برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 9 دو سیم کارت ظرفیت 1/8 گیگابایت

Hyundai Seoul9 Dual Sim 8GB RAM 1GB Mobile Phone

Hyundai Seoul 9 Dual Sim 8GB RAM 1GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 8.1 
  • حافظه داخلی : 8 گیگابایت
  • مقدار رم : 1 گیگابایت
  • دوربین : 8.0 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری :  2700 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
8 گیگابایت
8.1 Android
4G
توضیحات

معرفی گوشی هیوندا سئول 9

در میان بازار گوشی­های اقتصادی و به صرفه احتمالا برند هیوندا نامی است که بسیار کمتر از دیگران به گوش شما خورده است. این روز­ها بازار گوشی­ های هوشمند به واسطه ی مدل ­های مختلفی که توسط برند­های مختلف به بازار عرضه می ­شود به یک بازار بسیار رقابتی تبدیل شده است. بازاری که کار را برای برند­هایی که تازه شروع به تولید گوشی­ های هوشمند کرده اند و قصد دارند که جای خود را در بازار پیدا کنند سخت می ­کند. از طرفی رواج پیدا کردن نوعی فرهنگ برند گرایی در میان کاربران گوشی­های هوشمند باعث شده است که توجه کمتری به  برخی گوشی­ های اقتصادی برسد.

در حالی که در بسیاری موارد این کمی لطفی حق آن­ ها نیست. هیوندا یک کارخانه تولید خودرو است که در سال­ های اخیر تصمیم به تولید گوشی­ های هوشمند گرفته است تا جای خود را در این بازار هم پیدا کند. برای رسیدن به این هدف هم به تولید گوشی­ هایی پرداخت که به طور مستقیم کاربرانی با بودجه­ ی محدود را هدف قرار داده بود. کاربرانی که به دنبال یک گوشی با کیفیت و اقتصادی هستند که به نسبت قیمتی که دارد بازده ی بیشتری برای آن­ها به ارمغان آورد. یکی از ویژگی­ های بارز گوشی­ های هوشمند ساخت برند هیوندا کیفیت بالای ساخت آن­ها می ­باشد. بسیاری از مدل­ های ساخته شده توسط این برند به طور خاص از کیفیت بالای بدنه­ ی گوشی بهره می­برند و اغلب بدنه­ ای از جنس فلز دارند که برای گوشی هوشمندی در این سطح قیمت مزیتی کم نظیر محسوب می­ شود.

معرفی هیوندای سئول 9

هیوندای سئول 9 در دسته بندی گوشی­ های معمولی و پایین رده قرار می ­گیرد. یک گوشی پایین رده که می­ توان صفت (کار راه انداز) را برای آن استفاده کرد. این گوشی یک گوشی دو سیم کارته است که صفحه نمایشی با کیفیت قابل قبول و مناسب دارد. اینترنت پر سرعت این گوشی کاربران را قادر می­ کند که بدون نگرانی در مورد دانلودهای کند به گشت و گذار در فضای اینترنت بپردازند.

باتری گوشی  می­ تواند در هنگام استفاده­ ی عادی تا یک روز پاسخگوی فعالیت ­های کاربران باشد. همچنین در ساخت گوشی از سخت افزاری استفاده شده است که برای انجام فعالیت ­های نه چندان سنگین مناسب است و پاسخگوی فعالیت ­های روزانه­ ی یک کاربر عادی است. هم چنین گوشی به یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی نیز مجهز است که در سطح خود کیفیت مناسبی دارد. جنس بدنه­ ی گوشی بر خلاف گوشی هیوندا سئول 5 از پلاستیک است اما همین امر باعث شده است که هیوندای سئول 9 به یک گوشی سبک و خوش دست تبدیل شود. هیوندا بسیار تلاش کرده است تا طراحی این گوشی را به گوشی ­های مدرن امروزی نزدیک کند. برای آشنایی بیشتر با این گوشی هوشمند و رسیدن به پاسخ این سوال که آیا گوشی هیوندا سئول 9 برای شما مناسب است یا خیر؛ با ما همراه باشید.

معیا­رهای خرید گوشی هیوندا سئول 9

صفحه نمایش با قابلیت چند لمسی

هیوندا در ساخت گوشی هیوندای سئول 9 از یک صفحه نمایش رنگی لمسی به اندازه­ ی 5.3 اینج استفاده کرده است. بازه­ ی اندازه­ ی این صفحه نمایش به اندازه ی 5.0 تا 5.5 اینج است. این صفحه نمایش 5.3 اینجی از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و همینطور از رزولوشن   854*480 پیکسل بهره می برد. البته که نمی توان انتظار یک کیفیت خارق العاده و رقابتی از این صفحه نمایش داشت. اما در این سطح قیمت می­ توان گفت که کیفیتی نسبتا خوب و یا معمولی دارد. یکی از ویژگی­ های جالب توجه در مورد این صفحه نمایش قابلیت لمس چند نقطه به صورت همزمان است. این قابلیت به خصوص در هنگام انجام بازی ­های مختلف با گوشی به کار کاربران خواهد آمد.

صفحه نمایش هیوندای سئول 9

سخت افزار

یک پردازنده ­ی 4 هسته ای با فرکانس 1.25 گیگاهرتز در مرکز گوشی هیوندا سئول 9 قرار گرفته است و وظیفه ­ی پرداش را در این گوشی بر عهده دارد. با وجود این پردازنده در هنگام انجام فعالیت­ های روزمره مانند تصویر برداری و تماشای فیلم، چرخ زدن در شبکه های اجتماعی مختلف، برقراری انواع تماس و فیلم برداری با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد و لگ زدنی را تجربه نخواهید کرد. 1 گیگابایت حافظه­ی رم نیز در کنار این سخت افزار به کار گرفته شده است و فضایی برای ذخیره سازی فایل­ ها معادل 8 گیگابایت در اختیار کاربران قرار داده شده است.

این فضا در نگاه اول فضای کمی به نظر می رسد اما خوشبختانه این گوشی قابلیت اضافه کردن رم میکرو اس دی تا سقف 64 گیگابایت را پشتیبانی می­ کند. در نتیجه از نظر ذخیره سازی فایل ­ها نگرانی زیادی باقی نمی ­ماند. جک محبوب سه و نیم میلی متری هندز فری و پورت­ های شارژر و انتقال فایل در قسمت بالای گوشی قرار دارد و شارژ و اتصال گوشی به سایر دستگاه­ها از طریق درگاه Micro USB ممکن است.

دوربین اصلی و دوربین سلفی

در ساخت گوشی هیوندا seoul 9 از یک دوربین اصلی با لنز 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. این دوربین در گوشه ­ی سمت چپ قاب پشتی گوشی قرار گرفته است و در کنار آن یک فلش ال ای دی قرار دارد. این دوربین کیفیت قابل توجه ­ا­­ی ندارد و نمی ­توان از آن انتظار ثبت تصاویری با کیفیت رقابتی داشت. این دوربین 8 مگاپیکسلی می­تواند با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ضبط فیلم با کیفیت اچ دی بپردازد. این ویژگی یکی از مزیت­ های دوربین این گوشی هوشمند محسوب می­ شود. تصاویری که توسط این دوربین ثبت می ­شوند در شرایط نور مناسب کیفیت قابل قبول و مناسبی دارند اما در شرایط نور کم و به خصوص شب نمی­ توان روی عکس برداری خوب با این دوربین حساب کرد. برای بخش محبوب دوربین سلفی نیز از یک دوربین با یک لنز 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. با این دوربین می­ توان به ثبت تصاویر سلفی و اشتراک گذاری آن در شبکه­ های اجتماعی پرداخت.

دوربین هیوندای سئول 9

باتری که می­ تواند بیش از یک روز دوام بیاورد

این روز­ها تمام شدن زود هنگام شارژ گوشی ­های همراه به یک دغدغه­ ی بزرگ برای کاربران تبدیل شده است. همه­ ی ما می دانیم که تمام شدن ناگهانی شارژ گوشی در لحظات حیاتی چگونه می­ تواند تعیین کننده باشد. در گوشی هیوندا سئول 9 از یک باتری لیتیومی با ظرفیت 2700 میلی آمپر استفاده شده است. با وجود یک استفاده­ ی عادی این باتری به خوبی می ­تواند تا یک تا یک و نیم روز شارژ را در خود نگه دارد تا از این نظر نگرانی برای کاربران گوشی وجود نداشته باشد.

چرا گوشی هیوندا سئول 9 بخریم؟

پیش از هر چیز خرید گوشی هیوندا سئول 9 احتمالا به ذهن خریدارانی خواهد رسید که چندان هم به برند گرایی اهمیتی نمی­ دهند. گوشی از ظاهری جذاب برخوردار است. اندازه­ ی گوشی با توجه به صفحه نمایشی که دارد نسبتا بزرگ است اما نمی­ توان گفت که خوش دست نیست. در واقع این گوشی یک گوشی هوشمند با ضخامت کم است. این ضخامت کم یکی از مزیت­ های این گوشی محسوب می­ شود که باعث می­شود جا به جایی گوشی و یا استفاده ی طولانی مدت از آن برای کاربران ابدا آزاردهنده نباشد. از طرف دیگر در ساخت گوشی از پردازنده ی  مناسبی استفاده شده است.

هیوندای سئول 9

این پردازنده به خصوص در استفاده­ های روزمره کوچکترین مشکلی را برای کاربر ایجاد نمی­کند. باتری گوشی می ­تواند تا یک روز دوام بیاورد. با وجود حافظه­ ی ذخیره سازی محدود گوشی، امکان اضافه کردن حافظه ­ی جانبی باعث شده است که این مشکل تا حد بسیاری رفع شود. گوشی از نسل چهارم اینترنت پر سرعت پشتیبانی می ­کند به همین دلیل کاربران در دانلود­های پر حجم با مشکلی رو به رو نخواهند شد. از فن آوری­ های ارتباطی گوشی می­ توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می  ­توانند پاسخگوی نیاز­های اولیه ­ی کاربران باشند. جک سه و نیم میلی متری در این مدل همچنان وجود دارد و پورت شارژر از نوع میکرو یو اس بی می ­باشد.  به طور کلی می­ توان گفت که ارزش خرید این گوشی در مقایسه با قیمت گوشی هیوندا سئول 9 در سطح خوب و قابل قبولی است و این گوشی در این سطح قیمت می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

نظرات خریداران پس از خرید گوشی هیوندا سئول 9

به نظر تمام کاربرانی که این گوشی را تهیه کرده ­اند کیفیت ساخت گوشی در سطحی بالاتر از متوسط قرار دارد. از طرفی طبق نظر سنجی ­ها ارزش خرید گوشی نسبت به قیمتش نیز در سطح بالایی قرار دارد. گوشی امکانات و قابلیت ­های مناسبی دارد و سخت افزاری که توانسته به خوبی پاسخگوی فعالیت ­های روزانه­ ی کاربران باشد. طراحی ظاهری گوشی نیز جذاب است و استفاده از هیوندا سئول 9 حس خوبی را به کاربران منتقل می ­کند. هر چند ظاهر گوشی کمی از گوشی­ های مدرن امروزی متفاوت است و مانند آن ها از یک صفحه نمایش اینفینیتی برخوردار نیست. متاسفانه برخی از کاربران از کم بودن حافظه­ ی ذخیره سازی گوشی ناراضی بوده ­اند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
71 × 140 میلیمتر
ضخامت
10 میلیمتر
ساختار بدنه
پلاستیک
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.25 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
ARM Mali T720 MP2
حافظه داخلی
8 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
64 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
5.34 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
(854 × 480) FWVGA
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
شبکه 4G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8.0 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
دارد
مشخصات دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
8.1 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
منوی فارسی
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
3.5
2 نظرات
اصن به درد نمیخوره صفحه نمایش گوشیم اومده بالا جنسش بدع وقعا بد

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 9 دو سیم کارت ظرفیت 1/8 گیگابایت
گوشی موبایل هیوندای مدل seoul 9 دو سیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
71 × 140 میلیمتر
ضخامت
10 میلیمتر
ساختار بدنه
پلاستیک
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.25 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
ARM Mali T720 MP2

حافظه

حافظه داخلی
8 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
64 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
5.34 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
(854 × 480) FWVGA
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
شبکه 3G
شبکه 4G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
فناوری مکان‌یابی ( GPS )

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8.0 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
مشخصات دوربین سلفی
5 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
8.1 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم