برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل Magic 3 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

HonorMagic 3 Pro 5G Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

Honor Magic 3 Pro 5G Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین پنج گانه : 50 - 64 - 64 - 13 - TOF 3D مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4600 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 11
5G
4600 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor Magic3 Pro

آنر را تقریبا تمامی کاربران بازار گوشی های هوشمند می‌شناسند؛ اما به عنوان یک شرکت فعال در بازار گوشی های میان‌رده‌ای. اصلا، آنر برای تولید همین گوشی ها به عنوان ید مقابله هوآوی در بازار گوشی های میان‌رده‌ای معرفی شد، اما حالا که آنر به دلیل مشکلات مالی شرکت هوآوی، فروخته شده، این شرکت، خانواده پرچم‌دار جدید خود را برای جدال با گوشی هایی مثل شیائومی میکس ۴ و سامسونگ گلکسی اس ۲۱ الترا، معرفی کرده که در مشخصات اعضای آن، موارد شایان توجهی را می‌بینیم.

آنر، نام خانواده پرچم‌دار خود را مجیک ۳ گذاشته. این خانواده، با این‌که علنا، اولین خانواده پرچم‌دار آنر است، اما در گذشه، آنر یک پرچم‌دار با نام مجیک ۲ معرفی کرده بود. به هر حال، خانواده مجیک ۳، خانواده پرچم‌دار سه‌عضوی جدید آنر به شمار می‌رود. در این خانواده، دو عضو، قدرتمندترین تراشه موجود در بازار گوشی های اندرویدی را حمل می‌کنند، که یکی از آن‌ها، آنر مجیک ۳ پرو است. در ادانه، به بررسی همین گوشی از شرکت آنر می‌پردازیم.

Honor Magic3 Pro

مقدمه‌ای بر تشریح آنر مجیک ۳ پرو

آنر مجیک ۳ پرو و دیگر اعضای خانواده آن با طراحی‌ای مناسب در دو جنس معرفی شده‌اند. طراحی‌ محصولات این خانواده از شرکت آنر به خانواده‌های پرچم‌دار میت ۳۰ و میت ۴۰ هوآوی برمی‌گردد، که این موضوع، چندان عجیب نیست. به هر حال، طراحی این گوشی ها می‌تواند معرف یک پرچم‌دار باشد.

یکی از مواردی که یک پرچم‌دار را پرچم‌دار می‌کند، استفاده و پشتیبانی آن از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز است و آنر مجیک ۳ پرو هم مانند دیگر پرچم‌داران باید از فناوری فایو جی پشتیبانی کند که می‌کند. پشتیبانی از این فناوری، به سبب حضور قدرتمندترین تراشه موجود در گوشی‌ های اندرویدی، فراهم آمده که محصول لیتوگرافی ۵ نانومتری است و توانایی پردازشی فوق‌العاده بالایی دارد.

پنل نمایشی اولد بر روی قاب جلویی این اسمارتفون قرار گرفته که پنل با کیفیتی به شمار می‌رود. این پنل‌ها در گوشی های پرچم‌دار شرکت هوآوی نیز استفاده می‌شوند. نمایشگر آنر مجیک ۳ پرو می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ را به‌تصویر بکشد و از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه خود دارد که مقدار بسیار بالایی است. از دیگر موارد حائز توجه نمایشگر می‌شود به وضوح چشم‌گیر آن اشاره کرد.

باتری‌ای از نوع لیتیم-پلیمری برای آنر مجیک ۳ پرو انتخاب شده که با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه است و به لطف سخت‌افزار، از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی سود می‌برد. دوربین اصلی این گوشی از ۵ سنسور تشکیل شده و سنسور زمان پرواز سه‌بعدی را به عنوان سنسور تشخیص عمق دارد. دوربین سلفی هم یک دوربین دوگانه با سنسور زمان پرواز است.

Honor Magic3 Pro

طراحی و کیفیت ساخت آنر مجیک ۳ پرو

طراحی این گوشی، برای یک اسمارتفون پرچم‌دار مناسب است؛ هرچند که طراحی مجیک ۳ پرو پلاس، طراحی پرچم‌دارتری به شمار می‌رود، ولی طراحی مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ هم، خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد. این طراحی به دلیل خمیدگی نمایشگر، ظاهری جذاب دارد و پنل پشتی آن در هر دو جنس چرم مصنوعی و شیشه، جالب توجه به‌نظر می‌رسد. به دلیل حضور نمایشگر اولد در قاب جلویی، این گوشی به یک حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای اپتیکال مجهز شده.

پنل جلویی این گوشی از نمایشگر خمیده و دوربین سلفی دوگانه میزبانی می‌کند. نمایشگر که به سمت راست و چپ، اندکی خم شده، در این نواحی، حواشی‌ای باریک و ناملموس دارد و فقط در بالا و پایین نمایشگر است که می‌شود حواشی‌ را احساس کرد. در گوشه بالایی نمایشگر، دوربین سلفی دوگانه مشهود است که درون یک حفره قرار گرفته؛ حفره بیضی‌ شکل دوربین سلفی در نقاط سهموی شکل خود، سنسورهای دوربین سلفی را به همراه دارد.

همان‌طور که گفتیم، پنل پشتی در دو جنس چرم مصنوعی و شیشه، معرفی شده. پنل پشتی چرمی، فقط در رنگ صورتی مشهود است و پنل پشتی شیشه‌ای در دو رنگ مشکی و سفید دیده می‌شود. پنل پشتی شیشه‌ای به راحتی می‌تواند اثر انگشت شما را به خود جذب کند، در حالی که چنین چیزی از پنل پشتی چرمی انتظار نمی‌رود. در وسط پنل پشتی، قاب مدور دوربین اصلی آمده، که در وسط خود، یک سنسور را جا داده و دیگر سنسورها را به‌صورت زوایای یک مربع، در اطراف خود پخش کرده.

فریم، با وجود استفاده از نمایشگر اولد، در هر دو جنس پنل پشتی، ضخیم است؛ که البته، ایراد چندانی به خوش‌دستی این گوشی وارد نمی‌کند. «Honor Magic3 Pro» با ابعاد ۱۶۲.۸ در ۷۴.۹ در ۸.۹۹ میلی‌متر، ضخامت ۹.۵ میلی‌متر برای پنل پشتی چرمی، وزن ۲۱۳ گرم برای پنل پشتی شیشه‌ای، وزن ۲۱۲ گرم برای پنل پشتی چرمی، گواهینامه IP68 و رنگ‌های صورتی، مشکی و سفید عرضه می‌شود.

نمایشگر آنر مجیک ۳ پرو

آنر مجیک ۳ پرو، نمایشگری از نوع اولد دارد که بر اثر سبک‌ شدن تحریم‌ها، اجازه استفاده از آن را دریافت کرده. نمایشگرهای اولد، دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی هستند. آنر مجیک ۳ پرو با پشتیبانی از یک میلیارد رنگ آمده و از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند که برای بازی‌های موبایلی، بسیار خوب است. این نمایشگر به دلیل وضوح چشم‌گیری که دارد برای دوست‌داران فیلم و سریال هم، گزینه‌ای بی‌نظیر به شمار می‌رود.

نمایشگر، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه خود می‌آورد که مقدار بسیار بالایی است. این نرخ می‌تواند برای گیمرها، سبب گیم‌پلی‌ای روان شود. این نمایشگر، رزولوشن بسیار بالای ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل را ارائه می‌دهد و قطر ۶.۶۷ اینچی دارد؛ از کنار هم قرار دادن این دو مولفه می‌توان به تراکم پیکسلی ۴۵۶ پیکسل بر هر اینچ دست یافت. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۱۵.۷ سانتی‌متر مربعی خود، ۹۴.۹ درصد از فضای پنل جلویی «Honor Magic3 Pro» را در دست گرفته.

Honor Magic3 Pro

سخت‌افزار و نرم‌افزار آنر مجیک ۳ پرو

«Honor Magic3 Pro» با رابط کاربری Magic UI 5 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. یکی از مشکلاتی که شرکت‌ها در زمینه گوشی های خمیده با آن مواجه هستند، موارد نرم‌افزاری در قسمت خمیده همین گوشی ها است که آنر به خوبی از پس آن برآمده. رابط کاربری Magic UI 5، بسیار سریع است و شباهت بی‌نظیری با رابط کاربری اندروید ۱۱ شرکت هوآوی دارد.

از لحاظ سخت‌افزاری، آنر مجیک ۳ پرو، خیلی چشم‌گیر است، زیرا به تراشه Snapdragon 888+ 5G مجهز شده که اورکلاک بسیار بالایی دارد و پرتوان‌ترین پردازنده حال حاضر گوشی های هوشمند به شمار می‌رود. این پردازنده فایو جی به‌راحتی می‌تواند سنگین‌ترین داده‌ها را پردازش کند و لگ و کندی هم برای آن بی‌معنی است.

تراشه هشت‌هسته‌ای Snapdragon 888+ 5G از یک هسته Kryo 680 با اورکلاک ۲.۹۹ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با نهایت فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده. پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 660، تراشه را همراهی می‌کند. «Honor Magic3 Pro» در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و نسخه دیگری با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود.

دوربین آنر مجیک ۳ پرو

مجیک ۳ پرو، دوربینی چهارگانه دارد که گفته شده می‌تواند تا ۱۰۰ برابر زوم کند. این دوربین، سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی را به عنوان حسگر اصلی خود انتخاب کرده، که کیفیت فوق‌العاده بالای آن در کنار سنسور زمان پرواز می‌توانند، سبب عکس‌های پرتره بی‌نظیری شوند. دوربین اصلی «Honor Magic3 Pro» از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر

  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.5، فاصله کانونی ۹۰ میلی‌متر، زوم هیبریدی ۱۰ برابری و زوم اپتیکال ۳.۵ برابری

  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تک‌رنگ مونو کروم با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8

  • سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید ۱۲۰ درجه

  • سنسور زمان پرواز سه‌بعدی

دوربین اصلی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت کم‌نظیر 4K و سرعت‌های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد، ولی دوربین سلفی با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و گستره دید ۱۰۰ درجه در کنار یک سنسور زمان پرواز سه‌بعدی تشکیل شده.

باتری آنر مجیک ۳ پرو

آنر مجیک ۳ پرو، باتری‌ای لیتیم-پلیمری با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که به دلیل لیتوگرافی ۵ نانومتری، شارژدهی بالایی از آن انتظار می‌رود. «Honor Magic3 Pro» از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی، فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید آنر مجیک ۳ پرو

این گوشی، یک پرچم‌دار است؛ یعنی شرکت آنر، آن را به عنوان آبروی خود معرفی کرده. آبروی آنر قطعا مشخصات سخت‌افزاری چشم‌گیری دارد و دوربین پنج‌گانه آن هم، یکی از بهترین دوربین‌های حاضر است؛ آنر مجیک ۳ پرو یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند به شمار می‌رود و شما می‌توانید آن را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2021
تاریخ شمسی
شهریور 1400
طول و عرض
162.8x74.9 میلی‌متر
ضخامت
8.99 میلی‌متر
وزن
(Glass) 213 گرم/(Vegan Leather) 212 گرم
مقاومت در برابر آب
دارد
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 Plus 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.99 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.76 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1344x2772 پیکسل
تراکم پیکسلی
456~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
Ultra Wideband (UWB) support
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE (unspecified)
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
پنج گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.9
سایز سنسور 1/1.56 اینچ
فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک همه جانبه PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/3.5
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
فاصله کانونی لنز 90 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.7 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
زوم اپتیکال 3.5x
زوم هیبرید 10x
رزولوشن عکس دوربین سوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع monochrome
دریچه دیافراگم f/1.8
رزولوشن عکس دوربین چهارم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
˚120
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین پنجم
TOF 3D
مشخصات دوربین پنجم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
˚100
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4600 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ بی سیم 66 واتی
شارژ معکوس بی سیم
امکان شارژ معکوس بی سیم
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Face ID
color spectrum
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
از Google Play Services پشتیبانی میکند
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل Magic 3 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل Magic 3 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2021
تاریخ شمسی
شهریور 1400

طراحی

طول و عرض
162.8x74.9 میلی‌متر
ضخامت
8.99 میلی‌متر
وزن
(Glass) 213 گرم/(Vegan Leather) 212 گرم
مقاومت در برابر آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 Plus 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.99 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660<br />

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.76 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1344x2772 پیکسل
تراکم پیکسلی
456~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
Ultra Wideband (UWB) support

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE (unspecified)<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
پنج گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> سایز سنسور 1/1.56 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک همه جانبه PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/3.5<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 90 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.7 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS<br /> زوم اپتیکال 3.5x <br /> زوم هیبرید 10x
رزولوشن عکس دوربین سوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع monochrome<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br />
رزولوشن عکس دوربین چهارم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ˚120<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین پنجم
TOF 3D
مشخصات دوربین پنجم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> ˚100
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor<br />
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps<br />
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS<br />

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Face ID<br /> color spectrum

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
از Google Play Services پشتیبانی میکند

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4600 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ بی سیم 66 واتی
شارژ معکوس بی سیم
امکان شارژ معکوس بی سیم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم