برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 5 Plus دو سیم کارت ظرفیت 1/16 گیگابایت

Hyundai Seoul 5 Plus Dual Sim 16GB RAM 1GB Mobile Phone

Hyundai Seoul 5 Plus Dual Sim 16GB RAM 1GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 7.0 
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 1 گیگابایت
  • دوربین دوگانه  : 8.0 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 3G
  • باتری :  2450 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
16 گیگابایت
7.0 Android
3G
توضیحات

معرفی گوشی هیوندای سئول 5 پلاس

انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب برای خرید این روزها برای بسیاری به یک دغدغه ­ی بسیار بزرگی تبدیل شده است؛ به خصوص برای کسانی که بودجه ­ی محدودی دارند و قصد خرید گوشی هوشمندی را دارند که بیشترین حد امکانات را در این سطح قیمت ارائه دهد یا به اصطلاح اقتصادی باشد. بازار تولید گوشی ­های هوشمند این روزها به بازاری بسیار رقابتی تبدیل شده است. در هر سطح قیمت تنوع بسیار مدل­ های مختلف گوشی­های هوشمند که توسط برندهای مختلف ساخته می­ شود انتخاب را برای مصرف کنندگان سخت­ تر می کند.

در همین بین برندهای بیشتر شناخته شده سهم بزرگتری از بازار را به خود اختصاص داده ­اند. برند­ها و مدل­ هایی که شاید برای جیب همه مناسب نباشند. درست در همین­ زمان است که برخی تصمیم به فاصله گرفتن از برند گرایی می ­گیرند و به­ دنبال گوشی­ هایی ساخت برند­هایی می­ گردند که شاید کمی کمتر شناخته شده باشند اما کیفیتی بالاتر از انتظارات را در خود پنهان کرده ­اند. یکی از این برندها می­ تواند هیوندا باشد. هیوندا یک شرکت تولید کننده ­ی خودرو است که در سال­ های اخیر تصمیم گرفته است که با تولید گوشی­ های هوشمند بازار خود را گسترش دهد و برای رسیدن به این هدف به تولید گوشی­ های میان رده ­ای پرداخت که به طور مستقیم جیب کاربران را هدف قرار داده بود. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد معرفی گوشی هیوندا سئول 5 پلاس که یک گوشی پایین رده محسوب می ­شود را داریم. برای آشنا شدن با این گوشی ارزان قیمت با ما همراه باشید.

معرفی هیوندای سئول 5 پلاس

هیوندای سئول 5 پلاس یک گوشی پایین رده با ویژگی­ هایی معمولی از برند هیوندا است. اما می­ توان گفت که این گوشی به خوبی پاسخ گوی کاربرانی خواهد بود که قصد انتخاب یک گوشی برای راه انداختن فعالیت ­های نرمال روزانه را دارند. این گوشی به اصطلاح یک انتخاب کار راه انداز برای کاربران خواهد بود. صفحه نمایش هیوندای سئول 5 پلاس کیفیت قابل قبولی دارد.

گوشی از نسل سوم اینترنت پرسرعت یعنی اینترنت 3G پشتیبانی می­کند. همچنین باتری مناسبی دارد که به کمک آن می ­توانید بدون نگرانی در مورد خالی شد شارژ گوشی به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. ویژگی جالب توجهی در مورد دوربین گوشی وجود ندارد. هر دو دوربین اصلی و دوربین سلفی بسیار معمولی و کاملا در حد و اندازه ­ی خود عمل می­کنند. نکته جالب در مورد هیوندا سئول 5 پلاس این است که سازندگان در ساخت این گوشی از یک حسگر اثر انگشت استفاده کرده­اند. این حسگر در روی قاب جلویی گوشی جایگذاری شده است و سرعت خوبی دارد.

معیار­های خرید گوشی هیوندای سئول 5 پلاس

طراحی زیبا و مدرن

یکی از رضایت بخش ترین وجهه ­های این گوشی هوشمند طراحی آن است. هیوندای سئول 5 پلاس به راحتی در دست جا می گیرد و استفاده از آن برای کاربر با سهولت بسیاری همراه است. همینطور در مقایسه با همرده­ ها، این گوشی هوشمند بسیار زیباست. در ساخت گوشی از مواد بسیاری با کیفیتی استفاده شده است و به همین دلیل استفاده از آن حس استفاده از یک گوشی مدرن و با کیفیت را به کاربر القا می ­کند. وزن گوشی چیزی حدود 170 گرم می ­باشد و به یک صفحه نمایش 5.2 اینجی مجهز شده است. جنس بدنه ترکیبی از پلاستیک و فلز است. همانطور که م ی­دانید استفاده از فلز در ساخت گوشی­ های هوشمند این روز ها تنها به گوشی­ های میان رده و بالا رده ­ی بازار محدود شده است. البته بیشتر بدنه ­ی خارجی گوشی از پلاستیک ساخته شده است که البته باعث شده است که این گوشی به مراتب سبک وزن­ تر باشد و استفاده از آن دل پذیر­تر. چرا که اگر تمام بدنه از فلز ساخته می­ شد هیوندا سئول 5 پلاس به یک گوشی بسیار سنگین تبدیل می­ شد. گوشی در برابر خط و خش مقاومت نسبتا خوبی دارد و چون ضخامت کمی دارد حمل کردن و در دست نگه داشتن این گوشی آسان است.

هیوندای سئول 5 پلاس

در بالای قاب جلوی گوشی بلند گو و دوربین سلفی قرار گرفته است و در پایین صفحه نمایش حسگر اثر انگشت نصب شده است. در گوشه ­ی بالایی قاب پشتی دوربین دو گانه ی گوشی هیوندا سئول 5 پلاس در کنار هم قرار دارد و در مرکز قاب پشتی نام برند هیوندا حکاکی شده است. ظاهر گوشی در کل یک ظاهر مدرن و به روز است.

صفحه  نمایش اچ دی با قابلیت لمس چند نقطه

در ساخت گوشی هیوندای سئول 5 پلاس از یک صفحه نمایش به اندازه ی 5.2 اینج استفاده شده است. این صفحه نمایش کیفیت اچ دی دارد و روزلوشن به اندازه ­ی 720*1280 دارد. یکی از قابلیت ­های جالب در مورد این صفحه نمایش قابلیت لمس چند نقطه به صورت همزمان می ­باشد که در گوشی های پایین رده در این سطح قیمت مشابه آن کمتر دیده می ­شود. این قابلیت به خصوص در هنگام انجام بازی ­های مختلف بسیار به کار کاربران خواهد آمد.  تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به اندازه ی 293 پیکسل بر هر اینج است. این صفحه نمایش 5.2 اینجی قادر است که تا 16 میلیون رنگ را برای کاربران به نمایش در آورد. همینطور تفکیک رنگ نیز در این صفحه نمایش در سطح قابل قبولی قرار دارد. یکی از نکات مثبت در مورد صفحه نمایش هیوندای سئول 5 پلاس این است که نور  مناسب آن باعث می­ شود که حتی در فضای باز و نیز نور افتاب نیز صفحه نمایش به خوبی دیده شود و کاربران از این جهت مشکلی نداشته باشند. به طور کلی این صفحه نمایش یک گزینه­ ی مناسب در این سطح است که استفاده از آن برای کاربران رضایت بخش خواهد بود.

صفحه نمایش هیوندای سئول 5 پلاس

سخت افزار

در ساخت گوشی هیوندای سئول 5 پلاس از تراشه­ی مدیا تک MT6580 چهار هسته ­ای استفاده شده است. این تراشه یک تراشه­ ی 32 بیتی معمولی است که می­ تواند از پس فعالیت ­های عادی روزمره مانند چک کردن شبک ه­های مختلف اجتماعی، برقراری تماس، تماشای فیلم و سرچ زدن در اینترنت به خوبی بر بیاید. فرکانس این پردازنده 1.3 گیگاهرتز است. در کنار این تراشه از یک رم یک گیگابایتی هم استفاده شده است. استفاده از این رم با این حجم دقیقا همان چیزی است که از یک گوشی در این سطح بر می­ آید و نمی ­توان از آن انتظارات زیادی داشت.

هر چند این رم هم به خوبی از پس ساپورت کردن فعالیت ­های روزمره بر خواهد آمد. توجه داشته باشید که هیوندای سئول 5 پلاس برای بازی کردن مناسب نیست و بازی­های نسبتا سنگین بر روی این گوشی یک اجرای پر از تاخیر خواهند داشت. برای این گوشی حافظه ی ذخیره سازی به اندازه ی 16 گیگابایت در نظر گرفته شده است. بنابراین پیشنهاد می­ شود کاربرانی که حجم زیادی از اطلاعات را در گوشی خود نگهداری می­ کنند در کنار این حافظه از یک رم میکرو اس دی نیز استفاده کنند. این گوشی قابلیت پشتیبانی از حافظه­ ی جانبی تا سقف 32 گیگابایت را دارد. همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، یکی از نقاط قوت در مورد هیوندای سئول 5 پلاس استفاده از حسگر اثر انگشت است. این حسگر امنیت هیوندای سئول 5 پلاس را بسیار افزایش داده است و در قاب جلوی گوشی، در زیر صفحه نمایش قرار دارد. همچنین این گوشی به جای اینترنت 4G از نسل سوم اینترنت پر سرعت، یعنی 3G پشتیبانی می­ کند.

دوربین دو گانه

در قاب پشتی هیوندای سئول 5 پلاس دوربین اصلی قرار دارد که در واقع شامل دو سنسور است. کیفیت این دوربین در مجموع به اندازه ­ی 8 مگاپیکسل است. تصاویر ثبت شده توسط این دوربین از کیفیتی معمولی و خوب برخودارند و نمی ­توان آن­ها را با گوشی­ های بالا رده­تر مقایسه کرد. یکی از ویژگی ­های این دوربین قابلیت فیلم برداری اچ دی با سرعت 30 فریم در ثانیه است. عملکرد دوربین بر خلاف روز، در شب و یا شرایط نور کم افت می­ کند. برای دوربین سلفی هیوندای سئول 5 پلاس نیز یک لنز 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که همانند دوربین اصلی در شرایط نور نامناسب کیفیتش افت می­ کند اما در روز می ­تواند عکس­ های خوبی را به ثبت برساند.

باتری

در ساخت هیوندای سئول 5 پلاس از یک باتری لیتیومی با ظرفیت 2450 میلی امپر استفاده شده است. این باتری متاسفانه از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی ­کند. مدت زمان لازم برای شارژ 100 درصد این باتری چیزی در حدود 120 دقیقه است. با یک بار شارژ کامل،  باتری تا 1 الی 1.5 روز برای کاربر دوام خواهد آورد. بطور کلی این باتری یک باتری پایین رده است که مانند دیگر سخت افزار این گوشی در این سطح عملکرد قابل قبولی دارد.

هیوندای سئول 5 پلاس

چرا گوشی هیوندا سئول 5 پلاس بخریم؟

بهترین اصطلاح برای توصیف هیوندای سئول 5 پلاس (کار راه انداز) است. هیوندا در ساخت هیوندا سئول 5 پلاس به طور مستقیم خریدارانی با قدرت خرید محدود که انتظاراتی معمولی از گوشی هوشمند خود دارند را در نظر گرفته است. صفحه نمایش کیفیت قابل قبولی دارد و دوربین ­ها تصاویری معمولی به ثبت می ­رسانند. باتری می­تواند در حالت عادی تا یک و نیم روز برای کاربرش دوام بیاورد و سخت افزار گوشی به خوبی می ­تواند فعالیت­های عادی و روزمره­ ی کاربران را پشتیبانی کند. این گوشی بی شک یک گوشی اقتصادی است که در کنار تمام این ویژگی­ ها از مزیت ظاهری جذاب و البته کیفیت بدنه ی بالا برخودار است. در ساخت گوشی هیوندای seoul plus 5 از یک حسگر اثر انگشت هم استفاده شده که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هیوندا سئول 5 پلاس

ظاهر هیوندای سئول 5 پلاس باعث شده است که کاربران تجربه ی خوبی از نگه داری و استفاده ی طولانی مدت از گوشی داشته باشند. این گوشی برای کسانی که به یک گوشی هوشمند معمولی نیاز داشته ­اند انتخابی رضایت بخش بوده است. حسگر اثر انگشت یکی از علل اصلی رضایت کاربران بوده است. اما متاسفانه این گوشی هوشمند نتوانسته که رضایت کاربران را در بخش­ هایی مانند سرعت اینترنت و یا شارژ سریع گوشی برآورده کند اما قیمت گوشی هیوندای سئول 5 پلاس شما را وسوسه خواهد کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
70.1 × 140.3 میلیمتر
ضخامت
6.9 میلیمتر
وزن
170 گرم
ساختار بدنه
بدنه پلاستیک و فلز
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek MT6580
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
32بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.3 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-400 MP
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
اندازه صفحه نمایش
5.2 اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
3G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
8.0 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
8.0 مگاپیکسل
فلش
دارد
دوربین سلفی
دارد
مشخصات دوربین سلفی
2 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
7.0 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
منوی فارسی
ندارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
1
1 نظرات
اصلا گوشی خوبی نیست یکی از دلایلش اینکه قابش داخل بازار نیست من خودم از این گوشی استفاده میکنم ال سی دی گوشیم شکسته و اصلا داخل بازار مثل قابش پیدا نمیشه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul 5 Plus دو سیم کارت ظرفیت 1/16 گیگابایت
گوشی موبایل هیوندای مدل seoul 5 plus دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
70.1 × 140.3 میلیمتر
ضخامت
6.9 میلیمتر
وزن
170 گرم
ساختار بدنه
بدنه پلاستیک و فلز
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek MT6580
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
32بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.3 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-400 MP

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
اندازه صفحه نمایش
5.2 اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
3G
شبکه 2G
شبکه 3G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
8.0 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
8.0 مگاپیکسل
فلش
دوربین سلفی
مشخصات دوربین سلفی
2 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
7.0 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم