برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هدفون هوآوی مدل Huawei Free Buds Lite

توضیحات

بررسی هدفون هوآوی فری بادز لایت

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ‏های مختلف، شکل ظاهری و طراحی ابزارهای تکنولوژی نیز دست خوش تغییر شد. در این بین، هدفون‏ ها نیز از این قاعده مستثنی نبودند و شاهد بودیم که شرکت‏ ها رو به طراحی هدفون‏ های بی سیم آورده اند. شرکت هواوی در سال 2018 و با معرفی سری جدید گوشی‏ های خود، هدفون‏ های بی سیم با نام فری بادز لایت را نیز معرفی کرد که لذت گوش دادن به موسیقی را برای کاربران خود دو چندان کند.

مثل همه ‏ی مدل ‏های دیگر هدفون بی سیم، هدفون هواوی فری بادز لایت نیز با یک کیس نگهدارنده‏ی کوچک همراه خودش عرضه می ‏شود که هم برای نگه داشتن هدفون و هم برای شارژ آن در محیط‏ هایی که دسترسی مستقیم به برق وجود ندارد استفاده می‏ شود.

فری بادز لایت

هدفون فری بادز لایت هواوی به کمک بلوتوث به انواع مختلف گوشی متصل می ‏شود و در دفعات بعدی فقط با باز کردن در کیس نگهدارنده به صورت خودکار به دستگاه شما متصل می‏ شود. یکی دیگر از مزایای هدفون هواوی freebuds lite سنسور مادون قرمز تعبیه شده در آن است که خارج شدن آن از گوش را تشخیص می‏دهد و بلافاصله موسیقی را قطع می‏ کند. میکروفن های دوگانه در هر گوشی هدفون هواوی freebuds lite ، قابلیت ENC یا Environment Noise Cancelation را به فری بادز اضافه کرده که هرچه بهتر نویز و صداهای اضافی محیط را حذف کند تا شما هنگام مکالمه، مخصوصا در محیط های شلوغ، تجربه ی خوبی از کار با این هدفون داشته باشید.

 معیارهای خرید هدفون هواوی فری بادز لایت

طراحی شیک

طراحان شرکت هواوی برای طراحی شکل ظاهری هدفون هواوی فری بادز لایت از شکل چوب گلف الهام گرفتند که به گفته ‏ی خودشان این هدفون نماد شجاعت درونی افراد است. همچنین فری بادز لایت در دو رنگ کلاسیک و محبوب مشکی مات و سفید در بازار عرضه می‏ شود.

اندازه و جنس مواد استفاده شده در فری بادز لایت به گونه ای است که تمام گوش شما را پر کرده و صدایی از بیرون به گوش نمی ‏رسد و همچنین در برابر تکان خوردن و حتی خیس شدن و عرق کردن نیز مقاوم است و از گوش بیرون نمی افتد. و البته سوراخ هایی در آن قرار داده شده است که باعث جریان پیدا کردن هوا در گوش می ‏شود که از نکات مثبت آن است، مخصوصا برای کسانی که علاقه دارند در هنگام ورزش کردن به موسیقی گوش دهند.

انجام کارهای مختلف فقط با لمس انگشت در فری بادز لایت

شما می ‏توانید به راحتی و فقط با لمس کردن فری بادز لایت خود کارهای مختلفی انجام دهید. دو بار گوشی سمت چپ را لمس کنید تا دستیار صوتی گوشی شما فعال شود، دو بار گوشی سمت راست را لمس کنید تا موسیقی را اجرا کنید و با لمس دوباره، پخش موسیقی را متوقف کنید. و در هر زمانی با دو بار لمس کردن هر یک از گوشی ها، به تماس های دریافتی پاسخ دهید یا آن را قطع کنید، به همین سادگی!

باتری

بررسی های انجام شده توسط کارشناسان شرکت هواوی نشان دادند که بعد از شارژ کامل هدفون هواوی freebuds lite با کیس نگهدارنده ی آن، می توانید تا 12 ساعت از آن استفاده کنید. در صورتی که برای شارژ این کیس آن استفاده نکنید این عدد به 3 ساعت کاهش می یابد. اگر یادتان رفت و یا وقت نداشتید که فری بادز لایت خود را شارژ کنید اصلا نگران نباشید، با شارژ تنها 15 دقیقه ای هدفون هواوی freebuds lite خود می توانید تا 90 دقیقه به موسیقی گوش دهید و لذت ببرید.

قیمت مناسب در کنار کیفیت قابل قبول

قیمت هدفون هواوی فری بادز لایت در مقایسه با محصولات مشابه مثلا شرکت اپل به مراتب کمتر و مقرون به صرفه تر است و در عین داشتن قیمت مناسب، کیفیت پخش موسیقی و صدای خوبی را نیز به کاربرانی که از آن استفاده کرده‏ اند می دهد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
واقعا عالیه نسبت به پولی که میدی

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
هدفون هوآوی مدل Huawei Free Buds Lite
هدست هوآوی مدل FreeBuds Lite
موجود شد ، خبرم کن

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم