برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3

 Huawei Freebuds 3 Wireless Headphone

 Huawei Freebuds 3 Wireless Headphone

  • رابط : بلوتوث
  • نوع اتصال : بی سیم
  • نوع گوشی : دو گوشی
  • ویژگی های خاص :  Noise Cancelling Microphone
  • مناسب برای : ورزش، کاربری عمومی، مکالمه
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
بلوتوث
بی سیم
دو گوشی
مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
توضیحات

معرفی هدفون هواوی فری بادز 3

هواوی فری بادز 3 از محصولات برند «هوآوی» می باشد که بصورت بی‌سیم طراحی شده و خروجی صدای باکیفیتی دارد. این مدل به صورتی ساخته‌شده که قابلیت مکالمه را هم دارد. در این هدفون بی سیم هواوی، دو هدفون توگوشی وجود دارد که با استفاده از فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا دیگر پخش‌کننده صوتی متصل می‌شوند. شرکت هوآوی، این محصول را با یک محفظه شارژ با قابلیت پخش مداوم موسیقی به مدت 20 ساعت، به بازار عرضه کرده است. هواوی فری بادز 3 در گوش بسیار راحت جا گرفته و می‌تواند در انجام کارهای روزمره یا ورزش، کاربر را همراهی کند. محفظه شارژ این محصول امکان شارژ بصورت بی‌سیم را هم دارد و با استفاده از کابل شارژی که در بسته‌بندی محصول درنظر گرفته شده است، می‌توانید این هدفون بی سیم هواوی را با سرعت بالا شارژ کنید.

این هدفون هواوی به بلوتوث نسخه 5.1 مجهز شده، بنابراین اتصال سریع و پایدارتری خواهد داشت و همچنین صدای دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. این هدفون بی سیم هواوی، برای تمام گوشی‌هایی که سیستم‌عامل اندروید دارند قابل ‌استفاده است. این هدفون از برند هواوی قابلیت رقابت با برند اپل را دارد.هدفون فری بادز 3 در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی که پاسخگوی هر سلیقه‌ای می باشد روانه بازار شده است.

فری بادز 3

معیارهای خرید هدفون هواوی فری بادز 3

طراحی هدفون هواوی فری بادز 3

نسل جدید هدفون های بی سیم هواوی مدل فری بادز 3 طراحی متفاوت به نسبت مدل قبل دارد، کیس نگهدارنده آن کوچکتر و کیفیت صدای آن بهتر شده است. طراحی فری بادز 3 به گونه ای است که راحت و پایدار در گوش قرار بگیرد، در حالی که صدا به بهترین نحو به گوش برسد و صداهای مزاحم حذف گردد. در نسل قبلی دنباله‌ هدفون بی‌سیم کمی ضخامت داشت که گوش مصرف‌کننده را کمی آزار می‌داد. همچنین وزن آن‌ هم کمتر شده است تا استفاده از آن برای کاربران بسیار راحت‌تر باشد. برند هواوی با رفع این نقص توانسته امکان مصرف طولانی‌مدت را برای مخاطبان این هدفون فراهم کند.

یکی از تغییرات دیگر در طراحی این هدفون بی سیم هواوی، این است که مطابق با ساختار گوش کاربر تولید شده و دقیقاً بر روی گوش قرار می‌گیرد و ثابت در محل موردنظر تا مدت‌زمانی که شما مشخص می‌کنید می‌ماند.

فری بادز 3

همین تغییر کوچک در هدفون بی‌سیم فری بادز 3 امنیت بالاتری را به افراد در هنگام کار کردن با این محصول منتقل می‌کند، زیرا احتمال افتادن این هدفون خیلی کمتر می شود. این هدفون بسیار کاربردی است و در هرجایی قابل‌حمل و استفاده می باشد. یک چراغ LED در پایین این هدفون بی‌سیم وجود دارد که وضعیت شارژ این هدفون را نشان می‌دهد. اگر شارژ باتری هدفون هواوی فری بادز 3 بالای 60 درصد باشد، رنگ صفحه‌نمایش زرد می‌شود و اگر بین 20 تا 60 درصد شارژ داشته باشد، صفحه‌نمایش به رنگ قرمز نشان داده می شود.

کیفیت صدای هدفون هواوی فری بادز 3

کیفیت صدا در هواوی فری بادز 3 بسیار بالا می باشد. شرکت هواوی این هدفون را به‌گونه‌ای ساخته است که شما در هر محیط پرسروصدایی می‌توانید موسیقی یا صدای مخاطب خود را به‌وضوح بشنوید. یکی از عوامل برتریفری بادز 3 نسبتبه محصولات اپل، فعال بودن صدای هدفون بی‌سیم در تمام حالت‌ها حتی در هنگامی ‌که شما آن را خاموش می‌کنید می باشد.

فری بادز 3

کمپانی هواوی در مورد این موضوع می‌گوید که فعال بودن این قسمت باعث بهبود قابل توجه کیفیت صدا در هنگام مکالمات تلفنی شده است. نکته جالب توجه این است که شما می‌توانید با دو بار ضربه زدن به فری بادز 3 درجه صدا را بالاتر ببرید. در ضمن شما می‌توانید تنظیمات این هدفون را نیز با ضربه زدن به گوش راست بنا بر سلیقه خود تغییر دهید. میکروفون که جزء اصلی هر هدفون می‌باشد و کیفیت صدا و وضوح آن را تضمین می‌کند نیز در ساخت این محصول در نظر گرفته‌ شده است. این میکروفون در زیر هدفون بی‌سیم قرار داده شده است. با این میکروفون پیام‌های شما به‌راحتی از طریق واتس آپ، تلگرام و دیگر اپلیکیشن ها به مخاطبتان منتقل می‌شود. در ضمن همین وسیله شفافیت را در تماس‌های تلفنی نیز به‌طور قایل توجهی بالا می‌برد.

باتری هدفون هواوی فری بادز 3

عمر باتری در این هدفون بی سیم هواوی، چهار ساعت می‌باشد و مدت‌ زمان شارژ شدن آن تنها یک ساعت است. شما بدون پرداخت هزینه بیش‌ازحد به‌راحتی می‌توانید از طریق کابل USB، فری بادز 3 را شارژ کنید. باتری در هنگام استفاده از وسایلی مانند هدفون بی‌سیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در هنگام اتصال این هدفون بی‌سیم به جریان برق توجه داشته باشید که سمتی که نام برند هواوی بر آن درج ‌شده است، باید به سمت بالا باشد.

فری بادز 3

چرا هدفون هواوی فری بادز 3 را بخریم؟

هواوی فری بادز 3 طراحی جذاب و فوق‌العاده‌ای دارد و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار است. این هدفون بی سیم هواوی، به‌هیچ وجه در هوای بارانی و یا هنگامی‌ که شما براثر فعالیت عرق کرده‌اید آسیب نمی‌بیند و دارای ضمانت‌نامه نیز می‌باشد. با خرید هدفون هواوی فری بادز 3 می توانیداز مکالمات روزانه خود لذت برده و از قابلیت های خوب این هدفون بهره مند شوید.

این هدفون تنها با استفاده از یک تراشه بسیار کوچک به‌راحتی به تمام گوشی‌های هوشمند وصل می شود. کافی است شما هدفون بی‌سیم هواوی را به گوشی همراه خود متصل کنید. سپس با فشار دادن برنامه، هدفون خود را شارژ نمایید. شما با خرید هدفون هواوی فری بادز 3 با دنیای جدیدی از فناوری آشنا می‌شوید که تمام نیازهای شمارا پاسخ می‌دهد. این هدفون بی‌سیم در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.قیمت هدفون هواوی فری بادز 3 بسیار مناسب می باشد. زیرا علیرغم ارتقایی که کمپانی هواوی در هدفون بی‌سیم اخیر ایجاد کرده، قیمت آن هیچ تغییری نکرده است. آن‌قدر کیفیت این هدفون بی‌سیم فوق‌العاده است که آن را با محصولات شرکت اپل مقایسه می‌کنند. بسیاری از افراد به خاطر قیمت هدفون هواوی فری بادز3 آن را بر اپل ترجیح می‌دهند.

طراحی فری بادز 3

نظرات کاربران پس از خرید هدفون هواوی فری بادز 3

هدفون فری بادز 3 در کنار فناوری مقابله با صدای مزاحم، کیفیت مکالمه بسیار مطلوبی را برای کاربر به همراه دارد. این محصول ازویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند کیفیت صدای بالا، میکروفون نامرئی، قابلیت شارژ سریع برخوردار است. وجود این خصوصیات در این محصول امکان رقابت را با برندهای مطرحی مانند اپل را فراهم کرده است. ضد آب و عرق بودن این هدفون بی سیم هواوی نیز رضایت کاربران را فراهم ساخته است.

قیمت هدفون هواوی فری بادز 3 با توجه به این قابلیت های آن بسیار به صرفه می باشد. خرید هدفون هواوی فری بادز 3 برای تمامی افرادی که با سیستم‌عامل اندروید سروکار دارند مناسب می باشد. البته اگر شما دارای گوشی اپل هستید، استفاده از هدفون بی‌سیم برند هواوی به شما توصیه نمی‌شود زیرا بسیاری از سخت‌افزارهای این محصول با سیستم‌عامل محصولات اپل سازگاری ندارد. این هدفون بی سیم هواوی حتی در حالت خاموش هم فعال است و تمام برنامه‌هایی را که شما استفاده کردید را در حافظه خود نگهداری می‌کند. به‌محض درآوردن این هدفون بی‌سیم، ارتباطتان و یا هر صدایی را که گوش می‌کردید قطع می‌شود. زمانی که دوباره این هدفون را بر روی گوش‌ خود قرار دهید، مجدداً تمام برنامه اجرا می‌شوند. این قابلیت بیشتر به خاطر حفظ باتری است و کاربرپسند نیز می باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
17.8 × 20.4 × 41.5 میلی‌متر
وزن
4.5 گرم
نوع اتصال
بی سیم
نوع گوشی
دو گوشی
مناسب برای
مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
رابط
بلوتوث
نسخه بلوتوث
نسخه 5.1
حذف صدای محیط (noise cancellation)
دارد
قطر درایور
14.2 میلی‌متر
باتری
ظرفیت باتری هر گوشی: 30 میلی‌آمپرساعت - ظرفیت باتری محفظه شارژ: 410 میلی‌آمپرساعت
عمر باتری
20 ساعت
سازگار با
امکان استفاده با گوشی‌هایی که رابط کاربری EMUI10 یا بالاتر دارند
میزان شارژ در حالت پخش موسیقی
4 ساعت
میکروفون
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3
هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

ابعاد
17.8 × 20.4 × 41.5 میلی‌متر
وزن
4.5 گرم

اتصالات و امکانات

میکروفون

باتری

باتری
ظرفیت باتری هر گوشی: 30 میلی‌آمپرساعت - ظرفیت باتری محفظه شارژ: 410 میلی‌آمپرساعت
عمر باتری
20 ساعت
میزان شارژ در حالت پخش موسیقی
4 ساعت

سایر مشخصات

نوع اتصال
بی سیم
نوع گوشی
دو گوشی
مناسب برای
مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
رابط
بلوتوث
نسخه بلوتوث
نسخه 5.1
حذف صدای محیط (noise cancellation)
قطر درایور
14.2 میلی‌متر
سازگار با
امکان استفاده با گوشی‌هایی که رابط کاربری EMUI10 یا بالاتر دارند

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم