برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 7 دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

Hyundai Seoul7 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

Hyundai Seoul 7 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 6.0
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین  : 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
6.0 Android
4G
3000 میلی آمپر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی هیوندا سئول 7

امروزه بازار گوشی ­های هوشمند به یک بازار به شدت رقابتی تبدیل شده است که هم کار را برای تولید کنندگان و هم برای خریداران سخت کرده است. از طرفی برند­های تازه وارد به سختی می­ توانند جای خود را در این بازار پیدا کنند و اگر هم گوشی مناسبی تولید کنند در میان انبوه مدل­ های مختلف گوشی هوشمند در برند­های مختلف گم خواهد شد. از طرف دیگر خریداران نیز اغلب برای انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب که به بودجه ­ی محدودشان هم بخورد و در عین حال کیفیت ساخت خوبی هم داشته باشد و امکاناتی به صرفه در خود پنهان کرده کرده باشد به مشکل بر می خورند.

علت این امر هم افزایش برند گرایی در میان مصرف کنندگان است که باعث شده برند­های تازه وارد که از قضا ممکن است محصولات خوبی هم ساخته باشند چندان به چشم نیایند. یکی از این برند­ها هیوندا است. هیوندا یک شرکت تولید خودرو است که در سال­ های اخیر تصمیم به ورود به بازار گوشی­ های هوشمند را گرفته است. این برند از قضا اقدام به ساخت گوشی ­هایی کرده است که برچسب به صرفه بودن در کنارشان به چشم می­خورد. از قیمت مناسبی برخوردار هستند و در عین حال کیفیت ساخت بالایی دارند. بطور مثال اغلب گوشی ­های هوشمند ساخت این برند، حتی پایین رده ­ها، از فلز ساخته شده ­اند. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد معرفی یکی از تولیدات این برند یعنی گوشی هیوندا سئول 7 را داریم.

هیوندا سئول 7 یکی از گوشی ­های هوشمند بازار با قیمت مناسب است که امکانات به روز جالب توجه بسیاری دارد که می­ تواند نظر یک خریدار را جلب کند. این گوشی ساخت برند هیوندا از اواخر 2018 روانه­ ی بازار شد. این مدل گوشی هیوندا دارای یک صفحه نمایش بزرگ برای کسانی است که به وب گردی و یا تماشای فیلم در گوشی هوشمند خود علاقه دارند. گوشی دو سیم کارته است و البته قابلیت اضافه کردن رم میکرو اس دی را نیز دارد. در ساخت گوشی از پردازنده ­هایی استفاده شده است که برای پردازش ­ها و کارهای روزمره مناسب هستند. دو قابلیت مهم این گوشی برخورداری آن از حسگر اثر انگشت است که سرعت خوبی دارد و همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی که برای دوست داران هنر عکاسی یک ویژگی بسیار مثبت محسوب می ­شود. برای آشنایی بیشتر با این گوشی هوشمند و اینکه آیا این گوشی برای شما مناسب است یا نه با ما همراه باشید.

هیوندای سئول 7

معیارهای خرید گوشی هیوندا سئول 7

دوربین مناسب برای به ثبت رساندن لحظاتی که می ­خواهید به خاطر بسپارید

خوشبختانه در ساخت هیوندا سئول 7 از یک دوربین با کیفیت استفاده شده است. این یک خبر خوب برای کسانی است که عکس برداری با گوشی هوشمند برایشان با اهمیت است. دوربین گوشی هیوندا سئول 7 به یک لنز 13 مگاپیکسلی مجهز است. این لنز در شرایط نور مناسب می­تواند تصاویر خوبی را به ثبت برساند و رضایت کاربرانش را جلب کند. هر چند با افت روشنایی کیفیت تصاویر ثبت شده نیز تا حدی کاهش می­یابد. اما تصاویر از رنج دینامیک مناسبی برخوردار هستند. برای بخش محبوب سلفی نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دوربین سلفی قادر است تصاویر سلفی زیبا و راضی کننده ای به ثبت برساند هر چند مانند دوربین اصلی در شرایط نور کم کیفیت تصاویر افت خواهد کرد.

دوربین هیوندای سئول 7

کیفیت ساخت بالا حس خوب استفاده از یک گوشی گران قیمت را می ­دهد.

در ساخت گوشی هیوندا سئول 7 از فلز استفاده شده است. بله! درست شنیدید. این گوشی میان رده یک بدنه ­ی فلزی دارد که استفاده از گوشی را بسیار دلپذیر کرده است و در عین حال حس استحکام را در گوشی تقویت کرده است. این روز ها استفاده از فلز در ساخت گوشی ­های هوشمند در این رده امری رایج نیست. در واقعا اغلب گوشی­های هوشمند میان رده هم این روزا از پلاستیک ساخته می­ شوند به همین دلیل مقاومت پایینی دارند. وزن این گوشی 160 گرم است و ابعادی به اندازه­ی  6.1 × 74.9 × 152.8 میلی‌متر دارد.

در جلوی هیوندا سئول 7 حاشیه ها در بالا و پایین کمی زیاد است و نام برند هیوندا در جلو و پایین گوشی به چشم می­خورد. در قسمت بالای جلوی گوشی دوربین سلفی، بلند گو و فلش ال ای دی به چشم می­خورد. لبه­های بالا و پایین قاب پشتی گوشی توسط خطوطی جدا شده است که به گوشی زیبایی خاصی بخشیده است. دوربین اصلی در قسمت بالا و گوشه­ی قاب پشتی به همراه فلش ال ای دی در یک کادر با انحنای بالا جا گرفته است. قاب دوربین و محل قرار گیری آن جلوه ی زیبایی به گوشی بخشیده است. در وسط قاب پشتی سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. محل قرار گیری این سنسور به گونه­ ای است که دسترسی به آن راحت است. در نهایت در پایین قاب پشتی هیوندا Seoul 7  بار دیگر نام برند هیوندا حک شده است. گوشی در کل از مزیت برخورداری از یک ظاهر زیبا و با کیفیت برخوردار است که حس خوبی به کاربر خود منتقل می­ کند.

پردازنده­ای برای همراهی شما در طول روز

گوشی هیوندا seoul 7  به یک پردازنده­ی مرکزی 4 هسته­ای به نام MediaTek MT6735 مجهز شده است که عملیات انجام پردازش­ های روزانه را به خوبی انجام می دهد. پردازشگر یک تراشه کوچک در قلب گوشی هوشمند است و در اصطلاح عامیانه CPU نام دارد و به عنوان مغز رایانه شناخته می‌شود. پردازنده این مدل از پس بارگذاری برنامه­ های مختلف به خوبی بر می­آید و در حین انجام فعالیت­ های نه چندان سنگین هیچ لگ زدنی را شاهد نخواهید بود. این پردازنده یک پردازنده­ ی 64 بیتی است. فرکانس این پردازنده­ ی مرکزی 1.5 گیگاهرتز است. هم چنین از پردازنده ­ی گرافیکی مدل Mali-720 MP نیز در کنار این پردازنده ­ی مرکزی 64 بیتی استفاده شده است. پردازنده ­ی گرافیکی یا GPU یک مدار الکتریکی پیشرفته است که تصاویر خروجی را برای نمایشگر تولید می­ کند. و در اخر یک رم 2 گیگابایتی نیز در ساخت این گوشی به کار گرفته شده است.

صفحه نمایشی اچ دی با نمایشی از طیف رنگ­ های متفاوت

گوشی هیوندا سئول 7 به یک نمایشگر رنگی لمسی با اندازه ی 5.5 اینج مجهز شده است. بازه­ی اندازه­ ی این صفحه نمایش به اندازه­ ی 5.0 تا 5.5 اینج است. این صفحه نمایش که کیفیتی اچ دی دارد دارای رزولوشنی به اندازه­ ی 1280 × 720 است و تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر هر اینج را دارد. همچنین این صفحه نمایش اچ دی از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می­ کند. با این اوصاف صفحه نمایش این گوشی یک انتخاب مناسب است. سایز گوشی و کیفیت صفحه نمایش برای وب گردی و تماشای تصاویر و تماشای کلیپ­ های مختلف مناسب است و در این سطح قیمت انتخاب خوبی محسوب می شود.

اینترنت پر سرعت و حافظه­ای برای ذخیره کردن فایل­ ها

گوشی هیوندا سئول 7 از نسل چهارم اینترنت پر سرعت یعنی اینترنت 4G پشتیبانی می­ کند. با این سرعت کاربران می توانند اسناد، فایل­ های موسیقی و فیلم­ ها را در کمترین زمان ممکن دانلود کنند و در گوشی خود ذخیره کنند. همچنین برای این گوشی فضای ذخیره سازی به اندازه ی 16 گیگابایت در نظر گرفته شده است. اگر هم این فضای ذخیره سازی برای کاربر کافی نباشد امکان اضافه کردن کارت حافظه ی میکرو اس دی نیز در این مدل وجود دارد تا این کمبود حافظه را جبران کند. لازم به ذکر است که اضافه کردن رم میکرو اس دی در این مدل تا سقف 32 گیگابایت ممکن است.

چرا گوشی هیوندا سئول 7 بخریم؟

هیوندا سئول 7 یک گوشی 160 گرمی با بدنه­ ی فلزی است. کیفیت ساخت بدنه در حد بسیار بالایی دارد و گوشی از یک ظاهر زیبا و شیک بر خوردار است. شکی نیست که ظاهر این گوشی رضایت کاربران را به خوبی جلب خواهد کرد. همچنین این گوشی به  سنسور اثر انگشت نیز مجهز است. این سنسور در وسط قاب پشتی گوشی قرار دارد. دسترسی به آن راحت است و از سرعت قابل قبولی نیز برخودار است. قابلیت نصب دو سیم کارت بر روی گوشی یکی دیگر از مزیت­ های این گوشی برای کسانی محسوب می­ شود که از دو سیم کارت استفاده می کنند. در مورد ویژگی­ های سخت افزاری این مدل هم این را می ­توان گفت که در سطح مناسبی قرار دارند و با کمک آن ­ها در هنگام انجام فعالیت­ های روزانه با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

حافظه­ی  ذخیره سازی 16 گیگابایتی این گوشی برای بسیاری از افراد مقدار مناسبی محسوب می ­شود و در کنار آن امکان اضافه کردن رم میکرو اس دی نیز وجود دارد. این گوشی به یک صفحه نمایش 5.5 اینجی اچ دی مجهز است. اینترنت گوشی از نوع 4G است  و وای فای و بلوتوث از دیگر فناوری ­های ارتباطی این گوشی هوشمند هستند. این گوشی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. بلند گو و جک محبوب 3.5 میلی متری نیز از امکانات این گوشی هوشمند است. گوشی به سیستم عامل اندروید 6 نسخه ی مارشمالو مجهز است. و در نهایت این گوشی دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هیوندا سئول 7

کاربرانی که این گوشی هوشمند را تهیه و از آن استفاده کرده ­اند بیش از هر چیز از ظاهر گوشی رضایت داشته اند. جنس فلز بدنه­ ی گوشی حس خوبی از استحکام را به کاربر گوشی منتقل می­ کند. همچنین کاربران از دوربین گوشی نیز رضایت خوبی داشته ­اند و باتری گوشی نیز بازده ی خوبی داشته و تا یک روز پاسخگوی فعالیت ­های کاربران بوده است. اما فضای ذخیره سازی به نظر برخی کاربران کافی نبوده است و متاسفانه دوربین گوشی در شرایط نور کم تصاویر خوبی را به ثبت نمی­ رساند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
74.9 × 152.8 میلی‌متر
ضخامت
6.1 میلی‌متر
وزن
160 گرم
ساختار بدنه
فلزی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
MediaTek MT6735
1.5 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-720 MP
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
اندازه صفحه نمایش
5.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1280 × 720 پیکسل
تراکم پیکسلی
264 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
دوربین سلفی
دارد
مشخصات دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
6.0 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر ساعت
منوی فارسی
ندارد
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 7 دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
گوشی موبایل هیوندای مدل seoul 7 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
74.9 × 152.8 میلی‌متر
ضخامت
6.1 میلی‌متر
وزن
160 گرم
ساختار بدنه
فلزی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
MediaTek MT6735<br /> 1.5 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-720 MP

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
اندازه صفحه نمایش
5.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1280 × 720 پیکسل
تراکم پیکسلی
264 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
دوربین سلفی
مشخصات دوربین سلفی
5 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
6.0 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

باتری

نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم