بدنه پلاستیک، دور بدنه فلزی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek MT6580
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
32بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.1ghz گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-400 MP
حافظه داخلی
8 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
اندازه صفحه نمایش
5.0 اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
3G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8.0 مگاپیکسل
فلش
دارد
دوربین سلفی
دارد
مشخصات دوربین سلفی
2 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Marshmallow 6.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
دارد
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
خیلی گوشی خوبیه 4سالع دستمه عای نکرده
فقط خیلی قطعاتش کمیابه
بدنه محکمی داره
ولی سنگینه
زیاد هم داغ میکنه البته معمولیه چون بدنش فلزیه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 5 دو سیم کارت ظرفیت 1/8 گیگابایت
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 5 دو سیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
70.1 × 140.3 میلیمتر
ضخامت
6.9 میلیمتر
ساختار بدنه
بدنه پلاستیک، دور بدنه فلزی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek MT6580
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
32بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.1ghz گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-400 MP

حافظه

حافظه داخلی
8 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
اندازه صفحه نمایش
5.0 اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
3G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8.0 مگاپیکسل
فلش
دوربین سلفی
مشخصات دوربین سلفی
2 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Marshmallow 6.0
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم