برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch Fit 46mm

 HUAWEI Watch Fit 46mm Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات : Bluetooth
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : مستطیل
  • جنس بدنه : پلاستیک
  • قابلیت مکالمه : ندارد
  • حسگر : شتاب سنج، ژیروسکوپ، شمارش ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
پلاستیک
مستطیل
ندارد
Bluetooth
توضیحات

نقد و بررسی گجت پوشیدنی Huawei Watch Fit

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی، گجت‌های جدیدی را می‌بینیم، که بیش از آن‌چه انتظار داریم، کاربردی هستند. هرچند که این گجت‌ها مانند تمام محصولات برای شرکت سازنده، هدف اقتصادی و مالی دارند، اما می‌توانند برای کاربری که از آن‌ها استفاده می‌کند، مفید باشند. گجت‌هایی که احتمالا بیش از همه، چشم‌گیر هستند، گجت‌های پوشیدنی، مانند ساعت‌های هوشمندند.

ساعت‌های هوشمند بسیاری از برند‌ها، قیمت‌های بالایی دارند؛ این قیمت‌ها، سبب می‌شوند، تا ساعت هوشمند مدنظر از دایره بسیاری از کاربران، خارج شوند. اما معمولا برند‌هایی که در زمینه اسمارتفون‌ها، قیمت‌های خوبی، ارائه می‌دهند، در این زمینه هم همان‌گونه، عمل می‌کنند؛ یک برند، مانند برند هوآوی.

مقدمه‌ای بر تشریح ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit

« Huawei Watch Fit » که یک ساعت هوشمند از برند هوآوی است، هم خوش‌قیمت و هم زیباست. این ساعت در دسته‌بندی ساعت‌های گران‌، قرار نمی‌گیرد. طراحی « Huawei Watch Fit » شبیه به مدل‌های دوست‌داشتنی برند اپل است، اما کمی کشیده‌تر. 

هوآوی، سعی داشته تا طراحی این ساعت را با سلیقه جوانان، تطبیق دهد؛ این همانندسازی، باعث شده تا « Huawei Watch Fit »، تک‌بعدی نباشد، یعنی این‌که بتوانیم، تقریبا در هر موقعیتی از آن، استفاده کنیم. در ادامه این مقاله، به‌ طراحی، سخت‌افزار، نمایشگر، باتری، کارایی و لزوم استفاده « Huawei Watch Fit » خواهیم پرداخت.

Huawei Watch Fit

ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit: طراحی و نمایشگر

طراحی جوان‌پسندانه « Huawei Watch Fit » پابه‌پای وزن ناچیز آن می‌آید. اگر وزن یک ساعت هوشمند، زیاد باشد، قطعا کاربر آن، از ساعت هوشمند خود کلافه شده و از آن ساعت، دوری می‌کند. اما « Huawei Watch Fit » با وزن کم ۲۱ گرمی خود، اصلا به‌چشم نمی‌آید. اگر درمورد اندازه این ساعت، سوالی دارید؛ باید ذکر شود، که مساحت نمایشگر این ساعت، ۷.۷ سانتی‌متر مربع بوده. طول بدنه، ۴ سانتی‌متر و عرض آن ۳ سانتی‌متر است. ضخامت آن‌هم چندان زیاد نیست و « Huawei Watch Fit » در حدود ۱ سانتی‌متر، ضخامت دارد.

به‌گفته هوآوی، جنس ساخت این ساعت از الیاف کربن بوده تا از وزن « Huawei Watch Fit » بکاهد. گفته‌ شده که وزن این ساعت با بندها، مقدار ۳۴ گرم و بدون بندها، همان مقدار ۲۱ گرم است. نمایشگر کشیده « Huawei Watch Fit » از قبل، وزن سبک این ساعت را اطلاع می‌دهد. در قسمت پشتی « Huawei Watch Fit »، سنسور‌ها و درگاه شارژ دوپین مگنتی، قرار دارند.

متاسفانه، بند‌های ساعت هوشمند هوآوی، قابل تعویض نیستند و شما باید دقت زیادی را برای انتخاب رنگ « Huawei Watch Fit » صرف کنید. حالت خمیده شیشه جلویی این ساعت، کمی آن را لوکس‌تر کرده. شیشه جلویی « Huawei Watch Fit » با نمایشگر AMOLED همراه است؛ شاید کیفیت نمایشگر یک ساعت هوشمند، چندان اهمیتی نداشته باشد، اما رزولوشن نمایشگر ۲۸۰ در ۴۵۶ پیکسل و تراکم پیکسلی آن ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ بوده؛ این مقادیر برای نمایشگری با این اندازه، مناسب هستند.

نمایشگر آمولد « Huawei Watch Fit » از حالت Always On Display یا همیشه روشن، پشتیبانی می‌کند، که البته برای یک ساعت هوشمند، چیز عجیبی نیست. این نمایشگر، دقت بالایی دارد و باعث می‌شود تا کاربر « Huawei Watch Fit » بتواند، به‌راحتی با رابط کاربری آن، ارتباط برقرار کند.

Huawei Watch Fit

ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit: سخت‌افزار و باتری

یک ساعت هوشمند، نباید سیستم عاملی داشته باشد، که حجم زیادی از باتری را می‌طلبد؛ به همین دلیل، هوآوی، سیستم عامل اختصاصی  Lite OS را برای « Huawei Watch Fit » در نظر گرفته، که با باتری به‌کار رفته در این ساعت، مدارا می‌کند. با استفاده از بلوتوث می‌توانید به اسمارتفون خود، متصل شوید؛ زمانی که اتصال شما با اسمارتفون، برقرار شد، کارایی « Huawei Watch Fit » دوچندان می‌شود.

مثلا می‌توانید با آن به اسمارتفون خود، زنگ بزنید و آن را پیدا کنید و عکاسی کنید. « Huawei Watch Fit » از ۱۱ ورزش به‌طور کلی، پشتیبانی می‌کند و امکان شخصی سازی ۹۶ ورزش را دارد. این عدد، مقدار قابل توجهی است. « Huawei Watch Fit » میزان ضربان قلب، تعداد قدم‌ها، سطح اشباع اکسیژن، کیفیت خواب و مقدار کالری مصرفی کاربر خود را اندازه‌گیری می‌کند.

با دخالت زیاد این ساعت هوشمند در زندگی شخصی کاربر، این سوال پیش می‌آید، که این‌ حجم از اطلاعات، کجا طبقه بندی می‌شوند؟ کاربر « Huawei Watch Fit » برای دسترسی و تحلیل داده‌های ساعت خود باید برنامه Huawei Health را به این گجت، متصل کند. « Huawei Watch Fit » مربی اختصاصی کاربر خود در ۱۲ دوره ورزشی است.

اگر پس از یک‌ساعت، بی‌تحرک بمانید، « Huawei Watch Fit » به شما هشدار می‌دهد، که به سراغ تمرینات ورزشی بروید. تمرینات ورزشی مذکور، در سه دسته بر اساس میزان سختی، طبقه‌بندی می‌شوند. ازجمله ورزش‌هایی که « Huawei Watch Fit » از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، به شنا اشاره خواهیم کرد و بعد، شما می‌پرسید، که اگر منظور، شنای آبی است، باید این ساعت، ضدآب باشد؛ آیا هست؟ گواهینامه 5ATM water resistant به ما می‌گوید، « Huawei Watch Fit » تا ۵۰ دقیقه، دربرابر آب، مقاومت نشان می‌دهد.

اگر در بخش طراحی گفتیم، صفحه نمایش « Huawei Watch Fit » همیشه روشن است؛ در این حالت، صفحه نمایش، حداقل میزان مصرف باتری را دارد. باتری مذکور با ۵ دقیقه شارژ، ۲۴ ساعت، به «» انرژی می‌دهد. با شارژ کامل و استفاده سنگین، این باتری تا ۱۰ روز به ساعت هوشمند شما، نیرو می‌دهد و با استفاده سنگین، این مقدار به ۷ روز، تقلیل می‌شود.

کارایی ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit

عمده ما، زمانی که به‌دنبال یک مربی ورزشی می‌رویم، حساسیت زیادی داریم، که آن مربی از تجربه کافی، برخوردار باشد. میزان انرژی‌ای که مصرف می‌کنید، زمانی که برای ورزش می‌گزارید، میزان کالری و مولفه‌های سلامتی شما، باید هر بار به‌دست مربی برسد؛ اما « Huawei Watch Fit » ذیل این‌که شکل درست حرکت ورزشی را نشان می‌دهد، به نشان دادن فاکتور‌های سلامتی شما، انرژی و کالری مصرفیتان می‌پردازد؛ با این‌حساب، یک مربی حرفه‌ای، در ورزش، شما را همراهی می‌کند. 

در هوای آلوده تهران، میزان گاز کربن مونوکسید، بسیار بالا است. این گاز، ۲۰۰ برابر بیش‌تر از اکسیژن، تمایل دارد، که با هموگلوبین خون، همراه شود. مقدار زیاد این گاز، قطعا کشنده است. در چنین مواردی، شاید بتوان از دو سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن و میزان اشباع اکسیژن که در « Huawei Watch Fit » همراه کاربر هستند، استفاده کرد. کاربر می‌تواند، این دو سنسور را بر روی حالت خودکار، تنظیم کند تا « Huawei Watch Fit » در صورت مشاهده افت اکسیژن، به کاربر خود، هشدار دهد.

موضوع دیگری که در زندگی تمام ما، نقش اساسی دارد و حالا کمی بی‌اهمیت شده، خواب منظم است. خواب درست، تاثیر زیادی بر کارایی ذهنی و جسمی کاربر دارد. در این‌جا مثالی از مضرات خواب نامناسب می‌آوریم تا اهمیت این مهم را دست ‌کم نگیرید. میزان خواب فرد با فاکتور رونویسی تکوینی کبد، یعنی NR2A1 ارتباط دارد و NR2A1 خود می‌تواند، عمل‌کرد ژن‌های ساعت و BMAL1 را مختل کند و این موضوع ممکن است، به جهش ژنتیکی مبدل شود. طبق گفته‌های کتاب کِی اثر دنیل-اچ پینک، این شلختگی خواب در نوجوانان و جوانان، بسیار رایج است و البته این موضوع نباید به اشتباه یک تصمیم انتحاری، توسط فرد تلقی شود؛ این موضوع در اصل به گرایشات و حالات فرد در آن دوران، وابسته است.

« Huawei Watch Fit » با بهره‌بری از اپلیکیشن TruSleep بسته‌ای را در دسترس کاربر می‌گذارد تا بتواند، شرایط خواب خود را تنظیم کند. با اندازه‌گیری اکسیژن و ضربان قلب، کیفیت خواب شما را اطلاع می‌دهد. از طرفی دیگر می‌توانید، « Huawei Watch Fit » را طوری تنظیم کنید، که به محض بازیابی قوای خود، توسط خواب، شما را بیدار کند. ضمن اشاره به بدخوابی جوانان و نوجوانان، نباید طراحی جوان پسند «» را دوباره ذکر نکنیم.

Huawei Watch Fit

لزوم استفاده ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit

کیفیت خواب، میزان ورزش، کیفیت ورزش، میزان سطح اکسیژن خون و ... برای هر فردی، بسیار حیاتی است. عمده مردم یا به این سری از نکات، توجهی نمی‌کنند و یا اگر توجه می‌کنند، تداوم ندارند. « Huawei Watch Fit » ضمن مراقبت از کیفیت و کمیت موارد بالا، زیبایی خاصی دارد، که می‌تواند با هر نوع پوششی، هماهنگ شود. 

« Huawei Watch Fit » جزو محصولات کم‌قیمت از که به لطف شرکت هوآوی، آن را در اختیار داریم. ورزش‌کارانی که روی میزان انرژی و کالری مصرفی خود حساس هستند، افرادی که نسبت به میزان آلودگی هوا، نگرانی نشان می‌دهند و افرادی که به‌دنبال یک گجت پوشیدنی کوچک و زیبا هستند، می‌توانند از «» استفاده کنند. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
آقایان خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشیرسمیروزمره
ابعاد قاب
46x30 میلی متر
قطر قاب
10.7 میلی متر
وزن
21 گرم
فرم صفحه
مستطیل
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بند
پلاستیک
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.64 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
280x456 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~
پردازنده
پردازنده مرکزی هواوی Kirin A1
سیستم عامل
Huawei wearable platform
حافظه داخلی
4 گیگابایت
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج، ژیروسکوپ، شمارش ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون
بلوتوث
نسخه 5
WiFi
ندارد
GPS
دارد
اتصالات
Bluetooth
قابلیت های ویژه
گواهی IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری)
زبان های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
فارسی ، انگلیسی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
قابلیت مکالمه
ندارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(8)
رتبه‌بندی کلی
5
8 نظرات
یه ساعت کامل و بدون نقصه و کاملا به موقع به دستم رسید. به نظر من از ساعت های هم ردش خیلی بهتره و کاملا کارایی داره.

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch Fit 46mm
ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch Fit 46mm
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشیرسمیروزمره
ابعاد قاب
46x30 میلی متر
قطر قاب
10.7 میلی متر
وزن
21 گرم
فرم صفحه
مستطیل
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بند
پلاستیک
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

پردازنده
پردازنده مرکزی هواوی Kirin A1
سیستم عامل
Huawei wearable platform
حافظه داخلی
4 گیگابایت

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.64 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
280x456 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
دوربین
بلوتوث
نسخه 5
WiFi
GPS
اتصالات
Bluetooth

باتری

نوع باتری
لیتیوم یون

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج، ژیروسکوپ، شمارش ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون
قابلیت های ویژه
گواهی IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری)
زبان های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
فارسی ، انگلیسی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم